MARCIN607 62 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Fly jakbyś dorwał całe s4 i wysprzedawał graty chętnie łyknę środek i pare gratów-ale to jak coiś to się odezwę-piewrw urlop-też bym gdzieś poleciał-na 30'C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Właśnie o to mi chodzi gdybym sprzedał B7 mógłbym kupić B6/B7 Q/MT i zacząć rezać. Wyciąganie 3.0 z B7 to profanacja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 to ma ręce i nogi Właśnie o to mi chodzi gdybym sprzedał B7 mógłbym kupić B6/B7 Q/MT i zacząć rezać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor. Thom4s zdaje sobie z tego sprawę, a gdzie zawieszenie i dobre heble? koszty kupna silnika 2,7 itp itd. Dlatego właśnie w grę wchodziła by sprzedaż 3.0 TDI i zamiana na coś słabszego + rezanie.[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 23:20_________________________________________________ Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6 Chodzi ci o to aby kupić angola b6 + s4b5? i robić swapa i przekładkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor. Thom4s zdaje sobie z tego sprawę, a gdzie zawieszenie i dobre heble? koszty kupna silnika 2,7 itp itd. Dlatego właśnie w grę wchodziła by sprzedaż 3.0 TDI i zamiana na coś słabszego + rezanie. W takim razie poszedłbym w B6, najlepiej 3.0 V6, bo wtedy wszystko podejdzie p&p przynajmniej mechanicznie. Ogólnie B6 szczególnie S-line bardziej mi się podoba od B7. Ostatnie najładniejsze audi z single frame grill Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 fly ale będzie ulep jak wsadzisz tam 2,7 BiT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6 Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 wiem wiem-tylko to by była najmniej inwezyja opcja Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6 Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 wiem wiem-tylko to by była najmniej inwezyja opcja Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6 Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku Robota prawie taka sama i tak pol auta trzeba zrozbierac , te przekladki to wcale nie jest taka prosta sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 chyba Nosb ma się tego podjąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuju 2 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda no ale jak sprzeda swój silnik i resztę gratów które zostaną z s4 to wcale nie musi dużo za to wszystko wyjść :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda no ale jak sprzeda swój silnik i resztę gratów które zostaną z s4 to wcale nie musi dużo za to wszystko wyjść :gwizdanie: jeśli nie będzie szedł od razu w moc, to dużo do tego interesu nie dołoży. A rezać moc można z czasem. Poza tym nie musi zmieniać zawiasu, ew heble na 320/345 ale to już nie duże koszty. Wszystko zależy od tego co wyjdzie do zrobienia w praniu. Dlatego chyba jeszcze nikt tego nie robił, bo w sumie sporo niewiadomych jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuju 2 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 przetrze szlak to się pewnie nie 1 za to zabierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 ja jestem jeszcze ciekaw czy coś takiego da się w miarę łatwo przeszczepić do b6/b7 http://www.allegro.pl/item1050569648_silnik_audi_a4_v6_3_0_tfsi_ccb.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 10 tyś km pechowy silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 10 tyś km pechowy silnik ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 10tyś km i na części juz poszło :polew: 10 tyś km pechowy silnik ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się