Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Hyh ;) Kurde schowaly sue bardzo koncowki wydechu :/ I tamten jakos tak gladziej i okraglej wygladal :) Wiec mam mieszane odczucia :) Wydech na pewno musze sobie wypchnac troche dalej :)

standard, jak zmienilem u siebie zderzak z S4 na S-line to widzisz co mam... koncowki wystaja mi jak w BMW :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zalozyl polifta.

***

Mam dylemat. Wywalac halogeny, czy nie? :mysli:

Gra jest warta wiekszej ilosci powietrza do 2 bocznych coolerow z RS4 :gwizdanie:

Minusem jest to, ze musialbym wyciac diaxem mocowania halogenow zeby jako tako to wygladalo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalozyl polifta.

***

Mam dylemat. Wywalac halogeny, czy nie? :mysli:

Gra jest warta wiekszej ilosci powietrza do 2 bocznych coolerow z RS4 :gwizdanie:

Minusem jest to, ze musialbym wyciac diaxem mocowania halogenow zeby jako tako to wygladalo...

wywal halogeny zeby bylo wiecej powietrza. pozniej sie bedziesz martwil wygladem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalać jak najbardziej... co będzie szło w miejsce ori kratki? siatka jakaś? w linku z audizine o rezaniu dokładki koleś wstawił siateczkę... wygląda nieźle, ale moim zdaniem trzeba by lepiej dopasować/dociąć :naughty: dokładkę... z boku to słabo wygląda..

ale powietrza da na pewno bardzo dużo

1238600898.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co tam bedzie... na razie sie tym nie martwie, wazne zeby zrobic dobra kierownice powietrza :)

No dobra, wywalamy halogeny :polew:

Co zrobic zeby nie wywalalo bledu na FISie?

Mozna wylaczyc halo vagiem, czy trzeba rezac jakies rezystory, oporniki i inne gady? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co tam bedzie... na razie sie tym nie martwie, wazne zeby zrobic dobra kierownice powietrza :)

No dobra, wywalamy halogeny :polew:

Co zrobic zeby nie wywalalo bledu na FISie?

Mozna wylaczyc halo vagiem, czy trzeba rezac jakies rezystory, oporniki i inne gady? :)

polaczyc plus z minusem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B7 można wyłączyć pod zderzak DTM, a czy jest podobna opcja w B6 :mysli: Osobiście nie słyszałem, ale zawsze możesz podwiesić żarówki pod belkę :naughty::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to zbedne kilogramy :polew:

racja - jechać nie będzie paździerz... :evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na poważnie jak tam prace idą? bo ostatnio żadnego info z placu boju...

Dzis bylem caly dzien u Nosba. Zabieralem czesci z S4, bus zaladowany prawie po dach :P

Prace stanely przez brak czesci. Dzis dojechalo nowe sprzeglo RS4, zegary S4 B7, pompka obiegu wody Bosch.

Lada dzien przyjdzie brakujaca podpora skrzyni od 3.0TDI, coolery RS4 i pewnie jakies wskazniki...

Zostana juz tylko duperele typu plyny, olej, rozrzad, filtry itd.

W przyszlym tygodniu silnik wjezdza do auta. Trzymajcie kciuki zeby obylo sie bez problemow :tongue4:

Jak mechanicznie bedzie ogarniete... rusza praca nad elektronika.

licznik z b7 mozna dac dzieciom do zabawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie Alan zrobi ci wszystko na tip top za 3,5 tysiaka :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik z b7 mozna dac dzieciom do zabawy

najwyzej bedziemy rzezbic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie Alan zrobi ci wszystko na tip top za 3,5 tysiaka :kox:

tyle to kosztuja same czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Adamooo w 1.9TDI 2001 podobno zegary S4 B6/B7 nie podeszly.

U Pozka w 1.8T 2002 podeszly.

Ja bede mial sterownik 2.7BiT 2001 z CAN'em - czemu nie podejda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie Alan zrobi ci wszystko na tip top za 3,5 tysiaka :kox:

tyle to kosztuja same czesci

uwielbiam chłopa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Adamooo w 1.9TDI 2001 podobno zegary S4 B6/B7 nie podeszly.

U Pozka w 1.8T 2002 podeszly.

Ja bede mial sterownik 2.7BiT 2001 z CAN'em - czemu nie podejda?

Poziek przelozyl same tarcze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

can canem..tak jak Ci mówiłem fly że od b7 jest zupełnie inny moduł w zegarach..o ile da się przełożyć na kolorowy fis z rb4 to rb8 nie podejdzie do b6..ale czekam może jakaś chłopska głowa ogarnie temat..już paru kolesi próbowało i niestety :confused4: nie udało się..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Adamooo w 1.9TDI 2001 podobno zegary S4 B6/B7 nie podeszly.

U Pozka w 1.8T 2002 podeszly.

Ja bede mial sterownik 2.7BiT 2001 z CAN'em - czemu nie podejda?

Poziek przelozyl same tarcze :decayed:

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: PROFI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...