Buba Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 jak ktos mowi, ze na gwincie spokojnie jezdzi cala zime, to smiech mnie ogarnia ja jezdze na gwincie ale czy dam rade wytrzymac cala zime to nie wiem
Flyer Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 no wlasnie... jezdzisz - ale sa tacy co twierdza, ze na gwincie jezdzi sie za***iście jeszcze we wrzesniu myslalem o jakims dobrym zawiasie, ale jakbym mial teraz dylemat, czy jechac tedy, czy tamtedy... to nie dla mnie. Flyer, co teraz w planach na razie nic specjalnego. soft musze w koncu zrobic, ale pare wydatkow zjadlo mi budzet. mysle, ze po swietach w koncu sie uda. w dalszej kolejnosci FMIC, bo auto przy minusowych temp. jedzie jak złe, przy 20 stopniach juz tak sobie... mam chytry plan na 450PS pod koniec 2011 r, ale czas pokaze :gwizdanie:
Buba Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 ja jezdze bo musze ale jakbym znalazl dwie sprezyny na tyl to od razu zmiana
moskal Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 mam chytry plan na 450PS pod koniec 2011 r, ale czas pokaze :gwizdanie: 2xK04 to nie jest chytry plan tylko standard :naughty: :naughty:
Flyer Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 musze znowu jakas eSke kupic na czesci... to bedzie na k04
GILI Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 no wlasnie... jezdzisz - ale sa tacy co twierdza, ze na gwincie jezdzi sie za***iście jeszcze we wrzesniu myslalem o jakims dobrym zawiasie, ale jakbym mial teraz dylemat, czy jechac tedy, czy tamtedy... to nie dla mnie. ..to racja .. jak wracaliśmy z letniego,to prowadziły 2 auta na gwincie.Drogą,którą jechałem na zlot 130-150, wracaliśmy 80,a momentami 40km/h :polew: ..nie wspominając już mijanek studzienek i fałdek na asfalcie :polew:
seves Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 no wlasnie... jezdzisz - ale sa tacy co twierdza, ze na gwincie jezdzi sie za***iście jeszcze we wrzesniu myslalem o jakims dobrym zawiasie, ale jakbym mial teraz dylemat, czy jechac tedy, czy tamtedy... to nie dla mnie. ..to racja .. jak wracaliśmy z letniego,to prowadziły 2 auta na gwincie.Drogą,którą jechałem na zlot 130-150, wracaliśmy 80,a momentami 40km/h :polew: ..nie wspominając już mijanek studzienek i fałdek na asfalcie :polew: hmm to moze ja nad gwintem pomysle CB sprzedam, zaoszczedze po zastanowieniu.. nie to nie dla mnie jednak :kox:
GILI Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 ..to nie metoda..Lodówy stał najniżej,a i tak w Redzikowie fotkę mu strzeliło Żeby nie było ot. Piękne B6
Brysio Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Flayer -- na gwincie to jezdza odsiezacze )) usuwaja nadmiar sniegu aby normalny czlek mogl spokojnie przejechac dales rade zaplonowi? znaczysie zaplopnom? ;)
Flyer Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Nie ruszalem jeszcze nawet tematu, brak czasu
MAGIC87 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 ja mam zwykly zawias S-line i szoruje od wczoraj podwoziem pod firma... wczoraj nawet na glowych ulicach.nie wiem co by bylo gdybym mial jakies 16"... jak ktos mowi, ze na gwincie spokojnie jezdzi cala zime, to smiech mnie ogarnia kox -50 mm do tego 15stka i daje rade.... przytarłem spodem z 5 razy dzisiaj
Piotrek98igo Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 ja mam zwykly zawias S-line i szoruje od wczoraj podwoziem pod firma... wczoraj nawet na glowych ulicach.nie wiem co by bylo gdybym mial jakies 16"... jak ktos mowi, ze na gwincie spokojnie jezdzi cala zime, to smiech mnie ogarnia kox -50 mm do tego 15stka i daje rade.... przytarłem spodem z 5 razy dzisiaj chwalisz sie czy zalisz? :gwizdanie:FLY seryjne masz DV?
Dev Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Forge-a 007 nie wrzucasz ???? wiem.... drogie.... :decayed:
Flyer Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 na tym filterku parskaja? Niet. W ogole malo slychac sam stozek w tym aucie... mam wrazenie, ze jezdze na seryjnym filtrze. Forge-a 007 nie wrzucasz ???? wiem.... drogie.... :decayed: Drogie i nie sprawdzaja sie jakos rewelacyjnie w BiT podobno.
Dev Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 dlaczego ????? z tego co wiem nie siadają
Gracjan Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Według mnie lepiej wsadzić Ori DV-ki z RSa.
Flyer Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Generalnie sporo opinii jest za Bosch 710N z TT 225PS. http://www.034motorsport.com/turbochargers-and-accessories-blow-offrecirc-valves-bypass-valve-bosch-710n-p-18712.html Tanie i niezniszczalne :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się