Wąski Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Moc 300+, prawdopodobnie okolice 320PS. Soft Sporteca.Musze go w koncu shamowac... o ile zdarze, bo pojawil sie dzis potencjalny klient na horyzoncie I jak kupiec był kupił czy jak zawsze
Flyer Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Wczoraj dopiero dzwonił, sprawa się rozstrzygnie w ciągu paru dni.
Wąski Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Wczoraj dopiero dzwonił, sprawa się rozstrzygnie w ciągu paru dni. spoko ja też myślę nad czymś nowym zobaczymy co los przyniesie powodzenia w sprzedaży
andr3i Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 masz moze kod lakieru na te fele? pieknie sie calosc prezentuje:kox:
devey Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Sprzęt kosa, pewnie laski sikały jak podjeżdżałeś
pezex Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Sprzęt kosa, pewnie laski sikały jak podjeżdżałeś hehe dobre kozak fura
Sqizzy Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Sprzęt kosa, pewnie laski sikały jak podjeżdżałeś Niech zgadnę, jesteś rocznik 94' lub 95'
Flyer Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Laski? Na zwykłe kombi? Eee tam masz moze kod lakieru na te fele? Niestety nie.
devey Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Już nie bądź taki skromny @Sqizzy, nie zgadłeś. ------------------------------------------------------- Koledzy, ciężko dorwać a4 b6 sedan 1.9 tdi w q?
KmK Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 b6 avant to bezapelacyjnie najładniejsze kombi a4! Twoje do tego prezentuje się rasowo, tylko mi cały czas te progi nie leżą Moc też niczego sobie, do tego ciechociemne. Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny: Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego. Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8
Młody_drog Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Ewentualnie c7 3.0bittdi ale to chora kasa... tapatalk
P-U-M-A Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 b6 avant to bezapelacyjnie najładniejsze kombi a4!Twoje do tego prezentuje się rasowo, tylko mi cały czas te progi nie leżą Moc też niczego sobie, do tego ciechociemne. Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny: Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego. Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8 Przecież Flayer ma Seryjne progi:wink:
Flyer Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny:Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego. Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8 Osiagi nie są priorytetem, ale na pewno mniejszego silnika jak 3 litry nie będzie... raczej diesel, bo zaczynam jeździć znacznie więcej niż dotychczas. Co będzie następne - nie wiem, wszystko zależy od tego co się trafi. Co do B8... chyba nie chce C6 3.0TDI z coolerem, wydechem i softem powinno wypluć 320-330PS, więc jakoś to będzie się toczyć 530d też mam cały czas z tyłu głowy, ale jednak mam obawy o mocne RWD, w lato super, w zimę już gorzej.
soolek Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zawsze jest jeszcze xd, fakt, trochę mniej tego na rynku ale są.
Flyer Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Zawsze jest jeszcze xd, fakt, trochę mniej tego na rynku ale są. mało realne żeby trafić w dobrej kasie...
KmK Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 b6 avant to bezapelacyjnie najładniejsze kombi a4!Twoje do tego prezentuje się rasowo, tylko mi cały czas te progi nie leżą Moc też niczego sobie, do tego ciechociemne. Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny: Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego. Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8 Przecież Flayer ma Seryjne progi:wink: ---------- Post dopisany at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany at 14:41 ---------- Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny:Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego. Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8 Osiagi nie są priorytetem, ale na pewno mniejszego silnika jak 3 litry nie będzie... raczej diesel, bo zaczynam jeździć znacznie więcej niż dotychczas. Co będzie następne - nie wiem, wszystko zależy od tego co się trafi. Co do B8... chyba nie chce C6 3.0TDI z coolerem, wydechem i softem powinno wypluć 320-330PS, więc jakoś to będzie się toczyć 530d też mam cały czas z tyłu głowy, ale jednak mam obawy o mocne RWD, w lato super, w zimę już gorzej. ja się ostatnio przymierzałem do b8 i uznałem, że jest ok jeśli chodzi o miejsce. c6 po lifcie ma ten dramat świąteczny w przednich lampach, już bym wolał te ledy mieć na czole, chyba:facepalm: może faktycznie jakby tam coś niecoś wymienić to już będzie przyspieszało. ostatnio stwierdziłem, że wezmę sobie takie c7 v6 tdi na jeden dzień z aso i sprawdzę czy ta moja awersja do młockarni nie jest przypadkiem przesadzona:wink: a może i się okazać, że jedzie wystarczająco na codzień. z bmw mam ten sam problem, jestem prawie przekonany, że jeżdziłoby mi się tym fajnie, ale rwd mnie mimo wszystko odstrasza. mój sąsiad ma ciekawy zestaw, landcruiser v8 benzyna i smart do miasta:decayed:
soolek Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Tak czytam, czytam i naprawdę nie wiem, czego się boicie w RWD. Chyba tego, że go nie znacie. Wprawdzie mam bidne 150 KM, ale duży moment, więc łatwo zerwać przyczepność, więc można powiedzieć, że coś wiem (pomijam już, że kilka lat temu latałem sporo dostawczakami RWD i też nigdy nie miałem większych problemów). DSC w trudnych warunkach naprawdę daje radę i nie ma najmniejszego problemu z przyśpieszaniem czy niekontrolowanym "bokiem". Nawet w kopnym śniegu, dobre zimówki i nie ma problemu. W zeszłym roku po górach jeździłem w naprawdę trudnych warunkach i byłem w szoku (w porównaniu do obiegowej opinii), że RWD daje radę. Pchania potrzebowałem tylko raz, w tym roku, jadać przez las na kulig, ale tylko dlatego, że się powiesiłem podwoziem i to właśnie przy tylnej osi. Owszem, Q napewno pojedziesz dalej, czy szybciej wyjedziesz z max zaśnieżonego parkingu, ale naprawdę wystarczy troszeczkę ruszyć głową przy wjeżdżaniu i wyjeżdżaniu w takie miejsce i nie ma problemu. A biorąc pod uwagę, że na tym forum są sami pasjonaci uwielbiający jazdę autem, to z ruszeniem głową nie powinno być problemu Nie ma się co bać RWD, trzeba spróbować. Zawsze można wrócić do Q. Poza tym, ile tej zimy mamy w roku... A na mokrym... ile razy startujesz ze świateł z butem w podłodze...
Flyer Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 landcruiser v8 benzyna i smart do miasta:decayed: szczerze? za***isty układ. Już dawno myślałem o kupnie drugiego auta do miasta, a smarta w tej chwili można kupić za grosze. Pali mało, serwis tani, zaparkujesz wszędzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się