Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moc 300+, prawdopodobnie okolice 320PS. Soft Sporteca.

Musze go w koncu shamowac... o ile zdarze, bo pojawil sie dzis potencjalny klient na horyzoncie :wink:

I jak kupiec był kupił czy jak zawsze :whistling:

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wczoraj dopiero dzwonił, sprawa się rozstrzygnie w ciągu paru dni.

Opublikowano
Wczoraj dopiero dzwonił, sprawa się rozstrzygnie w ciągu paru dni.

spoko ja też myślę nad czymś nowym :wink: zobaczymy co los przyniesie

powodzenia w sprzedaży :wink:

Opublikowano

masz moze kod lakieru na te fele?

pieknie sie calosc prezentuje:kox:

Opublikowano

Sprzęt kosa, pewnie laski sikały jak podjeżdżałeś :naughty:

Opublikowano
Sprzęt kosa, pewnie laski sikały jak podjeżdżałeś :naughty:

hehe dobre :D

kozak fura :)

Opublikowano
Sprzęt kosa, pewnie laski sikały jak podjeżdżałeś :naughty:

Niech zgadnę, jesteś rocznik 94' lub 95' :grin:

Opublikowano

Laski? Na zwykłe kombi? Eee tam :decayed:

masz moze kod lakieru na te fele?

Niestety nie.

Opublikowano

Ori grafit to L8AU

tapatalk

Opublikowano

Już nie bądź taki skromny :wink:

@Sqizzy, nie zgadłeś.

-------------------------------------------------------

Koledzy, ciężko dorwać a4 b6 sedan 1.9 tdi w q?

Opublikowano

b6 avant to bezapelacyjnie najładniejsze kombi a4!

Twoje do tego prezentuje się rasowo, tylko mi cały czas te progi nie leżą:wink:

Moc też niczego sobie, do tego ciechociemne.

Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny:

Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego.

Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8 :wink:

Opublikowano

Ewentualnie c7 3.0bittdi ale to chora kasa... :P

tapatalk

Opublikowano
b6 avant to bezapelacyjnie najładniejsze kombi a4!

Twoje do tego prezentuje się rasowo, tylko mi cały czas te progi nie leżą:wink:

Moc też niczego sobie, do tego ciechociemne.

Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny:

Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego.

Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8 :wink:

Przecież Flayer ma Seryjne progi:wink:

Opublikowano
Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny:

Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego.

Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8 :wink:

Osiagi nie są priorytetem, ale na pewno mniejszego silnika jak 3 litry nie będzie... raczej diesel, bo zaczynam jeździć znacznie więcej niż dotychczas.

Co będzie następne - nie wiem, wszystko zależy od tego co się trafi. Co do B8... chyba nie chce :wink:

C6 3.0TDI z coolerem, wydechem i softem powinno wypluć 320-330PS, więc jakoś to będzie się toczyć :naughty:

530d też mam cały czas z tyłu głowy, ale jednak mam obawy o mocne RWD, w lato super, w zimę już gorzej.

Opublikowano

Zawsze jest jeszcze xd, fakt, trochę mniej tego na rynku ale są.

Opublikowano
Zawsze jest jeszcze xd, fakt, trochę mniej tego na rynku ale są.

mało realne żeby trafić w dobrej kasie...

Opublikowano
b6 avant to bezapelacyjnie najładniejsze kombi a4!

Twoje do tego prezentuje się rasowo, tylko mi cały czas te progi nie leżą:wink:

Moc też niczego sobie, do tego ciechociemne.

Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny:

Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego.

Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8 :wink:

Przecież Flayer ma Seryjne progi:wink:

:decayed:

---------- Post dopisany at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany at 14:41 ----------

Problemem przy modzeniu jest to, że trzeba następne kupić przynajmniej równie szybkie, a tu już pojawia się kłopot kasowy:kwasny:

Jak planujesz a6 tdi to będzie muł bagienny jak cholera w odniesieniu do obecnego.

Rekomendowana zmiana do s4 lub tdi v6 ale b8 :wink:

Osiagi nie są priorytetem, ale na pewno mniejszego silnika jak 3 litry nie będzie... raczej diesel, bo zaczynam jeździć znacznie więcej niż dotychczas.

Co będzie następne - nie wiem, wszystko zależy od tego co się trafi. Co do B8... chyba nie chce :wink:

C6 3.0TDI z coolerem, wydechem i softem powinno wypluć 320-330PS, więc jakoś to będzie się toczyć :naughty:

530d też mam cały czas z tyłu głowy, ale jednak mam obawy o mocne RWD, w lato super, w zimę już gorzej.

ja się ostatnio przymierzałem do b8 i uznałem, że jest ok jeśli chodzi o miejsce.

c6 po lifcie ma ten dramat świąteczny w przednich lampach, już bym wolał te ledy mieć na czole, chyba:facepalm:

może faktycznie jakby tam coś niecoś wymienić to już będzie przyspieszało.

ostatnio stwierdziłem, że wezmę sobie takie c7 v6 tdi na jeden dzień z aso i sprawdzę czy ta moja awersja do młockarni nie jest przypadkiem przesadzona:wink:

a może i się okazać, że jedzie wystarczająco na codzień.

z bmw mam ten sam problem, jestem prawie przekonany, że jeżdziłoby mi się tym fajnie, ale rwd mnie mimo wszystko odstrasza.

mój sąsiad ma ciekawy zestaw, landcruiser v8 benzyna i smart do miasta:decayed:

Opublikowano

Tak czytam, czytam i naprawdę nie wiem, czego się boicie w RWD. Chyba tego, że go nie znacie.

Wprawdzie mam bidne 150 KM, ale duży moment, więc łatwo zerwać przyczepność, więc można powiedzieć, że coś wiem (pomijam już, że kilka lat temu latałem sporo dostawczakami RWD i też nigdy nie miałem większych problemów).

DSC w trudnych warunkach naprawdę daje radę i nie ma najmniejszego problemu z przyśpieszaniem czy niekontrolowanym "bokiem".

Nawet w kopnym śniegu, dobre zimówki i nie ma problemu.

W zeszłym roku po górach jeździłem w naprawdę trudnych warunkach i byłem w szoku (w porównaniu do obiegowej opinii), że RWD daje radę.

Pchania potrzebowałem tylko raz, w tym roku, jadać przez las na kulig, ale tylko dlatego, że się powiesiłem podwoziem i to właśnie przy tylnej osi.

Owszem, Q napewno pojedziesz dalej, czy szybciej wyjedziesz z max zaśnieżonego parkingu, ale naprawdę wystarczy troszeczkę ruszyć głową przy wjeżdżaniu i wyjeżdżaniu w takie miejsce i nie ma problemu.

A biorąc pod uwagę, że na tym forum są sami pasjonaci uwielbiający jazdę autem, to z ruszeniem głową nie powinno być problemu :decayed:

Nie ma się co bać RWD, trzeba spróbować. Zawsze można wrócić do Q.

Poza tym, ile tej zimy mamy w roku... A na mokrym... ile razy startujesz ze świateł z butem w podłodze...

Opublikowano
landcruiser v8 benzyna i smart do miasta:decayed:

szczerze? za***isty układ. Już dawno myślałem o kupnie drugiego auta do miasta, a smarta w tej chwili można kupić za grosze.

Pali mało, serwis tani, zaparkujesz wszędzie.

Opublikowano

Fajny AVANT xD i silnik marzenie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...