Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Czy warto chipować.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj dzwoniłem zapytać o termin i cenę, zapytałem o zniżkę dla klubu :a4fan: i dla klubowiczów naszego klubu jest 900zł ,

ale tak sobie myślę że np ja jestem w klubie A4klub.pl ale jak widać w załączonym obrazku jestem tylko użytkownikiem :decayed: więc nie wiem do końca jak to rozumieć w najgorszym wypadku dopłacę ale jestem na etapie wysyłania kpl logów do mr motors z poprawką kąta wtrysków i przed kąpielą przepływki , mam nadzieję że rozpatrzenie mojej prośby(logi)

będą na 3 x na tak :kox:ewentualnie może mi na miejscu poprawią bo z Lublin kawałeczek pasowało by zrobić na raz

Opublikowano

jak chcesz byc pewny ze za 900 pln to zapisz sie na forum golfa dla wszystkich marek robi mr motors bez modyfikacji za 900 jak zapiszesz sie na grupowy , i tyle w temacie

Opublikowano

YOGI po samym Chipie masz 184KM ?? czy coś jeszcze modziłeś ??

Opublikowano
YOGI po samym Chipie masz 184KM ?? czy coś jeszcze modziłeś ??

po samym sofice tyle ma..

ale w AWX nie licz na wiecej niz 170 i 380 Nm

Opublikowano

Witam :hi:

Tak troszkę czytam a jestem w tych sprawach zielony i mam pytanko już nie będę szukał po forum skoro tu jest taki temat ile kosztuje taki czip u tego rogala bez zniżki dla klubu. To pierwsze pytanko:) drugie trzeba mieć te logi ażeby sie do niego wybrać?? czy można sie z nim umówić żeby podjechać do niego i sprawdził mi czy nadaje sie do chipowania moja niunia :P wogole i jakie to koszty:P.I ostanie pytanko długo trzeba czekać żeby sie do niego dostać??

Opublikowano

A po co Ci cena bez zniżki jak mozesz zrobic program za 900zł? Logów nie musisz mieć, Witek sprawdza auto przed programem i jak jest cos nie tak to nie robi modyfikacji wtedy za sprawdzenie 100 i do domu chyba że można naprawić na miejscu. Jak masz mozliwośc to mozesz zrobic logi wkleić na forum i wtedy Ci powiedzą czy jest sens wogole sie umawiać. Nie wiem jak teraz ale jak ja robiłem miesiac temu to ok 2tyg czekałem.

Opublikowano

jak dobry fachowiec to i czekać trzeba...

Opublikowano

A słuchajcie czy po operacji softu trzeba coś jeszcze modyfikować:

- układ hamulcowy ?

- dwumasa ?

Opublikowano

Układ hamulcowy- jeżeli auto będzie zapie...ć tak że hamulce nie będą dawały rady możesz zmienić :decayed:

Co do dwumasa to nie jestem pewien. Sam chyba wybiorę się do Rogala bo ciekaw jestem czy w AJL-u różnica byłaby duża i odczuwalna :)

Opublikowano

Warto chipowac, jestem świeżo po i teraz jest klasa

142KM & 323Nm by Rogalotti :)

:naughty: polecam

Opublikowano
A słuchajcie czy po operacji softu trzeba coś jeszcze modyfikować:

- układ hamulcowy ?

- dwumasa ?

hamulce... hmmm zalezy czy jezdzisz jak wariat od swiateł do swiateł... to i na serii sofci sa za cienkie...

a jak masz te 170 Km ale pelnej mocy uzywasz do wyprzedzania to te 288 dadza rade

dwumas jak w dobrej kondycji to i 400 Nm nie bedzie mu problemem... obys tylko z 1800 obrotów nie dawał w podłoge na 5 biegu bo wykonczysz :good:

Opublikowano

bys tylko z 1800 obrotów nie dawał w podłoge na 5 biegu bo wykonczysz

jako początkujący, chciałbym zapytać dlaczego ?? wydaje mi sie ze masz wtedy dostępny max moment :mysli:

Opublikowano

bys tylko z 1800 obrotów nie dawał w podłoge na 5 biegu bo wykonczysz

jako początkujący, chciałbym zapytać dlaczego ?? wydaje mi sie ze masz wtedy dostępny max moment :mysli:

Właśnie o to chodzi masz max moment a silnik nie ma tak naprawdę równiej pracy. I dwumasem bardzo telepie. Max moment powinien zaczynac się powyżej 2000 obrotów

Opublikowano

czyli w przypadku chęci wyprzedzenia, zdrowsza bedzie przy 1800 obrotach jazdy na 5 biegu, redukcja i wtedy but ?

Opublikowano

czyli w przypadku chęci wyprzedzenia, zdrowsza bedzie przy 1800 obrotach jazdy na 5 biegu, redukcja i wtedy but ?

dokładnie

Opublikowano

a pytanie takie, jeśli jadę ze stałą prędkością ( nie chce gwałtownie przyspieszać) to jaka jest optymalna,zdrowa wartość obrotów ?

Opublikowano

a pytanie takie, jeśli jadę ze stałą prędkością ( nie chce gwałtownie przyspieszać) to jaka jest optymalna,zdrowa wartość obrotów ?

od 2000

Opublikowano

ouops to trzeba zmienić nawyki :wallbash:

Opublikowano

jezdzi sie zawsze w miarę mozliwosci miedzy max Nm a max Ps (tak zmieniac biegi a potem utrzymywać juz dana predkość), wtedy silnik nam posłuży długie lata ,nie zmieniac biegów przy 1500 obrotow bo silnik z doladowaniem sobie poradzi ale dwumas juz na pewno nie -przy takich obciążeniach na niskich obrotach

Opublikowano
jako początkujący, chciałbym zapytać dlaczego ?? wydaje mi sie ze masz wtedy dostępny max moment mysli

i dwumas mówi szybko papa...

wiem ze fajnie przyspiesza, ale podzespoły to odczuja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...