Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawór regulacji ciśnienia doładowania - N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Opis ściągnięty z forum VW , może się chłopaki nie obrażą i nie będą mieli nam tego za złe!!

Spróbujcie sami, ja właśnie jestem po czyszczeniu, zaworek się klei i czeka na założenie , wieczorem zdam relację czy działa. Czas 1 h wystarczy na rozłożenie i złożenie , nie liczę klejenia. trochę cierpliwości i uwagi to naprawdę nic trudnego, żeby jeszcze działało to będzie git.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926

Miłej lektury. Pozdrawiam

No mojego N75 nie dało się do końca zreanimować,była duza poprawa w doładowaniu,błędu nie było,ale niedoładowywał tyle ile powinien. Gdzieś tam jeszcze popuszczał. No nic nadał jeżdże na AJMie. Może komu innemu się poszczęści.

Opublikowano

Przepraszam za mały odkop ;)

n75iq5.th.png

n75dd5.th.jpg

W swoim Audi miałem kwadratowy, wymieniłem na walcowy i narazie jest git

Pytanie za 100pkt. .... Czy wiesz co mówisz ?? :P

Ten jak to nazwałeś kwadratowy n75 steruje turbiną ciśnieniowo , a walcowy podciśnieniowo ... to nie ma prawa dobrze działać :P

Opublikowano

dzis wymieniłem zawór N75 sam, zajeło mi to godzine czasu , więc jakby ktos potrzebował zawór prostokątny kupiłem na allegro koszt 120 zł, przewody podciśnieniowe w ASO 1 metr koszto około 50zł i 6 objemek , przewód tniemy na trzy przewody o długosciach 26 cm, 30cm, 36cm , najtrudniej sie dostać do dwóch śrub które mocują sam zawór ale nasadowa 10-ka sie tam zmieśći. pozdrawiam

Opublikowano

Drogi ten przewód (wężyk) ja kupowałem po 7 zł, ale nie w ASO

Opublikowano

A przydał się i to bardzo :> Z tym że ja czyściłem N18 sterujący EGR bo go nie otwierał. U mnie zatkana była ta cieniutka rureczka w tej mniejszej połowie zaworu z której wychodzą dwie rurki na wężyki dlatego nie odciągał membrany w EGR. Z tym że ja nie kleiłem tych dwóch części przy składaniu tylko zlutowałem opaskę nie uszkadzając jej zbytnio przy rozcinaniu.

Opublikowano

Też czyściłem i smarowałem , jest GIT. działa jak należy.

Opublikowano

n18 warto też tak ogarnąć?

Opublikowano

n18 warto też tak ogarnąć?

witam cie dliwski,moge sie ciebie o cos zapytac?

Opublikowano

Jasne, co tam?

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie ja u siebie w AHU mam ten z obudową metalową, czy one są zamienne z tyi plastikowymi?Różnią się podciśnieniami?

Edytowane przez markus85
Opublikowano
Czy to jest jedyny prawidłowy schemat? Bo w internecie jest w cały świat. U nas na forum jest taki jak w pierwszym poście




zaś na elektrodzie znalazłem jeszcze taki temat:




więc który z tych schematów jest dobry?

Opublikowano

Wpadł mi w ręce nowy N75 z ASO 1K0 906 627 B mam pytanie czy podejdzie do mojego AFN po przerobieniu wtyczki?

Opublikowano

Thanks....

Opublikowano

Witam forumowiczów. Mam mały problem z autem taty, w którym zginęło podciśnienie-nie podnosi się sztanga gruszki. Poniżej napisałem co zostało wykonane. VCDS pokazuje błąd 17964 Charge Pressure Control: Negative Deviation, P1556-35-10 Intermittent.

-wymiana wężyków podciśnieniowych

-zamiana n75 z n18

-po podłączeniu na krótko sztanga gruszki podnosi się i tak zostaje (vacuum pompa sprawna)

 

Bardzo proszę o podpowiedź co mógłbym jeszcze sprawdzić. Z góry dzięki za odpowiedź.

Jeszcze mam pytanie wynikające bardziej z ciekawości. Czy n18 można na stałe zmienić z n75 skoro są to bliźniacze czujniki?

 

Opublikowano

Panowie orientuje się ktoś jaki skok powinna mieć sztanga geometrii w 1.9 AVG? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...