Iverson Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 Opis ściągnięty z forum VW , może się chłopaki nie obrażą i nie będą mieli nam tego za złe!! Spróbujcie sami, ja właśnie jestem po czyszczeniu, zaworek się klei i czeka na założenie , wieczorem zdam relację czy działa. Czas 1 h wystarczy na rozłożenie i złożenie , nie liczę klejenia. trochę cierpliwości i uwagi to naprawdę nic trudnego, żeby jeszcze działało to będzie git. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 Miłej lektury. Pozdrawiam No mojego N75 nie dało się do końca zreanimować,była duza poprawa w doładowaniu,błędu nie było,ale niedoładowywał tyle ile powinien. Gdzieś tam jeszcze popuszczał. No nic nadał jeżdże na AJMie. Może komu innemu się poszczęści.
rbs2360 Opublikowano 25 Listopada 2007 Opublikowano 25 Listopada 2007 Przedstawiam na schemacie podłączenie zaworu N75. W swoim Audi miałem kwadratowy, wymieniłem na walcowy i narazie jest git http://rbs2360.wrzuta.pl/obraz/mYOUUblsg2/podlaczenie_zaworu_n75 temat poprawiony pre_pl
damcio151 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Przepraszam za mały odkop W swoim Audi miałem kwadratowy, wymieniłem na walcowy i narazie jest git Pytanie za 100pkt. .... Czy wiesz co mówisz ?? Ten jak to nazwałeś kwadratowy n75 steruje turbiną ciśnieniowo , a walcowy podciśnieniowo ... to nie ma prawa dobrze działać
boseron Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 dzis wymieniłem zawór N75 sam, zajeło mi to godzine czasu , więc jakby ktos potrzebował zawór prostokątny kupiłem na allegro koszt 120 zł, przewody podciśnieniowe w ASO 1 metr koszto około 50zł i 6 objemek , przewód tniemy na trzy przewody o długosciach 26 cm, 30cm, 36cm , najtrudniej sie dostać do dwóch śrub które mocują sam zawór ale nasadowa 10-ka sie tam zmieśći. pozdrawiam
karwasza Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Drogi ten przewód (wężyk) ja kupowałem po 7 zł, ale nie w ASO
Krzy0 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Znalazłem cos takiego moze komus sie przyda(temat zapozyczony z vw golf) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&postdays=0&postorder=asc&start=0
Adago Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 A przydał się i to bardzo :> Z tym że ja czyściłem N18 sterujący EGR bo go nie otwierał. U mnie zatkana była ta cieniutka rureczka w tej mniejszej połowie zaworu z której wychodzą dwie rurki na wężyki dlatego nie odciągał membrany w EGR. Z tym że ja nie kleiłem tych dwóch części przy składaniu tylko zlutowałem opaskę nie uszkadzając jej zbytnio przy rozcinaniu.
pisarz1980 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Też czyściłem i smarowałem , jest GIT. działa jak należy.
DamianH Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 n18 warto też tak ogarnąć? witam cie dliwski,moge sie ciebie o cos zapytac?
markus85 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Mam pytanie ja u siebie w AHU mam ten z obudową metalową, czy one są zamienne z tyi plastikowymi?Różnią się podciśnieniami? Edytowane 6 Września 2015 przez markus85
Majkeltaker Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Czy to jest jedyny prawidłowy schemat? Bo w internecie jest w cały świat. U nas na forum jest taki jak w pierwszym poście za to na audiklub:http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=87183 zaś na elektrodzie znalazłem jeszcze taki temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2383293.html więc który z tych schematów jest dobry?
Om3n Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 Wpadł mi w ręce nowy N75 z ASO 1K0 906 627 B mam pytanie czy podejdzie do mojego AFN po przerobieniu wtyczki?
90krzycho90 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Witam forumowiczów. Mam mały problem z autem taty, w którym zginęło podciśnienie-nie podnosi się sztanga gruszki. Poniżej napisałem co zostało wykonane. VCDS pokazuje błąd 17964 Charge Pressure Control: Negative Deviation, P1556-35-10 Intermittent. -wymiana wężyków podciśnieniowych -zamiana n75 z n18 -po podłączeniu na krótko sztanga gruszki podnosi się i tak zostaje (vacuum pompa sprawna) Bardzo proszę o podpowiedź co mógłbym jeszcze sprawdzić. Z góry dzięki za odpowiedź. Jeszcze mam pytanie wynikające bardziej z ciekawości. Czy n18 można na stałe zmienić z n75 skoro są to bliźniacze czujniki?
Kamilb6.5 Opublikowano 26 Listopada 2022 Opublikowano 26 Listopada 2022 Panowie orientuje się ktoś jaki skok powinna mieć sztanga geometrii w 1.9 AVG?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się