Jajo! Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Już chłopaki pisali wcześniej, że od połowy bagnetu ciągnie szybciej. U mnie czasami też się działo podobnie, ale jak tylko mogłem to nic nie dolewałem. Odstawiałem auto i po dniu był nieco ponad środek bagnetu, a po dwóch dniach był znowu MAX. Raz też się nabrałem - dolałem nieco i po dwóch dniach ku memu zaskoczeniu było trochę ponad MAX, więc od tego momentu raczej obserwuję a potem ewentualnie dolewam. Po prostu olej wolniej spływał... Nieco obładowałeś auto, dłuższa trasa, temperatura i wyszło. A zimą bierze Ci oleju? Bo ja np. od listopada do kwietnia mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaxus Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 No tak ale ty masz xW30 więc miałeś tak jak ja... długo spływał. Ale faktycznie od połowy szybciej ciągnie :> Ciekawe dlaczego... ? Ten ALT to taka kurde enigma - nawet stwórca nie umie tego odgadnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jajo! Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Osobiście uważam, że poniżej poziomu 0,25l/1000km nie da się zejść. I to bez względu na olejowe roszady i naprawy. Wynik 0,35l-0,25l/1000km uznaję za dobry, bo i tak obniżył się o te 200-300ml w stosunku do stanu początkowego. Drobne naprawy pomogły, ale problemu nie rozwiązały. A tak w ogóle jest ktoś na forum, kto ma ALT 2.0, który NIE BIERZE NIC oleju? Jest taki ktoś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Własnie tak od jakiegoś czasu obserwuje ten wątek i chyba to ja jestem tą osobą Chciałem napisać dopiero jak przejeżdze pełny cykl od wymiany do wymiany ale narazie przejechałem 8tyś. km i nic nie wziął aż sam się dziwie bo powiem że auta nie mam dlugo(jakieś 2 miechy) i jak zacząłem czytać ten wątek to odrazu kupiłem olej na dolewkę ale narazie na szczęscie nie musiałem nawet go otwierać.co jakiś czas sprawdzam tylko stan oleju i ku mojemu zdziwieniu ciągle jest max P.S. niestety problem wariatora również mnie dotyczy żeby nie było tak za kolorowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Kolego @prostacz napisz jakiego oleju używasz i ile auto ma Km przejechane . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 ja chyba tez nie mam tego problemu - oleju ubywa ale od wymiany do wymiany jest caly czas w zakresie min-max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Auto ma najechane 153tyś. na 100% autentycznego przebiegu,olej Castrol Edge 5w30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 A że tak zapytam jaki macie styl jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Nie bede sciemnial ze ciagle powuzej 5000 ja raczej tak normalnie 3-4 tys. do 140km/h jezdze tylko jak cos trzeba szybko wyprzedzic to wtedy wiadomo ale raczej nie katuje ciagle silnika.To napewno tez ma jakies znaczenie jesli chodzi o zuzycie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaxus Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 w sumie styl jazdy ma tu też duże znaczenie - jak jechałem spokojnie tą trase 500km to poziom sie nie ruszył, w drodze powrotnej zaczęły się górki, żonglowanie biegami, czeste wyprzedzanie i taki oto efekt... No ale fakt ze pod górke to min. 3000-4000rpm, przy wyprzedzaniu czesto 5000rpm. A4 z ALT to samochód do jazdy " z gracją " P.S. A ludzie z fabryki audi zamiast przyznać sie do porażki z ALT i opracować jakąś poprawke za 50% ceny to wolą siedzieć cicho i nie znać przyczyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 W sumie moj znajomy ma alt z 2004 przebiegiem 110tysiecy i tez od wymiany do wymiany 0,200 wiec to normalne a leje STATOIL LAZERWAY LL 5W/30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Wszystko lanie pieknie tylko ze te problemy ponoc dotyczyly tylko silnikow 01-02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Gdy ja kładłem powyżej 5-6 tyś na 3 biegu zjadał około 0,4 na 1 tyś km. Teraz jeżdżę raczej spokojnie max 2-3 tyś, ale gdy potrzeba wyprzedzić to wiadomo... Jak mam kawałek autostrady no to nawet o 200 cisnę z niego(jakbym chciał jeździć wolniej to kupiłbym 1.6) spalanie oscyluje mi gdzieś w granicy 0,7 L na 3 Tyś km Gdy jechałem do Chorwacji po autostradach do 150 max zjadł mi mniej niż 0,6 l na 3 tyś <--- Co wg. mnie jest rewelacyjnym wynikiem(A wiozłem ze sobą 2 L oleju bo nie byłem pewny) Audi powinno rozwiązać ten problem... Tylko czy pisał ktoś do nich w tej sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 A że tak zapytam jaki macie styl jazdy? raczej spokojnie 2-3k rpm, glownie po miescie, 3-4 razy w roku dluzsza trasa. Ostatnio grzalem do kolegi na slub przez caly północny odcinek A1 nie zchodzilem ponizej 180 - zeszlo moze 2 milimetry na bagnecie. Olej mam Motul 5w40 8100C3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaxus Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 @Gregorypeck no twój styl jazdy to prawie taki wzorcowy I przy takiej jeździe niemasz problemów z ubywającym olejem ? Jak ten silnik mi obieca, że nie klęknie wcześniej niż przy 300-400k to mogę mu w ramach podziękowań z góry dolewać ten olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 @Gregorypeck no twój styl jazdy to prawie taki wzorcowy I przy takiej jeździe niemasz problemów z ubywającym olejem ? Jak ten silnik mi obieca, że nie klęknie wcześniej niż przy 300-400k to mogę mu w ramach podziękowań z góry dolewać ten olej W toledo z 97 roku mam 329 tyś i ani grama oleju nie bierze :> Więc ten musi przynajmniej 500-600 zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 @Gregorypeck no twój styl jazdy to prawie taki wzorcowy I przy takiej jeździe niemasz problemów z ubywającym olejem ? Jak ten silnik mi obieca, że nie klęknie wcześniej niż przy 300-400k to mogę mu w ramach podziękowań z góry dolewać ten olej może już tyle macie Ja ostatnio zrobiłem trasę 2x400km nad morze i furka sprawowała się perfekcyjnie Zero zurzycia oleju, spalanie 6,8l/100km na 19` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jajo! Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jak wspomniałem wcześniej nie przyzna się do takiej gafy, bo byłby to dla nich samobój. Też jeżdżę spokojnie i różnie z tym bywa. Zalałem nowy olej, zrobiłem uszczelnienia i obserwuję, obserwuję, obserwuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskaritto Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 @Gregorypeck no twój styl jazdy to prawie taki wzorcowy I przy takiej jeździe niemasz problemów z ubywającym olejem ? Jak ten silnik mi obieca, że nie klęknie wcześniej niż przy 300-400k to mogę mu w ramach podziękowań z góry dolewać ten olej może już tyle macie Ja ostatnio zrobiłem trasę 2x400km nad morze i furka sprawowała się perfekcyjnie Zero zurzycia oleju, spalanie 6,8l/100km na 19` wow!! spalanie 6.8 ? z jaka predkoscia jechales ?? caly czas z gorki ?? pytam z czystej ciekawosci bo u mnie ponizej 9 nie schodzi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 no jaaak? tydz temu zrobilem trase z Gdanska do Lublina przez W-we. Wyszlo 6.5L/100km wg komputera. Ale komputer kiedys sprawdzalem i pokazywal dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się