Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Tuleje poliuretanowe do zawieszenia przód -czy ktoś zakładał


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szkoda ze brak konkretnych wypowiedzi w tym temacie, bo ciekaw jestem jaki jest komfort jazdy na takich tulejach, bo widac po tulejach do banana ze sa one wogole inaczej skonstruowane(zalane na pelno), ciekawe czy jest to wyczuwalne podczas jazdy??

Opublikowano

Odświeżę wątek... może ktoś się wypowie coś więcej w temacie.

Opublikowano

Ze względu na to , ze w naszych a4 większość tulei jest zwulkanizowana z wahaczem, do tej pory nawet nie myślałem o takim modzie. Mam doświadczenia z PU z innych aut i efekt zawsze był bardzo pozytywny.

Jest znaleziony przeze mnie zakład , który wykona tuleje do wahaczem który mu sie wyśle. Można wybrać tez miedzy materiałem różnej twardosci. Istnieje jednak problem, który notorycznie powraca w przypadku tulei PU - jest to częste skrzypienie/ piszczenie zawiasu.

Opublikowano

I w ten oto sposób rozwiałeś moje wątpliwości:) zostanę przy gumie jakieś skrzypienie i piski do tego trochę zabawy żeby to wcisnąć... NO WAY...

Opublikowano

Jedyne czym się mogę pochwalić to ze u szwagra w terenowce zielone się sprawdzają a u kolegi w octawi czerwone w zimie tak zmarzły ze zwrotnicę wyplulo bo pewnie wahacza nie mogło nagiąc.

Wysłane z mojego C1605 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

Co z tego ze wymienisz tuleje jak sworznie sie wysypią.

Gra nie warta swieczki.

Opublikowano
Ze względu na to , ze w naszych a4 większość tulei jest zwulkanizowana z wahaczem

W b5 wszystkie tuleje można wymienić nie ma tam żadnej wulkanizacji.

Opublikowano

W b5 to w ogóle jest fajowsko :-)

Opublikowano

Sam właśnie szukam jakiegoś lepszego rozwiązania. Potrzebuję zregenerować zawiechę w nieco "lepszy" sposób i PU byłby idealny...

Miałem w w G4 i byłem bardzo zadowolony - nic nie skrzypiało (grunt to smar przy wprasowywaniu), niczego nie urawało (jak w Octavii powyżej), a auto się świetnie prowadziło.

Opublikowano

zrozum ze jest jak tomek/devastation napisal

sworznie w wahaczach padaja 2-3 razy szybciej, wymienisz tuleje, wysypie ci sie sworzen i wahacz wraz bedzie do wyrzucenia

Opublikowano
zrozum ze jest jak tomek/devastation napisal

sworznie w wahaczach padaja 2-3 razy szybciej, wymienisz tuleje, wysypie ci sie sworzen i wahacz wraz bedzie do wyrzucenia

ta przecie w b5 jak koledzy pisza w 90proc wachacze sie na zlom oddaje przez rozwalone gumy na sworzniach i same sworznie a nie tuleje

Opublikowano

Akurat mam pod ręką firmę, która jakoś te wahacze regeneruje (sworznie)- i podobno robi to dobrze. Poza tym- moje wahacze (LEM) mają 10k km i niestety obstawiam, że posypały się tuleje...

Opublikowano

Sam sobie dorabialem tuleje do wahaczy i zrobilem na nich juz ponad 120kkm. Jak padal swozen to wynajdywalem jskas uzywke i wkladalem te pouliretany. Mozna taka podmianke robic duzo razy. Nie zauwazylem zuzycia na nich.

Jak ktos zainteresowany to niech poszuka w moich tematach jest troche o tym.

Dorabialem kilka tylnych wahaczy do guattro na forum nawet ze trzy komplety.

Opublikowano
Sam sobie dorabialem tuleje do wahaczy i zrobilem na nich juz ponad 120kkm. Jak padal swozen to wynajdywalem jskas uzywke i wkladalem te pouliretany. Mozna taka podmianke robic duzo razy. Nie zauwazylem zuzycia na nich.

Jak ktos zainteresowany to niech poszuka w moich tematach jest troche o tym.

Dorabialem kilka tylnych wahaczy do guattro na forum nawet ze trzy komplety.

ale nie mylmy przodu z tylem bo tyl w Q wym.sie bezproblemowo bo tam sa 2 wachacze na strone reszta to tuleje....mowimy tu o przodzie gdzie jest 8 wachaczy plus 2 laczniki i w nich czesciej padaja sworznie/jablka a nie te tuleje ktore sa przykrecone od strony belki........lema jakiegos lipnego trafiles ja mam 105tys na lemach juz i dalej sa oki 20tys na 17 i -60mm,50tys na gwincie i 19 i ze 30tys na 19/18'' i -35mm

Opublikowano

Dorobilem i do przodu szczegolnie wzne sa banany dolne. Tam tuleja ma co robic.

Opublikowano
Dorobilem i do przodu szczegolnie wzne sa banany dolne. Tam tuleja ma co robic.

ja rozebralem tego troche i jakos szczegolnie nigdy nie byly zuzyte w gorszym stanie byly gorne bo mialy wielokrotnie pourywane gumy

Opublikowano

Chłopaki a popękana guma w przednim górnym wachaczu może powodować drganie kierownicy(odczówalne przy 105-115km/h) i wymuszać na kierowcy kontrowanie kierownicy np w koleinach itp. i do tego delikatnie pływanie... Tarcze hamulcowe sprawdzone były.

Opublikowano
Dorobilem i do przodu szczegolnie wzne sa banany dolne. Tam tuleja ma co robic.

ja rozebralem tego troche i jakos szczegolnie nigdy nie byly zuzyte w gorszym stanie byly gorne bo mialy wielokrotnie pourywane gumy

Pourywane gumy swiadcza o zlym montarzu wedlug mnie.

Opublikowano

dokladnie, skrecone wahacze na podniesionym aucie

Opublikowano

nie koniecznie,mogą świadczyć o braku amortyzatorów,i całą robotę robi w tedy wachacz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...