TUTENHAMON Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Czołem koledzy. A więc sprawa wygląda następująco autko ze spalania 5,4 litra na 100 zaczęło spalać 8 litrów. Po diagnostyce komputerowej wszystko co można było sprawdzić elektronicznie w stanie idealnym (wtryski, rozrząd, czujniki, przepływomierz, ciśnienie doładowania itp.) Autko jest słabsze niż normalnie brakuje mocy. Mechanicznie sprawdzona turbosprężarka łopatki oraz prawidłowość ich obracania idealna, cięgno podciśninia regulacji kata łopatek pracuje prawidłowo. Drodzy koledzy co mogę jeszcze sprawdzić aby spadło spalanie i wróciła moc. Opadają już mi ręce. Pomóżcie. Albo może znacie speca od audi z okolic kuj-pom.
Wihajster Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Czołem koledzy. A więc sprawa wygląda następująco autko ze spalania 5,4 litra na 100 zaczęło spalać 8 litrów. Po diagnostyce komputerowej wszystko co można było sprawdzić elektronicznie w stanie idealnym (wtryski, rozrząd, czujniki, przepływomierz, ciśnienie doładowania itp.) Autko jest słabsze niż normalnie brakuje mocy. Mechanicznie sprawdzona turbosprężarka łopatki oraz prawidłowość ich obracania idealna, cięgno podciśninia regulacji kata łopatek pracuje prawidłowo. Drodzy koledzy co mogę jeszcze sprawdzić aby spadło spalanie i wróciła moc. Opadają już mi ręce. Pomóżcie. Albo może znacie speca od audi z okolic kuj-pom. sprawdz czujnik temperatury G62
TUTENHAMON Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Czujnik teperatury który dokładnie ten na dolocie powietrza
Wihajster Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Czujnik teperatury który dokładnie ten na dolocie powietrza nie...na układzie chłodzenia
rookie Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 czy to ten czujnik na plastikowym kroccu, ktory wchodzi do aluminiowego bloku silnika?
Wihajster Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 czy to ten czujnik na plastikowym kroccu, ktory wchodzi do aluminiowego bloku silnika? tak czteropinowy
pawelwor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Że tak się wtrącę... Co ma czujnik temp do spadku mocy?
Wihajster Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Że tak się wtrącę... Co ma czujnik temp do spadku mocy? a kto tu mówi o spadku mocy??jaki masz temat
TUTENHAMON Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 czujnik temp sprawdzany już był i wszystko w porządku auto tez ma słabą moc jest słabsze i pali więcej
wojtek26 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Zrób logi dynamiczne i zobaczymy czy wszystko jest OK.
TUTENHAMON Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Zrób logi dynamiczne i zobaczymy czy wszystko jest OK. Mówisz o charakterystyce przebiegu mocy na poszczególnych obrotach. Takie bajery z wykresami
rav Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Raczej chodzi o opisane w wątku : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
goldi Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Gdzie on ci w mieście palił 5 litrów nie wierzę zrób jak koledzy piszą logi będziemy wiedzieć co go boli
pawelwor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Że tak się wtrącę... Co ma czujnik temp do spadku mocy? a kto tu mówi o spadku mocy??jaki masz temat Czytałeś coś poza tematem?
TUTENHAMON Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Gdzie on ci w mieście palił 5 litrów nie wierzę zrób jak koledzy piszą logi będziemy wiedzieć co go boli Tak w miescie dokładnie max 5,4 litra trasa 4,6 litra
malinek21 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Powiedz czy zauwazyłeś nadmierne kopcenie samochodu czarnym dymem
TUTENHAMON Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Powiedz czy zauwazyłeś nadmierne kopcenie samochodu czarnym dymem Otóż nie kopci, tylko na odejściu ale tez nie czarny dym tylko kolor hmm normalnych spalin raptowne wciśniecie gazu i zaraz przestaje tak jak normalnie dlatego nie mogę dojść co to moze byc
wiktorsam Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 A to miasto ile ma mieszkańców ? 100 ? 5.4 w mieście ? jak to sprawdziłeś - na kompie ? Normalnie myślałem że z spalaniem już mnie nikt nie zaskoczy, jak czytałem że ludziom afny palą 6 w mieście i 5 na trasie przy 140-160 km/h ale widać się myliłem To ja Ci powiem tak - twoje auto się naprawiło ! Pali w końcu tyle ile powinno, no może o literek za dużo. Mój ahu to nie wiem jak musiałbym jeździć po tym mieście żeby łyknął mniej niż 7 litrów... A wracając do tematu, bez logów dynamicznych się nie obędzie, napisz czy nie dymi na czarno, bo może masz po prostu gdzieś nieszczelność na dolocie. A co do mojej gadki o spalaniu nie bierz jej do siebie, po prostu nie wierzę w takie spalanie , a jeżeli jest to musi być wynikiem jakiegoś uszkodzenia auta, mega wyżyłowanej dawki, albo prowadzi je 100 letni dziadek po mieście które ma jedną ulicę o długości 100 km, i jeździ raz w jedną raz w drugą stronę bez zatrzymywania Bez urazy EDIT A pompa paliwa szczelna ? Może sika gdzieś z niej paliwo i stąd mniejsza moc i większe "spalanie" bo ropę gubisz
karbonek Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 a może zmień stację paliw co do spalania afn to mój w jeździe mieszanej na dystansie prawie 2000km (zakopane-warszawa-sieradz, warszawa) spalil z klima 6.28L /100 ostatnio leję bioester ok 40-60 (40 on, 60 bio) i w trasie przy prędkości 100km/h (takie warunki byly, trasa 140km) spalil mi ponizej 5l - wyszlo ok 4.6 /100 pomiary dokonuję przez odczyt ilosci paliwa w baku, a nie ze szklanej kuli bywalo ze jak zalalem on na statoilu czy orlenie to kopcil w miescie 8-10, na neste palil w miescie ok 7 każdy ma swój styl jazdy, ja hamuję silnikiem co już dużo daje
TUTENHAMON Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Słuchaj kolego jesli nie wierzysz twoja sprawa rozmawiamy o usterce której nie mogę zlokalizowac. Auto jest przymulone na moje oko z 80-90 koni i pali 8 literków. Ojciec ma B4 90 km spalanie ma takie jak u mnie trasa 4,6 miasto 5,3-5,5 litra. wiec raczej spalanie takie jest normalne w tych autach. Miasto po jakim jezdze mam w danych i pewnie ma ze 100000 mieszkańców jak nie lepiej[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2010, 19:46_________________________________________________od lat tankuj a może zmień stację paliw co do spalania afn to mój w jeździe mieszanej na dystansie prawie 2000km (zakopane-warszawa-sieradz, warszawa) spalil z klima 6.28L ostatnio leję bioester ok 40-60 (40 on, 60 bio) i w trasie przy prędkości 100km/h (takie warunki byly, trasa 140km) spalil mi ponizej 5l - wyszlo ok 4.6 pomiary dokonuję przez odczyt ilosci paliwa w baku, a nie ze szklanej kuli bywalo ze jak zalalem on na statoilu czy orlenie to kopcil w miescie 8-10, na neste palil w miescie ok 7 każdy ma swój styl jazdy, ja hamuję silnikiem co już dużo dajee się na jednej stacji orlenie leje zwykłe ON w zimie daje uszlachetniacza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się