Armi Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zamierzam "pójść" w stronę mocy. Celuję w 170 - 180KM. Zmiany, których już dokonałem to: - nowa pompa wtryskowa 11 (po kompletnej regeneracji, łącznie z nastawnikiem z mojej starej został tylko korpus) - wtryski 0.216 mm - zaślepiony egr - wyrzucony katalizator - kolektor dolotowy z Sharana - olej silnikowy syntetyk Motula Planuję w kolejności: - turbinę AWX - chip - FMIC - hamulce 312mm - sprzęgło jednomas z 1z - silikonowe wężyki podciśnienia Proszę kolegów o opinię, co można zmienić w tej konfiguracji i czy te graty pozwolą na uzyskanie wymarzonych 180KM? A i czy założeniu fmica i nowego sprzęgła konieczna jest korekta programu? Zależy mi na jak najszybszym pojechaniu na strojenie bo obecnie auto pali mi jakieś 8 litrów i trochę dymi jak ostro dodam gazu.
PARAF Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Planuję w kolejności: - turbinę AWX - chip - FMIC - hamulce 312mm - sprzęgło jednomas z 1z - silikonowe wężyki podciśnienia FMIC wydaje mi się, że powinien byc przed chip'em Najpierw cooler i turbo a potem chip i strojenie
Buba Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 1 Turbina 2 FMIC 3 Silikony 4 sprzeglo i jednomas 5 Chip 6 heble
bakuś Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Dokładnie, chip na końcu. Przy montażu centralnego intercoolera najlepiej od razu wymienić wszystkie łączniki, węże i przewody na silikonowe.
PARAF Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Dokładnie, chip na końcu. Przy montażu centralnego intercoolera najlepiej od razu wymienić wszystkie łączniki, węże i przewody na silikonowe. :> 1 Turbina 2 FMIC 3 Silikony 4 sprzeglo i jednomas 5 Chip 6 heble Dokładnie
Kowi87 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Dokładnie tak jak Ci kiedys Adam mówiłem rób wszystkie graty a na koniec strojenie, po załozeniu FMIC bedziesz miał korekte które prawde mówiac niewiele zmieni w wykresie juz, moze doda Ci +5km :gwizdanie:
PARAF Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 moze doda Ci +5km :gwizdanie: oj czasami to nawet te 5KM jest potrzebne i się przydaje...
Maniusiek28 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 na takich gratach jak opisujesz jeden kolega z forum Tomigsi uzyskał w AFN 172km
Kowi87 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 moze doda Ci +5km :gwizdanie: oj czasami to nawet te 5KM jest potrzebne i się przydaje... tak ale tu chodzi o opłacalnosć robienia korekty, dla 5km wydawać na korekte (o ile pojedzie do tunera u którego korekty są płatne), jesli moze raz a pożadnie to zestroić moze też zrobic że wystroi wariata bez FMIC i dołoży go bez korekty juz, swoje zadanie i tak bedzie spełniał nalezycie, FMIC nie podnosi mocy(znacząco) lecz ja stabilizuje w ciepłe dni
Armi Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 na takich gratach jak opisujesz jeden kolega z forum Tomigsi uzyskał w AFN 172km Trochę mało ale pewnie bezdymnie. Mi nie zależy na tym, żeby nie było dymka. Ma za..... Chociaż nie powiem, już teraz mam frajdę z jazdy. Wciskam gaz w podłogę i jest odejście - z miejsca. Reakcja na pedał gazu jest super
dejf Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Sądze ze na tych gratach 180ps bedzie ciezko.... Przydałyby sie końcówki 230tki jak juz masz pompe od AHH. Te 172ps bezdymnie raczej moim zdaniem nie jezdzi. Moc mocą, na codzien i tak jeździsz momentem.. Jak bedziesz mial wysoki moment utrzymujący sie miedzy 2500-3500 - bedziesz zadowolony.
Kowi87 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 A ja obstawiam że ma dosc spore szanse złapać ok 180 kuca, łapek na tym samym tylko w serii miał juz 11ke złapał bezdymne 178 :gwizdanie:
dejf Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Moze warto zainwestowac w taka pompke.. W sumie moc w dieslu bierze sie z paliwa. Daliscie mi do myslenia...moze zaczne szukac hehe :>
Armi Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2010 No i nie wiem co dalej. Niedługo kupię turbinę,od razu po kupnie pojechałbym od razu na program - to miałbym "rakietę :wink4:" już na lato. Zanim fmic-a zamontuje i pojadę na program to zejdzie się do zimy. A zanim doczekam do zimy to na paliwo wydam tyle co na 2 programy. Gdyby mi palił tyle co kiedyś to mógłbym zaczekać nawet do wiosny. Więc chyba kupuje turbo i lecę na program. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
dejf Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Leć na program. Ja latam juz miesiąc bez FMIC i jeździ dobrze. Jak jest wiecej jak 25st. plus klima - to odczuwam lekkiego laga, ale nie ma tragedii - nadal wpycha. Z tym starszym 530d ze świateł szedłem równo.
aju Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 te 172ps bezdymnie raczej moim zdaniem nie jezdzi bez dymu nie ma ognia
dejf Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 te 172ps bezdymnie raczej moim zdaniem nie jezdzi bez dymu nie ma ognia Otóż to ja nie jestem przeciwnikiem batorego;]
PARAF Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 te 172ps bezdymnie raczej moim zdaniem nie jezdzi bez dymu nie ma ognia dobre chyba nie ma dymu bez ognia co nie zmienia faktu, że to szczera prawda
davidoati Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 A nie lepiej poszukać wcześniej przyczyny tego wyższego spalania przed programem? Może coś jest nie tak ? hmm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się