Michał 1 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 wujek będziemy intacz:thumbup1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Bez młota to i tak uj nie robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Bez młota to i tak uj nie robota młotem nakurwiales to swoje cudo? bez filmiku nie uwierze nimac**ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Bez młota to i tak uj nie robota młotem nakurwiales to swoje cudo? bez filmiku nie uwierze nimac**ja Gumowym bo gumowym ale nakurwiałem Nie byłem w stanie samą maszynką zagiąć na max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 http://img577.imageshack.us/img577/8184/20121116112630kopiowani.jpg auto masz wypucowane na zicher ale piasta w zwrotnicy zayebana rdzą po uszy czesty bład przy montażu nowej tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 http://img577.imageshack.us/img577/8184/20121116112630kopiowani.jpg auto masz wypucowane na zicher ale piasta w zwrotnicy zayebana rdzą po uszy czesty bład przy montażu nowej tarczy Wszystko było czyszczone szczotką na wiertarce przy montażu, to tylko nalot, który w mojej opinii nic nie robi, najważniejsze żeby "grubszych spraw" nie było bo może tarcza nie przylegać tak jak powinna ale takie coś chyba w niczym nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazience do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej" i jedzie sie z tym do gołego żelastwa potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac tez miejsce styku tarczy z piastą no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazieńce do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej" i jedzie sie z tym do gołego żelastwa potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac tez miejsce styku tarczy z piastą no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew: Zapamiętane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazieńce do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej" i jedzie sie z tym do gołego żelastwa potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac tez miejsce styku tarczy z piastą no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew: mądraliński się znalazł. ja bym mu nie ufał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavko87 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Pokaz foto jak po zagieciu siedzi fela i ile tego nadkola wycioles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazieńce do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej" i jedzie sie z tym do gołego żelastwa potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac tez miejsce styku tarczy z piastą no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew: mądraliński się znalazł. ja bym mu nie ufał. tutaj na forum i tak nikt tego nie zauwazy :polew::polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Pokaz foto jak po zagieciu siedzi fela i ile tego nadkola wycioles Nadkola i tak nie widać, wyciąłem tyle żeby nie tarło, wszystko zależy od koła, kwestia indywidualna A fotkę po zagięciu zrobię jak tylko aparat odzyskam ---------- Post dopisany 18-11-2012 at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2012 at 19:30 ---------- Tak jak pisałem... zdjęcia maszynki do nadkoli: No i błotniki po zagięciu Przypomnę jak było wcześniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 wywinięte profi:thumbup1: zabezpiecz jeszcze ten rancik jakimś czymś antykorozyjnym, u mnie to samo, opona przytarła i ruda się pojawiła:kwasny: pytanie techniczne: nie da rady zakręcić tej maszynki bez demontażu hebli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 wywinięte profi:thumbup1: zabezpiecz jeszcze ten rancik jakimś czymś antykorozyjnym, u mnie to samo, opona przytarła i ruda się pojawiła:kwasny:pytanie techniczne: nie da rady zakręcić tej maszynki bez demontażu hebli? Zabezpieczone wszystko, jeszcze jak będę zakładał zimówki to jeszcze jedna warstwa baranka Maszynka, którą dysponowałem ma strasznie duży ten dystans z otworami na śruby i u mnie blokowało o zacisk... nie wiem jak to będzie jak będzie inny zacisk Na filmikach, które oglądałem w necie nigdy nie demontowano hebli ale też mieli dużo bardziej profi maszynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Kilka spontanicznych fotek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 w końcu z podwórka wyjechałeś elegancko leży ta fela na B5:slina: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek956 2 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Ta felga jest przechooj, fajnie że je pomalowałeś w grafit bo dobrze to kontrastuje z satyną wokół okien, przy tych felgach ramka grilla w czerń mogłaby fajnie wyglądać Prawy bix jest zaparowany czy mi się wydaje? Bo mi bix-y od Grześka też ostatnio parują,też prawa lampa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 lampa paruje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 lampa paruje? Auto świeżo po myciu i lekko zaparowało... Gwerty coś mówił że lampy przez chwilę mogą parować bo klej coś tam ma z wodą związanego Polubiłem tą felgę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się