Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wszystko o pielęgnacji auta - kosmetyki samochodowe


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kup sobie samego Grit Guarda...a w kazdym sklepie gdzie masz wiaderka curvera (ja kupowalem w tesco) ...wiaderko 16 litrowe ...idealnie pasuje do GG.. jakby szyte na miare :) GG wchdozi do samego dna...a na boki nawet nie drgnie

Dokładnie - wiadra z logo to w ogóle jakaś porażka cenowa. Zwykłe wiadro z marketu tylko z płaskim dnem z niezaokrąglonymi brzegami + grit guard i to wystarczy w zupełności.

Panowie a który wosk bedzie lepszy, myślę o NXT Tech Wax 2.0? dobry bedzie? czy polecacie coś innego?

Zawsze możesz wypróbować nowe woski Ultimate - Malik już używał więc może się wypowie :kox:

no właśnie, korci mnie żeby wypróbować coś z tej nowej serii :wink4:

Opublikowano

ja mam Ultimate Compound do usuwania rys i swirli i powiem tak :kox: :kox: :kox: w ręcznym użyciu

Opublikowano

Vario ile zajmuję czasu Ultimate Compound

Opublikowano

Vario ile zajmuję czasu Ultimate Compound

tego nie da się określić na czas, każde auto ma inny stan lakieru, inny lakier itd, VAG-owskie lakiery są bardzo twarde i możesz nawet poświęcić kilka godzin na jeden element by go wyprowadzić na cacy (żeby nie było drobnych rys swirlów itp)

Opublikowano

Swoją drogą dla zainteresowanych w temacie - słyszeliście o tym, że Megs #16 ma być wycofany ze sprzedaży? :mysli:

Opublikowano

Na razie UC sprawdziłem na 2 elementach na rysach od krzaków, porównywałem z AutoGlymem i SwirlX Megsa i UC wyszedł o niebo lepiej w ostatecznym efekcie, ja mam raczej dosyć miękki lakier i dosyć ładnie zeszło, ale generalne robienie auta od glinki zaczynając to w przyszłym tygodniu jak nie będzie za gorąco i słońca

Opublikowano

lukaszR o tym napisał kilka stron temu :) jak go zapytałem dlaczego jest tak ciężko z dostępnością #16??

Jak napisał, że będzie wycofany z niewiadomych przyczyn bo jest dobrym woskiem to zakupiłem jeszcze na allegro bo nigdzie indziej nie było.

Następny zakup to Ultimate Paste Wax :kox:

Aha mam pytanie czy jak przykładowo dzisiaj nałożę NXT to czy za tydzień lub dwa moge nałożyć #16 czy musze przelecieć auto clinerem zanim nałoże inny wosk?? :mysli:

Opublikowano

Czy po Ultimate Compound musze użyć DC1 przed nałożeniem wosku czy samo umycie szamponem wystarczy?

Opublikowano

Samo umycie szamponem wystarczy, przecież pisałem ci na PW :)

Opublikowano

ja będę woskował po UC Dodo Juicem no a po tym w między czasie Quick Detailerem dla podtrzymania efektu

Opublikowano

Ok dzięki tyle tych info ze troche się pogubiłem a ze robie ostateczną liste to chciałem mieć pewność. Pawlo 2004 dzięki:)

Opublikowano

Aha mam pytanie czy jak przykładowo dzisiaj nałożę NXT to czy za tydzień lub dwa moge nałożyć #16 czy musze przelecieć auto clinerem zanim nałoże inny wosk?? :mysli:

Nie ma to sensu - albo nałóż 2 warstwy tego lub tego (w odstępach min. 12h). Poza tym jeżeli nałożysz NXT 2.0 i przelecisz cleanerem za tydzień, bo generalnie powinno się tak zrobić przed woskiem to po co w ogóle NXT 2.0 skoro cleaner za chwile go ściągnie ? :wink4:

Czy po Ultimate Compound musze użyć DC1 przed nałożeniem wosku czy samo umycie szamponem wystarczy?

Po UC myjesz auto żeby zmyć pozostałości oraz potem jak masz DC1 używasz go żeby ostatecznie przygotować powierzchnię pod wosk. Jeżeli nie masz DC1 to też da się przeżyć aczkolwiek fajnie jest przelecieć nim powierzchnię.

Opublikowano

Pytam ponieważ kupiłem #16 ale wosk jest w PL a ja w PL będę za tydzień a chciałem jutro nawoskowac samochód ale skoro mówisz, że to nie ma sensu to też tak nie zrobię :)

Jutro tylko mycie a za tydzień w PL glinkowanie i #16, myślę, że #16 zrobi robotę na srebrnym lakierze, wkońcu jest polecana do jasnych lakierów :)

Opublikowano

mam nadzieję, że nie robię OT, ale chciałbym wstawić fotki z efektów mojej ciężkiej pracy ale satysfakcja jest mega, jeszcze nie wszystko zrobione ale dam radę przy następnym podejściu, jedynie wosku brakuje

a więc glinkowanie BiltHamber Soft Clay- zeszło ok 1/3 kostki, 10 letni lakier o dziwo był bardzo czysty, może przez to, że w zimy nie śmigał, nie licząc ostatniej i ma mało kilometrów, największe zabrudzenia były na dolnej części drzwi, i za tylną osią, dach praktycznie czysty na cacy

szampon Meguiar's Gold Class, auto potraktowane częściowo Meguiar's Ultimate Compound i polerki DA ale dosyć kiepskiej - odkładam kasę na profi, opony potraktowane AutoGlym Smart Tyre Dressing a silnik po średnim umyciu Meguiar's Engine Dressing

kilka fotek na mokro i kilka na sucho po wytarciu microfibrą i UC, myślę, że jak na 10 letnie auto to jest :kox:

3ed7a968a7d86058.jpg

c2a165422b9fd119.jpg

ff3eef3564446deb.jpg

0d1a4632870398a7.jpg

7381123b67f53a20.jpg

e04caa8033077113.jpg

3880a145db47a39f.jpg

0dd67308970820df.jpg

6400ad3fd8d9a631.jpg

18775dab9c215b61.jpg

1a2d0748ba86f9f4.jpg

0baf7099e3660443.jpg

ecb5d4d665715cc0.jpg

e5a19014756d54ec.jpg

9eec65d739daab0b.jpg

5736a56c1617702f.jpg

Opublikowano

1/3 kostki glinki na auto ? Coś Ty z nią robił ? Rzucałeś po asfalcie ? :naughty: :naughty: :naughty:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...