Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] MOBIL-TECH - serwis, diagnstyka, mechanika, chiptuning i tuning mechaniczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Polecam wam oddzial Compsportu w Krakowie

Kraków ul. Katowicka 9 + 48 662 313 737

gadu-gadu (nr. 6462005) [email protected]

Opublikowano

Również gorąco polecam szybka diagnoza i naprawa. Adrian naprawdę zna się na tym co robi. Wszystko wytłumaczy i mówi to z sensem. :wink:

Opublikowano

szukałem ostatnio tego teamtu i gdzieś się schował :/ Dopiero przez swój profil znalazłem. To chyba po aktualizacji bazy.

---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ----------

O teraz się pojawił. Dziwne.

Opublikowano

Polecam gorąco ten warsztat.

Usterka szybko i fachowo zdiagnozowana, właściciel rzetelny i konkretny wszystko człowiekowi powoli wytłumaczy :banan:

Opublikowano

Wąska specjalizacja tego serwisu powoduje ze sa profesjonalni w tym co robia.

Opublikowano

Witam,

Mam pytanie czy wykonywał ktoś w tym zakładzie wywalenie wałków z 2.0tdi i wsadzenie pompy od 1.9tdi?

Pozdrawiam


WITAM,

Czy ktoś może robił w MOBIL-TECH swap pompy oleju z 1.9 do 2.0 tdi audi?? polecacie zakład do takiej operacji??

Opublikowano

Ja również polecam w 100%.

Zajmowali się moją A6 C4 2.5TDi AEL (zaślepienie EGR, układ paliwowy, reanimacja turbinki) a teraz byłem u nich z moją A4.

Naprawy obgadane są we wszystkie strony.

Godni zaufania i naprawde PRO.

ps: a i naklejkę mi firmową przykleili na tylną szybkę :) ładnie się zgrywa z niebieskim lakierem :D

Opublikowano

Bylem - poki co tylko olej i ogolna diagnostyka, ale polecam (pewnie za niedlugo bedzie robiony tam rozrzad :))

Opublikowano

Ode mnie też pozytywna opinia.

Właściciel ma bardzo szeroki zakres wiedzy, dużo tłumaczy i przedstawia możliwe rozwiązania. Nie narzuca nic na siłę. Można porozmawiać spokojnie o aucie i się dużo dowiedzieć, wiele pomocnych rad. Nie zdziera kasy, z góry nakreśla ceny wszystkiego. Na rachunkach elegancko pokazane co ile kosztowało i jaki jest koszt usługi.

Polecam warsztat! :)

Opublikowano (edytowane)

po namowach Ogra tez sie zdecydowalem jakis czas temu pojechac do Adriana.

mialem problem z zaniżoną mocą w swoim afn'ie, na poczatku jezdzilem do innego mechanika ktory szukal usterki przez bardzo dlugi czas, wymieniajac wszystko po kolei i takim sposobem jestem kilkanascie stówek w plecy (a auto oczywiscie ciagle bylo zamulone).

Zawiozlem auto do mobiltechu, po godzinie dostalem telefon - usterka znaleziona :huh:

auto wreszcie odżyło, postanowilem przy okazji zrobic u nich program ;)

z czystym sumieniem polecam, chlopaki znaja sie na rzeczy, juz nigdy nie pojade do innego serwisu :wink:

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

po namowach Ogra tez sie zdecydowalem jakis czas temu pojechac do Adriana.

mialem problem z zaniżoną mocą w swoim afn'ie, na poczatku jezdzilem do innego mechanika ktory szukal usterki przez bardzo dlugi czas, wymieniajac wszystko po kolei i takim sposobem jestem kilkanascie stówek w plecy (a auto oczywiscie ciagle bylo zamulone).

Zawiozlem auto do mobiltechu, po godzinie dostalem telefon - usterka znaleziona :huh:

auto wreszcie odżyło, postanowilem przy okazji zrobic u nich program ;)

z czystym sumieniem polecam, chlopaki znaja sie na rzeczy, juz nigdy nie pojade do innego serwisu :wink:

Kolego ile liczą za chipa?
Opublikowano

zalezy jaki silnik, zadzwon i zapytaj ile w Twoim przypadku bedzie kosztowac program :)

Opublikowano

U mnie Mobilteszki zrobiły swapik skrzyni z 5 gang na 6 gang, oraz uszczelnili mi Vacum pompę. Jak do nich jadę to gadam z Adrianem zawsze ponad godzinę. A najlepsze jest to, że zrobią, a ty nie wiesz nawet kiedy i działa wszystko jak trzeba.

Cenowo nie są drodzy według mnie. Ja ich serdecznie polecam. Na razie u nich A4`ka zagląda, ale niedługo i S4`ka dojedzie.

Polecam

Opublikowano

Będę potrzebował pomocy w Krakowie ze swoją A4... Zaczęła strasznie kręcić przy odpalaniu - u mnie w mieście zdiagnozowali, że prawdopodobnie uszczelnienia pompowtryskiwaczy trzeba zmienić (ale to też nie dano mi gwarancji, że to będzie to) i teraz nasuwa się pytanie czy właśnie w tym Mobil-Techu będą w stanie to zrobić profesjonalnie? (o ile potwierdzą tę diagnozę) Bo czytałem, że jest trochę zabawy z regulacją pompowtryskiwaczy i trzeba dobrze wiedzieć jak to się robi, a u mnie raczej ciężko będzie znaleźć tak obeznaną i pewną osobę :)

Opublikowano (edytowane)

Wyedytowano - usunięto zawartość by owner.

Edytowane przez countryFan
Opublikowano

czy ktoś hamował autko po chipie w mobil-tech? Zgadza sie wszystko z parametrami ustawionymi podczas chipowania?

Opublikowano
Niestety, ale ja nie mogę podzielić entuzjastycznych opinii zawartych w tym wątku. Miałem darować sobie obsmarowywanie w internecie ale ostatni "wypadek" z rozrządem przeważył. Historia jest bardzo długa bo auto stało u Panów od października 2014 do czerwca 2015 czyli prawie 9 miesięcy. Ci co się przez ten czas tam przewinęli zapewnie widzieli :) Oddałem moje S4 B7 4.2 na wypadające zapłony co objawiało się nierówną pracą zwłaszcza na zimnym silniku. Koniec końców silnik wyjechał z budy i okazało się że rozrząd jest przestawiony, zawory odbite na tłokach i kompresja do końca nie taka jak trzeba. Po podliczeniu przez Adriana wszystkich części, usług obcych i jego pracy wyszła kwota 5 cyfrowa. Tutaj nie mam zastrzeżeń, bo wszystko do tego padła jest drogie, ale po przeczytaniu całości może Wam się nasunąć, że samą kolizję rozrządu w 4.2 spowodowali Panowie z Mobil-Techu. W zakładzie regenrującym głowice stwierdzli dodatkowo, że skrzywione zawory się niedomykały i nie ma szans żeby auto chodziło dłuższy czas w taki sposób. Zawory już dawno by się wypaliły, a były nie wypalone tylko krzywe. Prawdy niestety już się nie dowiem. Adrian poddał pomysł 2.7T z B5 i tu się zaczęło kolejne pasmo nieszczęść. Silnik przywiozłem im dokładnie 4 listopada 2014 i prace ruszyły. Niestety Panowie porwali się z motyką na słońce. Prace szły bardzo powoli, nie radzili sobie z doborem części, schodziło nawet na relatywnie prostych rzeczach typu wymiana rozrządu czy uszczelnieniu silnika. Fakt, że jakiś miesiąc stracili na sterownik silnika z mojej winy, gdyż dostarczyłem im uszkodzony, ale w tym czasie przy aucie nie działo się kompletnie nic. Auto zabrałem końcem czerwca bo stwierdziłem że nie poskładają go nigdy. Ilość pracy którą wykonali za ten czas następny mechanik określił na zajmującą max 3-5 dni. Auto w momencie odebrania z rzeczy, które nie wymagały poprawienia miało zrobione w zasadzie tylko trochę kabli i tyle. Aaa i też nie do końca bo Panowie połamali obudowę od ECU i woda zalała te nowo zrobione kable bo akurat padało, a auto stało u Nich pod chmurką :)


I teraz tak:

- uszczelnijcie silnik - uszczelnili dekle, zapomnieli o uszczelkach pod czujnikami i dalej ciekło, ale 200 skasowali, trzeba było robić drugi raz

- zróbcie sprzęgło - zrobili, no ale na uszkodzonym docisku i trzeba było rwać drugi raz silnik żeby poprawić, ale 300 skasowali

- pospawana klima - dziura tam gdzie akurat spawali, trzeba było wyjmować węża a auto było prawie poskładane

- zróbcie paliwo - zrobili tak, że nie miało to prawa działać

- zróbcie FMIC'a - część połapali spawami, no ale i tak było to przerobienia i skończenia


Panowie skasowali jeszcze za rwanie i demontaż starego silnika chyba 800zł. Stary silnik naprawialny według nich za 5 cyfrową kwotę został naprawiony przez jeszcze innego mechanika za całe 4500zł już z robotą i śmiga sobie ładnie w jakiejś A6. Pamiętam jak zabierałem to 4.2 od Nich. Mieli przygotować wszystko do transportu, popakować itp. Nawet biedaczkom kartony przywiozłem żeby nie marudzili. Silnika Panowie szukali po całym garażu i pośpiesznie pakowali. Po głowice kazali mi jechać odebrać z zakładu, ale w końcu przywieźli mi na miejsce. Z silnika wylała się reszta oleju przy transporcie i uświniła mi całe auto.


Może i Panowie z Mobil-Techu znają się na mechanice ale co najwyżej w 1.9TDI czy jakimś 1.8T ale jeśli proponują Wam swapa to uciekajcie jak najdalej bo nie mają o tym bladego pojęcia.


Na koniec rodzynek.

Auto poskładane przez następnego mechanika na tip-top, ma jechać tylko na hamownie i do oddania - przeskakuje rozrząd przez za słabo napięty pasek. Aaa za rozrząd też oczywiście skasowali chyba 400 jak pamiętam. Ogromne szczęście w nieszczęściu bo tylko o 1-2 ząbki i silnik ocalał. Trzeba było przejrzeć i ustawić jeszcze raz cały rozrząd.


Tyle :)
Opublikowano

Witam,

ja również: NIE POLECAM.

Panowie zajmowali się kiedyś moją a4

2 razy silnik wyjmowany (ciekło jak z...bo zapomnieli simmeringu założyć, oczywiscie tlumaczenie ze nie ich wina)

auto stało z miesiac pod chmurką, z czego silnik i reszta pod autem na podnośniku.

Nie potrafili wiele rzeczy które okazały się proste dla innych i do ogarnięcia.

Stracony czas i spora kasa, a i tak gdybym chciał u nich robic reszte to chyba dla P. Adriana najlepiej by było wrzucic nowy silnik

Przy mnie ze 2 klientów przyjechało z pretensjami - widać, reklamacje mają nie tak rzadko.

Niestety skusiłem się wyuczonym 'profesjonalnym' podejściem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...