danielom Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 no sam bym chcial sprobowac, refleksy jakies mnie tam nie dotycza bo to tył, a ryski sa drobne ale duzo jak to klapa ze szrotu, jedno o drugie ocieraja i potem tak jest ;/
Polko_V Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 :hi: po weselichu...raczej zabawie weselnej :drunk: :dance:
andy_sky Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 no sam bym chcial sprobowac, refleksy jakies mnie tam nie dotycza bo to tył, a ryski sa drobne ale duzo jak to klapa ze szrotu, jedno o drugie ocieraja i potem tak jest ;/ ja polerowałem takim rudym proszkiem co go zdobyłem u szklarza za free, rozcieńczasz to to z wodą i polerujesz filcem aby nie przegrzać bo więcej szkody narobisz niż pożytku
Arturoo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Gdzie wytne kata w okolicy, najlepiej od reki ? Oprocz goreckiego w swierklanach.
m3rvin Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Gdzie wytne kata w okolicy, najlepiej od reki ? Oprocz goreckiego w swierklanach. ja bede w przyszlym tyg. wycinoł u kumpla bo mo wolne a tak nimom pojęcia
andy_sky Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Gdzie wytne kata w okolicy, najlepiej od reki ? Oprocz goreckiego w swierklanach. jesteś pewny że zatkany, kat podobno 250tyś wytrzymuje
Arturoo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Podobno ,moj ma prawie 3 z przodu :gwizdanie:
andy_sky Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Podobno ,moj ma prawie 3 z przodu :gwizdanie: a to insza inszość
andy_sky Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Gdzie wytne? ! w Radlinie za skrzyżowaniem po lewej jak lecisz na Pszów
Arturoo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 umówiłem sie w sjz na piątek ,2 katy będą usunięte ,zamiast nich pójdzie strumienica prawdopodobnie jeszcze muszę poczytać :gwizdanie: co tam wrzucić na ich miejsce
cabriofan Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 [br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 16:31_________________________________________________ no to skoro większość leje na spoty to może zaprzestaniemy wogóle spotykać się w Rybniku i wrócimy do tego co było 2 lata temu...... temat można w każdej chwili usunąć bo po co to ciągnąć na siłe....... Ja byłem w Uciekajce 435 km od Rybca piłem z kumplem z woja
Pretor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 umówiłem sie w sjz na piątek ,2 katy będą usunięte ,zamiast nich pójdzie strumienica prawdopodobnie jeszcze muszę poczytać :gwizdanie: co tam wrzucić na ich miejsce Ja bym Ci polecał po prostu wstawić rury w miejsce katalizatorów albo tłumiki przelotowe.
cabriofan Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 umówiłem sie w sjz na piątek ,2 katy będą usunięte ,zamiast nich pójdzie strumienica prawdopodobnie jeszcze muszę poczytać :gwizdanie: co tam wrzucić na ich miejsce Ja bym Ci polecał po prostu wstawić rury w miejsce katalizatorów albo tłumiki przelotowe. A przegląd? Zostawisz puste atrapy?W escorcie cabrio miałem strumienicę wrzuconą i przechodził bez problemowo
Arturoo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 umówiłem sie w sjz na piątek ,2 katy będą usunięte ,zamiast nich pójdzie strumienica prawdopodobnie jeszcze muszę poczytać :gwizdanie: co tam wrzucić na ich miejsce Ja bym Ci polecał po prostu wstawić rury w miejsce katalizatorów albo tłumiki przelotowe. Ok,dzieki
danielom Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 no sam bym chcial sprobowac, refleksy jakies mnie tam nie dotycza bo to tył, a ryski sa drobne ale duzo jak to klapa ze szrotu, jedno o drugie ocieraja i potem tak jest ;/ ja polerowałem takim rudym proszkiem co go zdobyłem u szklarza za free, rozcieńczasz to to z wodą i polerujesz filcem aby nie przegrzać bo więcej szkody narobisz niż pożytku Nie dasz rady zorganizować jak sie to nazywało? I jakie efekty osiagnaleś?
A-rek Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Artur jak będziesz wycinał katy to wspawaj w ich obudowe rurke i tak je załóż, nie daj sobie wspawać samych rurek bo będziesz miał "zabawy" na przeglądzie
Pretor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Na większości stacji diagnostycznych nie ma problemu po wstawieniu rurki. Sam kiedyś wstawiłem rurkę zamiast kata, na przeglądzie diagnosta spojrzał na rurkę uśmiechnął się, spojrzał na dwururkę przy włączonym silniku, przetarł oczy bo szczypało w oczy jak cholera i wszystko ok. Później jednak kolega któremu nie chciało się dorabiać rurki chciał odkupić cały odcinek z rurką za fajną kasę i sprzedałem, ja zaś kupiłem zamiennik kata z tłumikiem przelotowym od Gruchota i teraz jest taki wynalazek. Trochę mniej ordynarnie to przynajmniej wygląda i w razie sprzedaży nie wali tak po oczach że czegoś brakuje, dlatego jestem bardziej za jakimś tłumikiem przelotowym. Można też wspawać rurkę w puszkę po kacie ale jest z tym strasznie dużo zabawy żeby to jakoś wyglądało i było szczelne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się