badboy Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 powital to Ty "prawy" żyjesz jeszcze no ledwo dychom ale jeszcze ja co Ty wesele szykujesz czy co :gwizdanie: 4 ringi już mosz
A-rek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 panowie jaki byście polecali silnik w A3 8P :?:
seves Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 powital to Ty "prawy" żyjesz jeszcze no ledwo dychom ale jeszcze ja co Ty wesele szykujesz czy co :gwizdanie: 4 ringi już mosz kaj tam Chopie jaki wesele ni no lotania bylo trocha bo mieszkanie mialem kupowac i juz wszystko pozalatwiane kredyt umowa przedwstepna papiery i gosc mi powiedziol ze znalazl innego co mu wiecej daje ich i do d*py cale te zalatwiania od nowa musze szukac :wallbash: poza tym fure oddaje chyba gosciowi i szuka mi innego auta na zamiane... to co Robert mowil i slyszal dziwny klekot to faktycznie cos powazniejszego i to cos klekocze w silniku i nie wiadomo co to jest.. pompa wysokiego cisnienia wymieniona a klekot zostal a ze nie waidomo co to to tez nie wiadomo kiedy pierdo..lnie i co sie z.du.pczy to tak po krotce co u mnie same przyjemnosci :polew: :polew:
badboy Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 powital to Ty "prawy" żyjesz jeszcze no ledwo dychom ale jeszcze ja co Ty wesele szykujesz czy co :gwizdanie: 4 ringi już mosz kaj tam Chopie jaki wesele ni no lotania bylo trocha bo mieszkanie mialem kupowac i juz wszystko pozalatwiane kredyt umowa przedwstepna papiery i gosc mi powiedziol ze znalazl innego co mu wiecej daje ich i do d*py cale te zalatwiania od nowa musze szukac :wallbash: poza tym fure oddaje chyba gosciowi i szuka mi innego auta na zamiane... to co Robert mowil i slyszal dziwny klekot to faktycznie cos powazniejszego i to cos klekocze w silniku i nie wiadomo co to jest.. pompa wysokiego cisnienia wymieniona a klekot zostal a ze nie waidomo co to to tez nie wiadomo kiedy pierdo..lnie i co sie z.du.pczy to tak po krotce co u mnie same przyjemnosci :polew: :polew: ah takie buty... nic yno wpadni kiedy się Krupnika napić to Ci pomoże kurde szkoda autka bo buda :kox:
seves Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 panowie jaki byście polecali silnik w A3 8P :?: Arek jak to ta nowa to polecam oczywiwscie 2.0TFSI ale przede wszystkim niesmiertelne 1,9 oczywiscie
ROBERT Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 ... dziwny klekot to faktycznie cos powazniejszego i to cos klekocze w silniku i nie wiadomo co to jest.. pompa wysokiego cisnienia wymieniona a klekot zostal a ze nie waidomo co to to tez nie wiadomo kiedy pierdo..lnie i co sie z.du.pczy ... I nie przestało po wymianie pompy Myślałem , że to przez za niskie wolne obroty , może góra ( hudraulika ) już klęka [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 22:47_________________________________________________ panowie jaki byście polecali silnik w A3 8P :?: A dla kogo takie cudo ? Jeżeli mogę zapytać , bo tak to ciężko mi powiedzieć (zależy dla kogo) Dobrym silnikiem podobno jest 1.6 FSI , znajomy ma i chwali sobie ( dość łatwo znaleźć z małym ORI przebiegiem )
seves Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 ... dziwny klekot to faktycznie cos powazniejszego i to cos klekocze w silniku i nie wiadomo co to jest.. pompa wysokiego cisnienia wymieniona a klekot zostal a ze nie waidomo co to to tez nie wiadomo kiedy pierdo..lnie i co sie z.du.pczy ... I nie przestało po wymianie pompy Myślałem , że to przez za niskie wolne obroty , może góra ( hudraulika ) już klęka no byla u Sopy bo "zdiagnozowali" ze to ta pompa moze miec na lozyskach luz czy cos.. wymienili ale klekot zostal.. zawiozlem do Audi zostawilem na dzien pokopali.. rozebrali gore i zadzwonili ze krzywki na walkach sa ok.. zreszta mnie zaprosili poszedlem poogladac pokazal mi poogladalem chociaz i tak sie na tym nie znam i powiedzial ze musieliby wszystko rozebrac zeby stwierdzic co to ale to by tez byly i wieksze koszty wiec olalem i dogaduje sie z gosciem zeby ja jednak wymienic na cos mniej pieknego ;( ale niezawodnego :gwizdanie: hehe wsadzalbym kase do niego jakby to nie byl anglik a tak to po prostu mnie drogo wyjdzie a zawsze bedzie anglikiem za ktorego juz odpowiedniej kasy nie dostane przy sprzedazy kuuuuur ale sie rozpisalem sorry
badboy Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 ... dziwny klekot to faktycznie cos powazniejszego i to cos klekocze w silniku i nie wiadomo co to jest.. pompa wysokiego cisnienia wymieniona a klekot zostal a ze nie waidomo co to to tez nie wiadomo kiedy pierdo..lnie i co sie z.du.pczy ... I nie przestało po wymianie pompy Myślałem , że to przez za niskie wolne obroty , może góra ( hudraulika ) już klęka no byla u Sopy bo "zdiagnozowali" ze to ta pompa moze miec na lozyskach luz czy cos.. wymienili ale klekot zostal.. zawiozlem do Audi zostawilem na dzien pokopali.. rozebrali gore i zadzwonili ze krzywki na walkach sa ok.. zreszta mnie zaprosili poszedlem poogladac pokazal mi poogladalem chociaz i tak sie na tym nie znam i powiedzial ze musieliby wszystko rozebrac zeby stwierdzic co to ale to by tez byly i wieksze koszty wiec olalem i dogaduje sie z gosciem zeby ja jednak wymienic na cos mniej pieknego ;( ale niezawodnego :gwizdanie: hehe wsadzalbym kase do niego jakby to nie byl anglik a tak to po prostu mnie drogo wyjdzie a zawsze bedzie anglikiem za ktorego juz odpowiedniej kasy nie dostane przy sprzedazy kuuuuur ale sie rozpisalem sorry co by nie gadać była warta grzechu nie jeden by się skusił :naughty:
A-rek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 A dla kogo takie cudo ? Jeżeli mogę zapytać , bo tak to ciężko mi powiedzieć (zależy dla kogo) wink4 Dobrym silnikiem podobno jest 1.6 FSI , znajomy ma i chwali sobie ( dość łatwo znaleźć z małym ORI przebiegiem ) tak rozpoznaje tylko temat :gwizdanie: a 2.0 FSi również może być dobry jak 1.6 FSi :?: wiem że jeśli chodzi o diesle to lepiej 1.9 bo 2.0 są awaryjne
ROBERT Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 co by nie gadać była warta grzechu nie jeden by się skusił :naughty: No z wyglądu może tak ( poza stroną kierownicy :gwizdanie: ) , ale dźwięk silnika od razu mi się nie podobał :gwizdanie:
seves Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 co by nie gadać była warta grzechu nie jeden by się skusił :naughty: dzieki Badboy a co tam z Twoja? pare dni temu czytalem ze cos nie mogles na spota doleciec
badboy Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 co by nie gadać była warta grzechu nie jeden by się skusił :naughty: No z wyglądu może tak ( poza stroną kierownicy :gwizdanie: ) , ale dźwięk silnika od razu mi się nie podobał :gwizdanie: to nam wszystkim podpadło...2.0TFSI chodziło prawie jak 3.0TDI co by nie gadać była warta grzechu nie jeden by się skusił :naughty: dzieki Badboy a co tam z Twoja? pare dni temu czytalem ze cos nie mogles na spota doleciec tez mnie moja nie rozpieszcza potencjometr gazu mi sie spier***ił, wymieniłem ale musze go na nowo wyregulować bo na VAGu pokazuje mi tylko 87% przy kickdownie... mogłem od razu na to wpaść aby to sprawdzić na VAgu a nie gdy już było prawie wszystko złożone do kupy
ROBERT Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 tak rozpoznaje tylko temat :gwizdanie: Żonce chcesz kupić :?: :gwizdanie: a 2.0 FSi również może być dobry jak 1.6 FSi :?: Na temat silników 2.0 jest b.wiele negatywnych opinii na forum , 2.0 FSI to praktycznie będzie ten sam motor z trochę innym dolotem i wtryskiem ( w ogóle jest ich mało - też może przez "niewypał" ) wiem że jeśli chodzi o diesle to lepiej 1.9 bo 2.0 są awaryjne Dokładnie , chociaż Hammer jak o przeczyta to zaprzeczy , tylko niech się przyzna ile el. mech. w swoim silniku już wymienił ( ew. usunął )
seves Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 A dla kogo takie cudo ? Jeżeli mogę zapytać , bo tak to ciężko mi powiedzieć (zależy dla kogo) wink4 Dobrym silnikiem podobno jest 1.6 FSI , znajomy ma i chwali sobie ( dość łatwo znaleźć z małym ORI przebiegiem ) tak rozpoznaje tylko temat :gwizdanie: a 2.0 FSi również może być dobry jak 1.6 FSi :?: wiem że jeśli chodzi o diesle to lepiej 1.9 bo 2.0 są awaryjne Arek 2.0 diesel w a3 sa podobno troche mniej awaryjne niz w a4 bo z tego co ktos kiedys pisal (chyba Hammer ) to przez to ze sa w poprzek to nie maja jakiegos rozwiazania technicznego ktore jest awaryjne szczegolow nie pamietam ale z tego co pisal na pewno cos tam sie w a3 w nich tez psuje z kolei te 1.6 benzyna tak jak mowi Robert male przebiegi tylko z kolei takim wlasnie jezdzil Tolek z Rudy bo mial auto zastepcze z ASO i mowil ze silnik strasznie slaby i bal sie wyprzedzac doslownie ;( ja nie wiem bo nie jezdzilem
ROBERT Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 tez mnie moja nie rozpieszcza potencjometr gazu mi sie spier***ił, wymieniłem ale musze go na nowo wyregulować bo na VAGu pokazuje mi tylko 87% przy kickdownie... mogłem od razu na to wpaść aby to sprawdzić na VAgu a nie gdy już było prawie wszystko złożone do kupy z tego co wiem to adoptuje się go podobnie do adpt. przepustnicy w benzyniaku , czyli bardzo szybko i prosto
seves Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 tez mnie moja nie rozpieszcza potencjometr gazu mi sie spier***ił, wymieniłem ale musze go na nowo wyregulować bo na VAGu pokazuje mi tylko 87% przy kickdownie... mogłem od razu na to wpaść aby to sprawdzić na VAgu a nie gdy już było prawie wszystko złożone do kupy eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tako pierdoła :> :> :> :> :>
ROBERT Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 z kolei te 1.6 benzyna tak jak mowi Robert male przebiegi tylko z kolei takim wlasnie jezdzil Tolek z Rudy bo mial auto zastepcze z ASO i mowil ze silnik strasznie slaby i bal sie wyprzedzac doslownie ;( ja nie wiem bo nie jezdzilem Bo na pewno miał zwykłe 1.6 i ze 102 kuniami ... poza tym jak się przesiadł z auta np. turbodoładowanego to na pewno zdawało mu się dużo słabsze
badboy Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 tez mnie moja nie rozpieszcza potencjometr gazu mi sie spier***ił, wymieniłem ale musze go na nowo wyregulować bo na VAGu pokazuje mi tylko 87% przy kickdownie... mogłem od razu na to wpaść aby to sprawdzić na VAgu a nie gdy już było prawie wszystko złożone do kupy z tego co wiem to adoptuje się go podobnie do adpt. przepustnicy w benzyniaku , czyli bardzo szybko i prosto a więc dajesz roberto bo mnie troche inaczej informowali.. w ogóle nie ma nic na temat regulacji potencjometru...pisałem ze sztomelem który się wypowiadał w jednym z tematów na ten temat ale przesłał mi info dotyczące Golfa IV, a tam to inna bajka jest.
seves Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 A dla kogo takie cudo ? Jeżeli mogę zapytać , bo tak to ciężko mi powiedzieć (zależy dla kogo) wink4 Dobrym silnikiem podobno jest 1.6 FSI , znajomy ma i chwali sobie ( dość łatwo znaleźć z małym ORI przebiegiem ) tak rozpoznaje tylko temat :gwizdanie: a 2.0 FSi również może być dobry jak 1.6 FSi :?: wiem że jeśli chodzi o diesle to lepiej 1.9 bo 2.0 są awaryjne Arek ja bym tam pomyslal o 2.0TFSI a nie 2.0FSI :kox: przy okazji tez w ASO pytalem na swoim przykladzie i szef hali powiedzial ze ogolnie sa bardzo malo awaryjne a tam 1 czy 2 na 1000 niby to ja trafilem hahahahhaha bo przeszukali podobno wszystkie wzmianki o tym silniku i nic do moich objawow nie pasowalo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się