Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY w RYBNIKU - wiecej info w 1 poście


A-rek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • ROBERT

    6979

  • wiesiek3d

    5963

  • Arturoo

    4714

  • H4mm3R

    3240

Top użytkownicy w tym temacie

Benzyniak ma jeździć na Pb a diesel na gnojówie. :decayed:

Auto z gazem to zepsute auto.

Arturowi pali dużo bo wcale go nie gasi. :naughty:

To jo wola jezdzic tym zepsutym autem :tongue4::decayed: Na swiatłach mogecie powoniac gaz w tych Waszych sprawnych wozach :evil:

Pioter trudno się z Tobą nie zgodzić jeśli masz dobrze zrobioną instalację LPG i nie borykałeś się jak dotąd z żadnymi problemami z tym związanymi, że to złoty środek przy obecnych cenach paliwa... no i przy tym również frajda z jazdy... czyli pogodzenie ekonomii z osiągami, jednak ja również jestem zdania że benzyniaki powinny śmigać na benie a ropniaki na gnojówie:) no i co to za wyzywanie na pojedynki skromnych dupowozów 1.9TDI z Twoim 2.8... stań z podobną pojemnością 3.0 TDI :tongue4: wtedy będziesz woniał ropkę :tongue4: a koszty tankowania takiego wozidła zbytnio nie odbiegają od Twoich, albo są na tym samym poziomie wręcz i ot całe Piękno diesla :wink4:

a jeśli miałbym taką możliwość i mógł wybierać to też bym sobie śmigał najmocniejszą odmianą benzynki jaka w ogóle jest możliwa :>

Andrzej,Wiesz,że tankowanie to nie wszystko :wink4: Kup klekota o podobnej mocy,w moim roczniku i za podobne pieniądze,a zjedzą Cię koszty eksploatacji :naughty: Przy moich możliwosciach finansowych-mowa o cienkim portfelu nie ma lepszej alternatywy stosunku mocy i kosztów eksploatacji.Instalacje montował mój znajomy najlepiej zestrojona sekwencja jaką miał :wink4: Chodzi bez zarzutu,parę regulacji laptopem i po sprawie.Jak na bieżąco dbasz o wszystko to lejesz i jezdzisz Jakby mnie stykało nie gazowałbym fury tylko smigał na tej drogiej Pb ,zresztą ropa niewiele tansza :decayed::wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra instalacja to podstawa, sam 2 lata jeździlem autem na LPG (nexia) :D z bardzo kiepska i stara instalacja, wiecej bylo z nia problemow niz pozytku, a przy wartosci auta nie warto by bylo robic wiekszych zmian w niej, dlatego powiedzialem sobie, ze teraz tylko ON, zeby miec fajną mozliwie moc i konkretny niuton w stosunkowo malej pojemnosci (opłaty) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyniak ma jeździć na Pb a diesel na gnojówie. :decayed:

Auto z gazem to zepsute auto.

Arturowi pali dużo bo wcale go nie gasi. :naughty:

To jo wola jezdzic tym zepsutym autem :tongue4::decayed: Na swiatłach mogecie powoniac gaz w tych Waszych sprawnych wozach :evil:

Pioter trudno się z Tobą nie zgodzić jeśli masz dobrze zrobioną instalację LPG i nie borykałeś się jak dotąd z żadnymi problemami z tym związanymi, że to złoty środek przy obecnych cenach paliwa... no i przy tym również frajda z jazdy... czyli pogodzenie ekonomii z osiągami, jednak ja również jestem zdania że benzyniaki powinny śmigać na benie a ropniaki na gnojówie:) no i co to za wyzywanie na pojedynki skromnych dupowozów 1.9TDI z Twoim 2.8... stań z podobną pojemnością 3.0 TDI :tongue4: wtedy będziesz woniał ropkę :tongue4: a koszty tankowania takiego wozidła zbytnio nie odbiegają od Twoich, albo są na tym samym poziomie wręcz i ot całe Piękno diesla :wink4:

a jeśli miałbym taką możliwość i mógł wybierać to też bym sobie śmigał najmocniejszą odmianą benzynki jaka w ogóle jest możliwa :>

Andrzej,Wiesz,że tankowanie to nie wszystko :wink4: Kup klekota o podobnej mocy,w moim roczniku i za podobne pieniądze,a zjedzą Cię koszty eksploatacji :naughty: Przy moich możliwosciach finansowych-mowa o cienkim portfelu nie ma lepszej alternatywy stosunku mocy i kosztów eksploatacji.Instalacje montował mój znajomy najlepiej zestrojona sekwencja jaką miał :wink4: Chodzi bez zarzutu,parę regulacji laptopem i po sprawie.Jak na bieżąco dbasz o wszystko to lejesz i jezdzisz Jakby mnie stykało nie gazowałbym fury tylko smigał na tej drogiej Pb ,zresztą ropa niewiele tansza :decayed::wink4:

pewnie że każdy kupuje autko dla siebie, podle siebie i dla swoich indywidualnych potrzeb i na możliwości swojego portfela... ale wiesz zakładając iż chcesz kupić autko 5-7 letnie, kupując jakąś mocniejszą benzynkę, z myślą żeby ją zagazować, sama instalacja również pożre troche kasy... wiem że diesel nie jest wiele tańszy, ale chodzi mi bardziej o zasadę jego działania, dieslem 25litrów przy ~240 konnym aucie nie spalisz, benzyną owszem. Reasumując moglibyśmy tak dyskutować a i tak nie doszlibyśmy do złotego rozwiązania, każdy sobie rzepkę skrobie :wink4: i jeździ tym czym mu wygodnie i na co pozwala mu jego portfel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra instalacja to podstawa, sam 2 lata jeździlem autem na LPG (nexia) :D z bardzo kiepska i stara instalacja, wiecej bylo z nia problemow niz pozytku, a przy wartosci auta nie warto by bylo robic wiekszych zmian w niej, dlatego powiedzialem sobie, ze teraz tylko ON, zeby miec fajną mozliwie moc i konkretny niuton w stosunkowo malej pojemnosci (opłaty) :)

Opłaty nie są tragiczne ja mam 519 na rok za OC.NW i Assistance :wink4: Wczesniej jezdziłem zagazowanym escortem cabrio -5-6 lat bez problemów ,na zwykłej instalacji ,yrasy do Niemiec,po Polsce i nie zawiódł mnie.Dlatego szukałem najmocniejszej wolnossacej benzyny :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, nie mowie ze sie nie da byc zadowolonym z LPG. Podstawa dobra instalacja i poprawnie skonfigurowana :) [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 23:59_________________________________________________Panowie, prawie wszystkich rozeznalem ze spotu, ale do teraz nie wiem kim jest kolega, który przyjechał srebrnym sedanem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badboy Wez 13-to letniego klekota i 13-to letnią bene z gazem .Jezdzij 5-6 lat i Zobaczysz kto więcej zapłaci :naughty: A licząc zakup instalacji-po ok 12000 km Jezdzisz na czysto i oszczędzasz .Te 12tkm to różnica między ceną beny i gazu -rok i z głowy :>[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 00:05_________________________________________________

Piotrek, nie mowie ze sie nie da byc zadowolonym z LPG. Podstawa dobra instalacja i poprawnie skonfigurowana :) [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 23:59_________________________________________________Panowie, prawie wszystkich rozeznalem ze spotu, ale do teraz nie wiem kim jest kolega, który przyjechał srebrnym sedanem ?

Jak się nie mylę kolega Barabasz :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badboy Wez 13-to letniego klekota i 13-to letnią bene z gazem .Jezdzij 5-6 lat i Zobaczysz kto więcej zapłaci :naughty: A licząc zakup instalacji-po ok 12000 km Jezdzisz na czysto i oszczędzasz .Te 12tkm to różnica między ceną beny i gazu -rok i z głowy :>[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 00:05_________________________________________________

Piotrek, nie mowie ze sie nie da byc zadowolonym z LPG. Podstawa dobra instalacja i poprawnie skonfigurowana :) [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 23:59_________________________________________________Panowie, prawie wszystkich rozeznalem ze spotu, ale do teraz nie wiem kim jest kolega, który przyjechał srebrnym sedanem ?

Jak się nie mylę kolega Barabasz :wink4:

wiesz ale mnie 13 letnie autko zbytnio nie interesuje :) na pewno kiedyś zechcesz zmienić, pytanie na co ? :) ja mówie o autach 5-7 letnich, a tu koszt porządnej instalacji diametralnie rośnie :wink4: bo jaką np. benzynową odmianę b6 byś wybrał ? wszystko masz uturbione... no chyba ze wybrałbyś S4 ..ale to inne koszty no i problemy z silnikiem który nie trzyma mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

:hi: :hi:

:hi:

:hi:

:hi: :hi:

:siema: kapelusze :>[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 15:02_________________________________________________co powiecie na Q5 w cabrio :mysli: moim zdaniem :thumbdown:

http://moto.onet.pl/119197,4665047,2,zdjecie.html?node=27

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bry: :bry: :bry:

Gamonie, ale się dzisiaj obijacie :gwizdanie:

Srebrny sedan tak jak Piotrek napisał kolega Barabasz :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...