Yelo Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 I jaki styl jazdy Poza tym 1.6 potrafi często spalić więcej niż 1.8 Przy szybszej jeździe, albo zamęczone i owszem. Ale na pewno nie dasz rady osiągnąć 6,5l w trasie, a u mnie przy 90-100 to norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 No nie dam rady U mnie przy spokojnej jeździe 90-100km/h zszedłem do 7l. Ale zazwyczaj tak jeżdzę że trasa wychodzi mi 8l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Operujecie jakimiś zupełnie nieznanymi dla mnie pojęciami i wartościami Najniższe spalanie chwilowe pokazywane przez FIS - ale takie, które udawało się przez dłuższą chwilę na trasie zachować - to coś koło 8,5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Operujecie jakimiś zupełnie nieznanymi dla mnie pojęciami i wartościami Bo to są wartości dla normalnych silników a nie dla rakiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 To teraz wam dam przykład wyższości japońskiej benzyny nad silnikami Audi: Civic Aerodeck 1.8VTi 169KM trasa Żywiec-Kołobrzeg w nocy 720km przejechana w nieco ponad 7h,z tankowaniem i postojami na kawkę i siku włącznie. Na A4 non toper po 140-170 bez klimy i jako że jechałem w nocy całą drogę poza autostradą też po 100-140km/h i średnie 7,3 bez wariowania ale jednostajnie i szybko. Spowrotem już na A4 siadłem z BMW 7 i but w podłogę i dość duży kawałek poszło 200-240km/h i wtedy już wciągnął sporo. Silnik kręci się do 8200 a zmienne fazy rozrządu przełanczają się na 6tyś co na piątym biegu odpowiada około 190km/h do tej prędkości auto pali naprawdę niewiele jak na swoje osiągi (0-100 katalogowo 7,5) a wóz waży 1320kg. Dlatego twierdzę że w życiu bym nie kupił audi z 1.8 czy o zgrozo 1.6 Co innego V6 bo to już inna klasa ale ja tam twierdze żę jak chodzi o benzyne to niestety ale europa jest jeszcze daleko za japonią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 1320 hyhyhy :polew: Mój waży blisko tonę siedemset :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 To teraz wam dam przykład wyższości japońskiej benzyny nad silnikami Audi: Civic Aerodeck 1.8VTi 169KM trasa Żywiec-Kołobrzeg w nocy 720km przejechana w nieco ponad 7h,z tankowaniem i postojami na kawkę i siku włącznie. Na A4 non toper po 140-170 bez klimy i jako że jechałem w nocy całą drogę poza autostradą też po 100-140km/h i średnie 7,3 bez wariowania ale jednostajnie i szybko. Spowrotem już na A4 siadłem z BMW 7 i but w podłogę i dość duży kawałek poszło 200-240km/h i wtedy już wciągnął sporo. Silnik kręci się do 8200 a zmienne fazy rozrządu przełanczają się na 6tyś co na piątym biegu odpowiada około 190km/h do tej prędkości auto pali naprawdę niewiele jak na swoje osiągi (0-100 katalogowo 7,5) a wóz waży 1320kg. Dlatego twierdzę że w życiu bym nie kupił audi z 1.8 czy o zgrozo 1.6 Co innego V6 bo to już inna klasa ale ja tam twierdze żę jak chodzi o benzyne to niestety ale europa jest jeszcze daleko za japonią. Powiem, że 1.8T w dobrym stanie spali niedużo więcej przy takim tempie. A waży jednak nieco więcej i przede wszystkim A4 jest większym i bardziej komfortowym autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 udało się zejść poniżej 15 litrów :> i to po mieście :kox: :kox: Nieźle. Mi się nie udało zejść poniżej 15l po mieście. Zazwyczaj jest około 16-17l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Powiem, że 1.8T w dobrym stanie spali niedużo więcej przy takim tempie. A waży jednak nieco więcej i przede wszystkim A4 jest większym i bardziej komfortowym autem. Turbo tak to inna bajka pisałem o zwykłych N/A waży więcej owszem ale co do komfortu... nie ma zbytnio różnicy a i miejsca w środku też nie trochę się obawiałem to tu napisać bo wkońcu też chcę kupić Audi bo mi się podoba ale niekiedy trzeba jednak przyznać wyższość czegoś innego nad tym co się posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 udało się zejść poniżej 15 litrów :> i to po mieście :kox: :kox: Nieźle. Mi się nie udało zejść poniżej 15l po mieście. Zazwyczaj jest około 16-17l. Malik, nie porównuj V8 z V6, dodatkowe garnki zawsze spalą. Do tego cięższe auto... 16l to rewelacja wynik po mieście![br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 22:17_________________________________________________ Powiem, że 1.8T w dobrym stanie spali niedużo więcej przy takim tempie. A waży jednak nieco więcej i przede wszystkim A4 jest większym i bardziej komfortowym autem. Turbo tak to inna bajka pisałem o zwykłych N/A waży więcej owszem ale co do komfortu... nie ma zbytnio różnicy a i miejsca w środku też nie trochę się obawiałem to tu napisać bo wkońcu też chcę kupić Audi bo mi się podoba ale niekiedy trzeba jednak przyznać wyższość czegoś innego nad tym co się posiada. Japońska stylistyka mi nie leży. Zastanawiałem się na Preludem 2.2, ale nie. Koniec jak co, to zapraszam na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Malik a termostat zmieniłeś :polew: [br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 22:26_________________________________________________Poza tym twoja to hamerykanska - jeszcze nie przywykła się , że tutaj w cenie to co najmniej x2 jeśli nie x3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Miałem przed audi hondę i do dzisiaj uwielbiam dźwięk rozrusznika i japońskich silników;) V-tec jest świetnym rozwiązaniem, bo spalanie rośnie w górę znacznie tylko z butem w podłodze. Do tego Japońce jednak mają fajne rozwiązania - 1,6 160ps bez turbiny, to wg mnie świetny wynik;) Elastyczność i solidność tych silników też jest bardzo dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Ja miałęm ten silnik w del solu i muszę szczerze przyznać że jak chodzi o silniki benzynowe bez turbo to niestety ale europa jest jeszcze daleko w tyle za japońcami to samo napisałem w takim samym temacie na "drugim" klubie a4 to się chłopcy strasznie oburzają :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ostatnio troche ponad 800 km trasa na jednym baku, jazda bardzo lagodna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 to samo napisałem w takim samym temacie na "drugim" klubie a4 to się chłopcy strasznie oburzają :> ...bo oni sie poprostu nie znaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 To prawda, Europa jest mocno konserwatywna jeśli chodzi o klasyczne benzyniaki. O ile systemy wielozaworowe w końcu zaadoptowała na dobre, to do zmiennych faz rozrządu jakoś producenci nie chcą się przekonać, choć w cywilnych japończykach rozwiązanie stało się popularne już już od dobrych 10 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 choć w cywilnych japończykach rozwiązanie stało się popularne już już od dobrych 10 lat. Honda leciała z VTEC'iem już od '91r. na całym świecie silnik B16A1 montowany w civicach i starych crx'ach o pojemności 1600ccm i mocy 150KM a u siebie na rodzimym rynku robili te silniki już od '86 więc ponad 20 lat.Zresztą jeśli chodzi o europę to Citroen już jedzie ze zmiennymi fazami rozrządu pozatym najdłużej w europie ze zmiennymi fazami jest Vanos od BMW ale z tego co kiedyś podsłyszałem to w VAG 1.8 20V N/A też coś podobno było z zaworkami kombinowane. P.S.Może jakiś moderator niech wydzieli te posty do innego tematu bo jakies zainteresowanei jest a tu robimy faktycznie bajzel a nie chcę się narażać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Panowie zrobiło się , prosze trzymac sie tematu :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deszcz Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Ostatnia trasa w góry - 8,5l jak do tej pory to rekord, nie dało się szybko jechać max 90-120km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Trasa Warszawa - Gorzów Wlkp wliczajac autostrade i dosc dlugie kawalki z predkoscia 150km/h a czasem ~200km/h a poza autostrada to juz normalnie, 90-120km/h spalanie 8,1l/100 Trasa Gorzów - Poznan przepisowo -> spalanie 6,9l/100 Miasto - heh roznie czasem 7,5 czasem 8,5 a czasem i 9,5 ale przewaznie okolo 8 - 8,5l/100 greets Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się