HDstempel Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Witam, panowie, pomózcie bo już wymiękam.. założyłem w innym dziale temat z moim problemem ze skrzynią multi. link >> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/350532-multitronic-pogorszenie-po-adaptacji/ . pod linkiem cały opis .dzisiaj, po kolejnej wizycie u mechanika doszliśmy do wniosku, że to problem ze sterowaniem sprzęgła. nie wiem jak ugryźć temat bowiem VCDS nie skomunikował mi się ze skrzynią i nic nie mogłem zrobić tym programem. Jednak za pomocą programu WOW przywróciłem fabr ustawienia sterownika i zrobiłem adaptacje (jazda 5x do tyłu z zatrzymaniem i to samo do przodu) problrm jednak nie ustąpił, auto wciąż mocno ciągnie na "D". Uważam, że nie nastąpiła adaptacja sprzęgła stąd problem nie został rozwiązany. dodatkowo te dziwne odczyty skrzyni. widziana predkość 3,7 km/h mimo że auto stało jak i widziane przez skrzynie obroty silnika 4 razy zawyżone... Napiszcie mi proszę, jak mam poprawnie i skutecznie wykasować pamięć sterownika i przeprowadzić adaptację aby to cholerne sprzęgło zaczęło normalnie pracować. Czy VCDS pokaze jakieś nieprawidłowości jeśli sprzęgło jest żle sterowane, które bloki o tym mówią, jak można zretować sterowanie nim i zaadoptować na nowo za pomocą VCDS-a? z góry dziekuje i pozdrawiam Edytowane 14 Marca 2016 przez HDstempel
Bart-S Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Opublikowano 16 Marca 2016 W Encyklopedii CVT masz numer do mnie - przypomnij się dziś ok. 19:00.
Carrneiro Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Nie logi pokaż tylko błąd który zapisał się w sterowniku skrzyni biegów... Skrzynia: Monday,14,March,2016,06:43:58:33490 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.3.0 (x64) Data version: 20140905 Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Control Module Part Number: 8E3 910 155 C HW: 01J 927 156 HT Component and/or Version: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Software Coding: 0000001 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 28598EFB9B71C95EF3D-807D 1 Fault Found: 17090 - Transmission Range Sensor (F125) P0706 - 000 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Date: 2064.00.00 Time: 00:00:00 Freeze Frame: RPM: 704 /min RPM: 0 /min (no units): 13.0 Torque: 14.0 Nm Temperature: 42.0°C T.B. Angle: 0.0° Bin. Bits: 0001 0 1 ABS: Monday,14,March,2016,06:44:44:33490 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.3.0 (x64) Data version: 20140905 Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clb Control Module Part Number: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK Component and/or Version: ESP8 front H05 0120 Software Coding: 0004525 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 28598EFB9B71C95EF3D-807D 1 Fault Found: 01119 - Gear Recognition Signal 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 39 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x4006 Hex Value: 0x0031 Hex Value: 0x01A9 Hex Value: 0x0000 I błędy silnika, które wracają tylko i wyłącznie kiedy pojawi się błąd w skrzyni: Monday,14,March,2016,06:42:54:33490 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.3.0 (x64) Data version: 20140905 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0060 Software Coding: 0104010A02070120 Work Shop Code: WSC 05140 444 83910 VCID: 2B5371F78A87E2461EF-807E 5 Faults Found: 000051 - Turbocharger Bypass Valve Control Circuit P0033 - 004 - Malfunction / Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 64138 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 733 /min Load: 17.2 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 97.0°C Temperature: 45.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.589 V 012555 - Low Pressure Fuel regulation P310B - 004 - Fuel Pressure Outside Specification - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 64140 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 753 /min Load: 16.5 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 99.0°C Temperature: 75.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.208 V 012555 - Low Pressure Fuel regulation P310B - 008 - Fuel Pressure Outside Specification - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 17 Reset counter: 255 Mileage: 64144 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1026 /min Load: 55.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 7.0°C Temperature: 6.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.224 V 005668 - MIL Request Signal Active (Check TCM for errors too!) P1624 - 008 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 64154 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 714 /min Load: 20.8 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 74.0°C Temperature: 7.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.097 V 001287 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 64635 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1184 /min Load: 48.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 20.0°C Temperature: 8.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.224 V ,nie licząc tego p0033 bo to stała bolączka a nie o tym temat. Pozdrawiam. Edytowane 25 Marca 2016 przez Carrneiro
LeszekB6 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Witam czytałem wszystkie posty na temat multitronica ale nie wszystkie objawy sa takie same auto kupiłem nie dawno i nie miałem styczności z automatami tylko manual. Posiadam a4 b6 1.8t 110kw z multitronicem a mianowicie objawy u mnie są następujące błąd skrzyni 18151 przy ostrym wyhamowywaniu nie wysprzęgla i potrafi czasami zadusić silnik a najczęściej po ostrym ścięciu zakrętu , ronda itp wpada w tryp awaryjny miga PRND po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest OK czy może to być wina oleju czy jednak skrzynia pada? Nie mam pojęcia czy olej był wymieniany auto z holandii 143 500 km przebiegu. Z góry dziękuję za porady. Pozdrawiam. Dodam jeszcze że błąd był wykasowany wczoraj i dzisiaj znów miałem te same objawy.
Bart-S Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Przy tych objawach - śmierdzi kapitalką :/
delph34i Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ja właśnie zakończyłem naprawe swojej skrzyni, jak wcześniej pisałem z 1 na 2 lekko szarpał, falowały obroty przy stałym obciążeniu i olej był strasznego koloru. Rozebrałem skrzynie, gdyż nie wiedziałem jaki jest jej stan. Jeśli koszty stałyby się duże to w planach miałem swapa na manuala. Okazało się, że wałek wejściowy ma date z 2014 roku i był wymieniony kompletny tj. tarczki tłok obudowa etc. na oryginalny audi. Nawet nakrętki były nowe. Tarczki nie nosiły żadnych śladów zużycia. Łańcuch i bieżnie jak nowe. Na filtrze było trochę opiłków. Wymieniłem wszystkie uszczelnienia, gumki, oringi, nowe czujniki predkości, filtr i rurki olejowe. Posiłkowałem się WinElsą i serwisówką którą kupiłem za 70 zł. Zalałem nowym olejem weszło mi 7 litrów. Przypuszczam, że te 0.5 litra było w hydraulice. Po złożeniu i zrobieniu adaptacji skrzynia chodzi teraz doskonale. Naprawdę niesamowita frajda z jazdy i zadowolenie, że udało się samemu to naprawić. Jak ktoś ma jakie takie doświadczenie w mechanice i dostęp do podnośnika i narzędzi, poradzi sobie. W sumie w serwisie audi wydałem nie cały tysiąc złotych nie licząc oleju.
LeszekB6 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 No to bez szału jeszcze wczoraj zauważyłem jak siadł komplet osób że się ślizga przy gwałtownym starcie. Więc opłaca się remontować tą skrzynie czy lepiej zrobić słapa na manual ?? Bo koszty remontu chyba nie będą małe... I jeszcze jedno pytanko czy manuala mogę założyć z obojętnie jakiego oznaczenia silnika aby 1,8t czy jest jakaś różnica?
Bart-S Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Leszku przy tym co się u Ciebie dzieje - jeśli koszty są priorytetem - rób manual. Za dużo niewiadomych...
LeszekB6 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Dzięki Bart-S za info łudziłem się że może jest brak oleju albo coś z olejem a tak nie będę się pchał w koszty. Pozdrawiam
abw Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Cześć Bartek, dziś po 1000 km ciągłej jazdy popatrzyłem do sterownika mojej FSD. Przed wyjazdem było czysto a dzisśjest to: Control Module Part Number: 01J 927 156 CP Component and/or Version: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 88888 2 Faults Found: 18031 - Powertrain Data Bus: No Communication P1623 - 35-10 - - - Intermittent 18195 - Back-Up Lamp Signal: Short to Ground P1787 - 35-10 - - - Intermittent Martwić sie juz czy znów olać tak jak poprzednio i nigdy już sie nie powtórzyło? Sorki, miało iść na priv-a a poszło tutaj. Ale to nic, i tak pewnie to przeczytasz...
batek89 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 witam, ostatnio po wymianie EGR na nowy zauważyłem dziwne delikatne szarpnięcia autem przy powolnym rozpędzaniu (wcześniej tego nie było), na zimnym i na ciepłym silniku. wydaje mi sie że następuje to pomiędzy 2 a 3 biegiem. Auto posiadam miesiąc a sprzedawca przed sprzedażą wymienił olej w skrzyni. Przebieg to ok 184tys km. Czy wiecie co to może być? skrzynia do remontu?? ;(( VCDS Lite nie pokazuje żadnych błędów w skrzyni; Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.LBL Controller: 8E0 910 155 C Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3220 Coding: 0000001 Shop #: WSC 04940No fault code found. Dodam że ostatnio zapaliła mi sie kontrolka od ESP i po ponownym uruchomienu silnika więcej sie nie pojawiła. czy jest możliwość sprawdzić w jakiś sposób tą skrzynie? przeczytałem nie wielką część tego tematu i niestety ale nie za bardzo rozumiem o co chodzi.
BOGUM86 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Witam Ludziska Posiedziałem trochę na forum, poczytałem, zrobiłem kilka kwestii ale postanowiłem napisać się poradzić. Mam Audi A4 B6 z 2003 roku 1,9tdi z multitroniciem. Jakiś czas temu zaczęły występować mi takie dziwne szarpniecia podczas jazdy. Często przy przyśpieszaniu przy prędkości 50 70 czy 100km/h wskazówka obrotów wtedy skacze. Wymieniałem ostatnio jeden przegub wewnętrzny bo takie miał trochę obiawy, bardzo nic nie pomogło znaczy pierwszego dnia było OK ale zaraz jechałem też do warszawy i podczas trasy znowu kilka krotnie odczułem te szarpniecia, na powrocie to już częściej. Było też podejrzenia co do oleju w skrzyni, była lekka panika z tym związana bo mojemu mechanikowi kolega jakiś nagadał że jak do tej skrzyni nie wleje oryginalny olej z serwisu Audi to nawet nie wyjedzie z garażu, Spanikował mi chłopak trochę bo miał już spuszczony olej ale nie wiedział jak uzupełnić go bo w miejscu gdzie teoretycznie powinno się dolewać był stan oleju, ale szybkie poszukiwania na forum i znalazłem schemat i opis wymiany i okazało się to banalnie proste. Więc nie wiem skąd serwisy mają takie ceny za tą wymianę (1000zł). Po wymianie niby była lekka poprawa ale wczoraj miałem znowu trasę na większym dystansie i ponownie czasami występują te szarpniecia przy 30km/h potrzefi tak trząść albo przy 50 czy 70 szarpną raz lub 2 razu jak się delikatnie przyśpiesza, jak dostaje mocno w sandał to raczej nie wyczuwalne. I sam już nie wiem co tu się dzieje, czy to skrzenia szlak trafia czy mam drugi przegub wewnętrzny czy to może silnik i jakieś wtryski. Bo szarpanie nie występuje zawsze, z reguły jak mam trochę ciężej typu górka czy jak delikatnie przyśpieszam. Czekam na konkretne odpowiedzi sprawa pilna.
rafal1435 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Witam, mam pytanie dotyczące wymiany oleju gdyz ostatnio to zrobił za mnie mechanik po czym bardzo narzekał jaki to problem i troche sie obawiam, jako ze w mojej skrzyni olej nie byl dawno zmieniany a jego kolor mozna porownac do coca coli to chcialbym wymienic znowy (po 2tys km) 4,5l oleju, mam kupiony valvoline na przepłukanie znowu skrzyni tylko problem jest z sama wymiana, jak to zrobić? Mam strzykawkę razem z wężem jednak wąż nie wchodzi cały w ten otwór gdzie się go wpuszcza, jest na to jakiś patent? A może musi to być jakiś cienki wężyk? Myślę ze jak wymienię 2x olej i znowu przejeżdżę trochę to już za 3 razem odzyska jakiś tam swój kolor (na 3 raz mam kupiony olej z millersa premium)
Bart-S Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Wieczorem znajdę chwilę i Wam odpiszę (dot. ostatnie 4 zapytania). witam, ostatnio po wymianie EGR na nowy zauważyłem dziwne delikatne szarpnięcia autem przy powolnym rozpędzaniu (wcześniej tego nie było), na zimnym i na ciepłym silniku. wydaje mi sie że następuje to pomiędzy 2 a 3 biegiem. Auto posiadam miesiąc a sprzedawca przed sprzedażą wymienił olej w skrzyni. Przebieg to ok 184tys km. Czy wiecie co to może być? skrzynia do remontu?? ;(( VCDS Lite nie pokazuje żadnych błędów w skrzyni; Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.LBL Controller: 8E0 910 155 C Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3220 Coding: 0000001 Shop #: WSC 04940 No fault code found. Dodam że ostatnio zapaliła mi sie kontrolka od ESP i po ponownym uruchomienu silnika więcej sie nie pojawiła. czy jest możliwość sprawdzić w jakiś sposób tą skrzynie? przeczytałem nie wielką część tego tematu i niestety ale nie za bardzo rozumiem o co chodzi. Związek z wymianą EGR może być przypadkiem. Musiałbym przejechać się autem zanim wydam werdykt. Zobacz czy w sterowniku silnika i ABS są zapisane jakieś błędy. Witam Ludziska Posiedziałem trochę na forum, poczytałem, zrobiłem kilka kwestii ale postanowiłem napisać się poradzić. Mam Audi A4 B6 z 2003 roku 1,9tdi z multitroniciem. Jakiś czas temu zaczęły występować mi takie dziwne szarpniecia podczas jazdy. Często przy przyśpieszaniu przy prędkości 50 70 czy 100km/h wskazówka obrotów wtedy skacze. Wymieniałem ostatnio jeden przegub wewnętrzny bo takie miał trochę obiawy, bardzo nic nie pomogło znaczy pierwszego dnia było OK ale zaraz jechałem też do warszawy i podczas trasy znowu kilka krotnie odczułem te szarpniecia, na powrocie to już częściej. Było też podejrzenia co do oleju w skrzyni, była lekka panika z tym związana bo mojemu mechanikowi kolega jakiś nagadał że jak do tej skrzyni nie wleje oryginalny olej z serwisu Audi to nawet nie wyjedzie z garażu, Spanikował mi chłopak trochę bo miał już spuszczony olej ale nie wiedział jak uzupełnić go bo w miejscu gdzie teoretycznie powinno się dolewać był stan oleju, ale szybkie poszukiwania na forum i znalazłem schemat i opis wymiany i okazało się to banalnie proste. Więc nie wiem skąd serwisy mają takie ceny za tą wymianę (1000zł). Po wymianie niby była lekka poprawa ale wczoraj miałem znowu trasę na większym dystansie i ponownie czasami występują te szarpniecia przy 30km/h potrzefi tak trząść albo przy 50 czy 70 szarpną raz lub 2 razu jak się delikatnie przyśpiesza, jak dostaje mocno w sandał to raczej nie wyczuwalne. I sam już nie wiem co tu się dzieje, czy to skrzenia szlak trafia czy mam drugi przegub wewnętrzny czy to może silnik i jakieś wtryski. Bo szarpanie nie występuje zawsze, z reguły jak mam trochę ciężej typu górka czy jak delikatnie przyśpieszam. Czekam na konkretne odpowiedzi sprawa pilna. Co do wymiany oleju. Policz sobie 5x120zł za 1L ATF (cena w ASO) = 600zł. Do tego robocizna i wcale nie robi się tak dużo mając na uwadze koszty roboczogodziny w Audi. Co do Twojego problemu - to nie przeguby... ale znów, celem potwierdzenia potrzebuję przejechać się autem. Witam, mam pytanie dotyczące wymiany oleju gdyz ostatnio to zrobił za mnie mechanik po czym bardzo narzekał jaki to problem i troche sie obawiam, jako ze w mojej skrzyni olej nie byl dawno zmieniany a jego kolor mozna porownac do coca coli to chcialbym wymienic znowy (po 2tys km) 4,5l oleju, mam kupiony valvoline na przepłukanie znowu skrzyni tylko problem jest z sama wymiana, jak to zrobić? Mam strzykawkę razem z wężem jednak wąż nie wchodzi cały w ten otwór gdzie się go wpuszcza, jest na to jakiś patent? A może musi to być jakiś cienki wężyk? Myślę ze jak wymienię 2x olej i znowu przejeżdżę trochę to już za 3 razem odzyska jakiś tam swój kolor (na 3 raz mam kupiony olej z millersa premium) Valvoline? Millers? Proszę Cię... witam.moze mi ktoś napisac co dzieje się z lewarkiem gdy przełączam na reczna zmiane to cofac mogę biegi czyli np. z 3 na2 itp. a np. 2 na 3 już nie.dodam ze mechanior czyścił mi jakies tam magnesy które za to odpowiadają i nic do nie dalo .co to może być wie ktoś ? Telefon masz w pierwszym poście - zadzwoń ok. 15:00 (muszę sprawdzić kilka rzeczy). Edytowane 13 Maja 2016 przez Bart-S
BOGUM86 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) Co do wymiany oleju. Policz sobie 5x120zł za 1L ATF (cena w ASO) = 600zł. Do tego robocizna i wcale nie robi się tak dużo mając na uwadze koszty roboczogodziny w Audi. Co do Twojego problemu - to nie przeguby... ale znów, celem potwierdzenia potrzebuję przejechać się autem. 120zł za litr proszę Cię płaciłem po 42zł rozumiem 60-70zł ale nie 3 razy tyle. Za olej co wszystkie są z jednych beczek rozlewane. No i 400zł robocizna to też sporo. Ale ok mają swoje stawki. Czyli co radzicie pozbywać się. Teraz zauważyłem tak że jak rano jadę do pracy jest zimny to nic nie szarpie ale jak trochę dalej po 10km np. to zaczyna swoje boksowanie takie drganie na niektórych prędkościach np 70km/h takie drganie jak przy kiepskim zaboksowaniu kół. Edytowane 18 Maja 2016 przez BOGUM86
Bart-S Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 Co do wymiany oleju. Policz sobie 5x120zł za 1L ATF (cena w ASO) = 600zł. Do tego robocizna i wcale nie robi się tak dużo mając na uwadze koszty roboczogodziny w Audi. Co do Twojego problemu - to nie przeguby... ale znów, celem potwierdzenia potrzebuję przejechać się autem.120zł za litr proszę Cię płaciłem po 42zł rozumiem 60-70zł ale nie 3 razy tyle. Za olej co wszystkie są z jednych beczek rozlewane. No i 400zł robocizna to też sporo. Ale ok mają swoje stawki. Czyli co radzicie pozbywać się. Teraz zauważyłem tak że jak rano jadę do pracy jest zimny to nic nie szarpie ale jak trochę dalej po 10km np. to zaczyna swoje boksowanie takie drganie na niektórych prędkościach np 70km/h takie drganie jak przy kiepskim zaboksowaniu kół. Oleje dostępne na rynku nie są rozlewane z jednej beczki - żaden z dostępnych na rynku zamienników nie jest tym samym olejem który dostępny jest w ASO (ile razy można pisać to samo). No ale skoro wiesz lepiej - szkoda tracić czasu na niepotrzebne dyskusje. Twoje auto, Twoja skrzynia zalewasz do niej co chcesz.
BOGUM86 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Co do wymiany oleju. Policz sobie 5x120zł za 1L ATF (cena w ASO) = 600zł. Do tego robocizna i wcale nie robi się tak dużo mając na uwadze koszty roboczogodziny w Audi. Co do Twojego problemu - to nie przeguby... ale znów, celem potwierdzenia potrzebuję przejechać się autem.120zł za litr proszę Cię płaciłem po 42zł rozumiem 60-70zł ale nie 3 razy tyle. Za olej co wszystkie są z jednych beczek rozlewane. No i 400zł robocizna to też sporo. Ale ok mają swoje stawki.Czyli co radzicie pozbywać się. Teraz zauważyłem tak że jak rano jadę do pracy jest zimny to nic nie szarpie ale jak trochę dalej po 10km np. to zaczyna swoje boksowanie takie drganie na niektórych prędkościach np 70km/h takie drganie jak przy kiepskim zaboksowaniu kół. Oleje dostępne na rynku nie są rozlewane z jednej beczki - żaden z dostępnych na rynku zamienników nie jest tym samym olejem który dostępny jest w ASO (ile razy można pisać to samo). No ale skoro wiesz lepiej - szkoda tracić czasu na niepotrzebne dyskusje. Twoje auto, Twoja skrzynia zalewasz do niej co chcesz. Widzę dużo tu piszesz i mądrościami rzucasz i liczyłem na jakieś konkrety, bo wydawało się że się znasz ale widzę cały czas omijasz temat i piszesz mi tu o za***nym oleju. ze niby w ASO to mają idealne oleje i cena 120zł za litr to super cena i to tanio. A zero dostałem konkretnej odpowiedzi co może się dziać i co jest przyczyną. Zaraz powiesz że zły olej i temu że nie wymienione w ASO to temu skrzynia sie psuje. Numer oleju był zgodny z zalecanym do tej skrzyni nawet po kontakcie z ASO sami powiedzieli że olej nie ma znaczenia po podaniu marki stwierdzili że bardzo dobry. A skoro Bartek uważasz się za takiego magika od tych skrzyń to przestań pieprzyć o pierdołach tylko konkrety. Jak bym chciał popieprzyć o d*pie marynie to bym napisał na forum pudelka czy blogu gospodyń domowych. A tu liczyłem na konkrety jak na facetów przystało.
Bart-S Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Po pierwsze: wspomniałem o oleju bo sam poruszyłeś ten temat więc nie wiem skąd Twoje oburzenie i czego dotyczy... Nigdzie nie piszę, że ASO jest super (bo nie jest) ale lepszego oleju do skrzyni niż oferowany przez Audi na rynku nie ma. Żaden z dostępnych w ofercie after-market zamienników nie jest tym samym olejem - spełnia jedynie jego normy. Przez 7 lat pracy tylko przy skrzyni multitronic miałem okazję przekonać się jak jakość oleju wpływa na przekładnię w ramach przebiegu i jak widać ciągle zalewam oryginał (to powinno wystarczyć jako wskazówka - badań laboratoryjnych nie robiłem jeśli tego chciałeś się dowiedzieć...). Po drugie: W kontekście tego co dolega Twojej skrzyni - już napisałem, aby potwierdzić co jest uszkodzone muszę przejechać się autem (wróżeniem online się nie zajmuję no chyba że jest to jakaś oczywista usterka). A zatem konkretnie - każdą analizę wykonuję na bazie własnych doświadczeń a bardzo często to jak Wy widzicie problem, nie do końca pokrywa się ze stanem faktycznym. Nie zajmuję się więc diagnostyką przez telefon - auto na miejscu + test drive + analiza bloków pomiarowych i wtedy werdykt... Po trzecie: więcej kultury osobistej - Twoja ostatnia wypowiedź jest dużo poniżej pewnego poziomu... Nie uważam się za żadnego magika więc nie strzelaj mi tu fochów - Multitronic jest od ładnych paru lat po prostu moim hobby... Edytowane 20 Maja 2016 przez Bart-S
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się