Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Diagnostyka skrzyni Multitronic od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

panowie, pomózcie bo już wymiękam.. założyłem w innym dziale temat z moim problemem ze skrzynią multi. link >> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/350532-multitronic-pogorszenie-po-adaptacji/ . pod linkiem cały opis .dzisiaj, po kolejnej wizycie u mechanika doszliśmy do wniosku, że to problem ze sterowaniem sprzęgła. nie wiem jak ugryźć temat bowiem VCDS nie skomunikował mi się ze skrzynią i nic nie mogłem zrobić tym programem. Jednak za pomocą programu WOW przywróciłem fabr ustawienia sterownika i zrobiłem adaptacje (jazda 5x do tyłu z zatrzymaniem i to samo do przodu) problrm jednak nie ustąpił, auto wciąż mocno ciągnie na "D". Uważam, że nie nastąpiła adaptacja sprzęgła stąd problem nie został rozwiązany. dodatkowo te dziwne odczyty skrzyni. widziana predkość 3,7 km/h mimo że auto stało jak i widziane przez skrzynie obroty silnika 4 razy zawyżone...

Napiszcie mi proszę, jak mam poprawnie i skutecznie wykasować pamięć sterownika i przeprowadzić adaptację aby to cholerne sprzęgło zaczęło normalnie pracować.

Czy VCDS pokaze jakieś nieprawidłowości jeśli sprzęgło jest żle sterowane, które bloki o tym mówią, jak można zretować sterowanie nim i zaadoptować na nowo za pomocą VCDS-a?

z góry dziekuje i pozdrawiam

Edytowane przez HDstempel
Opublikowano

W Encyklopedii CVT masz numer do mnie - przypomnij się dziś ok. 19:00.

Opublikowano (edytowane)

Nie logi pokaż tylko błąd który zapisał się w sterowniku skrzyni biegów...

Skrzynia:

Monday,14,March,2016,06:43:58:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905




                Address 02: Auto Trans       Labels: 01J-927-156.lbl
Control Module Part Number: 8E3 910 155 C    HW: 01J 927 156 HT
  Component and/or Version: V30 01J 2.0TFSI USA 0010
           Software Coding: 0000001
            Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
                      VCID: 28598EFB9B71C95EF3D-807D
1 Fault Found:

17090 - Transmission Range Sensor (F125) 
            P0706 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0
                    Date: 2064.00.00
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    RPM: 704 /min
                    RPM: 0 /min
                    (no units): 13.0
                    Torque: 14.0 Nm
                    Temperature: 42.0°C
                    T.B. Angle: 0.0°
                    Bin. Bits: 0001 0 1

ABS:

Monday,14,March,2016,06:44:44:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905




                Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-910-517.clb
Control Module Part Number: 8E0 910 517 D    HW: 8E0 614 517 AK
  Component and/or Version: ESP8 front      H05 0120
           Software Coding: 0004525
            Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
                      VCID: 28598EFB9B71C95EF3D-807D
1 Fault Found:

01119 - Gear Recognition Signal 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 39
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0000
                    Hex Value: 0x4006
                    Hex Value: 0x0031
                    Hex Value: 0x01A9
                    Hex Value: 0x0000

I błędy silnika, które wracają tylko i wyłącznie kiedy pojawi się błąd w skrzyni:

Monday,14,March,2016,06:42:54:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 8E0 910 115 M    HW: 8E0 907 115 D
  Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI     0060
           Software Coding: 0104010A02070120
            Work Shop Code: WSC 05140 444 83910
                      VCID: 2B5371F78A87E2461EF-807E
5 Faults Found:

000051 - Turbocharger Bypass Valve Control Circuit 
               P0033 - 004 - Malfunction / Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 64138 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 733 /min
                    Load: 17.2 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 97.0°C
                    Temperature: 45.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.589 V

012555 - Low Pressure Fuel regulation 
               P310B - 004 - Fuel Pressure Outside Specification - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 64140 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 753 /min
                    Load: 16.5 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 99.0°C
                    Temperature: 75.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 13.208 V

012555 - Low Pressure Fuel regulation 
               P310B - 008 - Fuel Pressure Outside Specification - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 17
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 64144 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1026 /min
                    Load: 55.7 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 7.0°C
                    Temperature: 6.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V

005668 - MIL Request Signal Active (Check TCM for errors too!) 
               P1624 - 008 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 64154 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 714 /min
                    Load: 20.8 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 74.0°C
                    Temperature: 7.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 14.097 V

001287 - Idle Control System RPM 
               P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 64635 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1184 /min
                    Load: 48.6 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 20.0°C
                    Temperature: 8.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V



,nie licząc tego p0033 bo to stała bolączka a nie o tym temat.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Carrneiro
Opublikowano

Wszystko jasne. Szczegóły na PW.

Opublikowano

Witam czytałem wszystkie posty na temat multitronica ale nie wszystkie objawy sa takie same auto kupiłem nie dawno i nie miałem styczności z automatami tylko manual.

Posiadam a4 b6 1.8t 110kw z multitronicem a mianowicie objawy u mnie są następujące błąd skrzyni 18151

przy ostrym wyhamowywaniu nie wysprzęgla i potrafi czasami zadusić silnik a najczęściej po ostrym ścięciu zakrętu , ronda itp wpada w tryp awaryjny miga PRND po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest OK czy może to być wina oleju czy jednak skrzynia pada? Nie mam pojęcia czy olej był wymieniany auto z holandii 143 500 km przebiegu.

Z góry dziękuję za porady. Pozdrawiam.


Dodam jeszcze że błąd był wykasowany wczoraj i dzisiaj znów miałem te same objawy.

Opublikowano

Przy tych objawach - śmierdzi kapitalką :/

Opublikowano

Ja właśnie zakończyłem naprawe swojej skrzyni, jak wcześniej pisałem z 1 na 2 lekko szarpał, falowały obroty przy stałym obciążeniu i olej był strasznego koloru. Rozebrałem skrzynie, gdyż nie wiedziałem jaki jest jej stan. Jeśli koszty stałyby się duże to w planach miałem swapa na manuala. Okazało się, że wałek wejściowy ma date z 2014 roku i był wymieniony kompletny tj. tarczki tłok obudowa etc. na oryginalny audi. Nawet nakrętki były nowe. Tarczki nie nosiły żadnych śladów zużycia. Łańcuch i bieżnie jak nowe. Na filtrze było trochę opiłków. Wymieniłem wszystkie uszczelnienia, gumki, oringi, nowe czujniki predkości, filtr i rurki olejowe. Posiłkowałem się WinElsą i serwisówką którą kupiłem za 70 zł. Zalałem nowym olejem weszło mi 7 litrów. Przypuszczam, że te 0.5 litra było w hydraulice. Po złożeniu i zrobieniu adaptacji skrzynia chodzi teraz doskonale. Naprawdę niesamowita frajda z jazdy i zadowolenie, że udało się samemu to naprawić. Jak ktoś ma jakie takie doświadczenie w mechanice i dostęp do podnośnika i narzędzi, poradzi sobie. W sumie w serwisie audi wydałem nie cały tysiąc złotych nie licząc oleju.

ZzphXL6.jpg

uUt5zUy.jpg

Opublikowano

No to bez szału jeszcze wczoraj zauważyłem jak siadł komplet osób że się ślizga przy gwałtownym starcie.

Więc opłaca się remontować tą skrzynie czy lepiej zrobić słapa na manual :eusathink: ?? Bo koszty remontu chyba nie będą małe... :(


I jeszcze jedno pytanko czy manuala mogę założyć z obojętnie jakiego oznaczenia silnika aby 1,8t czy jest jakaś różnica?

Opublikowano

Leszku przy tym co się u Ciebie dzieje - jeśli koszty są priorytetem - rób manual. Za dużo niewiadomych...

Opublikowano

Dzięki Bart-S za info łudziłem się że może jest brak oleju albo coś z olejem a tak nie będę się pchał w koszty. Pozdrawiam

Opublikowano

Cześć Bartek, dziś po 1000 km ciągłej jazdy popatrzyłem do sterownika mojej FSD. Przed wyjazdem było czysto a dzisśjest to:

Control Module Part Number: 01J 927 156 CP
Component and/or Version: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 88888
2 Faults Found:
18031 - Powertrain Data Bus: No Communication
P1623 - 35-10 - - - Intermittent
18195 - Back-Up Lamp Signal: Short to Ground
P1787 - 35-10 - - - Intermittent
Martwić sie juz czy znów olać tak jak poprzednio i nigdy już sie nie powtórzyło?

Sorki, miało iść na priv-a a poszło tutaj. Ale to nic, i tak pewnie to przeczytasz...

Opublikowano

Skasuj. Czekamy czy wróci.

Opublikowano

witam, ostatnio po wymianie EGR na nowy zauważyłem dziwne delikatne szarpnięcia autem przy powolnym rozpędzaniu (wcześniej tego nie było), na zimnym i na ciepłym silniku. wydaje mi sie że następuje to pomiędzy 2 a 3 biegiem. Auto posiadam miesiąc a sprzedawca przed sprzedażą wymienił olej w skrzyni. Przebieg to ok 184tys km. Czy wiecie co to może być? skrzynia do remontu?? ;((

VCDS Lite nie pokazuje żadnych błędów w skrzyni;

Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.LBL
Controller: 8E0 910 155 C
Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3220
Coding: 0000001
Shop #: WSC 04940
No fault code found.

Dodam że ostatnio zapaliła mi sie kontrolka od ESP i po ponownym uruchomienu silnika więcej sie nie pojawiła.

czy jest możliwość sprawdzić w jakiś sposób tą skrzynie? przeczytałem nie wielką część tego tematu i niestety ale nie za bardzo rozumiem o co chodzi.

Opublikowano

Witam Ludziska

Posiedziałem trochę na forum, poczytałem, zrobiłem kilka kwestii ale postanowiłem napisać się poradzić.

Mam Audi A4 B6 z 2003 roku 1,9tdi z multitroniciem.

Jakiś czas temu zaczęły występować mi takie dziwne szarpniecia podczas jazdy. Często przy przyśpieszaniu przy prędkości 50 70 czy 100km/h wskazówka obrotów wtedy skacze.

Wymieniałem ostatnio jeden przegub wewnętrzny bo takie miał trochę obiawy, bardzo nic nie pomogło znaczy pierwszego dnia było OK ale zaraz jechałem też do warszawy i podczas trasy znowu kilka krotnie odczułem te szarpniecia, na powrocie to już częściej.

Było też podejrzenia co do oleju w skrzyni, była lekka panika z tym związana bo mojemu mechanikowi kolega jakiś nagadał że jak do tej skrzyni nie wleje oryginalny olej z serwisu Audi to nawet nie wyjedzie z garażu, Spanikował mi chłopak trochę bo miał już spuszczony olej ale nie wiedział jak uzupełnić go bo w miejscu gdzie teoretycznie powinno się dolewać był stan oleju, ale szybkie poszukiwania na forum i znalazłem schemat i opis wymiany i okazało się to banalnie proste. Więc nie wiem skąd serwisy mają takie ceny za tą wymianę (1000zł).

Po wymianie niby była lekka poprawa ale wczoraj miałem znowu trasę na większym dystansie i ponownie czasami występują te szarpniecia przy 30km/h potrzefi tak trząść albo przy 50 czy 70 szarpną raz lub 2 razu jak się delikatnie przyśpiesza, jak dostaje mocno w sandał to raczej nie wyczuwalne.

I sam już nie wiem co tu się dzieje, czy to skrzenia szlak trafia czy mam drugi przegub wewnętrzny czy to może silnik i jakieś wtryski. Bo szarpanie nie występuje zawsze, z reguły jak mam trochę ciężej typu górka czy jak delikatnie przyśpieszam.

Czekam na konkretne odpowiedzi sprawa pilna.

Opublikowano

Witam, mam pytanie dotyczące wymiany oleju gdyz ostatnio to zrobił za mnie mechanik po czym bardzo narzekał jaki to problem i troche sie obawiam, jako ze w mojej skrzyni olej nie byl dawno zmieniany a jego kolor mozna porownac do coca coli to chcialbym wymienic znowy (po 2tys km) 4,5l oleju, mam kupiony valvoline na przepłukanie znowu skrzyni tylko problem jest z sama wymiana, jak to zrobić? Mam strzykawkę razem z wężem jednak wąż nie wchodzi cały w ten otwór gdzie się go wpuszcza, jest na to jakiś patent? A może musi to być jakiś cienki wężyk?

Myślę ze jak wymienię 2x olej i znowu przejeżdżę trochę to już za 3 razem odzyska jakiś tam swój kolor (na 3 raz mam kupiony olej z millersa premium)

Opublikowano (edytowane)

Wieczorem znajdę chwilę i Wam odpiszę (dot. ostatnie 4 zapytania).

witam, ostatnio po wymianie EGR na nowy zauważyłem dziwne delikatne szarpnięcia autem przy powolnym rozpędzaniu (wcześniej tego nie było), na zimnym i na ciepłym silniku. wydaje mi sie że następuje to pomiędzy 2 a 3 biegiem. Auto posiadam miesiąc a sprzedawca przed sprzedażą wymienił olej w skrzyni. Przebieg to ok 184tys km. Czy wiecie co to może być? skrzynia do remontu?? ;((

VCDS Lite nie pokazuje żadnych błędów w skrzyni;

Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.LBL

Controller: 8E0 910 155 C

Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3220

Coding: 0000001

Shop #: WSC 04940

No fault code found.

Dodam że ostatnio zapaliła mi sie kontrolka od ESP i po ponownym uruchomienu silnika więcej sie nie pojawiła.

czy jest możliwość sprawdzić w jakiś sposób tą skrzynie? przeczytałem nie wielką część tego tematu i niestety ale nie za bardzo rozumiem o co chodzi.

Związek z wymianą EGR może być przypadkiem. Musiałbym przejechać się autem zanim wydam werdykt. Zobacz czy w sterowniku silnika i ABS są zapisane jakieś błędy.

Witam Ludziska

Posiedziałem trochę na forum, poczytałem, zrobiłem kilka kwestii ale postanowiłem napisać się poradzić.

Mam Audi A4 B6 z 2003 roku 1,9tdi z multitroniciem.

Jakiś czas temu zaczęły występować mi takie dziwne szarpniecia podczas jazdy. Często przy przyśpieszaniu przy prędkości 50 70 czy 100km/h wskazówka obrotów wtedy skacze.

Wymieniałem ostatnio jeden przegub wewnętrzny bo takie miał trochę obiawy, bardzo nic nie pomogło znaczy pierwszego dnia było OK ale zaraz jechałem też do warszawy i podczas trasy znowu kilka krotnie odczułem te szarpniecia, na powrocie to już częściej.

Było też podejrzenia co do oleju w skrzyni, była lekka panika z tym związana bo mojemu mechanikowi kolega jakiś nagadał że jak do tej skrzyni nie wleje oryginalny olej z serwisu Audi to nawet nie wyjedzie z garażu, Spanikował mi chłopak trochę bo miał już spuszczony olej ale nie wiedział jak uzupełnić go bo w miejscu gdzie teoretycznie powinno się dolewać był stan oleju, ale szybkie poszukiwania na forum i znalazłem schemat i opis wymiany i okazało się to banalnie proste. Więc nie wiem skąd serwisy mają takie ceny za tą wymianę (1000zł).

Po wymianie niby była lekka poprawa ale wczoraj miałem znowu trasę na większym dystansie i ponownie czasami występują te szarpniecia przy 30km/h potrzefi tak trząść albo przy 50 czy 70 szarpną raz lub 2 razu jak się delikatnie przyśpiesza, jak dostaje mocno w sandał to raczej nie wyczuwalne.

I sam już nie wiem co tu się dzieje, czy to skrzenia szlak trafia czy mam drugi przegub wewnętrzny czy to może silnik i jakieś wtryski. Bo szarpanie nie występuje zawsze, z reguły jak mam trochę ciężej typu górka czy jak delikatnie przyśpieszam.

Czekam na konkretne odpowiedzi sprawa pilna.

Co do wymiany oleju. Policz sobie 5x120zł za 1L ATF (cena w ASO) = 600zł. Do tego robocizna i wcale nie robi się tak dużo mając na uwadze koszty roboczogodziny w Audi. Co do Twojego problemu - to nie przeguby... ale znów, celem potwierdzenia potrzebuję przejechać się autem.

Witam, mam pytanie dotyczące wymiany oleju gdyz ostatnio to zrobił za mnie mechanik po czym bardzo narzekał jaki to problem i troche sie obawiam, jako ze w mojej skrzyni olej nie byl dawno zmieniany a jego kolor mozna porownac do coca coli to chcialbym wymienic znowy (po 2tys km) 4,5l oleju, mam kupiony valvoline na przepłukanie znowu skrzyni tylko problem jest z sama wymiana, jak to zrobić? Mam strzykawkę razem z wężem jednak wąż nie wchodzi cały w ten otwór gdzie się go wpuszcza, jest na to jakiś patent? A może musi to być jakiś cienki wężyk?

Myślę ze jak wymienię 2x olej i znowu przejeżdżę trochę to już za 3 razem odzyska jakiś tam swój kolor (na 3 raz mam kupiony olej z millersa premium)

Valvoline? Millers? Proszę Cię...

witam.moze mi ktoś napisac co dzieje się z lewarkiem gdy przełączam na reczna zmiane to cofac mogę biegi czyli np. z 3 na2 itp. a np. 2 na 3 już nie.dodam ze mechanior czyścił mi jakies tam magnesy które za to odpowiadają i nic do nie dalo .co to może być wie ktoś ?

Telefon masz w pierwszym poście - zadzwoń ok. 15:00 (muszę sprawdzić kilka rzeczy).

Edytowane przez Bart-S
Opublikowano (edytowane)

Co do wymiany oleju. Policz sobie 5x120zł za 1L ATF (cena w ASO) = 600zł. Do tego robocizna i wcale nie robi się tak dużo mając na uwadze koszty roboczogodziny w Audi. Co do Twojego problemu - to nie przeguby... ale znów, celem potwierdzenia potrzebuję przejechać się autem.

120zł za litr proszę Cię płaciłem po 42zł rozumiem 60-70zł ale nie 3 razy tyle. Za olej co wszystkie są z jednych beczek rozlewane. No i 400zł robocizna to też sporo. Ale ok mają swoje stawki.

Czyli co radzicie pozbywać się. Teraz zauważyłem tak że jak rano jadę do pracy jest zimny to nic nie szarpie ale jak trochę dalej po 10km np. to zaczyna swoje boksowanie takie drganie na niektórych prędkościach np 70km/h takie drganie jak przy kiepskim zaboksowaniu kół.

Edytowane przez BOGUM86
Opublikowano

Co do wymiany oleju. Policz sobie 5x120zł za 1L ATF (cena w ASO) = 600zł. Do tego robocizna i wcale nie robi się tak dużo mając na uwadze koszty roboczogodziny w Audi. Co do Twojego problemu - to nie przeguby... ale znów, celem potwierdzenia potrzebuję przejechać się autem.

120zł za litr proszę Cię płaciłem po 42zł rozumiem 60-70zł ale nie 3 razy tyle. Za olej co wszystkie są z jednych beczek rozlewane. No i 400zł robocizna to też sporo. Ale ok mają swoje stawki.

Czyli co radzicie pozbywać się. Teraz zauważyłem tak że jak rano jadę do pracy jest zimny to nic nie szarpie ale jak trochę dalej po 10km np. to zaczyna swoje boksowanie takie drganie na niektórych prędkościach np 70km/h takie drganie jak przy kiepskim zaboksowaniu kół.

Oleje dostępne na rynku nie są rozlewane z jednej beczki - żaden z dostępnych na rynku zamienników nie jest tym samym olejem który dostępny jest w ASO (ile razy można pisać to samo). No ale skoro wiesz lepiej - szkoda tracić czasu na niepotrzebne dyskusje. Twoje auto, Twoja skrzynia zalewasz do niej co chcesz.

Opublikowano

Co do wymiany oleju. Policz sobie 5x120zł za 1L ATF (cena w ASO) = 600zł. Do tego robocizna i wcale nie robi się tak dużo mając na uwadze koszty roboczogodziny w Audi. Co do Twojego problemu - to nie przeguby... ale znów, celem potwierdzenia potrzebuję przejechać się autem.

120zł za litr proszę Cię płaciłem po 42zł rozumiem 60-70zł ale nie 3 razy tyle. Za olej co wszystkie są z jednych beczek rozlewane. No i 400zł robocizna to też sporo. Ale ok mają swoje stawki.

Czyli co radzicie pozbywać się. Teraz zauważyłem tak że jak rano jadę do pracy jest zimny to nic nie szarpie ale jak trochę dalej po 10km np. to zaczyna swoje boksowanie takie drganie na niektórych prędkościach np 70km/h takie drganie jak przy kiepskim zaboksowaniu kół.

Oleje dostępne na rynku nie są rozlewane z jednej beczki - żaden z dostępnych na rynku zamienników nie jest tym samym olejem który dostępny jest w ASO (ile razy można pisać to samo). No ale skoro wiesz lepiej - szkoda tracić czasu na niepotrzebne dyskusje. Twoje auto, Twoja skrzynia zalewasz do niej co chcesz.

Widzę dużo tu piszesz i mądrościami rzucasz i liczyłem na jakieś konkrety, bo wydawało się że się znasz ale widzę cały czas omijasz temat i piszesz mi tu o za***nym oleju. ze niby w ASO to mają idealne oleje i cena 120zł za litr to super cena i to tanio. A zero dostałem konkretnej odpowiedzi co może się dziać i co jest przyczyną. Zaraz powiesz że zły olej i temu że nie wymienione w ASO to temu skrzynia sie psuje. Numer oleju był zgodny z zalecanym do tej skrzyni nawet po kontakcie z ASO sami powiedzieli że olej nie ma znaczenia po podaniu marki stwierdzili że bardzo dobry. A skoro Bartek uważasz się za takiego magika od tych skrzyń to przestań pieprzyć o pierdołach tylko konkrety. Jak bym chciał popieprzyć o d*pie marynie to bym napisał na forum pudelka czy blogu gospodyń domowych. A tu liczyłem na konkrety jak na facetów przystało.

Opublikowano (edytowane)

Po pierwsze: wspomniałem o oleju bo sam poruszyłeś ten temat więc nie wiem skąd Twoje oburzenie i czego dotyczy... Nigdzie nie piszę, że ASO jest super (bo nie jest) ale lepszego oleju do skrzyni niż oferowany przez Audi na rynku nie ma. Żaden z dostępnych w ofercie after-market zamienników nie jest tym samym olejem - spełnia jedynie jego normy. Przez 7 lat pracy tylko przy skrzyni multitronic miałem okazję przekonać się jak jakość oleju wpływa na przekładnię w ramach przebiegu i jak widać ciągle zalewam oryginał (to powinno wystarczyć jako wskazówka - badań laboratoryjnych nie robiłem jeśli tego chciałeś się dowiedzieć...).

Po drugie: W kontekście tego co dolega Twojej skrzyni - już napisałem, aby potwierdzić co jest uszkodzone muszę przejechać się autem (wróżeniem online się nie zajmuję no chyba że jest to jakaś oczywista usterka). A zatem konkretnie - każdą analizę wykonuję na bazie własnych doświadczeń a bardzo często to jak Wy widzicie problem, nie do końca pokrywa się ze stanem faktycznym. Nie zajmuję się więc diagnostyką przez telefon - auto na miejscu + test drive + analiza bloków pomiarowych i wtedy werdykt...

Po trzecie: więcej kultury osobistej - Twoja ostatnia wypowiedź jest dużo poniżej pewnego poziomu... Nie uważam się za żadnego magika więc nie strzelaj mi tu fochów - Multitronic jest od ładnych paru lat po prostu moim hobby...

Edytowane przez Bart-S

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...