Andy Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Pacjent to A6 1.9 TDI AVF 130KM skrzynia FWL. Wczoraj zrobiłem adaptację. Robiłem adaptację bo na biegu do przodu auto pod górkę stacza się do tyłu i ciężko troszkę ruszyć żeby nie szarpnąć. Na płaskim gdy włożę D to auto po puszczeniu hamulca nie toczy się. Na wstecznym wszystko gra pod górkę wsteczny trzyma auto, a na płaskim ładnie się toczy po puszczeniu hamulca. Jeszcze miesiąc temu po adaptacji stała fajnie pod górkę tylko coś ostatnio sie odmieniło. Zaznaczę że dwa lata temu serwis Audi zamontował nowy komp w skrzyni oraz nowy olej, 4 miesiące czyli ok. 12000 km temu poprzedni właściciel wymienił olej według rachunku to ori z serwisu. Poniżej zdjęcie z vag po adaptacji. Nie podoba mi się MVB10/1 że jest tylko 230, a wsteczny MVB11/1 jest 300 czyli ok. Vag nie pokazuje żadnych błędów, jest czyściutko. Co zrobić żeby poprawić skrzynię. Może jakiś wyciek oleju lub zmienić ponownie olej? Z góry dziękuję za podpowiedź. Dzis po przyjechaniu żony podłączyłem Vaga i do przodu MVB10/1 wyszło 220mA MVB10/2 ADP OK, wsteczny MVB11/1 nadal 300mA MVB11/2 ADP OK, MVB012/1 910mA MVB12/2 775mA czyli różnica wynosi 135
predki74 Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Witam mam takie pytanko audi a6 c6 2005 gac multi 7 biegowy czy te wskazania i bloki to bedą te same dla niej ? I pytanko dwa razy w miesiącu szarpnie przy ruszaniu błedów nie ma żadnych co sprawdzic dokladnie ?
Bart-S Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Opublikowano 24 Maja 2014 Witam mam takie pytanko audi a6 c6 2005 gac multi 7 biegowy czy te wskazania i bloki to bedą te same dla niej ? I pytanko dwa razy w miesiącu szarpnie przy ruszaniu błedów nie ma żadnych co sprawdzic dokladnie ? Nie masz daleko z Legnicy - wpadaj na diagnostykę.
predki74 Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 posprawdzałem na postoju w bloku 65 jest zero A gdzie niby podjechać?
Bart-S Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Opublikowano 24 Maja 2014 posprawdzałem na postoju w bloku 65 jest zerohttp://s30.postimg.org/vq5e2selp/MULTI.jpg http://s29.postimg.org/83e2pm4zn/MULTI_1.jpg http://s8.postimg.org/qu7cem1ep/MULTI2.jpg A gdzie niby podjechać? Masz dane w pierwszym poście encyklopedii - Września.
predki74 Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Czyli w bloku pomiarowym 011 nie mam adaptacji ?
Bart-S Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Opublikowano 24 Maja 2014 Czyli w bloku pomiarowym 011 nie mam adaptacji ? Jest. To że masz wpis ADP RUN nie znaczy, że nie ma adaptacji.
CisuPc Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 (edytowane) Chciałbym prosić o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny szarpania skrzyni GJA (A4 B6 1.9TDI 96kW Avant).Najmocniej jest ono odczuwalne przy ruszaniu (~20/30 km/h) lub gwałtownym przyspieszaniu.Dodatkowo zauważalne stały się “zmiany biegów” zarówno w trybie automatycznym jak i manualnym w pełnym zakresie prędkości - auto przy zmianie mocniej szarpnie.Zaobserwowałem także, że przy zatrzymywaniu (hamowaniu, prędkość < ~5 km/h) auto sprawia wrażenie jakby chciało przyspieszać i zwiększa obroty, które utrzymują się nawet po zatrzymaniu - sytuacja ta występuje nieregularnie.W lutym bieżącego roku wymieniany był olej oraz łańcuch i parę innych rzeczy i do czasu feralnej trasy Rzeszów - Kraków gdzie auto pracowało na wysokich obrotach skrzynia działała płynnie.VAG Number: 910 155 CComponent V30 01 J 1.9l PD RdW 3220Soft. Coding: 0000001Shop #: Imp: 444 WSC 00999Extra: Garaet 64523Dołączam diagnostykę VAG bloków 1-65: klik (docs.google.com) Edit Za dziwne zachowanie multi (nienaturalne zwiększanie obrotów) odpowiedzialny był czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62). Sterownik wydaje się być sprawny, odczuwalna zmiana biegów to wina mechanicznego zużycia skrzyni. Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez CisuPc
MatrixXXL Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam. Co powiecie o tej multi, po sterowniku chyba zrobiona na 7lameli. Zrobiłem też adaptacje, na oleju zrobione ok 45tys. Naprawiana i Serwisowana w sserwis.
Bart-S Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Ujdzie. Ważne aby jeździła i nie sprawiała problemów.
austin225 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Witajcie, Podczas wczorajszej jazdy skrzynia weszła w tryb awaryjny zaczeły migać wszystkie biegi i autko staneło. po zgaszeniu i odpaleniu pojechałem dalej na 50 km zdarzyło mi się tak 2 razy, Po podpięciu pod kompa wywaliło 2 błedy w sterowniku skrzyni P0730 oraz P0722, Czy jest to przesądzone iż sterownik do naprawy? (czujnik G195) Olej wymieniony 4 Tyś temu skrzynia do tej pory było oki. Jakieś wskazówki co może być nie tak? Skrzynia multi FSD 198 przebiegu 2002 r.
Litai Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Podobnie jak kolega wyżej - podczas trasy skrzynia weszła mi w tryb awaryjny (migające wszystkie biegi). Po zgaszeniu silnika i odpaleniu na nowo, problem ustał na 15 km - byle dojechać do domu. Podpiąłem autko pod kompa i wyrzuciło 3 błędy: 17100, 17106 i 17114. Skrzynia multi FSD, 212 000 przebiegu 2002r. Jakiś pomysł, co może być nie halo. Wolę się upewnić i wiedzieć po części co jest nie tak, zanim oddam samochód w czyjeś ręce.
Bart-S Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 Podobnie jak kolega wyżej - podczas trasy skrzynia weszła mi w tryb awaryjny (migające wszystkie biegi). Po zgaszeniu silnika i odpaleniu na nowo, problem ustał na 15 km - byle dojechać do domu. Podpiąłem autko pod kompa i wyrzuciło 3 błędy: 17100, 17106 i 17114. Skrzynia multi FSD, 212 000 przebiegu 2002r. Jakiś pomysł, co może być nie halo. Wolę się upewnić i wiedzieć po części co jest nie tak, zanim oddam samochód w czyjeś ręce. Czy poza tym, że na komputerze pokładowym pokazało tryb awaryjny pojawił się jakiś problem z przeniesieniem napędu? Auto zaczęło się dziwnie zachowywać czy jechało normalnie? Witajcie, Podczas wczorajszej jazdy skrzynia weszła w tryb awaryjny zaczeły migać wszystkie biegi i autko staneło. po zgaszeniu i odpaleniu pojechałem dalej na 50 km zdarzyło mi się tak 2 razy, Po podpięciu pod kompa wywaliło 2 błedy w sterowniku skrzyni P0730 oraz P0722, Czy jest to przesądzone iż sterownik do naprawy? (czujnik G195) Olej wymieniony 4 Tyś temu skrzynia do tej pory było oki. Jakieś wskazówki co może być nie tak? Skrzynia multi FSD 198 przebiegu 2002 r. Wygląda na sterownik do naprawy...
Litai Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Czy poza tym, że na komputerze pokładowym pokazało tryb awaryjny pojawił się jakiś problem z przeniesieniem napędu? Auto zaczęło się dziwnie zachowywać czy jechało normalnie? Spadek obrotów. Po pełnym zatrzymaniu przy próbie zmiany biegów - biegi na FISie się zmieniały, ale niestety autko nie chciało ruszyć. Dopiero po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu zadziałało. Jutro postaram się zrobić logi z bloków wg instrukcji z 1-go posta.
Bart-S Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 OK - podeślij bloki na mejla.
Litai Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Bloki poszły na mejla z sygnatury. Niestety nie moge zrobić 065 bo nie ta wersja.
pkowal007 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Panowie, jak to jest z tymi kontrolkami błędów skrzyni? Czytam, czytam i mam już mętlik w głowie. Wszędzie napisane jest, że:firma Audi przygotowała 3 tryby rozpoznawania i sygnalizacji usterki.1. Kiedy zagrożenie jest niewielkie i powinno się udać na najbliższego warsztatu asb w celu sprawdzenia - wszystkie tryby jazdy się świecą na wyświetlaczu P-R-N-D.2. Dodatkowo do punktu 1 pod kontrolkami pojawia się czerwony prostokąt podświetlenia sygnalizujący usterkę - jeszcze nie krytyczna ale poważną - należy bezzwłocznie się udać do najbliższego warsztatu asb w celu naprawy.3. Symbole migają na wyświetlaczu. Usterka krytyczna - jak jedziesz to jedź bo już możesz nie ruszyć jak się zatrzymasz (!!) Choć czasami jest to możliwe po wyłączeniu i włączeniu silnika. Natychmiastowa wizyta w warsztacie asb. Pytanie mam do punktu pierwszego a mianowicie do zdania "wszystkie tryby jazdy się świecą na wyświetlaczu P-R-N-D". Czy chodzi o taki układ na FISie: ? Z tego co kojarzę to w każdym automacie tak to wygląda... Ja też tak mam. Napiszcie mi plis jak powinno to wyglądać kiedy nie ma żadnych błędów. W ten sposób - ? Bez żadnych literek?? Dzięki!
Bart-S Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Pierwsza fotka OK - druga NOK.
PASSATB5 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Panowie kupiłem sobie taką a4 b6 1.8t I właśnie miga PRNDS ( rocznik 04) bład jaki się pojawia to 17090. Czy to błąd wskazujący na awarię sterownika skrzyni?? Dodam że auto jeździ normalnie. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się