PASSATB5 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 A jak upewnić sie na 100%żeby nie wpadać w koszta;)? Czy zajmujesz się regeneracją sterownika? ( sam bym wyjął i wysłał) pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Może po prostu przyjedź
marchewa154 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Witam Bartku Mam taki problem ze skrzynka multi iz od jakiegos czasu po przejechaniu dłuzszej trasy (100-200km) auto szarpie przy przyspieszaniu. Przy delikatnym przyspieszaniu jest w miare ok ale jak pedał gazu wciśnę w deche to już koła wyrywa skokami (o wyprzedzaniu zapomnij). Olej wymieniałem jakieś 5000km temu ale czytając to forum to nie wiem czy było to poprawnie wykonane. Napisz prosze co bys podejrzewał i ewentualnie termin kiedy mógłbym podjechac (mam niedaleko-Leszno) do ciebie na diagnozę i ewentualna - poprawną wymiane oleju. Auto to A4-B7
Bart-S Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 Jutro mam wolny poranek - jak masz czas to wpadaj (muszę przejechać się autem).
marchewa154 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Jutro mam wolny poranek - jak masz czas to wpadaj (muszę przejechać się autem). No niestety rano nie dam rady. Mam wolną chwile dopiero po 18:00 godzinie
Rav2323 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Witaj mam do ciebie strasznie (Wadowice) daleko wiec proszę o poradę online Od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem A4 B6 z 2003 styczeń przebieg 187kkm (już sprawdzony i potwierdzony) 1.8T BFB 163km zaobserwowałem teraz dopiero jak dłużej pojeździłem bo przy kupnie człowiek tępa dzida i wszystkiego na krótkiej jeździe nie wychwyci że multi u mnie szarpie. Objawy są takie: Na zimnym jest teoretycznie OK ale czuć minimalne poszarpywania przy jeździe pod górę. Natomiast na ciepłym: - Przy ostrym starcie pod górę walnie ze 2 kangury zanim się zbierze, jak już obroty lecą wyżej to jest płynnie. - Przy delikatnym łaskotaniu gazu na trasie okolice 2000rpm i prędkości 80-90kmh obroty falują +-200rpm zarówno na D jak i na biegach w trybie tiptronic - Przy prędkości 70-100kmh słychać delikatne wycie ale nie jestem pewien czy to skrzynia bo nasila się to przy hamowaniu, a poniżej 70kmh jest OK. - Przy zjeździe z górki około 10kmh i do hamowaniu do 0kmh potrafi szarpnąć i nie wysprzeglić do końca ale nie gaśnie. - Jak obchodzę się z nim delikatnie działa OK nawet jak puszczam hamulec pod sporą górkę to ładnie i płynnie się wdrapuje bez szarpnięć na wstecznym również. Mam w związku z tym pytania: 1) Nie mam jeszcze żadnego kabelka i przymierzam się do polskiego vag-a http://www.obd2.pl/index.php?p28,polski-vag-2-5-usb-obd2-kkl<--- takie coś. Czy na tym sprawdzę skrzynie? Przeczytałem jakieś 80 stron o VAG-u na forum i w tym śmietniku który tam jest nie znalazłem odpowiedzi, mało tego teraz już chyba wiem mniej jak wiedziałem przed tą lekturą Jeśli nie sprawiło by ci to kłopotu podesłał byś mi link do czegoś co działa i jest w miarę ludzkich pieniądzach. 2) Od czego zacząć ogarniać biznes? Odnośnie mojej skrzyni myślisz że wystarczy adaptacja? Czy to już zakrawa o jakąś poważną usterkę? Dodam też że nic nie miga na czerwono, fioletowo i w innych kolorach i od strony softu wygląda ok. 3) Nie wiem kiedy był zmieniany olej i jaki jest jego poziom bo książka serwisowa okazała się z d... wyciągnięta i dziękuje Bogu że rozrząd zrobiłem od razu mimo wpisu że był robiony, bo pewnie już nie myślał bym teraz nad skrzynią. 4) Czy wiesz może do kogo warto podjechać z taką skrzynią w Małopolsce? Polecasz kogoś? Bo jak czytam na temat "FACHOWCÓW" to się boje z domu wychodzić. 5) Ze względu na koszty, jeśli by się okazało że ta skrzynia to szit zastanawiam się nad swapem na manuala czy to skomplikowana operacja? I czy wiesz może jak to cenowo wygląda? Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedzi Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Rav2323
Bart-S Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 1. Przydałby się VCDS od 7 w góre. Ale i VAG-COMem 312 lub 409 da radę przejrzeć i zdiagnozować bloki. 2. Przy podanych objawach sam nic nie zrobisz - skrzynia do wyjęcia i naprawy. 3. ...i znów - przy podanych objawach wymiana ATF nic nie da (a jeśli już to objawy znikną albo zmniejszy się ich natężenie - ale na krótko). 4. Warsztatów rzeczywiście znających się na CVT w PL jest bardzo mało. 50% moich napraw to poprawianie "pracy" po "fachowcach". Niestety z Małopolski nie znam nikogo godnego polecenia. 5. Jeśli chodzi o podawanie cen to już tylko pw lub telefon.
Kowal_ Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Witam Bartku. Kupiłem jakieś dwa miechy temu A4. Od tygodnia w trybie automatycznym lekko szarpie przy przyspieszaniu. Wydaje mi się, że jest tw w momencie przełączania biegu "w górę". Czy ze swojego doświadczenia bez logów jesteś w stanie powiedzieć co to może być? Znasz może kogoś we Wroc kto może zrobić taką diagnostykę?
Kowal_ Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Szarpie czy są to wibracje? Coś tak jakby się ślizgało/wibrowało.
Bart-S Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Szarpie czy są to wibracje? Coś tak jakby się ślizgało/wibrowało. No niestety, aby to określić muszę się przejechać...
Kowal_ Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Szarpie czy są to wibracje? Coś tak jakby się ślizgało/wibrowało. No niestety, aby to określić muszę się przejechać... Kiedy miałbyś czas i gdzie miałbym podjechać? :-)
Andy Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Miałem wolną chwilę i wolne filtry z multitronica to postanowiłem zajrzeć do środka co tam jest i czy da się je wypłukać jak niektórzy piszą? Budowa takiego filtra jest bardzo prosta: od zewnątrz po kolei obudowa, szmata, druty, szmaty, druty ponownie i zakończone rurką z otworami. Dla mnie wniosek jest jeden ''Nie ma możliwości wypłukania, wyczyszczenia tego filtra''. To wszystko jest za bardzo przesiąknięte tym syfem i tyle. I według mnie tylko nowy filtr bedzie filtrował jak należy bo ten płukany to on ledwo żyje. Filtr z A4 B6 2003 r. Poniżej linki do 8-miu zdjęć. Kliknij aby otworzyć. http://www.garnek.pl/borowik/28972898 http://www.garnek.pl/borowik/28972900 http://www.garnek.pl/borowik/28972902 http://www.garnek.pl/borowik/28972904 http://www.garnek.pl/borowik/28972905 http://www.garnek.pl/borowik/28972906 http://www.garnek.pl/borowik/28972907 http://www.garnek.pl/borowik/28972908 Edytowane 11 Lutego 2015 przez Andy
Bart-S Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgadza się - ale są sytuacje w których czyszczenie filtra ma sens. To zależy od usterki, stopnia zużycia, stanu oleju, przebiegu....
mbedi Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Bart mam pytanie co może być przyczyną wycia w skrzyni multi ja mam 1,8 BFB 2005 Cabrio i kiedy jadę skrzynia zmienia biegi ładnie nie czuje uślizgów, był wymieniany olej i lewy zabierak oraz obie półośki bo biły i drżało auto podczas przyspieszania teraz jadę dobrze bez wibracji ale podczas przyspieszania słychać jakby lekkie wycie w czasie utrzymywania prędkości jest cicho a najgorzej jest kiedy puszczę nogę z gazu i jeszcze z górki. Wyje jak kiedyś most w polonezie (oczywiście bez przesady) Podobno stan samego mechanizmu jest OK bo jedna firma ASB która wymieniała mi olej i zabierak robiła diagnozę. Teraz usłyszałem że może być do wymiany łożysko na wałku ataku i to podobno się wiąże z wymianą jakiejś obudowy albo może to być coś w środku i mniej roboty. Powiedzieli mi po zniżce bo też prowadzę warsztat za pierwszą robotę ok 2400 z olejem a jeśli nie na ataku to do 1000zł z olejem. Co Ty możesz powiedzieć na to?
Bart-S Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Bart mam pytanie co może być przyczyną wycia w skrzyni multi ja mam 1,8 BFB 2005 Cabrio i kiedy jadę skrzynia zmienia biegi ładnie nie czuje uślizgów, był wymieniany olej i lewy zabierak oraz obie półośki bo biły i drżało auto podczas przyspieszania teraz jadę dobrze bez wibracji ale podczas przyspieszania słychać jakby lekkie wycie w czasie utrzymywania prędkości jest cicho a najgorzej jest kiedy puszczę nogę z gazu i jeszcze z górki. Wyje jak kiedyś most w polonezie (oczywiście bez przesady) Podobno stan samego mechanizmu jest OK bo jedna firma ASB która wymieniała mi olej i zabierak robiła diagnozę. Teraz usłyszałem że może być do wymiany łożysko na wałku ataku i to podobno się wiąże z wymianą jakiejś obudowy albo może to być coś w środku i mniej roboty. Powiedzieli mi po zniżce bo też prowadzę warsztat za pierwszą robotę ok 2400 z olejem a jeśli nie na ataku to do 1000zł z olejem. Co Ty możesz powiedzieć na to? Mam pomysł co to ale musisz przyjechać
endriuupb Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Witam mam problem tego typu że pod czas jazdy podświetliły się wszystkie biegi od skrzyni automatycznej Mulitrinik, przyznam spanikowałem bo z mojej skromniej wiedzy wiedziałem że wyskoczył błąd, tak więc odczytałem błędy 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 000 - - - Intermittent18149 - Clutch Pressure Adaptation Limit Reached P1741 - 000 - - - Intermittent pierwszy z nich to moja wina nie dopilnowałem akumulatora w momencie nadmiernego jego użycia na wyłączonym zapłonie, ale drugi nie wiem skąd się pojawił.... wykonałem pomiary z MVB 10; 11 o to wyniki Czy mogę prosić Bart _ S o ich interpretację lub inne wyjaśnienia od nośnie tego przypadku Z góry dziękuje Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam mam problem tego typu że pod czas jazdy podświetliły się wszystkie biegi od skrzyni automatycznej Mulitrinik, przyznam spanikowałem bo z mojej skromniej wiedzy wiedziałem że wyskoczył błąd, tak więc odczytałem błędy 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 000 - - - Intermittent 18149 - Clutch Pressure Adaptation Limit Reached P1741 - 000 - - - Intermittent pierwszy z nich to moja wina nie dopilnowałem akumulatora w momencie nadmiernego jego użycia na wyłączonym zapłonie, ale drugi nie wiem skąd się pojawił.... wykonałem pomiary z MVB 10; 11 o to wyniki Czy mogę prosić Bart _ S o ich interpretację lub inne wyjaśnienia od nośnie tego przypadku Z góry dziękuje Pozdrawiam Skasuj i zobacz czy wraca.
dawid10006 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Panowie chodzi o multitronic.Zauwazylem to jezdzac po miescie. Podczas przyspieszania i puszczeniu pedalu gazu slychac cos jak by tarcie. Olej w skrzyni sprawdzony, co to moze byc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się