jnx Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 KM może nieodczuwalne ale Nm jak najbardziej Mi po wymianie turbawki na AWX w moim AFN po korekcie softu @1.45Bara podniósł się moment, oczywiście na plus mogło mieć wyczyszczenie kolektora ssącego..
rafal102 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Panowie ostatnimi dniami miałem pecha i moje turbo zesrało się.. Wciągnęło olej ale na szczęście silnika nie rozwaliło. I miałem dylemat nad wymianą turbiny. Zastanawiałem się nad Oryginalna AJM na AWX i ostatecznie BRD chciałem CAH ale nie osiągalne.. Autko jest po programie także chciałem wstawić mocniejszą, żeby nie była tak obciążona.. Miałem okazję kupić AWX ale odradzali mi ponieważ ciężko dostać w dobrym stanie bo dużo jest już zajeżdżonych.. Postanowiłem kupić BRD. I mam do was pytanie. Obecnie mam program zrobiony pod AJM i czy po wymianie turbiny na BRD trzeba jechać na korektę programu..??
jozek726 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Panowie ostatnimi dniami miałem pecha i moje turbo zesrało się.. Wciągnęło olej ale na szczęście silnika nie rozwaliło. I miałem dylemat nad wymianą turbiny. Zastanawiałem się nad Oryginalna AJM na AWX i ostatecznie BRD chciałem CAH ale nie osiągalne.. Autko jest po programie także chciałem wstawić mocniejszą, żeby nie była tak obciążona.. Miałem okazję kupić AWX ale odradzali mi ponieważ ciężko dostać w dobrym stanie bo dużo jest już zajeżdżonych.. Postanowiłem kupić BRD. I mam do was pytanie. Obecnie mam program zrobiony pod AJM i czy po wymianie turbiny na BRD trzeba jechać na korektę programu..?? korekta programu obowiązkowa hyyyy ja bym wolał kupic awx bo brd bedziesz musiał jeszcze dac fmic itd to się wiąże z kosztami :gwizdanie:
Cristoforo Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 przy zamontowaniu BRD bedziesz musiał troche porezac + koszta jesli masz czas i kase rezaj dalej bo warto
jozek726 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 przy zamontowaniu BRD bedziesz musiał troche porezac + koszta jesli masz czas i kase rezaj dalej bo warto Dokładnie jak Krzysiek mówi ja szukam axw coś opornie mim to idzie ale nie mam az takiej dużej kasy na nią
stanley Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 ja bym "wolał" awx jak wsadzisz samo BRD to i tak Ci za dużo to nie da, bo "wąskim gardłem" będą wtryski :gwizdanie: [br]Dopisany: 28 Październik 2010, 20:52_________________________________________________ przy zamontowaniu BRD bedziesz musiał troche porezac + koszta jesli masz czas i kase rezaj dalej bo warto Dokładnie jak Krzysiek mówi ja szukam axw coś opornie mim to idzie ale nie mam az takiej dużej kasy na nią a Wy od kiedy jesteście na "Ty" ?
rafal102 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Panowie ja nie brałem BRD, żeby pakować w niego 200KM .. Audi ma jeździć na lekkim programie.. Wiem, że to w ciąga bo w drugim aucie dłubie ciągle i końca nie ma.. W Audi miał być sam program, bo jedno ciągnie drugie.. duży FMIC następnie nowe wtryski hmm pewnie za chwilę by sprzęgło padło.. i jedno ciągnie drugie także dziękuje.. ale Turbo odmówiło posłuszeństwa a z AWX nie dość, że ciężko kupić dobrą dmuchawkę to do tego trzeba jeszcze dokupić przejściówkę to w sumie za nie wiele więcej kupiłem BRD. A jako, że pierwsze BRD spisuje się super to liczę, że ta dmuchawka mnie nie zawiedzie.. Ale skoro piszecie, że korekta obowiązkowo to po wymianie ustalam termin na poprawki..
Piotrek98igo Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 awx lepiej wstaje bedziesz zadowolony bardziej niz z brd na 140kucy , to tak jak zakladac gt22 i robic 160 mozna ale po co????
JeriLee Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 BRD ma słaby dól, więc zanim zaczniesz wyprzedzać będziesz miał długo nić, a potem pałera, tylko na co Ci jak reszta osprzętu jest za słaba. Do mojej AJm tez szukam turbawki z AWX
Cristoforo Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 ja miałem graty przygotowane na 200KM wszystko co potrzeba a nawet za dużo nie ma sensu pakować BRD aby mieć 160KM dla BRD musisz mieć wydajniejsze PD nie zapominaj o chłodniczce oleju większy mapsensor na upalne dni powinien być Fmic a to dopiero piardzik potrzeb szukaj AWX
krzyniek Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 sam jestem ciekawy wyjdzie pewnie 160 z hakiem na jednej hamowni a na innej ok 170 :gwizdanie: kolega w wakacje zakoxował AJMa turbem i FMICkiem wyszło mu 159km u rogala kompletnie bezdymnego softu o kim mówisz :gwizdanie:
rafal102 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Panowie z tymi BRD aż tak macie nieciekawe opinie.. Ja obecnie w passacie mam BRD i po programie max moment ma przy 2200 obr/min czyli i dla sprzęgła łaskawie i całkiem ładnie wstaje.. A o AWX słyszałem nie ciekawe opinie.. I chyba BRD zostanie.. niech sobie dmucha.. a pompki też nie są wieczne.. jak zdechną oby nie za szybko, to wstawię mocniejsze... A na razie niech dmucha na te 160KM i zostawie IC oryginalny.. aż tak nie jest autko piłowane, żeby większą chłodnice zakładać.. Ale czas pokaże..
Kowi87 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 No ale w opisie masz tego passata zkoxowanego to co tu porównywać do zwykłego tylko z turbina BRD :gwizdanie: Krzyniek załóż wątek
aju Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Panowie z tymi BRD aż tak macie nieciekawe opinie.. dla mnie za późno wstaje w AJMie
Armi Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Passat na pewno fajnie jedzie, gorzej z wyglądem. Dobrze, że nie ma zdjęć jego aktualnych zdjęć Widziałem, na forum golfa i byłem zdziwiony,że z takich gratów wypluło tylko 180KM (ale nie wiedziałem, że program był robiony na słabszych gratach i jest jeszcze przed korektą).
rafal102 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 gorzej z wyglądem. Dobrze, że nie ma zdjęć jego aktualnych zdjęć Czemu gorzej z wyglądem ..?? Zdjęcia z obecnym wyglądem są w temacie o autku.. Także o co chodzi..?? Bo nie bardzo rozumiem..?? Co jest gorej z wyglądem.. ?? [br]Dopisany: 29 Październik 2010, 22:05_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_passat_b5_afnw230big_ic_soft_152km_336nm-t137285.0.html
stanley Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Passat dla mnie jest w środku toporny :gwizdanie:
rafal102 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Passat dla mnie jest w środku toporny :gwizdanie: Nie no każdy ma swoje zdanie.. Ja mam i passata i audi i dla mnie w środku jest wykonane lepiej AUdi i jest bardziej wyciszone. Technicznie to pod jedne kopyto niczym się nie różnią.. no ale na plus passata jest lepszy komfort jazdy bo jest większy wygodniejszy i lepiej mi się go prowadzi, audi strasznie nosi po koleinach i przy wyprzedzaniu trzeba uważać.. No ale kolega napisał.. gorzej z wyglądem. Dobrze, że nie ma zdjęć jego aktualnych zdjęć Aktualnie passat wygląda jak wygląda na zdjęciach i nie wiem o co chodzi.. może bardziej szczegółowo.. bo z tego co wiem to nic się nie zmienił.. no chyba, że Ty coś wiesz czego ja nie wiem..
jozek726 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Passat dla mnie jest w środku toporny :gwizdanie: Passka można porównać do biedronki, na każdym rogu stoi
rafal102 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 U mnie za Rogiem stoi i Passat i Audi.. A jedyny słuszny kompromis między audi A4 a Passatem to Audi a6..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się