turdzi Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Wyglada mega fajnie a te niedorobki lakiernicza dodają mu fajnej platyny
cowboy Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 Przygotowanie do testów - geometria i wstępne nastawy, zobaczymy jak to będzie, najważniejsze ze auto udało sie ustawić zgodnie z założeniami, ze jest proste i jedzie jak po sznurku
Czaki89 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Masa włożonej pracy i efekt powalający ...Pięknie się prezentuje. Oby tak dalej Czekam na jakieś wideo z jazdy.
PrzemoS4 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Na filmik to chyba wszyscy którzy śledzą ten temat - czekają
Danielek_o Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Z tego co wiem już dawno są filmiki jakieś są na facebooku, wpiszcie ,,Audi 80 quattro 2-door R32 turbo time attack" Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
chudy30 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 no kolego grubo jest autko śmiga jak ta lala,wystrojone już jest
cowboy Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 jeszcze trzeba wymienic cewki, jak widac krece tylko do 5000 rpm z uwagi na wypadające zapłony i podstroic gore zeby zaczelo konkretnie jechać
PrzemoS4 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Superowo, ciekaw jestem jak bedzie jeździć po zmianie cewek i strojeniu :)
SebaMC Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Super wyszedł projekt, teraz najlepsza robota, strojenie i próby
Gość harry19-19 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Super wyszedł , czekam na filmik po wymianie cewek , sporo kasy poszło wielki szacun
cowboy Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 pierwsze obroty R30 https://video-fra3-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpt1/v/t43.1792-2/11842661_1052962414727750_857847935_n.mp4?efg=eyJybHIiOjE1MDAsInJsYSI6MTAyNH0%3D&rl=1500&vabr=305&oh=87c0b526306e5375e35ebc554752a043&oe=55D5A43D
cowboy Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 R30 uruchomione... trochę to trwało bo budowa kutego silnika wyskoczyła niespodziewanie dla budżetu projektu.... dodatkowo zamontowaliśmy największą chłodnice oleju 30 rzedową i największy FMIC o grubości 100mm... Do ogarnięcia pare drobnostek i będzie można stroić na docelowe 500KM@600NM i w końcu jakieś poważne testy
cowboy Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 Przerobiona listwa paliwowa pod drugą pompe bosch 044 oraz dospawane gwinty pod króćce skręcane... tymczasowe wezyki z oplotem stalowym mocowane na obejmki zaczeły przeciekac po drugim skręceniu... układ paliwowy jest teraz zrobiony na tekalanie 8mm i stanowi jeden ciągły przewód od pompy paliwa do listwy... przy okazji zainstalowany zostal flex fuel sensor ....okazuje się, że złączki/redukcje tekalan pasują idealnie pod krócce czujnika Wkrótce strojenie na PB98 oraz na E85, docelowo chciałbym jezdzić na E60 czyli zimowym E85 (60% etanolu) Udało sie podłączyć MS dash po bluetooth do megasquirta, taki nowoczesny gadżet w starym aucie
Gość harry19-19 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Mistrz kawał roboty poszło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się