cowboy Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Udało sie wstępnie wystroić auto na PB98... niestety tylko 0,9 Bara (tyle co sprężyna w Tialu) wiec moc 462KM@7000rpm i 596NM@4350rpm, na więcej brakło czasu...trzeba też zrobić kilka poprawek i wystroić na docelowe 1,2 Bara na PB98 oraz E85... Wielkie podziękowania dla Turbo Lamik za profesjonalne strojenie na standalone megasquirt oraz Juratuning za udostępnienie #hamowni obciążeniowej 4x4... Teraz czeka nas zrobienie kilku poprawek i atak na 500KM@600NM na paliwie ze stacji i może coś więcej na alkoholu. Auto już ma zamontowany i skonfigurowany czujnik flexfuel, przygotowane są mapy... Szkoda że nie udało się zrealizować całego planu ale takie jest życie... Stay tuned Edytowane 23 Października 2015 przez cowboy
Gość harry19-19 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 ładnie gniut ryczy , a ten ogień z wydechów
cowboy Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 no udało sie w koncu z małymi przygodami shamować auto na E85 Kilka wykresów: 1.czerwony - tryb torowy na 0,9 bara z wastegata na PB98 2.zielony - 1,1 narastające do 1,2 Bara na PB98 3. pomarańczowy - narastające do 1,4 Bara na E85 Łukasz Lamik zrobił 2 mapy pod PB98 i E85 które płynnie przechodzą w zależności od zawartości etanolu, która jest mierzona przez czujnik flexfuel... poniżej E50 juz jest ciete doładowanie do docelowych 1,2 Bara na PB98. Setup przede wszystkim ma być bezpieczny, a nie nastawiony na mega konie Niestety zapomniałem shamować auta na 0,9 bara na E85 ale pewnie byłoby może z 500KM i 600NM i bedzie to moj docelowy tryb do jazdy na torze, który zapewni wystarczające osiągi i bezpieczeństwo dla silnika. Z szacunkowych wyliczeń wynika że wolnossący zrobiłby około 255KM wiec nieźle jak na bazowy silnik z touarega o mocy 220KM. Wielkie podziękowania dla Turbo Lamik za mega profesjonalne ogarnięcie standalone megasquirt i Jura Tuning za udostępnienie hamowni obciążeniowej 4x4. i filmik z hamowni
SebaMC Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Piękny wynik, czekam na filmy z przejazdów
cowboy Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 pojechałęm po auto: no i audi w koncu w domu w cieplutkim garażu RAMIGO WAX poczynił cuda z gratem, zdjecia w trackie darcia lakieru wiecej fotek po skonczeniu prac i nałożeniu wosku powinno pojawić się jutro na profilu ramigowax https://www.facebook.com/ramigowax/?fref=ts
T-żółw Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 fajna zabawka! patrząc po blachach to gdzieś kolego po sąsiedzku jesteś odemnie
cowboy Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2016 umyłem z kurzu gruza, tak żeby nie było ze nic sie nie dzieje
cowboy Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 Przymiarka felg 18 cali...o dziwo jakos sie dalo upchnac Dotz Daytona 18x8J... trosze wyglada jak koza ale akceptowalnie... Z jednym kompletem compomotive zegnam sie z zalem... Niestety po raz trzeci urwal sie lacznik stabilizatora po lewej stronie... moze dlatego ze w moto park Toruń jest wiecej zakrętów w lewa strone ps. Fajnie widac sztywnosc nadwozia...lewarek z przodu podnosi rowniez tyl auta jest szansa ze slicki 225/40/18 zmieszczą sie w nadkolach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się