slavko87 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Wszytko ladnie,efekt końcowy rozyebie mozgi ale nie ten dzial
Maciejas Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Świetny projekt Cowboy!!! śledzę od dłuższego czasu na racingforum tam jest znacznie więcej informacji i zdjęć. Czekam z niecierpliwością na pierwsze dłuższe testy no i rzecz jasna na odczucia jak sprawuje się Twój układ napędowy bo to mnie najbardziej interesuje jak zmiana rozkładu masy wpłynęła na prowadzenie. Pozdrawiam
cowboy Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 Mała aktualizacja... 1. zainstalowane zegary DEFI 2. zainstalowane wloty boczne NACA DUCT do chłodnicy 3. zainstalowane wloty przednie do chłodzenia tarcz przednich 4. opuszczony gwint na tyle na maksa - niestety trzeba podnieść mocowanie amortyzatora o około 60-70mm wiec zapadła decyzja o camber plates na tylnej osi, gdyby okazało sie ze korzystnie byłoby zrobic około 1 st negatywu, na razie zrezygnuję z helperów co powinno dać jeszcze około 2cm obnizenia 5. zainstalowany spojler tylni Zender 6. pomalowane farba antykorozyjną wszystkie konstrukcje - ponieważ malowanie odłożone w czasie zostało na nastepną zimę trzeba było wszystko zabezpieczyć 7. fotel pasażera w końcu wpasował sie pomiedzy tunel i klatkę 8. zainstalowany wlew paliwa z Audi R8 i połączony z bakiem przy okazji wyszło pare rzeczy do zrobienia... na pewno bedzie przerabiana miska olejowa, w tym celu zakupiłem nową pompe oleju z poprzecznego VR6... lub bedzie zainstalowana ta z Phaetona... najważniejsze ze małymi krokami do celu Teraz maska juz nie odpadnie zapinki aerocatch powinny dac rade...auto zostalo obnizone jak tylko da...przod jest OK....z tylu niestety wciaz za wysoko mimo usuniecia helperow...na testy tak zostaje. ..docelowo beda podwyzszone kielichy tylne i camber platesy...przedni spojler jest teraz okolo 12cm nad ziemia ale miska olejowa 8...w tym tygodniu wymiana pompy oleju na ta z phaetona i skrocenie miski o 4cm...w czasie kiedy miska byla robiona nie mialem jeszcze silnika z phaetona. Przepraszam za jakosc zdjec ale Guzior robil je chyba migomatem to tyle na zachete...w weekend bedzie wiecej... Przerobiona miska olejowa po malowaniu proszkowym. Miska jest teraz płytsza około 5cm co pozwoli na porządne obniżenie auta na tor. Niestety nie dało sie wykorzystać pompy z touarega ktora ma gleboki smok bo z drugiej strony silnik został maksymalnie obniżony aby obniżyć środek ciężkości. Na szczęście była jeszcze pompa z phaetona i poprzecznego silnika i udało sie zrobic docelową miske...niestety takie sa koszty robienia czegos pierwszy raz na swiecie czyli kolejna rzecz która musiała byc poprawiana...ale jak juz pisałem jeśli można cos zrobic lepiej...to robimy. Niezależnie od miski olejowej trwają przygotowania do pierwszych poważnych testów auta...mam nadzieje że odbędą sie one w kwietniu...
cowboy Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 Mikro update - miska olejowa juz na swoim miejscu - jestem bardzo zadowolony z wysokości, jest nieco ponizej sanek - silnik zalany olejem Mobil 1 5W50 full syntetyk - weszło 8L oleju bo miska jest pojemna na boki (przed skróceniem wchodziło 10L) - zapinki maski aerocatch juz sie pieknie zapinają - seryjne bolce mocowania maski również pozostały - przód został obniżony do końca zakresu regulacji zawieszenia gwintowanego H&R - wydaje się ze wiecej nie ma potrzeby obniżac - tył został pozbawiony helperów (dodało to -3cm) ale nadal jest nieco za wysoko wiec bedą podnoszone kielichy około 6-7cm i przy okazji zrobiony zostanie negatyw -1 st. - przygotowany jest drugi komplet kół compomotive na testy z oponami 235/45/17 - takie gumy muszą wejść aby bez problemu zakładać slicki 240/620/17, prawdopodobnie trzeba będzie lekko podciąć poszerzenia - przymiarka filtra ITG 100mm (starcza podobno do 500KM) - trzeba kolanko 45 st plus osłona termiczna od kolektora wydechowego - rozpoczyna się zabudowa pomp paliwa, baku i podszybia, tak aby na testy był gotowy kompletny firewall odgradzający przesteń pasażerską od układu paliwowego - robi się zabudowa podłogi i tunelu - wszystkie płyty bedą aluminiowe - zainstalowany grill przedliftowy - niedługo będzie skompletowany przód, brakuje jeszcze dolnych listewek pod lampy i małego grilla Po tych wszystkich pracach montujemy fotele na gotowo i zakładamy pasy 4 punktowe OMP i można ustawiać wstepnie geometrię do testów oraz zakładać wszystkie szyby
szafa Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Chciałbym zostać czymś takim kiedyś przewieziony po oesie
cowboy Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 auto jest na wyscigi torowe nie na OeSy rajdowe Zimno się robi więc turbina dostała kocyk odporny na temperaturę 1600 st C dodatkowo dokupiłem bandaż termiczny i praktycznie cały wydech począwszy od down pipe (złącze elastyczne) do tłumika końcowego będzie zabezpieczony termicznie, jako że idzie w tunelu środkowym i w ciepłe dni niepotrzebne jest dodatkowe ogrzewanie kabiny Dopasowany został łącznik silikonowy 45st fi 100mm do fitra ITG - on też będzie zabezpieczony termicznie od kolektora wydechowego
Wąski Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Kawał dobrej roboty-wielki szacunek kolego
cowboy Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Nie byłbym sobą gdybym znowu czegoś nie popsuł w audi .... auto nie chciało leżeć na glebie wiec tylne kielichy zostały poddane delikatnemu liftingowi, teraz będzie nisko i równo... Przygotowania do testów w toku...wydech zostal od downpipe do tlumika koncowego owiniety bandazem termicznym...dodatkowo beda jeszcze ekrany i dopiero zabudowa tunelu..w polowie maja powinno udac sie pojezdzic...
cowboy Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Prace przy audi ruszyły znowu... w końcu przyszły długo wyczekiwane top mount camber plates na na tylną oś - produkcja AKMotorsport Szpiegowskie zdjęcie z placu boju ... bez obaw ta blacha będzie pomalowana proszkowo na czarno ryflowana blacha aluminiowa 2mm jest wystarczająco sztywna, a przy okazji lekka...tym samym materiałem bedzie zabudowany tunel oraz gródź za fotelami i zbiornik paliwa z tylnym podszybiem Przedliftowy front skompletowany. na zdjeciu maly dolny grill i komplet listewek do przednich lamp.
SebaMC Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Coraz lepiej to wygląda, wytrwałości !
cowboy Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Kilka fotek z dzisiaj z mojego telefonu.. nie było co zrobić z podciętym tyłem polifta więc powstał dyfuzor przy okazji pomalowane zostały poszerzenia... malowanie jest amatorskie na sztukę, trochę przetarty oryginalny lakier pastą i jakoś to zaczyna przypominać auto.. choć jeszcze meeega dużo pracy dla lakiernika zostało... dla celów testów taki detajling na razie musi wystarczyc
a4-freunde Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) kox : kox: kuzwa Edytowane 30 Czerwca 2015 przez a4-freunde
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się