chris.lkr 2 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Z tą wymianą oleju to lepiej jeć do ASO. Tak jak sam napisałeś, będziesz miał ciągłość w książce serwisowej co może zaowocować przy późniejszej sprzedaży auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 To jak już radzicie to co zalać? Przebieg autentyczny 150 tyś km, wcześniej zalewany SLX w ASO. I jeszcze jedno. Jak radzicie. Jechać na wymianę do ASO, aby mieć ciągłość wpisów(prowadzone od nowości tylko w ASO), czy pobawić się samemu, ale przy sprzedaży autka(kiedyśtam) nie będzie ciągłości serwisowej. Z tą wymianą oleju to lepiej jeć do ASO. Tak jak sam napisałeś, będziesz miał ciągłość w książce serwisowej co może zaowocować przy późniejszej sprzedaży auta. wpisy w ksiazce z polskiego ASO to nie jest dobry pomysł. Jak dla mnie byloby to elementem do zastanowienia sie nad kupnem. Lepiej jakis nieautoryzowany warsztat VW/Audi i jego pieczeć. I powaznie mowie - zmien olej na Motul. Niech wypowiedza sie (albo sam poszukaj na forum watkow) mechanicy, ktorzy rewitalizowali silniki po 200 tys km na Castrolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 To jak już radzicie to co zalać? Przebieg autentyczny 150 tyś km, wcześniej zalewany SLX w ASO. I jeszcze jedno. Jak radzicie. Jechać na wymianę do ASO, aby mieć ciągłość wpisów(prowadzone od nowości tylko w ASO), czy pobawić się samemu, ale przy sprzedaży autka(kiedyśtam) nie będzie ciągłości serwisowej. Z tą wymianą oleju to lepiej jeć do ASO. Tak jak sam napisałeś, będziesz miał ciągłość w książce serwisowej co może zaowocować przy późniejszej sprzedaży auta. wpisy w ksiazce z polskiego ASO to nie jest dobry pomysł. Jak dla mnie byloby to elementem do zastanowienia sie nad kupnem. Lepiej jakis nieautoryzowany warsztat VW/Audi i jego pieczeć. I powaznie mowie - zmien olej na Motule. Niech wypowiedza sie (albo sam poszukaj na forum watkow) mechanicy, ktorzy rewitalizowali silniki po 200 tys km na Castrolu. Olej, filtry to elementy eksploatacyjne, z którymi możesz pojechać do ASO Audi i jeśli spełniają one normy VW serwis musi ich użyć. Więc jeśli zależy Ci na ciągłości historii serwisowania w ASO możesz serwisować w ASO z użyciem innego oleju niż ten wlewany przez nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 To co z tego wynika ze castrol jest do bani, ja ma castrol 0w40 i nie wiem czy nie zmienić na motula proszę o podpowiedz 170 tyś przebieg auta, dodam ze auto kupiłem niedawno i w Niemczech był tam lany castrol[br]Dopisany: 16 Maj 2010, 11:46_________________________________________________ :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Nie panikuj, Castrola w Niemczech miałeś lanego oryginalnego. To nie ten co polski. Na Castrolu silnik nie wybucha, wierz mi. Zrobiłem 40 tys. na Magnatecu i prima. Silnik żyleta. Jak nie chcesz Castrola, to wlej Liqui Moly [rozlewany tylko w Niemczech]. Bardzo dobry olej to twojej bryczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 A co sądzisz o tym MOTUL SPECIFIC VW 505.01 zmienić z castrola na Motul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 A co sądzisz o tym MOTUL SPECIFIC VW 505.01 zmienić z castrola na Motul Oczywiscie, ze zmieniac na Motul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 A co sądzisz o tym MOTUL SPECIFIC VW 505.01 zmienić z castrola na Motul zrób jak Ci pasuje, te oleje maja takie same parametry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfel 0 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Ja tez zmieniam na motul specific, w niemczech w serwisie był wlany Shell Helix Ultra VX 5W30 .....za 6 tys wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Ja tez zmieniam na motul specific, w niemczech w serwisie był wlany Shell Helix Ultra VX 5W30 .....za 6 tys wymiana a co ile km go wymieniasz ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfel 0 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 co 15 tys. ........ zastanawiałem się czy zostać przy shellu, ale popytałem i zdecudowanie motul..... wogóle ździwiło mnie,że w niemieckim serwisie wlali shella, ale co ??? sprawdziłem i tak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Albo jerzdże na castrolu jak było zalewany wcześniej zresztą słyszałem że nie zaleca się zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Albo jerzdże na castrolu jak było zalewany wcześniej zresztą słyszałem że nie zaleca się zmian To źle słyszałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis 1 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 To w końcu jaki olej 505.01, czy 507.00 do mojego wozidełka, bo już się pogubiłem Wcześniej był 505.01, a teraz wychodzi że lepiej będzie na 507.00? Co do zalania Motulem luż się zdecydowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Jesli ma DPF to 507.00 Jesli nie to 505.01 (nie ma sensu 507.00) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis 1 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Sorki za pytanie, ale jak sprawdzić czy mam DPF-a, jest to gdzieś wpisane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 kod w ksiazce serwisowej lub na wlepce w bagazniku:L 0GG = Emissions concept EU 4 - brak DPF 7GG = Emissions concept EU4 DPF - jest DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 To co zmienić Motul.armistead Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 To co zmienić Motul.armistead zamiast pytac 5 razy - juz dawno byś zmienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando 1 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 powiedzcie mi bo tak przegladam te strony o olejach i kazdy pisze tylko o motulu castrol albo mobil a leje ktos moze elfa ? pytam bo bede zmienial olej i niewiem jaki mam wlac a do elfa mam dostep praktucznie za darmo. moze ktos mi madry mi podpowie czy moge taki zastosowac jest to pelny syntetyk 5w40 a silnik fo AFN o przebiegu 270 tys aha i czy aby napewno pelny syntetyk nie zaszkodzi silnikowi z takim przebiegiem z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się