Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dariodario , masz o tym az 128 ston wystarczy poczytac i dobrac wlasciwy ,, a najlepszy do twojego bedzie 5w40 motul specyfic, mozesz i drozsze tylko po co pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dariodariodariodario ten co podales w linku nie spelnia normy 505.01 - jakis makaroniarz źle wpisał w opisie. spelnia 502.00-505.00.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa sprzeczne informacje. Niektore sklepy podaja, że ma norme 505.01 inne ze nie:

http://motul-oils.pl/motul-8100-xclean-5w40-p-18.html

Tak czy inaczej X-Clean to olej typu LongLife (wymiana co 30tys). Wiec lepeij zalać Specifico Syntetico i bedzie gut :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie ten olej jest dla ciebie. a kupuj u kolegi dzika: http://www.a4-klub.pl/smf/profiles/dzik-u1272.html

tym berdziej, że jestes ze Szczecina (lub okolic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o podpowiedz

Kupilem A4 audi 97rok 1.9TDI AFN 110KM udokumentowany przebieg 280tys. Nie wiem na jakim jezdził poprzednio pojazd ale z tego co widac po silniku praktycznie zeero wycieków brak nagaru pod korkiem na walku rozrzadu, silnik ma "buta" nie kopci odpala na dotyk. Zalałem (z polecenia goscia z ASO) olej Shell HElIX 10w40 polsyntetyk. Z tego co czytam to zabojstwo dla tego motoru. Zalezy mi na tym by "chwile" pojezdic tym autem wiec pytanie czy zostawic taki olej czy zmienic na jakis syntetyk (polecaja MOTUL) [br]Dopisany: 04 Maj 2010, 10:37_________________________________________________Prosze o podpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o podpowiedz

Kupilem A4 audi 97rok 1.9TDI AFN 110KM udokumentowany przebieg 280tys. Nie wiem na jakim jezdził poprzednio pojazd ale z tego co widac po silniku praktycznie zeero wycieków brak nagaru pod korkiem na walku rozrzadu, silnik ma "buta" nie kopci odpala na dotyk. Zalałem (z polecenia goscia z ASO) olej Shell HElIX 10w40 polsyntetyk. Z tego co czytam to zabojstwo dla tego motoru. Zalezy mi na tym by "chwile" pojezdic tym autem wiec pytanie czy zostawic taki olej czy zmienic na jakis syntetyk (polecaja MOTUL) [br]Dopisany: 04 Maj 2010, 10:37_________________________________________________Prosze o podpowiedz

zmieniaj na Motula X-cess 8100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolegi kolega powiedzial ze tdi mozna zalac 15w40, nie patrzac juz na turbine powedzial ze silnik mu cieszej bedzie pracowal, czy jest w tym chociaz ziarno prawdy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolegi kolega powiedzial ze tdi mozna zalac 15w40, nie patrzac juz na turbine powedzial ze silnik mu cieszej bedzie pracowal, czy jest w tym chociaz ziarno prawdy ??

nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do do tej tdi tylko 5w30 czy cos jeszcze innego to jest syntetyk czy polsytntetyk ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie zaleca się lanie pełnego syntetyka do aut z turbo ale różni mechanicy mówią inaczej. Pamiętaj że półsyntetyk jest gęstszy od syntetyka i trzeba poczekać aż się bardziej nagrzeje żeby dobrze chronił nasz silnik (dotarł we wszystkie zakamarki) klasa lepkości może być rożna np pełne syntetyki mają klasę 5w30 lub 5w40 podejrzewam że są jeszcze inne ale się na tym nie znam ja zalałem 5w40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec po co czekać aż się zagrzeje jak można wlać syntetyk i mieć dobre smarowanie zaraz po uruchomieniu? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale różni mechanicy mówią inaczej.

omijaj ich z daleka :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale różni mechanicy mówią inaczej.

omijaj ich z daleka :polew: :polew: :polew: :polew:

Ja w ten sposób sprawdzam mechaników, tak mimochodem wspominam o zmianie oleju z półsyntetyka na syntetyk i jeśli mechanik gada coś o rozszczelnieniu albo innych cudach niewidach to tylko się uśmiecham i nigdy więcej u niego nie pojawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec po co czekać aż się zagrzeje jak można wlać syntetyk i mieć dobre smarowanie zaraz po uruchomieniu? :gwizdanie:

dobra źle się wyraziłem pełny syntetyk jest po prostu rzadszy i lepie chroni silnik :gwizdanie:

ale różni mechanicy mówią inaczej.

omijaj ich z daleka :polew: :polew: :polew: :polew:

tak robię:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...