XV 1900 Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 Co polecicie do 2.0 BiTDI przejechane podobno 200kkm. ?
endriuu Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 motul xclean+ 5w30millers EE Longlife 5w30 z NanoDrive http://pro-choice.pl/ee-longlife-5w30-5l-p-943.htmlWysłano z prodiża
Pawci_o Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 panowie czy taki olej będzie dobry do AWX ? Valvoline 5W40 w czerwonej butelce ?
kamil-vag Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Valvoline może być, ale musi to być Synpower MST C3 z normą 505.01
cabanmat Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 (edytowane) Jeżeli mówisz o Valvoline MaxLife 5W40 i Twoim silniku AWX na pompowtryskiwaczach, to nie. https://oil-land.pl/pl/p/Valvoline-MAXLIFE-5W40-4L/1138 Zaproponowany przez Ciebie olej nie ma normy VW dla PD 505.01 https://oil-land.pl/pl/p/Valvoline-Synpower-MST-C3-5W40-5L/1128 Edytowane 17 Lipca 2017 przez cabanmat
Pawci_o Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 a ten motul będzie ok ? https://www.motul.com/pl/pl/products/8100-x-cess-5w40
endriuu Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Jesli Motul to Specific 5w40 505.01. Tu masz od kolegi dzik z forum w promocji z filtrem:http://pro-choice.pl/zestaw-olej-motul-specific-5w40-50501-5l-filtr-oleju-knecht-ox143d-p-870.htmlWysłane z prodiża
cabanmat Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) 5 godzin temu, Pawci_o napisał: a ten motul będzie ok ? https://www.motul.com/pl/pl/products/8100-x-cess-5w40 Nie będzie dobry, bo nie ma normy dla pompowtryskiwaczy VW 505.01, ma ale dla pomp wtryskowych 505.00 Tutaj masz pierwsze lepsze oliwy do swojego motoru : http://pro-choice.pl/specific-50501-5w40-5l-p-13.html http://pro-choice.pl/8100-xclean-c3-5w40-5l-dpf-p-18.html http://pro-choice.pl/synpower-mst-c3-5w40-5l-p-1340.html Edytowane 18 Lipca 2017 przez cabanmat
rafałwol Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Koledzy, Mam zalany MOTUL 8100 x-clean C3 5W40 ale chciałem zmienić na co coś innego dobrego lub lepszego. (nie mam DPF-a) Czy zmiana w kierunku na VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W-40 5L bedzie dobra bądź lepsza ? Nie pomyliłem norm (bo już sie w nich gubię)????
KINIAM Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 31 minut temu, rafałwol napisał: Czy zmiana w kierunku na VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W-40 5L bedzie dobra bądź lepsza ? Nie pomyliłem norm (bo już sie w nich gubię)???? Jaki to dokładnie silnik ? BVF ? to będzie dobry lub XL-III C3. Motul na długie trasy i ciepłe kraje, Valvoline na zimowy czas.
rafałwol Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 6 godzin temu, KINIAM napisał: Jaki to dokładnie silnik ? BVF ? to będzie dobry lub XL-III C3. Motul na długie trasy i ciepłe kraje, Valvoline na zimowy czas. Silnik to 2.0 TDI BPW 140 KM po lekkim modzie na 160 km. Wydaje mi się że na tym Motulu 5W40 trochę jakby glosniejszy i przydymial. Na Motulu 5W30 (; ;wydaje;; mi się ze tego nie było) Dlatego chciałem spróbować jakiejś zamiany oleju.
nitroo Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Wlej Valvo, to wyciszy Ci to, co Motul Ci podgłośnił
rafałwol Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 2 godziny temu, nitroo napisał: Wlej Valvo, to wyciszy Ci to, co Motul Ci podgłośnił ok. tylko mówimy o tym co napisałem wyżej VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W-40 ??? Czy jakiś inny Valvo ???
albert224 Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 Motul Specyfic jest lepszy na długie trasy od valvo? Na Motulu w zimę zauważyłem że silnik trochę ciężko pracował póki się nie rozgrzal. Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
cabanmat Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 Na papierze Valvo ma zapewne niższe temperatury płynięcia.. jak jest w rzeczywistości.. nie wiem
cabanmat Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Płukał już ktoś produktem TEC2000 ? http://tec2000.pl/produkt/engine-flush/
magicman Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Pany mam takie pytanko,teściu smiga passatem 2009rok 150tys nalotu.auto od momentu wyjechania z fabryki śmiga na ori VW 5w30,niestety teściu chciał dolać oleju i wlał mojego lm mos2 10w40.wlal 1l a do wymiany zostalo jeszcze 9tys km.czyli teraz w silniku jest 3.2litra 5w30 i 1litr 10w40.czy coś może się stać czy może spokojnie śmigać dalej?
wyzyk83 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 jeszcze 9tyś do wymiany to co ile on zmienia olej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się