SZYNKAR Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Carlos Ja pisałem o wydatku pompy(l/min) a nie o ciśnieniu :gwizdanie: Skoro pytasz to relief zwykle (nie wiem jak w A4) chroni filtr oleju - w razie normalnej pracy nigdy się nie otwiera, jeśli filtr jest brudny spadek ciśnienia na nim rośnie i tak koło 6bar (spadku) olej dziurawi filtr lub rozsadza obudowę (nie wiem co gorsze dla silnika). Są dwa rodzaje relief zwrotne i obejściowe. Pierwszy opisałeś, te drugie to bypass brudnego filtra występuje w lotnictwie. Moją teorię realizowałem w praktyce dobierając pompy procesowe po 40k Eur sztuka. KONKLUZJA Im więcej czytam tym bardziej utrwala się we mnie pogląd żeby zostać przy moim oleju. 19zł/litr no problem Teraz rączka drzwi nie odbija, zaś znowu robota czyli od teorii do praktyki.
danu44 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Do wszystkich pozostałych silników diesla opartych o system zasilania pompa rozdzielaczową VP Oleje do nich przeznaczone muszą spełniać normy: 505.00 lub 506.00
A4-Tomek Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Do wszystkich pozostałych silników diesla opartych o system zasilania pompa rozdzielaczową VP Oleje do nich przeznaczone muszą spełniać normy: 505.00 lub 506.00 o to mi się rozchodziło dzięki
skrab Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Do wszystkich pozostałych silników diesla opartych o system zasilania pompa rozdzielaczową VP Oleje do nich przeznaczone muszą spełniać normy: 505.00 lub 506.00 o to mi się rozchodziło dzięki To przecież masz na samej górze
A4-Tomek Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Do wszystkich pozostałych silników diesla opartych o system zasilania pompa rozdzielaczową VP Oleje do nich przeznaczone muszą spełniać normy: 505.00 lub 506.00 o to mi się rozchodziło dzięki To przecież masz na samej górze Nie ma tam podanego silnika ALH, który byl montowany w A3. Upewniłem się więc gra gitara
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 ALH to jest konstrukcyjnie taki sam silnik jak: AHH, AHU, AFN i AVG
A4-Tomek Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 ALH to jest konstrukcyjnie taki sam silnik jak: AHH, AHU, AFN i AVG Dzięki za wyjaśnienie ale ALH nie był montowany w A4 dlatego pytałem
holydiver Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Czytam i czytam..i dalej nie wiem Auto przyjechało z Niemiec na oleju 5W-30, zostać przy nim, czy zastosować tańszy olej 5w-40 np Motul Specific czy 8100 x-clean? Pozdrawiam
endriuu Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Czytam i czytam..i dalej nie wiem Auto przyjechało z Niemiec na oleju 5W-30, zostać przy nim, czy zastosować tańszy olej 5w-40 np Motul Specific czy 8100 x-clean? Pozdrawiam masz ten komfort, ze nie musisz dbac ani o pompowtryski ani o DPF - mozesz dbac w 100% o silnik - zalej na zimę cos z 0W-30 - np. pełnoestrowy X-lite.
holydiver Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Czytam i czytam..i dalej nie wiem Auto przyjechało z Niemiec na oleju 5W-30, zostać przy nim, czy zastosować tańszy olej 5w-40 np Motul Specific czy 8100 x-clean? Pozdrawiam masz ten komfort, ze nie musisz dbac ani o pompowtryski ani o DPF - mozesz dbac w 100% o silnik - zalej na zimę cos z 0W-30 - np. pełnoestrowy X-lite. Ok, tylko ja chciałem właśnie zejść z ceny, najtańszy z nich jest 5W-40 Jak teraz zaleję to przejeżdżę lato na nim więc chyba bez sensu 0W-30? A może zostawić 5W-30?
endriuu Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Czytam i czytam..i dalej nie wiem Auto przyjechało z Niemiec na oleju 5W-30, zostać przy nim, czy zastosować tańszy olej 5w-40 np Motul Specific czy 8100 x-clean? Pozdrawiam masz ten komfort, ze nie musisz dbac ani o pompowtryski ani o DPF - mozesz dbac w 100% o silnik - zalej na zimę cos z 0W-30 - np. pełnoestrowy X-lite. Ok, tylko ja chciałem właśnie zejść z ceny, najtańszy z nich jest 5W-40 Jak teraz zaleję to przejeżdżę lato na nim więc chyba bez sensu 0W-30? A może zostawić 5W-30? zawsze jest sens jezdzic na 0W-30. X-clean to olej C3 - te oleje bardziej dbają o ekologię (DPFy) niz o silnik. Jesli tniesz koszta zalej jakis dobry olej 505.00 5W-40. Ja wybrałbym LM SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40. Oczywiscie uwazaj na oleje z allegro.
holydiver Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Czytam i czytam..i dalej nie wiem Auto przyjechało z Niemiec na oleju 5W-30, zostać przy nim, czy zastosować tańszy olej 5w-40 np Motul Specific czy 8100 x-clean? Pozdrawiam masz ten komfort, ze nie musisz dbac ani o pompowtryski ani o DPF - mozesz dbac w 100% o silnik - zalej na zimę cos z 0W-30 - np. pełnoestrowy X-lite. Ok, tylko ja chciałem właśnie zejść z ceny, najtańszy z nich jest 5W-40 Jak teraz zaleję to przejeżdżę lato na nim więc chyba bez sensu 0W-30? A może zostawić 5W-30? zawsze jest sens jezdzic na 0W-30. X-clean to olej C3 - te oleje bardziej dbają o ekologię (DPFy) niz o silnik. Jesli tniesz koszta zalej jakis dobry olej 505.00 5W-40. Ja wybrałbym LM SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40. Oczywiscie uwazaj na oleje z allegro. Znalazłem Synthoil do diesla na allegro w promocji, kurcze ciekawe czy nie podrobiony.. http://allegro.pl/liqui-moly-promocja-synthoil-high-tech-5w40-4l-wwa-i2012867229.html
endriuu Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Czytam i czytam..i dalej nie wiem Auto przyjechało z Niemiec na oleju 5W-30, zostać przy nim, czy zastosować tańszy olej 5w-40 np Motul Specific czy 8100 x-clean? Pozdrawiam masz ten komfort, ze nie musisz dbac ani o pompowtryski ani o DPF - mozesz dbac w 100% o silnik - zalej na zimę cos z 0W-30 - np. pełnoestrowy X-lite. Ok, tylko ja chciałem właśnie zejść z ceny, najtańszy z nich jest 5W-40 Jak teraz zaleję to przejeżdżę lato na nim więc chyba bez sensu 0W-30? A może zostawić 5W-30? zawsze jest sens jezdzic na 0W-30. X-clean to olej C3 - te oleje bardziej dbają o ekologię (DPFy) niz o silnik. Jesli tniesz koszta zalej jakis dobry olej 505.00 5W-40. Ja wybrałbym LM SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40. Oczywiscie uwazaj na oleje z allegro. Znalazłem Synthoil do diesla na allegro w promocji, kurcze ciekawe czy nie podrobiony.. http://allegro.pl/liqui-moly-promocja-synthoil-high-tech-5w40-4l-wwa-i2012867229.html na oleju sie nie oszczedza kazdej zlotowki. kolega http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=44215.0 mial LM w promocji ostatnio - sam brałem.
audiomaniak Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Czytam i czytam..i dalej nie wiem Auto przyjechało z Niemiec na oleju 5W-30, zostać przy nim, czy zastosować tańszy olej 5w-40 np Motul Specific czy 8100 x-clean? Pozdrawiam masz ten komfort, ze nie musisz dbac ani o pompowtryski ani o DPF - mozesz dbac w 100% o silnik - zalej na zimę cos z 0W-30 - np. pełnoestrowy X-lite. Ok, tylko ja chciałem właśnie zejść z ceny, najtańszy z nich jest 5W-40 Jak teraz zaleję to przejeżdżę lato na nim więc chyba bez sensu 0W-30? A może zostawić 5W-30? zawsze jest sens jezdzic na 0W-30. X-clean to olej C3 - te oleje bardziej dbają o ekologię (DPFy) niz o silnik. Jesli tniesz koszta zalej jakis dobry olej 505.00 5W-40. Ja wybrałbym LM SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40. Oczywiscie uwazaj na oleje z allegro. Znalazłem Synthoil do diesla na allegro w promocji, kurcze ciekawe czy nie podrobiony.. http://allegro.pl/liqui-moly-promocja-synthoil-high-tech-5w40-4l-wwa-i2012867229.html W ogłoszeniu 4L a na zdjęciu 5L w tej aukcji
turzol Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Czy ktoś mógłby potwierdzić, że dokonałem dobrego wyboru oleju do A4 B6 1.9 TDI Q. Do tej pory zalany był Castrolem 5W30 LL. Dodam, że auto ma tzw. Gruneplakette EU4 na szybie więc bardzo prawdopodobne, że doposażone jest w DPF-a, ale nie miałem okazji jeszcze tego potwierdzić VALVOLINE DURABLEND DIESEL 5W40 Olej spełnia normę VW 505.01 (05) więc czy są jakieś przeciwskazania lać 5W40 zamiast 5W30?
kkam Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 jezeli masz zielona wlepke euro4 to prawdopodobnie masz samochod doposażony w dpf, olej musi byc 5w30 (norma 507)
holydiver Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Czytam i czytam..i dalej nie wiem Auto przyjechało z Niemiec na oleju 5W-30, zostać przy nim, czy zastosować tańszy olej 5w-40 np Motul Specific czy 8100 x-clean? Pozdrawiam masz ten komfort, ze nie musisz dbac ani o pompowtryski ani o DPF - mozesz dbac w 100% o silnik - zalej na zimę cos z 0W-30 - np. pełnoestrowy X-lite. Ok, tylko ja chciałem właśnie zejść z ceny, najtańszy z nich jest 5W-40 Jak teraz zaleję to przejeżdżę lato na nim więc chyba bez sensu 0W-30? A może zostawić 5W-30? zawsze jest sens jezdzic na 0W-30. X-clean to olej C3 - te oleje bardziej dbają o ekologię (DPFy) niz o silnik. Jesli tniesz koszta zalej jakis dobry olej 505.00 5W-40. Ja wybrałbym LM SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40. Oczywiscie uwazaj na oleje z allegro. Znalazłem Synthoil do diesla na allegro w promocji, kurcze ciekawe czy nie podrobiony.. http://allegro.pl/liqui-moly-promocja-synthoil-high-tech-5w40-4l-wwa-i2012867229.html na oleju sie nie oszczedza kazdej zlotowki. kolega http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=44215.0 mial LM w promocji ostatnio - sam brałem. Dzięki Zamówiłem LM, ciekawy jestem tego oleju
Si?a Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 kiedyś było wklejone porównanie i wyżej wymieniony LM wygrał z Motulem x-cessem 5w40 jeżeli chodzi o parametry, czyli jest lepszy, ale również droższy od Motula. Dobrze pamiętam?
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 dobrze pamietasz ale dla zwykłego zjadacza chleba róznica niezauważalna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się