A4_Raf Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Ok, zrobię płukankę silnika LIQUI MOLY ENGINE FLUSH. A potem go zaleję jakimś Motulem. Najpierw jednak muszę się upewnić czy mam silnik na pompowtryskach,gdyż moja plakietka pod maską jest nieaktualna, a w tym momencie dojścia do silnika w żaden sposób uzyskać nie mogę.
skrab Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Ok, zrobię płukankę silnika LIQUI MOLY ENGINE FLUSH. A potem go zaleję jakimś Motulem. Najpierw jednak muszę się upewnić czy mam silnik na pompowtryskach,gdyż moja plakietka pod maską jest nieaktualna, a w tym momencie dojścia do silnika w żaden sposób uzyskać nie mogę. A na czym byś miał na CR w b6? Tylko na pompkach wychodziły te silniki ,mieć silnik pod maską i nie wiedzieć jaki....
jacko.t Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Witam jaki olej polecacie do mojej 1,9 brb poprzedni własciciel jezdził na castrol 5w30 LL 507,00
skrab Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Ale ludzie zadają bez sensu pytania, tyle stron i nie chce się poczytać brak słów jaki olej ,i jaki olej, najlepszy będzie rzepakowy, ha ha ha...
POWER-KRIS Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Jak masz DPF to każdy inny z normą 507 oby nie Castrol.
A4_Raf Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Ok, zrobię płukankę silnika LIQUI MOLY ENGINE FLUSH. A potem go zaleję jakimś Motulem. Najpierw jednak muszę się upewnić czy mam silnik na pompowtryskach,gdyż moja plakietka pod maską jest nieaktualna, a w tym momencie dojścia do silnika w żaden sposób uzyskać nie mogę. A na czym byś miał na CR w b6? Tylko na pompkach wychodziły te silniki ,mieć silnik pod maską i nie wiedzieć jaki.... Tematem zainteresowałem się zdecydowanie za późno, przejechałem może 10 tys. km. Prędzej był silnik 2,5 TDi, teraz jest 1.9 TDi 130 KM. O czym dowiedziałem się w sumie baaaaardzo niedawno. A że jest teraz wlany 10W40 Mobil, dowiedziałem się przypadkowo, nie spodziewałem się, że mechanik może nie wiedzieć jaki lać olej.
jacko.t Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 własnie ze nie mam DPFU i tak zawsze zmieniam olej co max 12 tys zastanawiam sie teraz nad olejem motul 8100 X-clean+ 5W30 lub OLEJ Motul Specyfic 5W30 tylko czytałem ze sa one podrabiane dosc czesto ?
tomekxp2 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Witam silnik 1.9 tdi 116k brb bez DPF z 2006r, ktoś zalewał jakiś z tych dwóch? Jeśli tak to który polecacie? MOTUL SPECIFIC VW 507.00 MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30
POWER-KRIS Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Żaden z twoich.Jakiś 5W40 jeśli nie ma DPF.
tomekxp2 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 ...nie ma DPF, czyli 5w40 szukam, myslałem o Motul lub volveline. Ma ktoś sprawdzony olej dobrej klasy 5w40 ?
POWER-KRIS Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Polecam LM jak masz dostęp. Chwilowo tez mam Valvoline Dura i jest dobrze.
tomekxp2 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 chodzi o Liqui Moly 5w40 ? Czy jakiś konkretny produkt tej firmy ? Widzę, że jest dużo droższy od Motul lub volveline a czy jest lepszy ?
POWER-KRIS Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Według kilku z nas LM jest najlepszy. Z Valvoline ten http://www.olejedosilnikow.pl/produkt/oleje-silnikowe/syntetyczne/valvoline/valvoline-synpower-5w-40-5w40-5l,69.html
tomekxp2 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 ...popytam może mi się uda wygrzebać ten LM, a jak nie to Valvoline, obecnie mam ten z tego co pamiętam SynPower XL-III 5W-30 Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl tylko kupowałem w 4L bańce, ale chyba nie jest dobry z tego co wyczytałem. Poczytałem trochę na różnych forach i jednak olej LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5w40 wyprzedza stawkę Motul czy volveline. także kolejny olej to będzie LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL.
A4_Raf Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Czy w ogóle jest możliwe, aby mój 1.9 TDi 130KM miał DPF? Silnik przekładany rok temu. Druga sprawa, da się sprawdzić jakoś przebieg "nowego" silnika. Skrzynia też jest "nowa" - 6 biegowa. Reszta podzespołów nie wiem niestety.
tomekxp2 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Witam, poczytałem i znalazłem trzy propozycje z normą 505.1 do 1.9 tdi 116km bez PDF 1. Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40 2.MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 3. VALVOLINE DuraBlend Diesel 5W-40 Wiem, że wszystkie są dobre ale który doradzacie albo który jest najlepszy ? Chyba, że są jeszcze lepsze, cena nie ma znaczenia.
pastaldo Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Witam, poczytałem i znalazłem trzy propozycje z normą 505.1 do 1.9 tdi 116km bez PDF1. Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40 2.MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 3. VALVOLINE DuraBlend Diesel 5W-40 Wiem, że wszystkie są dobre ale który doradzacie albo który jest najlepszy ? Chyba, że są jeszcze lepsze, cena nie ma znaczenia. A co ma być w nich najlepszego. To są oleje z górnej półki wiec nie wiem pod jakim względem ma być którys lepszy. Ty to uzywał będziesz w cywilnym samochodzie wiec żadnej różnicy ani Ty ani silnik nie odczujecie, wiec bierz ten który sie opłaca najlepiej cenowo i nie szukaj sobie problemów tam gdzie ich nie ma.
tomekxp2 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Ok, każdy olej ma swoich zwolenników, co do różnic to są jakieś tam i wynika to z badań, testów itp. z których wynikałoby, że pierwszy ma małą przewagę na tamtymi, ale tak jak mówiłeś jest to nie odczuwalne dla kierowcy i pewnie dla silnika, a różnica w cenie jest spora między pierwszym, drugim i trzecim. ---------- Post dopisany at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ---------- Pytanie z innej beczki, czy ma to duże znaczenie dla silnika jak wleje się olej Liqui Moly, Motul, VALVOLINE z normą 505.00, gdzie przystosowany jest do normy 505.01 lub 507 ? (silnik 1.9 tdi 116 km bez pdf) Można na takim oleju spokojnie jeździć czy lepiej wymienić ?
POWER-KRIS Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Cofnij do 1 strony tego tematu. ;-) Podobno oleje bez 505.01, 506,01 i 507 zostawiają nagar na wtryskach wiec lepiej nie. 507 w sumie jest badziewie ale przy DPF nie ma wyboru.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się