Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok, zrobię płukankę silnika LIQUI MOLY ENGINE FLUSH. A potem go zaleję jakimś Motulem. Najpierw jednak muszę się upewnić czy mam silnik na pompowtryskach,gdyż moja plakietka pod maską jest nieaktualna, a w tym momencie dojścia do silnika w żaden sposób uzyskać nie mogę.

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ok, zrobię płukankę silnika LIQUI MOLY ENGINE FLUSH. A potem go zaleję jakimś Motulem. Najpierw jednak muszę się upewnić czy mam silnik na pompowtryskach,gdyż moja plakietka pod maską jest nieaktualna, a w tym momencie dojścia do silnika w żaden sposób uzyskać nie mogę.

A na czym byś miał na CR w b6? Tylko na pompkach wychodziły te silniki ,mieć silnik pod maską i nie wiedzieć jaki....

Opublikowano

Ale ludzie zadają bez sensu pytania, tyle stron i nie chce się poczytać brak słów jaki olej ,i jaki olej, najlepszy będzie rzepakowy, ha ha ha...

Opublikowano

Jak masz DPF to każdy inny z normą 507 oby nie Castrol.

Opublikowano
Ok, zrobię płukankę silnika LIQUI MOLY ENGINE FLUSH. A potem go zaleję jakimś Motulem. Najpierw jednak muszę się upewnić czy mam silnik na pompowtryskach,gdyż moja plakietka pod maską jest nieaktualna, a w tym momencie dojścia do silnika w żaden sposób uzyskać nie mogę.

A na czym byś miał na CR w b6? Tylko na pompkach wychodziły te silniki ,mieć silnik pod maską i nie wiedzieć jaki....

Tematem zainteresowałem się zdecydowanie za późno, przejechałem może 10 tys. km. Prędzej był silnik 2,5 TDi, teraz jest 1.9 TDi 130 KM. O czym dowiedziałem się w sumie baaaaardzo niedawno. A że jest teraz wlany 10W40 Mobil, dowiedziałem się przypadkowo, nie spodziewałem się, że mechanik może nie wiedzieć jaki lać olej.

Opublikowano

własnie ze nie mam DPFU i tak zawsze zmieniam olej co max 12 tys zastanawiam sie teraz nad olejem motul 8100 X-clean+ 5W30 lub OLEJ Motul Specyfic 5W30 tylko czytałem ze sa one podrabiane dosc czesto ?

Opublikowano

Wlej xcleana 5W40

Opublikowano

Witam silnik 1.9 tdi 116k brb bez DPF z 2006r, ktoś zalewał jakiś z tych dwóch? Jeśli tak to który polecacie?

MOTUL SPECIFIC VW 507.00

MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30

Opublikowano

Żaden z twoich.Jakiś 5W40 jeśli nie ma DPF.

Opublikowano

...nie ma DPF, czyli 5w40 szukam, myslałem o Motul lub volveline. Ma ktoś sprawdzony olej dobrej klasy 5w40 ?

Opublikowano

Polecam LM jak masz dostęp. Chwilowo tez mam Valvoline Dura i jest dobrze.

Opublikowano

chodzi o Liqui Moly 5w40 ? Czy jakiś konkretny produkt tej firmy ? Widzę, że jest dużo droższy od Motul lub volveline a czy jest lepszy ?

Opublikowano

...popytam może mi się uda wygrzebać ten LM, a jak nie to Valvoline, obecnie mam ten z tego co pamiętam

SynPower XL-III 5W-30 Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl

tylko kupowałem w 4L bańce, ale chyba nie jest dobry z tego co wyczytałem.

Poczytałem trochę na różnych forach i jednak olej LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5w40 wyprzedza stawkę Motul czy volveline. także kolejny olej to będzie LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL.

Opublikowano

Czy w ogóle jest możliwe, aby mój 1.9 TDi 130KM miał DPF? Silnik przekładany rok temu.

Druga sprawa, da się sprawdzić jakoś przebieg "nowego" silnika. Skrzynia też jest "nowa" - 6 biegowa. Reszta podzespołów nie wiem niestety.

Opublikowano

Witam, poczytałem i znalazłem trzy propozycje z normą 505.1 do 1.9 tdi 116km bez PDF

1. Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40

2.MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40

3. VALVOLINE DuraBlend Diesel 5W-40

Wiem, że wszystkie są dobre ale który doradzacie albo który jest najlepszy ? Chyba, że są jeszcze lepsze, cena nie ma znaczenia.

Opublikowano
Witam, poczytałem i znalazłem trzy propozycje z normą 505.1 do 1.9 tdi 116km bez PDF

1. Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40

2.MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40

3. VALVOLINE DuraBlend Diesel 5W-40

Wiem, że wszystkie są dobre ale który doradzacie albo który jest najlepszy ? Chyba, że są jeszcze lepsze, cena nie ma znaczenia.

A co ma być w nich najlepszego. To są oleje z górnej półki wiec nie wiem pod jakim względem ma być którys lepszy. Ty to uzywał będziesz w cywilnym samochodzie wiec żadnej różnicy ani Ty ani silnik nie odczujecie, wiec bierz ten który sie opłaca najlepiej cenowo i nie szukaj sobie problemów tam gdzie ich nie ma.

Opublikowano

Ok, każdy olej ma swoich zwolenników, co do różnic to są jakieś tam i wynika to z badań, testów itp. z których wynikałoby, że pierwszy ma małą przewagę na tamtymi, ale tak jak mówiłeś jest to nie odczuwalne dla kierowcy i pewnie dla silnika, a różnica w cenie jest spora między pierwszym, drugim i trzecim.

---------- Post dopisany at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ----------

Pytanie z innej beczki, czy ma to duże znaczenie dla silnika jak wleje się olej Liqui Moly, Motul, VALVOLINE z normą 505.00, gdzie przystosowany jest do normy 505.01 lub 507 ? (silnik 1.9 tdi 116 km bez pdf) Można na takim oleju spokojnie jeździć czy lepiej wymienić ?

Opublikowano

Cofnij do 1 strony tego tematu. ;-)

Podobno oleje bez 505.01, 506,01 i 507 zostawiają nagar na wtryskach wiec lepiej nie.

507 w sumie jest badziewie ale przy DPF nie ma wyboru.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...