julo23 8 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Jakoś się nie dziwię - wymiana co 10 tys. albo 12 miesięcy. Był już za stary po prostu. no tak ale LL jest na 24 miesiące i uwierz mi że wiele osób tak wymienia. U mnie problemy zaczęły się zdecydowanie szybciej niż te 17 mieś, w oczekiwaniu na rozrząd auto stało w garażu. Ostatnio mialem w "rozbiorce" A6 C5 2.5tdi 1998r Powypadały krzywki od popychaczy i inne cuda, zdjałem miske a tam czysto jak z fabryki. Miska byla na fabrycznym kleju bo uszczelki tam nie przewidzieli. Gosc jezdził tylko na Szajstrollu edzu 5W40, z tym ze twierdził ze wymiana max co 8000km. a jak wyglądała reszta ? rodziców 1,4TSI (temp oleju na FIS'ie) na castrolu PL bez problemu przebijała 110C, przy ostrzejszej jeździe poniżej praktycznie nie schodził. Oczywiście nie obyło się bez dolewek (całkiem sporych). Obecnie zalany jest shell ect (minimalne dolewki, krótkie trasy) maksymalna temperatura oleju jaką udało mi się uzyskać to 103C (zeszła niedziela) Kolego jak sprawdzasz temp. oleju na FISie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 nowe fisy pokazuja temp oleju. w b6 tego nie ma. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Raczej diesel synthoil Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 jeden pies dev. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Dzieki. Wychodzi na to samo: http://allegro.pl/liqui-moly-synthoil-high-tech-5w40-5-1307-i5636078538.html Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 drogo. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 No ale... jak masz TDI to możesz się pokusić o diesel synthoil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Endriu wiem ze drogo to był przykład bo i tak oliwe zawsze mam od dzikusa. Mateusz podaj proszę jakiś link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 http://galonoleje.pl/sklep/home/1273-liqui-moly-diesel-synthoil-5w40-5l-1341.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Bardzo źle jak zalałem przez pomyłkę 5W-30 zamiast 5W-40 z motula ? I czy można oba mieszać ? Edytowane 7 Września 2015 przez julo23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Mozesz nic sie nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 mozna mieszac i nic sie nie stanie jak zalales 5w30 z norma 507.00 wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Jak nie masz dpf to 40 lepsza. Mieszać jak najbardziej można, ale po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Endriu wiem ze drogo to był przykład bo i tak oliwe zawsze mam od dzikusa. Mateusz podaj proszę jakiś link. Napisz jak różnice po zalaniu LM Diesel Synthol W fioletowym opakowaniu ma być (to jest pełny syntetyk), nie kupuj żadnych LL i innych wynalazków. Ten olej przy dynamicznej jeździe lepiej powinien się sprawdzać niż Motul Xcess 8100. Tak przynajmniej u mnie jest. Daj znać jak wrażenia u Ciebie czyli: 1) start silnika i jego pierwsze sekundy 2. Jazda na niskich obrotach 3. Dłuższe i mocniejsze upalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 LM 5W40 sprzedawany w fioletowych butlach zapewne jest lepszą oliwą od Motula X-Cess... no ale... trzeba dołożyć te 50zł do bańki 5L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Koledzy doradźcie jestem przed wymianą oliwy. Czytam ten wątek i się zastanawiam.......Moje B7 ma 225kkm i do tej pory zalewałem Mobil 1 formuła ESP 5W-30. Pilnuje i wymieniam jak napisano w biblii co 1 rok/10kkm. Odkąd zalewam Mobila (a to już 6lat mineło) silnik czasem zawoła o dolewkę po 1roku/10kkm. Auto w 95% użytkowane w mieście. Pytanie: czy dalej lać Mobil czy przejść na coś innego...i pytanie na co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Jak nie ma DPFa to pakuj Motula Specyfica 505.01 a jak jest to Specyfica 504.00/507.00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Jak nie ma DPFa to pakuj Motula Specyfica 505.01 a jak jest to Specyfica 504.00/507.00 BLB bez dpfa na szczescie. A jakie parametry dalej 5w-30 czy 5w-40? a może LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40? Rozumiem, że tu minusem jest cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 LM SHT 5W40 nie ma normy 505.01. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się