Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

ja tez zalalem tydzien temu Motul 6100 kupiony od Kolegi z forum, wilka. silnik chodzi ciszej, to jest pierwsze to co zauwazylem. nie wiem co mialem zalane wczesniej dlatego zalalalem polsyntetyk. lej polsyntetyk i sie nie boj. jak ma sie cos zj.... to i tak sie zj**ie, niewazne co bedziesz mial tam wlane. jedynie pelny mineral moze sporo namieszac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

w jakiej cenie kupiłeś ten półsyntetyk??

do silnika Twojego auta ma byc 5W40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale chyba nic się nie stanie jak zaleję 10W40. teraz mam taki zalany castrola :wink4:

silnikowi nic sie nie stanie ale idzie zima i turbo moze dostac po d*pie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakiej cenie kupiłeś ten półsyntetyk??

do silnika Twojego auta ma byc 5W40

Do AHU z 1996 w zupełności wystarczy 10w40. Latam na 6100 w 3 autach i jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki spetsnaz za podpowiedź. Myślę że polatam dalej na półsyntetyku :good:

oby jak najdłużej :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki spetsnaz za podpowiedź. Myślę że polatam dalej na półsyntetyku :good:

jeżeli znasz historię auta i jego przebieg to możesz zalać go 5w40, w moim 1Z pękło już pół miliona km i wolałem nie ryzykować.

Kupuję 6100 w 5L opakowaniach, ok. 4L idzie na wymianę i litr na dolewkę przez 10kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo zle szukam albo mam pecha bo nigdzie nie moge znalesc MOTUL SPECIFIC VW 507.00 a poza tym to nie u kazdego mechanika bo wielu sie w to nie bawi, potzrebuje jakiegos zaufanego,raz jak miałem jescze VW nie dokrecili mi korka i musiałem 100 km wracac :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wie ktoś gdzie w miarę spoko można wymienić olej w Krakowie?

Intersuje mnie MOTUL SPECIFIC VW 507.00 mam B7 2.0 TDI BLB, a czytalem że bardzo dobry.

Dzięki z góry za wszystkie sugestie :wink4:

Ja wlałem teraz Shell Helix Utra VX 5W30. P.S. Nie wymieniasz przy tym wszystkich filtrów? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo zle szukam albo mam pecha bo nigdzie nie moge znalesc MOTUL SPECIFIC VW 507.00 a poza tym to nie u kazdego mechanika bo wielu sie w to nie bawi, potzrebuje jakiegos zaufanego,raz jak miałem jescze VW nie dokrecili mi korka i musiałem 100 km wracac :wallbash:

tu masz zaufane źródła Motula (jedno w Krakowie):

http://www.a4-klub.pl/smf/motul_pelna_gama_produktow_wszystkie_czesci_eksploatacyjne_najtaniej-t44215.0.html

http://www.a4-klub.pl/smf/motul_nowe_nizsze_ceny-t53467.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po olej zgłoś się do któregoś z Forumowych dostawców.

Dostaniesz super cenę, fachową obsługę i gwarancję jakości.

Co do warsztatu, to cóż...

może popytaj w swojej okolicy. Jakiś dobry musi być. Tym bardziej, że wymiana oleju to pikuś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki spetsnaz za podpowiedź. Myślę że polatam dalej na półsyntetyku :good:

jeżeli znasz historię auta i jego przebieg to możesz zalać go 5w40, w moim 1Z pękło już pół miliona km i wolałem nie ryzykować.

Kupuję 6100 w 5L opakowaniach, ok. 4L idzie na wymianę i litr na dolewkę przez 10kkm.

Przyznam szczerze że nie znam aż tak dobrze historii auta, dlatego boje się lać pełen syntetyk. Gratuluję przebiegu i chylę czoła :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shella mam teraz zalanego,tak zalali mi w ASO w Niemczech sam byłem zdziwiony ze nie Castrol,a Motul słyszałem ze najlepszy z całej trójki.

Filtry wymieniam oprócz paliwa bo był wymieniany 4 tys temu

Mi też zalali shella, ale lepiej go zmienić, ponieważ nie ma takiej lepkości przy 40*C na zewnątrz jak Castrol 5W-40.

Ponadto, książka obsługi Audi mówi, że na takim oleju nie ma co silnika trzymać na wysokich obrotach i należy unikać jego obciążeń.

pozdrawiam :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki spetsnaz za podpowiedź. Myślę że polatam dalej na półsyntetyku :good:

jeżeli znasz historię auta i jego przebieg to możesz zalać go 5w40, w moim 1Z pękło już pół miliona km i wolałem nie ryzykować.

Kupuję 6100 w 5L opakowaniach, ok. 4L idzie na wymianę i litr na dolewkę przez 10kkm.

Przyznam szczerze że nie znam aż tak dobrze historii auta, dlatego boje się lać pełen syntetyk. Gratuluję przebiegu i chylę czoła :notworthy:

podaj choć jeden powód z powodu którego boisz sie nalać fullsyntetyka do silnika

jak czytam takie wypowiedzi to wydaje mi sie że zyję jeszcze w głębokim socjalizmie

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...