Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja ma 409 :mysli: :mysli: :mysli:

dwie pierwsze 40-44 - Niemcy - sam juz nie wiem (moze masz podróbę :naughty:)

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie potrzebuję szybkiej pomocy w sprawie doboru oleju.

Chciałbym załatwić sprawę dzisiaj dlatego nie prześledziłem całego wątku.

auto ojca, wczoraj sprowadzone: 3.0 TDI z DPF z 10/2006

Na 90% LongLife Service a chcę przejść na wymiany co 15 tysi. Wiem, że norma 5W30

Czy Motul 5W30 o specyfikacji 504.00/507.00 będzie słusznym wyborem?

Co do Castrola jak zwykle mnogość opinii..

Byłbym wdzięczny za pomoc :hi:

Opublikowano

Panowie potrzebuję szybkiej pomocy w sprawie doboru oleju.

Chciałbym załatwić sprawę dzisiaj dlatego nie prześledziłem całego wątku.

auto ojca, wczoraj sprowadzone: 3.0 TDI z DPF z 10/2006

Na 90% LongLife Service a chcę przejść na wymiany co 15 tysi. Wiem, że norma 5W30

Czy Motul 5W30 o specyfikacji 504.00/507.00 będzie słusznym wyborem?

Co do Castrola jak zwykle mnogość opinii..

Byłbym wdzięczny za pomoc :hi:

MOTUL Specific 504 00-507 00 5W-30 bedzie idealnym wyborem (lub MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30)

Opublikowano

mam A4 B6 1,9 TDI AWX Avant 2002r 131 KM z przebiegiem 170 tyś. olej wlany to półsyntetyk mobil 10w-40,chciałbym przejść na syntetyk jaki i czy muszę obowiązkowo płukać silnik przed wlaniem nowego oleju.pozdrawiam

Opublikowano

mam A4 B6 1,9 TDI AWX Avant 2002r 131 KM z przebiegiem 170 tyś. olej wlany to półsyntetyk mobil 10w-40,chciałbym przejść na syntetyk jaki i czy muszę obowiązkowo płukać silnik przed wlaniem nowego oleju.pozdrawiam

Olej dla ciebie to MOTUL SPECIFIC 505.01.

Mozesz wypłukać MOTULem ENGINE CLEAN

Opublikowano

Witam.

Nie dawno kupiłem A4 sprowadzana z Holandii, i nadszedl czas aby wymienic olej, i mam pytanie czy półsyntetyk czy syntetyk bedzie najlepszy, nie ma zadnej krtki ani info o tym jaki byl wczesniej wlany.

Audi A4 1.9TDi 75 KM 1998. ok 250 000 km przebiegu :hi:

Opublikowano

czytaj czytaj czytaj , jestes w odpowiednim dziale tylko przejdz do 1 strony!, jak nie cieknie ja wybrałbym sytntetyk

Opublikowano

no czytam czytam ale czy Ty elmo814 miał byś czas na przeczytanie ponad 100 podstron?? czytam czytam i sszukam ale narazie nici z moich poszukiwan :chytry:

wlasnie i tu trzeba troszke pomyslec...bo mi cieknie troszke lae wystraczy ze wymienie uszczelke i juz mi nie bedzie ciekl;) tzn tak mi mechanik powiedzial, bo ja az tak sie nie znam na tym :P

Opublikowano

lej syntetyk.

Opublikowano

Wiem juz ze warto wlac syntetyk <np motul>... wczesniej jesli nie jestem pewien jaki olej byl dolac ten motul engine clean <samochod swiezo kupiony... ewentualnie gdzie moze byc naklejka jakas jesli na pierwszy rzut oka nie zauwazylem>...

Teraz pytanie czy ktos w Zielonej Górze zna zrodlo motula?

Ewentualnie u kogo z allegro jedno i drugie kupic?

I czy jesli samochod jutro idzie na warsztat z wymiana filtrow i rozrzadu to mozna poprosic zeby zaczekali z filtrem oleju czy to pozniej jest duzo zamieszania od nowa? <zupelnie sie na tym nie znam>... Bo jak rozumiem to nie mozna wymienic filtra a pozniej olej <chyba byloby to bez sensu?>

Opublikowano

Czy jesli samochod jutro idzie na warsztat z wymiana filtrow i rozrzadu to mozna poprosic zeby zaczekali z filtrem oleju czy to pozniej jest duzo zamieszania od nowa? <zupelnie sie na tym nie znam>... Bo jak rozumiem to nie mozna wymienic filtra a pozniej olej <chyba byloby to bez sensu?> Bo chce tego motula zamowic

I czy konieczne jest uzycie tego cleanera jesli nie wiem jaki byl wczesniej olej... czy po prostu wlac syntetyk?? Bo niby na pierwszej stronie jest ze wlewac bez oporow... a tu piszecie o tym cleanerze... co moze sie stac z przejscia z semi na full bez cleanera??

Opublikowano

cleanera mozesz zalac - tylko pomoze. dzik jutro wysyla olej - na wtorek masz u siebie. auto moze posta do wtorku w warsztacie.

Opublikowano

:hi:Witam.Od kilku dni mam a4 b5.Zamierzam wymienić jej olej na Fusch TITAN Supersyn

SAE 5W-40 ACEA A3/B4 API SM/CF MB 229.3 VW 502 00/505 00.Do tej pory śmiga na Castrolu 5w30.Mam pytanie czy mogę dokonać takiej wymiany bez obaw o silnik?.I jeszcze jedno,chodzi o filtr oleju,mianowicie czy filtron daje radę czy lepiej kupić innej firmy?.

Opublikowano

mozesz zalac tego fuchsa. ja polecam jednak kolege dzika z forum. ma w dobrej cenie olej Motul 8100 plus filtr knechta.

Opublikowano

Dobra cena :mysli: ale jaka?Ja za 5l Fuscha zapłace 70 zł.A wiem że olej dobry bo cała firma na tej marce pracuje. :naughty:

jesli jest to Fuchs z beczki to nie ma sensu brać. jesli w ori butelce z Niemiec - bierz. Motula 5L masz za 130 PLN chyba. ale Motul to Motul :naughty:

Opublikowano

z beczki. Nasze wózki latają na tych olejach.Mam jeszcze taki: Fuchs TITAN Supersyn PLUS

SAE 5W-40 ACEA A3/B4 API SL/CF VW 500 00/505 00/505 01

Opublikowano

Witam

Mam pytanko: chce wymienić olej w silniku jest to 2.0 tdi z PD i PDF-em planowałem na Castrol SLX Professional 5W/30 ale dostałem od kuzyna 4L bańkę Castrola EDGE 5w/30 który też spełnia normę 507.00. I czy mogę śmiało zalać tym olejem czy lepiej odstąpić komuś ją i kupić SLX Professional. I jeszcze jedno ponawiam pytanie Admirał-a czy filtr oleju filtron nadaje się bo tylko taki dostałe czy szukać dalej jakiejś lepszej firmy.

Opublikowano

Filtron robi dobre filtry, również na pierwszy montaż. Jeśli wybór jest między dwoma castrolami to nie ma znaczenia, lej edge, slx to w zasadzie to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...