Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] RS4 B5 designer - nowe mody, nowy wykres str 7


designer

Rekomendowane odpowiedzi

Arek Ty lepiej powiedz kiedy przez kielce będziesz leciał-to byśmy mini spot zrobili :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały up date.

Auto jest właśnie po wymianie skrzyni biegów i sprzęgła. Poległy podczas jednej z wieczornych pojeżdżawek. Tak wygląda docisk po 10 latach :):

dsc00936cv.jpg

Przy okazji zostało shamowane na porządnej hamowni MAHA. Jednak iniercja przekłamuje :/

dsc00950g.jpg

Na wiosnę wjeżdża FMIC ( wylatują SMIC-e ) i sprzęgło do 650Nm ( Clutchmasters FX400 - narazie założony LUK ). Bedzie też wystrojone na 1,5 bara ( teraz pompuje 1,32 ) i wymienione świece.

Za chwilę wjadą koła zimowe i być może...... :diabel:

ale o tym wkrótce :peace:

PS Dzięki dla Adama ze Sportmile'a za pomoc w ogarnięciu tematu :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada jak bonus w dieslu a nie program :cool1:

Jest trochę rzeczy do zrobienia - jakieś minimalne uszczelienia, wymiana świec, czyszczenie/wymiana przepływki, więc może program jest tylko nie ujawinia się w całości :angry:

czytalem wlasnie ze musisz troche rzeczy ogarnac.

ale nie przejmuj sie ja dopiero zaczynam :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna porcja newsów.

Zrobiłem trochę porządków z autem na zimę :gwizdanie: i przy okazji wjechał FMIC :naughty: Ale po kolei.

Auto naprawde teraz zapina bez zająknięcia, kręci się chętnie do odcinki i chociaż warunki dziś nie sprzyjały to parę razy sobie pozwoliłem.... :evil:

Co do FMIC'a to wklęję zdjęcia na dniach. Trochę mnie Adam przeraził jak zadzwonił że musi delikatnie podciąć zderzak, ale naprawdę wszystko jest ładnie schowane za kratkami halogenów, a przy tym pozostało to co miało zostać czyli halogeny, spryski no i hak. Auto musi zostać w 100% funkcjonalne więc wywalanie któregoś z tych elementów nie wchodziło w grę. Drobna korekta w montażu zderzaka i będzie naprawdę git. FMIC jest naprawdę BIG i spoko wystarczy na moce 600+. Rdzeń jest Nissensa ( nie żaden chinol ), wykonanie Sportmile.

Poza tym dużo porządku w silniku zrobione. Przede wszystkim hałasujący napinacz rozrządu przez który czujniki stukowe cięły zapłon przy 5500 rpm. Dodatkowo rozrząd był przestawiony o jeden ząb, ciekło spod pokryw dekli, dv były do wymiany. Z drobniejszych rzeczy to zmienione zostały amory z tyłu i sprężyny na twardzsze, a z grubszych chłodnica oleju Mocala.

Także sporo rzeczy zrobiłem. Czekam jeszcze na sprzęgło Clutchmasters FX400 ( 6 łopatek ) i to ostatni mod przed wiosną. Brak $$$ ;( Na wiosnę jak się trochę odkuję to wjadą prawdopodobnie sprężarki K04 z RS6 - w końcu muszę wykorzystać potencjał BIG FMIC'a :tongue4:

A oto wynik

ccf2010121400000.jpg

Acha takie lajtowe mody polecam wszystkim niezdecydowanym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...