Flyer Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 OT: jak zamawialem tylna dokladne S-line... to dostalem dokladke od Passata CC - wiec prawdopodbienstwo pomylki w AUDI DE jest dosc duze :gwizdanie:
mgtan Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 tył siadł więcej niż 10mm bo jest w bagażniku 80kg hehe jak wyjmę to róznica jest około 8-10mm. no nie wiem, springi sprawdzane były i się numery zgadzały :gwizdanie: sprawdze jeszcze raz na częściach - opakowaniach.
mystic.pl Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 tył siadł więcej niż 10mm bo jest w bagażniku 80kg hehe jak wyjmę to róznica jest około 8-10mm. To już Cię nie rozumiem, pisałeś wcześniej, że na 1BA nie mierzyłeś a teraz piszesz że siadło 8-10 mm nieważne, wg tego co widać po zdjęciach myslę, że róznica jest większa niż 10mm. Skoro jesteś pewny na 100% że springi masz dobrane dobrze, to może coś jest nie tak poskładane, chociaż wątpię aby w MRMotors się chłopaki walnęli. Warto sprawdzić. Weź przy skręconych kołach, jeśli będzie widać, zobacz czy spręży leżą w gniazdach na takich gumowych ringach. Jeśli między gniazdem sprężyny a samą sprężyną brak gumy, tłumaczyło by to ten niecały centymetr, ale na oko widać, że i tak siadło więcej niż grubość tej gumy. Rozumiem, że łoża i poduchy dawałeś nowe.[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 17:38_________________________________________________Żeby nie być gołosłownym, co do różnić w wysokości między 1BE a 1BV mierząc tak jak Ty mierzysz, a moim B7 na 1BE z oponami 235/40/18" z tyłu mam 66cm z przodu 67cm
mgtan Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 tył siadł więcej niż 10mm bo jest w bagażniku 80kg hehe jak wyjmę to róznica jest około 8-10mm. To już Cię nie rozumiem, pisałeś wcześniej, że na 1BA nie mierzyłeś a teraz piszesz że siadło 8-10 mm nieważne, wg tego co widać po zdjęciach myslę, że róznica jest większa niż 10mm. Skoro jesteś pewny na 100% że springi masz dobrane dobrze, to może coś jest nie tak poskładane, chociaż wątpię aby w MRMotors się chłopaki walnęli. Warto sprawdzić. Weź przy skręconych kołach, jeśli będzie widać, zobacz czy spręży leżą w gniazdach na takich gumowych ringach. Jeśli między gniazdem sprężyny a samą sprężyną brak gumy, tłumaczyło by to ten niecały centymetr, ale na oko widać, że i tak siadło więcej niż grubość tej gumy. Rozumiem, że łoża i poduchy dawałeś nowe.[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 17:38_________________________________________________Żeby nie być gołosłownym, co do różnić w wysokości między 1BE a 1BV mierząc tak jak Ty mierzysz, a moim B7 na 1BE z oponami 235/40/18" z tyłu mam 66cm z przodu 67cm ale napisałem tez że mam już dwie odpowiedzi od ludzi z forum co do wysokości od ziemi na 1BA i zgodnie pisza że mają 68cm, co by się zgadzało z tym co widze na zdjęciach przed i po wymianie... co do tyłu, MAM W BAGAŻNIKU DODATKOWE 70-80 kg dlatego siedzi tak, jak wyjme to z tyłu mam 67 cm a z przodu 65.... dziwne sa twoje wymiary tył niżej niz przód??? coś nie tak masz z tyłem czy wozisz w bagazniku jakies zabawki?... Co do doboru springów zdążyłem sprawdzić tył i zgadza się zarówno po numerze springu jak i po kolorze pasków na springach. POrzód musze sprawdzić jeszcze.
mystic.pl Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Pomiar robiłem na pustym bagażniku. Zresztą przy 70kg u mnie tył nie siada i nie ma różnicy na wysokości. U mnie zarówno przód jak i tył są ok, wszystko tak jak z fabryki wyjechało, nic nie było kombinowane, tyle, że ja mam avanta a ty sedana w B7 przód zawsze stoi wyżej niż tył obojętnie jaki oem zawias byś założył, niestety tak to zostało wymyślone przez fabrykę i nie wygląda za ładnie Sam policz, skoro ludzie Ci piszą, że na 1BA tył stoi na 68 cm to minus katalogowe 2 cm obniżenia względem 1BE/1BV to musi się równać 66 cm czyli dokładnie tak jak jest u mnie. Tak jak pisałem wcześniej na 100% obniżenie przy 1BE i 1BV jest takie samo czyli o 2 cm w dół względem 1BA, różnica jest tylko w sztywności i twardości sprężyn. Powiem Ci, że w czerwcu z ciekawości porównywałem organoleptycznie wysokość zawieszenia w furce KENOiX'a na zawiasie 1BV stoi dokładnie tak samo jak mój różnica jest tylko w felgach bo on ma 19". Nie zrozum mnie źle, masz bardzo ładną furkę i wg. mnie Twoje obniżenie wygląda bardzo ładnie, powiedział bym nawet, że wyszło lepiej niż na sprężynach einbach'a -30/-30 ale tak jak piszę z tego co widać po zdjęciach, które wstawiłeś nie jest to oryginalna wysokość 1BV. No chyba, że w sedanie jest inaczej niż w avancie. Wjedź na ścieżkę diagnostyczną, porównaj pomiary, które robiłeś przed wymianą sprężyn z tymi, które teraz wyjdą, jeśli zawias pracuje OK to nie ma się czym martwić, bo furka wygląda EDIT: sprawdzałeś już czy masz pod przednimi sprężynami założoną gumową podkładkę na której leży sprężyna w gnieździe ?
mgtan Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 ja się nie obrażam i nie gniewam, a szukam rozwiązania Sprawy 1BA/1BE/1BV ciągną się wszędzie jak legendy co do montażu to musze sprawdzić ale wiem że wykonany był poprawnie. co do spręzyn to zgadza się tył na 100%, a usiadł o 1cm względem 1BA. Co do ustawienia to sedan ma 68 i z przodu i z tyłu, może to kwestia że sedan ma np. wyżej kończący się błotnik. Coraz bardziej myśle o zawiasie KW Street Comfort z regulacją -5 do -40 i ustawieniem go w okolicach -25 do -30. KW L3 odpada bo najwyższe ustawienie to -35 czyli niżej niż mam. Co do wyglądu to bym tak zostawił, ale wożenie pudła w bagażniku, które mi wygina i psuje wykładzinę mi nie podchodzi
b3rs Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Na pewno masz przód dobrany właściwie? Powinienies mieć paski zielony i 3 białe, kolory nawet ETKA podaje.
mgtan Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 Nad przodem sie zastanawiałem równiez, ale zadzwoniłem do ASO, podałem numer części i kolory, a on mi na to że jest to możliwe. Sprawdziłem też jakąs losowa pozycje co do tylnych springów i w kolorach w tabeli na foruim sie nie zgadzało... bodajże współczynnik 7 z tyłu BA/BR ma w ASO inne kolory niż w tabeli. choć wogóle nie widze takiego koloru jak mam na zdjęciu w tabeli, a numer części z etykietki się zgadza!! co do zawiasu, zmierzyłem własnie i troche mi kopara opadła! (fakt mierzyłem na baaardzo malutkim spadku dosłownie ledwo zauważalny na parkingu) ale przód 62,5 - 63 cm!! tył 64,5 i 65,0 cm!! jeśli 68cm jest w BA to przód ma -50mm a tył -30mm (po dociążeniu z tyłu) jeśli 66cm jest w BE to przód ma - 30mm a tył -10mm (po dociążeniu z tyłu)
Bart-S Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 To ja jeszcze wtrącę - w B6 i B7 zawieszenie 1BE/1BV powinno obniżyć auto o 20mm względem 1BA. W B8 1BE obniża o 20mm a 1BV o 30mm. Wracając do Twojego przypadku - sprężyny dobrałeś prawidłowo (sprawdziłem numery) więc za cholerę nie wiem co tu jest grane. Sprawdź jeszcze kolorki na springach - porównamy z oznaczeniami. Wygląda to tak jakbyś tylne springi miał od quattro. Jeśli możesz zrób fotkę jak to wygląda teraz (bez dociążania). Winę za to, że przód poszedł za nisko ponosi najprawdopodobniej amor 1BA (mniejsza sztywność).
mgtan Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 no zobacze jeszcze ale chyba jednak konic półśrodków i bedzie KW.
Bart-S Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Wiesz, sam się zastanawiam - u mnie też nie do końca wyszło jak chciałem...
mgtan Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 w zasadzie jestem zdecydowany na KW jedynie nie wiem czy wersja 2 czy street comfort.
Bart-S Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Zacznij od przejechania się na gwincie - potem skonsultuj swój wybór z Vario-T
mgtan Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 gwintem jechalem, corrado ale jechalem
turdzi Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 gwintem jechalem, corrado ale jechalem Uwazaj zebys nie przekombinowal z tym zawiasem. Kazdy ma inna dupe wiec sa rozne opinie ale ja uwazam ze gwint to nie jest wynalazek na polskie drogi. Widalem juz nie jedna bude ktora sie az rozlazila bo wlasciciel lubil nisko i twardo wiec zastanow sie cy nie szkoda ci tak meczyc tego auta tylko po to zeby troche nizej siedzalo tym bardziej ze troche za niego pewnie zaplaciles.
mgtan Opublikowano 16 Września 2010 Autor Opublikowano 16 Września 2010 nie planuje skręcania na max. itp. opuszczenie max -35 do -40mm... także żadnych ekstremów nie będzie. Zmieniłbym springi ale nie wiadomo na co zmienić. Tył pokazuje że jest dobrze według tabeli ale kupa w praktyce
Bart-S Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Sprawdź kolorki na tylnych springach i daj znać co tam jest...
mgtan Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Witam, Byłem dzisiaj na kuracji u Mistrza Rogallotiego i niestety zabieg został odłożony na październik bo musze przepłukac wtryski. Moc w serii wyszła 167,5 km i 360 Nm...ale z racji brudnych wtrysków efekty programu były symboliczne w mocy... także czekam na mycie wtrysków i powrót na program. Moment obrotowy wychodzi nieźle według mnie. Nad mocą trzeba popracować. Wykresik wstawie jak dorwe skaner.
turdzi Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Witam, Byłem dzisiaj na kuracji u Mistrza Rogallotiego i niestety zabieg został odłożony na październik bo musze przepłukac wtryski. Moc w serii wyszła 167,5 km i 360 Nm...ale z racji brudnych wtrysków efekty programu były symboliczne w mocy... także czekam na mycie wtrysków i powrót na program. Moment obrotowy wychodzi nieźle według mnie. Nad mocą trzeba popracować. Wykresik wstawie jak dorwe skaner. standard , i tak masz dobrze u mnie bylo 345 Nm Dawaj wykres
mgtan Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 wykres przed czyszczeniem wtrysków:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się