krzysiekTDI Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 (edytowane) Oto moja A4 1.9TDI po I lifcie, nabyta drogą kupna w kwietniu 2006r. Wyposażenie: -ABS -2xAirbag -2xelektryczne szyby -2xPodłokietnik -elektrycznie sterowane lusterka -klimatronik Wykonane mody Nadwozie -przedni zderzak S4 -halogeny przeciwmgłowe S4 + HID 4300k -LED-y tył ala II lift -grill S4 oklejony folią 3M czarny połysk -reflektory przednie S4 + HID 5000k -postojówki LED -podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED -boczne kierunkowskazy wymienione na black Zawieszenie -nowe amortyzatory sachs od 1BE -sprężyny weitec -35 mm -alufelgi z A4 B6 S-line z oponami Nexen N3000 225/45/17 (setup letni) -stalfelgi z oponami Goodyear UG7 (setup zimowy) Silnik -osłony komory silnika Passat VR5 -podszybie po II lifcie -kolektor dolotowy AWX -wywalony zawór EGR -wtryski 0,216 mm -pompa wtryskowa 11mm -turbo BRD -skrzynia biegów 6b DQS -wkładka filtr powietrza K&N -wywalony katalizator -lewe nadkole S4 -sylikonowe wężyki podciśnieniowe -program by MR Motors -sprzęgło wzmocnione by Radzikowski Hamulce -przód SWAP hamulców z 280mm na wentylowane 312mm z tarczami Mikoda nawiercanymi i nacinanymi i klockami Boscha -tył nowe tarcz i klocki Boscha Wnętrze -podłokietnik przód -tylna półka z ori roletą szyby -kierownica S4 obszyta czarną skórą perforowaną by B.M Cusoms -dźwignia hamulca ręcznego obszyta czarną skórą perforowaną by B.M Cusoms -gałka zmiany biegów + mieszek obszyta czarną skórą perforowaną by B.M Cusoms -dekory biała alcantara -sterownik centralnego zamka z wkładką do orginalnego kluczyka scyzoryka Audi -ori kluczyk scyzoryk banan -podświetlane kratki nawiewów po II lifcie -podświetlenie nóg po otwarciu drzwi LED Audio -jednostka sterująca Pioneer DEH 6800MP -głośniki przód PowerBass L50C w wytłumionych drzwiach -głośniki tył PowerBass L6502 -subwoofer PowerBass S12C -wzmacniacz 5 kanałowy Axton C509 -okablowanie Hollywood -zestaw głośnomówiący Nokia CK-200 Plany: -FMIC -wydech przelot z kwasa -ciemna szyba -zderzak tył S4 -jakieś 18" na lato i pozostawienie obecnych 17" na zimę Edytowane 27 Lutego 2012 przez krzysiekTDI
KANAL Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Bardzo ladna, podoba mi sie, ladny ma pyszczek
KoDi Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Laleczka Zadbana i bardzo ładna... Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Krzysiek ale zmian na plus narobiłeś ja bym tu widział jeszcze czarne lampiszony z przodu, był by niezły czarnuch
rafalekx Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Przypomniała mi się poprzednia furka Iversona To ile masz tam koników teraz? Bardzo dobre zmiany Laleczka
MercDG Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 zaajebista jeszcze te szybki w czerń lampki po II lifcie i będzie prze czekam na te mody
mech15 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ładna na pewno masz 4 jaśki, a nie 2
Grado Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 bardzo ładna sztuka... daj jakieś foty wnętrza... ale skoro tylko 90 koników to pewnie Rogal by coś temu zaradził i tak już jest
Klajtekkk21 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Bardzo ladna no i kolorek super
.Szczepan. Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 E no kolorek robi wrażenie, zwłaszcza z takimi modami z przodu Elegancko sie prezentuje.
Armi Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Czarny grill w połączeniu z czarnym lakierem rządzi
krzysiekTDI Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ładna na pewno masz 4 jaśki, a nie 2 No niestety tylko 2 bardzo ładna sztuka... daj jakieś foty wnętrza... ale skoro tylko 90 koników to pewnie Rogal by coś temu zaradził i tak już jest foty wnętrza dodam na razie poza kratkami nawiewów z II liftu i skórkowej nakładki ręcznego jest goła seria. Co do 90 koni to kiedyś były, później przyszedł program na 115 km a niedawno wtryski 216+wyjebutany kat+nadkole od S4 więc moc bliżej nie określona. Mam pompę od AFN-a i zastanawiam się czy nie przerobić jej na 11, wtedy dopiero podskoczę do Rogala
Armi Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Nie miałeś kiedyś ramek .eu? Gdzieś już to auto widziałem, mało kto ma czarną ramkę w grillu s4 _________________________________________________ Dobrze myślałem. Znalazłem w moich "prywatnych" zbiorach zdjęć a4 z modami godnymi naśladowania
krzysiekTDI Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgadza się miałem _________________________________________________ Orientuję się może ktoś ile kosztuje przeróbka pompy AFN na 11mm?
Armi Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Orientuję się może ktoś ile kosztuje przeróbka pompy AFN na 11mm? Z montażem coś koło 800 -1000zł (nie pamiętam dokładnie). Podkowiński Bogdan. Nadarzyn - zadzwoń i spytaj 606820768
krzysiekTDI Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 montaż to ogarnę, bardzie mnie interesuje sama przeróbka pompy
Armi Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 montaż to ogarnę, bardzie mnie interesuje sama przeróbka pompy Zadzwoń do Nadarzyna, gość jest naprawdę kumaty, uczciwy i wcale nie jest drogi. U mnie wyszło koło tysiaka a moja pompa była w stanie agonalnym. Na forum czytałem, że sama przeróbka to koszt 650zł (w Nadarzynie).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się