Pucek Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 poczytaj sobie chocby ten watek i moze znajdziesz tam info co wystarczy zmienic jak sie K04 wklada, jest to duzo mniej skomplikowane niz sie wydaje w twoim przypadku http://www.a4-klub.pl/smf/b5b6b7_modyfikacje_18t-t2254.0.html oprocz niego jeszcze kilka znajdziesz gdzie ludzie opisywali co i jak robili I znowu brak konkretów. Nie syp linkami, tylko napisz co uważasz że jest zbędne. przeczytaj to co jest w zawartości linka i nie spinaj się
rozjemca Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2010 poczytaj sobie chocby ten watek i moze znajdziesz tam info co wystarczy zmienic jak sie K04 wklada, jest to duzo mniej skomplikowane niz sie wydaje w twoim przypadku http://www.a4-klub.pl/smf/b5b6b7_modyfikacje_18t-t2254.0.html oprocz niego jeszcze kilka znajdziesz gdzie ludzie opisywali co i jak robili I znowu brak konkretów. Nie syp linkami, tylko napisz co uważasz że jest zbędne. przeczytaj to co jest w zawartości linka i nie spinaj się Ale ja znam zawartość całego tego tematu, regularnie czytam to forum. A nadal chciałbym od kolegi Buby usłyszeć czego by nie zakładał. Chętnie podyskutuję na temat każdego moda
aju Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 a nie masz chęci, parcia czy jak to tam nazwać żeby wystroić auto pod te graty?
djsuchy Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Podłącze się troszeczkę. U siebie będę niedługo zmieniać cały dolot na z kwasówki. I zastanawia mnie czy warto dawać filtr odmy, czy coś to daje, i jak coś to gdzie go zamontować?
rozjemca Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 a nie masz chęci, parcia czy jak to tam nazwać żeby wystroić auto pod te graty? Mam wątpliwości czy strojenie da coś. Skład mieszanki mam prawidłowy, turbo szybko wstaje, ciśnienie doładowania też ok, tak więc nie widzę potrzeby korekty
Piotrek98igo Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 to przejedz na hamownie zobaczymy co wyjdzie
rozjemca Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Nagrałem dwa filmiki, tylko słabe są, bo nie było się gdzie rozpędzić niestety i obu przypadkach musiałem hamować. I sorry za kontrolki ABS i AIRBAG, pracuję nad tym by było ok Pierwszy filmik 1 i 2 bieg Drugi filmik 3 i 4
Buba Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 a nie masz chęci, parcia czy jak to tam nazwać żeby wystroić auto pod te graty? tak więc nie widzę potrzeby korekty to ja poczekam ile pojezdzisz zeby powiedziec "a nie mowilem"
rozjemca Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 a nie masz chęci, parcia czy jak to tam nazwać żeby wystroić auto pod te graty? tak więc nie widzę potrzeby korekty to ja poczekam ile pojezdzisz zeby powiedziec "a nie mowilem" Hmm. A Tobie nikt nie mówił nikt nigdy "nie zakładaj gazu bo silnik zniszczysz" ? Byłbym w stanie się o dobrą wódkę założyć że tak... A pomimo tego zaryzykowałeś założenie instalacji. Ja zaryzykowałem z podniesieniem mocy w taki a nie inny sposób, jest to mój świadomy wybór i się liczę z ewentualnymi konsekwencjami. Wybuchnie silnik, to wsadzę drugi. A puki co mam satysfakcję z czegoś co sam zrobiłem. Pozdro
domjenick Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 przyznam szczerze,że na początku uśmiechałem się ,po tym,jak zobaczyłem,co tam "namodziłes" ale teraz-jakoś inaczej do tego podchodzę,wydaje mi się ,że w wiekszości przypadków-sceptyka,co do Twojego projektu-to wynik eksperymentu z chipem z allegro,ale skoro Tobie pasuje to,że auto jezdzi tak,jak teraz-spoko wynik z hamowni-powie nam tylko tyle,że auto ma tyle "koni" i "tyle" niuta,co w rzeczywistości łechce EGO kierowcy,bo co nam daje to,że wiemy,że seria ma więcej niż powinna,czy po programie z "dodatkami" ,ma 200+ jeśli Forum ma się rozwijać akceptujmy każdy-nawet nietypowy pomysł,bo ograniczając się do schematu-graty i program-nic nowego nie odkrywamy...powielamy coś,co juz było dawno
gregory Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 jeśli Forum ma się rozwijać akceptujmy każdy-nawet nietypowy pomysł,bo ograniczając się do schematu-graty i program-nic nowego nie odkrywamy...powielamy coś,co juz było dawno Przepraszam, ale to forum jest stereotypowe, pełno tu tematów: "po wizycie u mistrza W..... wykres z hamowni" itp.. @rozjemca ile pokazywała ori przepływka z AEB po modyfikacjach? Ile mierzy teraz przepływka z większą obudową?, a jak tam zapłony? Logowałeś kanał 13 kiedyś?
Buba Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 a nie masz chęci, parcia czy jak to tam nazwać żeby wystroić auto pod te graty? tak więc nie widzę potrzeby korekty to ja poczekam ile pojezdzisz zeby powiedziec "a nie mowilem" Hmm. A Tobie nikt nie mówił nikt nigdy "nie zakładaj gazu bo silnik zniszczysz" ? Byłbym w stanie się o dobrą wódkę założyć że tak... A pomimo tego zaryzykowałeś założenie instalacji. Ja zaryzykowałem z podniesieniem mocy w taki a nie inny sposób, jest to mój świadomy wybór i się liczę z ewentualnymi konsekwencjami. Wybuchnie silnik, to wsadzę drugi. A puki co mam satysfakcję z czegoś co sam zrobiłem. Pozdro Zle mnie zrozumiales. To twoj samochod i zrobisz z nim co zechcesz. CO do gazu to pominmy ten temat bo tu nie o nim i kazdy zaklada to co uwaza a jak wiadomo jest to kontrowersyjna rzecz Podeszles do tematu z innej perspektywy. Mowilem ze ja bym nie wsiadl do samochodu ze swiadomoscia ze nie wiem co jest w nim i ze w kazdej chwili moze sie rozleciec. Za duzo jezdze i za bardzo jest mi on potrzebny zeby ryzykowac. chipy z allegro sa jedna wielka niewiadoma a ty zrobiles jeszcze kilka rzeczy z ktorymi wiele osob by sie nie zgodzilo ale moze dzieki temu przetrzesz szlaki i zmienisz podejscie chocby do hybryd tych chipow. jedz na hamownie. ale taka ktora nie rysuje w paincie, wrzuc wykres, zrob troche km i powiedz jak stan silnika. zobaczymy co wyszlo z twoich modow i czy warto peace
domjenick Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 szkoda,że to nie b6-możnaby było logami grup sprawdzić w dużym przybliżeniu-jaką mocą auto dysponuje i jakim momentem bo z hamowniami wiadomo,jak jest-pokaża to,co chcemy widzieć...oczywiście nie wszystkie
Buba Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 szkoda,że to nie b6-możnaby było logami grup sprawdzić w dużym przybliżeniu-jaką mocą auto dysponuje i jakim momentem bo z hamowniami wiadomo,jak jest-pokaża to,co chcemy widzieć...oczywiście nie wszystkie dlatego mowie zeby pojechal tam gdzie nikt mu nie powie ze ta hamownia rysuje
Flyer Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Na czipie z allegro jezdzil Platinium [Nosb mi ostatnio przypomnial] i sobie chwalil Patrzac na filmy z YT - auto jedzie bardzo ladnie, oby bezawaryjnie
udy Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 po filmikach :good: nie obrażaj się, chodzi tylko o to czy parametry są teraz bezpieczne dla silnika, jedzie bardzo ładnie, ale warto by wiedzieć jakie jest doładowanie, afr itp
Buba Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 najlepsze jest to ze jeszcze nikt sie nie przyczepil do "DAJ MU" bo wiedze ze filmiki w tym stylu
udy Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 :polew: :polew: :polew: :polew: oj tam oj tam, wskaźnik nie działa pewnie
Buba Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 :polew: :polew: :polew: :polew: oj tam oj tam, wskaźnik nie działa pewnie ktory?? oleju czy plynu chlodzacego?
udy Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 zapomniałem że w b5 jest jeszcze olej :polew: :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się