Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cechy i wady silnika 2,5 TDI V6?


bushi

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem, chyba że handlujesz Co do tych 130 tys to temat kłutliwy i zależy .......

Przy takim przebiegu już sie zdarzają zużyte wałki nie mówie że w każdym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim przebiegu już sie zdarzają zużyte wałki nie mówie że w każdym

Dlatego pisałem , że zależy od wielu czynników...... :wink::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 2.5 tdi trzeba dbać i to dobrze dbać.Wszystko zależy od traktowania.Każdy silnik ma swoje wady i zalety ale mojego 2.5 tdi nie zamieniłbym za 1.9tdi.Kiedyś w innym temacie przeczytałem że najbardziej na 2.5 tdi najeżdżają posiadacze 1.9 tdi to jest ciekawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 2.5 tdi trzeba dbać i to dobrze dbać.Wszystko zależy od traktowania.Każdy silnik ma swoje wady i zalety ale mojego 2.5 tdi nie zamieniłbym za 1.9tdi.Kiedyś w innym temacie przeczytałem że najbardziej na 2.5 tdi najeżdżają posiadacze 1.9 tdi to jest ciekawe

popieram z całej siły :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem powinieneś kupić 2,5TDI ze względu na kulturę pracy, odgłos v6-stki i bezawaryjność. To nie prawda że 2,5 TDi są mniej wytrzymałe od 1,9!!!

[ Dodano: 27-04-2007, 17:24 ]

Norbi nie wiem o co ci chodzi ty chyba mowisz o tiptronicu bo napewno nie o manualce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

staszek masz w zupelnosci racje. posiadam 2,5tdi i dla mnie te autko jest zajefajne. podczas kupna wymienilem tylko paski, plyny, klocki, pompa paliwa i rozrzad nie byly wymieniane. ma przejechane prawie 220tys. km i dalej elegancko smiga. nic nie stuka i nic nie wali.

[ Komentarz dodany przez: Iceman: 28-04-2007, 14:03 ]

kolego zapraszam do lektury regulaminu i do odwiedzenia działu Newbie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staszek, Norbi miał kiedyś tiptronica z silnikiem 2.5 tdi v6. :wink:

metjus87, pierwszy post zgodnie z regulaminem powinien , znależć się w dziale Newbie, poczytaj Regulamin,

[ Dodano: 27-04-2007, 19:04 ]

pompa paliwa i rozrzad nie byly wymieniane.

Nie ma się czym chwalić, :wink: to wpierw powinieneś wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też słyszałem że strasznie lecą wałki, przeważnie po 150 tys. Kumpel który pracuje w sklepie motoryzacyjnym mówił że najczęściej wymieniane są właśnie wałki.

Dlatego nie kupiłem 2,5 .

Ale zgadzam się również z przedmówcami, że zależy to od jazdy właściciela , ale niestety kupujemy "kota w worku ". Co 2 samochód służył dla dziadka do jazdy do kościoła :bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli się nie spawdza "dynamiki gazów" i sławnej odmy w tym silniku to następnym krokiem są sypiące się dźwigienki a wałki to już na końcu całego bałaganu, ale wtedy to trzeba przygotować kilka wiaderek złotówek żeby doprowadzić głowice do stanu używalności :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dbasz o silnik to można mieć 1.9 i 2.5 tdi bezawaryjne jeżęli natomiast o nie niedbasz szybko bedą sie psuć i wiciągać kase z portfela. Wszystko zależy od właściciela jak nim jeżdził kiedy wymieniał olej itp.

Ja nie miałem możliwości kupić a4 z 2.5tdi Q nie mogłem nigdzie znależć utrzymanego modelu więc kupiłem 1.9tdi Q i jestem z niego bardzo zadowolny na autosdradzie przy predkosci 180 - 205 km/h spalił mi 6.4 l ropki. Więc jestem z niego bardzo zadowolony. :quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sławek przy tych 180 - 205 km/h na autostradzie jakie miales obroty silnika ?

skrzynia 5 czy 6 ?

jeszcze nie slyszalem o bezawaryjnych 2,5 v6, dla mnie to cos nowego, ale czlowiek uczy sie cale zycie... a i tak umiera głupi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A slyszales o bezawaryjnych 1,9, jak ostatnio bylem u diagtronikow to byly same 1,9 do roboty a zadnej V6, wiec nie mowcie ze 1,9 to ideal, kupuj w dobrym stanie nie wazne czy 1,9 czy 2,5

A co do spalania mi przy predkosciach160-180(czasami ponad 200)+ przejazd przez cala wawe(1,5h) srednie spalanie wyszlo w jedna strone 8,7 w druga strone 120-140 srednie spalanie 6,5. dlugosc trasy ponad 500km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Diagtroników mechanicy powiedzieli, że mają już dość 2.5TDI i to po częsci dzieki mnie, bo tam posyłam wszystkich forumowiczów z tymi motorowniami. 2.5TDI nie jest tanie i jest awaryjne!! bez dwóch zdań...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeeee panowie nie jest tak żłe. Duże spalanie?? toż to tylko 13 w miescie taniej jak woda ropki, rozrzad?? drobnostka 2 tysie, cichy??jaki on k....jest cichy?? 2.8 jest ciche, ale nie 2.5TDI!!, wałeczki??tylko 3.5 klocuszka i chodza jak nowe i jeszcze takie tam drobnostki ogolnie za pieciocyfrowke. :mrgreen: POLECAM!! a jak ciągnie!!uuuu jedyne 10.5 do setuchny.....(jak zimno, bo jak upał to 13.5) :grin:

od dzisiaj będę ten tekst wklejał wszystkim, którzy zapytają się o ten silnik :bicz::tongue::afro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeeee panowie nie jest tak żłe. Duże spalanie?? toż to tylko 13 w miescie taniej jak woda ropki, rozrzad?? drobnostka 2 tysie, cichy??jaki on k....jest cichy?? 2.8 jest ciche, ale nie 2.5TDI!!, wałeczki??tylko 3.5 klocuszka i chodza jak nowe i jeszcze takie tam drobnostki ogolnie za pieciocyfrowke. :mrgreen: POLECAM!! a jak ciągnie!!uuuu jedyne 10.5 do setuchny.....(jak zimno, bo jak upał to 13.5) :grin:

U Diagtroników mechanicy powiedzieli, że mają już dość 2.5TDI i to po częsci dzieki mnie, bo tam posyłam wszystkich forumowiczów z tymi motorowniami. 2.5TDI nie jest tanie i jest awaryjne!! bez dwóch zdań...

od dzisiaj będę ten tekst wklejał wszystkim, którzy zapytają się o ten silnik :bicz::tongue::afro:

jak dla mnie to wszystko w temacie.... i bogu dziekuje ze podczas dlugich poszukiwan nie znalazlem ani 1 nie bitego 2.5 :afro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze znajda sie i takie 2,5 ktore sie nie pospuja i znajda takie 1,9 ktore beda staly u mechaniorow, mowie tylko ze statystycznie 2,5 jest bardziej awaryjne a i wiekszosc kolegow dieslowcow a takze tuningowcow i mechanikow mowi o awaryjnosci 2,5 wiec musi cos w tym byc, a to ze ktos przejechal warszawe silnikiem V6 w 1,5 godz i spalila mu srednio 6,5 ropy to... andersen wg mnie jak nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co kończymy po raz kolejny tą sama konkluzją. :bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiać mi sie chce jak to czytam jeżdzę 2 lata tym "strasznie awaryjnym samochodem" i narazie niemiałem żadnej awarii , ale za to słysze i czytam non stop tematy które zaczynaja sie [1.9 TDI]. Sprawa jest prosta jak auto jest wychlastane to czy to jest 1.9 czy 2.5 czy może 3.0 a może 1.8 T to każde tak samo się może zesrać i faktycznie lepiej zaknąć ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...