GreGoriO Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 PYTANIE... czy istnieje możliwość zaprogramowania zegara do różnych stref czasowych? pytam, bo Hiszpania prawdopodobnie przejdzie na drugą stronę południka ZERO i cofnie swój czas o godzinę, dokładnie tak jak UK czy PT. zastanawiam się jak to wygląda w tych krajach, czy auta sprzedawane na te rynki mają przygotowane zegary na synchronizację (-1h), tak jak zegarki sprzedawane np w Lidlu...mogę ustawić STREFĘ plus/minus ileś tam godzin Czy ta funkcja jest fabrycznie wyłączana... proszę o wypowiedź chłopaków z UK, jak to u was wygląda...będę musiał się pożegnać z palemką VAGiem?
adadur Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Jesli nic nie zrobisz w czasie jak hiszpania przejdzie na inna strefe to bedzie przeklamanie. Pewnie to kwestia kodowania by było dobrze Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
GreGoriO Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 PRZYPOMNIAŁEM sobie, że mam VCDSa lite a tam mam podpowiedzi... znalazłem coś takiego. może ktoś podpowiedzieć co z tego wynika? chodzi mi o czwartą tabelkę gdzie pisze.....KANAŁ 19....REMOTE CONTROL CLOCK SYNCHRON.... CZY TO OZNACZA że jest możliwość zmiany strefy czasowej?? jutro spróbuję się pobawić vagcom 311, czy da się na tym kanale przestawić tę wartość, żeby wskazania były inne.
Gość cwiara Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 To oznacza tylko czy zegar radiowy ma zostac wlaczony. Przynajmniej w serwisowym VAS ie tak jest opisane. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
GreGoriO Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Już znalazłem na RossTech, że to jest kodowanie łącznie z podświetleniem wskazówek, 3 oznacza że na stałe podświetlone wskazówki i skala. Ale i tak coś jutro popróbuję...bo nie chce mi się wierzyć, że Niemcy nie przewidzieli zmiany ustawień zegara jeśli samochód jest sprzedawany np w UK. skoro zasięg nadajnika jest do 2000 km DCF77 Czekam też na wypowiedź kogoś z UK, czy u niego działa prawidłowo.
ZAPi Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 W moim przypadku zmieniłem antenę 4B0919145A, na ->> 8K0919145A. Pierwsza antena działała u mnie od momentu zakupu samochodu i przestała jakiś rok temu. Po demontażu nie było widać żadnych oznak mechanicznego uszkodzenia. Drugą antenę kupiłem używana z internetu w dobrej cenie. Zmieniłem lecz żadna z waszych porad odnośnie złapania sygnału nie pomogła, reset zegarów, ani ustawienie godziny 1:58, 2:58. Kodowanie zegarów tez było poprawne. Dopiero kolejnego dnia po włączeniu zapłonu pokazał się symbol palemki koło zegarka :). (wiec jeśli symbol palemki się nie pojawia zaraz po montażu polecam zaczekać do dnia następnego) Z moich domysłów, może nie ustawienie godziny 1:58 czy 2:58 na zegarach naszego samochodu wymusza aktualizacje o pełnej godzinie ( 2, 3 w nocy ), a nadajnik DCF77 sam wysyła sygnał aktualizacyjny o tych właśnie godzinach i dopiero wtedy po nocy pokaże się palemka .
biggman Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Jeśli jest dobry sygnał i moduł jest sprawny to łapie sygnał palemki w kilka minut po zamknięciu auta. Od kiedy mam moduł 8K0 wszędzie udawało mi się złapać sygnał radiowy nawet w zamkniętym garażu. Wystarczy zamknąć autko i odczekać 5-10min i palemka się pojawia.
piotraudi Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 z jakimi numerami bym musiał kupić czyjnik zegara aby pokazala mi sie palemka?bo szukam i nie moge znalesc
piotrek_gdy Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 a ja mam ciut inne pytanie- czy jesli moduł zamiast montowac pod nakładką zderzaka znalazłby się w aucie- np pod subwooferem to czy palemka się pojawi? czy warunkiem jest montaż modułu TYLKO pod zderzak
steve69 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Mimo, że wg wlepki moje auto posiada zegar sterowany radiowo, palemki na zegarach nie miałem. Zdjąłem zderzak i dobrałem się do modułu. Jako, że nie miałem nowego na zmianę, a auta trzeba było używać, wciągnąłem kable do bagażnika i założyłem z powrotem zderzak. Podczas następnej wizyty w ASO kupiłem odpowiedni moduł i tymczasowo podpiąłem go do instalacji w bagażniku. Zanim dojechałem do domu palma pojawiła się na zegarach. Jeździłem tak jeszcze przez parę dni i z zegarem nic się nie działo. Na pewno odbiór będzie lepszy gdy moduł znajdzie się na swoim miejscu pod zderzakiem, bo wtedy miedzy nim a nadajnikiem jest tylko cienka plastikowa ścianka zderzaka. Gdy zamocujemy go wewnątrz auta, to karoseria działa trochę jak klatka Faradaya, tłumiąc sygnał. -- Pozdrawiam. Sławek
piotrek_gdy Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 dzięki za info - na szybko podłącze w bagażniku i zobaczę czy/jak będzie działać
snake160 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 u mnie palemka zaświeciła się po 2 dniach od zresetowania zegarów poprzez wyjęcie bezpiecznikiem 15 i powiem tak nie ma to znaczenia co zrobicie jak ma się zapalić to się zapali prędzej czy później oczywiście jak moduł jest sprawny.
Marcino87 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 u mnie za każdym razem chwyta po około minucie i nie zależnie jaka godzina jest ustawiona moduł 8K0
biggman Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 u mnie tak samo, 8K0, wystarczy zamknąć auto na kilka minut i jest palemka
snake160 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 U mnie na dodatek samochód stoi w garażu podziemnym więc mit czy stoi samochód na zewnątrz czy w garażu nie ma znaczenia. I macie racje po nocy nie było palemki wsiadłem przejechałem parę km po Warszawie wysiadłem do sklepu na 10 min. wracam jest palemka
piotraudi Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 koledzy ktoś was wie jaki jest numer anteny??? mam ori zegar radiowy ale nie działa jest to pewnie wina anteny
piotraudi Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 kolego nr 4B0919145B jest ale podaj pełen nr tego drugiego ---------- Post dopisany at 11:22 ---------- Poprzedni post napisany at 11:21 ---------- oraz czym sie różnią od siebie?
biggman Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Brałem 2 moduły 4B0919145B oba nie działały, ten 8K0 działa aż miło
julekF1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 a ja nie miałem palemki na zegarach. poczytałem ten wątek, polazłem do garażu i podłączyłem polski vag 4.9 W adaptacji wybrałem kanał 19. Była tylko wartość 0 i nic więcej. żadnych innych pozycji. Zmieniłem na 1 dałem zapisz i nic Wracam do auta po jakiś 20 min (cały czas było w garażu) i palma jest!!:banan: nie wiem tylko jak zmienić żeby były dwie pamięci bordcomputera??? w kanale 19 jest tyko jedna wartość do ustawienia
steve69 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 nie wiem tylko jak zmienić żeby były dwie pamięci bordcomputera???w kanale 19 jest tyko jedna wartość do ustawienia Dziwna sprawa z tą jedna wartością do ustawienia. Może inny interfejs załatwi sprawę? Tutaj masz pokazane jak to wyglada u mnie: a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-przelacznika-wycieraczek-odblokowanie-pelnego-fis-16394/index19.html#post1725390 -- Pozdrawiam. Sławek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się