Leon1973 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Sterownik regenerowałem u gościa z Ozorkowa w Łodzi, żadnej modyfikacji nie robiłem na 7 lamelek. Nie ma co psuć auta jak dobrze chodzi. To większe spalanie wyczułem od razu jak wyjechałem tylko z warsztatu który mi robił rozrząd, do tej pory nie mogę dojść dlaczego tak jest. Napisz jak auto spala ( na Fisie) podczas jazdy z nie wciśniętym pedałem gazu ( jedziesz 30-40 km/godz i puszczasz gaz aż do prawie postoju czy spalanie pokazuje cały czas 0 czy więcej?)
carpa84 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Spalanie pokazuje mi 0,0 A jak robiłeś rozrząd nie robili Ci coś przy wtryskiwaczach ? Dziwi mnie tak częste wypadanie tej adaptacji ! Chciałbym dodać że auto mam zaparkowane w garażu podziemnym i codziennie wyjeżdżam na zimnym silniku i skrzyni pod dość sporą 30 metrową górkę, może to ma wpływ na adaptację ?!
Bart-S Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Skoro raz adaptacja jest a raz nie - to najprawdopodobniej wyjatkowo zapisuje się przy wyższej temperaturze. Co do tego, że auto zjedża... czy w sterowniku pojawiły się jakieś błędy? Sprawdź czy funkcja Hill Hold jest aktywna (MVB28).
Leon1973 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Spalanie pokazuje mi 0,0 A jak robiłeś rozrząd nie robili Ci coś przy wtryskiwaczach ? Dziwi mnie tak częste wypadanie tej adaptacji ! Chciałbym dodać że auto mam zaparkowane w garażu podziemnym i codziennie wyjeżdżam na zimnym silniku i skrzyni pod dość sporą 30 metrową górkę, może to ma wpływ na adaptację ?! Czy cały czas masz 0,0 do zatrzymania? bo mi pokazuje 0,0 ale przy przełożeniu 2 na 1 bieg pokazuje 2-4 litry.Nic przy pompowtryskiwaczach nie robili . Po regeneracji sterownika tylko raz mi adaptacja wyleciała ale to chyba było spowodowane szybką jazdą po zakretach na nie rozgrzanej skrzyni. Adaptacją nie miałem problemu sama wskoczyla
carpa84 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Jak próbuję wejść na MVB28 to pokazuje mi ERROR ! Dodam ze na małej górce auto stoi a nawet samo rusza do przodu gorzej z większymi górkami wtedy ucieka do tyłu ! A co do spalania to dzisiaj jechałem po autostradzie 90 km/h ok 15 km z tempomatem i spalanie pokazywało 9.5 litra masakra ! Już nie wiem co mam robić i najgorsze że nie wiem co jest przyczyną skrzynia czy frezowanie tych gniazd !
Bart-S Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 W dziale silnik masz diagnostykę silnika TDI - m.in. AVF. Zrób logi statyczne i dynamiczne zgodnie z instrukcją, możliwe że tak dojdziemy co się dzieje...
czaki22 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 jedz i napierdalaj gosci ja bym nieodpuscił[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 16:14_________________________________________________zaraz po odpaleniu rano bedzie adp run dopiero jak uzyskasz temp kolo 70 stopni bedzie ok, i wtedy mozna zyłowac katowac, palić gumy, ehh
Flyer Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Wielokrotnie pisalem na tym, ze SSerwis to kupsko, a ludzie nadal jezdza w ciemno i lykaja wszystko co mowi niejaki Sopa. Na AKP byl przypadek uszkodzonego mechanicznie auta, ktore Pan Sopa naprawial za pomoca nowszego softu... masakra.
Bart-S Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Fly - ja tam z 7 lamel i softu (fabrycznego) jestem zadowolony. Ale fakt, do niczego innego poza grzebaniem przy CVT w Sserwis auta bym nie zostawił. Odczucia własne + to co pisze coraz więcej osób, które odwiedziły Czernicę...
carpa84 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 No ja raczej też już poza CVT nie będę się do nich wybierał ! Ale cały czas mnie martwi to czy po przez frezowanie gniazd wtryskiwaczy aż tak by mi wzrosło to spalanie ! Dzisiaj jeździłem po mieście i pokazywało mi cały czas najmniej 12.5 najwięcej 14 !! Może mi silnik podmienili na 4.2q ?! Do czaki22 : Z chęcią bym się do nich wybrał gdyby nie ta odległość 3200 km ponieważ mieszkam w Hiszpanii i tydzień temu wróciłem z polski !
Bart-S Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Sprawdzaj jeszcze spalanie kalkulatorem... FIS czasem przekłamuje. Zrobisz z 2 baki i porównamy... Jeśli chodzi o technikalia frezowania zaworów, jestem zielony w tym temacie i niestety nie pomogę
Flyer Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Spalanie 12,5-14 w 1.9 TDI Wspolczuje Ci tej "naprawy"
Bart-S Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Możesz zrobić test na przyśpieszenie 0-100km/h? Fly podsunął ciekawy pomysł... Sprawdzimy czy oprócz skrzyni nie grzebali Ci w sofce ECU... Fakt, że zmiana wersji softu skrzyni ma wpływ na ECU ale nie jeśli chodzi o osiągi... Idealnie nada się do tego aparat z funkcją nagrywania avi/mpeg - przyklej go sobie taśmą do kiery i heja
czaki22 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 oczywiscie ze mozliwe po co dałes im robic silnik ?? 1.9 sa niezniszczalne, pierwszy ktory cos kombinował z gniazdami zaworów na forum chyba ehhh szkoda szkoda ale 14 to moj niepali w miescie , wez odlacz aku na noc, moze cos to da. SServis trzeba usunac z forum wszytsko co dotyczy tego serwisu koniec reklamy.[br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 10:46_________________________________________________flayer tez sie zdziwi ze spalaniem jak odpali:)
Flyer Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Sserwis mial taka praktyce - gratis mocniejszy soft. Klient wyjezdza z serwisu autem. Samochod lepiej jedzie, naprawa sie udala, wiec klient zadowolony. Inna kwestia pozostaje jakosc tego softu...
HiRide Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Dobrze sie do wiedziec wiecej o tym P.Sopie.Mi sie poki co skrzynia o dziwo nie sypie ale gdzie ja pojade z nia jak sie juz posypie
smoku666 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Sserwis i Sopa zaczynają odwalać niezłe numery.... aż się włos jeży człowiekowi na głowie carpa84: sprawdź koniecznie tak jak napisali koledzy powyżej czy przypadkiem twoje autko nie dostało gratis niechcianego softu-czipa... bo takie praktyki już się tam zdarzały. musieli coś ci nieżle nap******* w aucie że ci pali 12-14L. dramat
carpa84 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 To jak powinienem to sprawdzić czy mi grzebali w tym ECU ! Mam nagrać ten filmik z przyspieszeniem od 0/100 km ?
Bart-S Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Dokładnie - jeśli masz coś namieszane będzie czas odczuwalnie lepszy niż 10.4sek. W zasadzie powinno się zrobić logi ale tak na szybko filmik wystarczy. Wieczorem spróbuję przygotować Ci instrukcję co sprawdzić w MVB silnika (mam gdzieś łądnie opisaną diagnostykę typowo pod silniki AVF). ...tylko ostrożnie, nie rozbij się nam
uris Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Przyczyn dużego spalania może być wiele ,nie ma co się podniecać że popsuł coś Sopa .Kolega zrobił sporą trasę wszystko się mogło zepsuć np: przepływomierz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się