Tomigsi Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 witam mam pytanie odnośnie fmic-a , autko mam zawirusowane ale to tak mnie wciągnęło że postanowiłem robić dalsze mody a więc czy budując fmic można wpiąć w układ seryjny ic jako drugi czy to da jakieś efekt pozytywny, czy tylko popsuje zabawę , proszę o opinię
Kunio Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 jak juz robic to tak jak sama nazwa FMIC mowi - zrob jeden centralnie umieszczony
Tomigsi Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Opublikowano 13 Listopada 2007 Tak jak mówiliście tak zrobiłem, jeden centralnie, FMIC , wrażenia są odczuwalne zwłaszcza przy wyższych prędkościach podczas przyspieszania :th: IC customowy o wymiarach 700/180/65mm z allegro : http://moto.allegro.pl/item263481495_intercooler_extreme_do_tuningu_i_sportu_700_180_65.html
spanky Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 pieknie ... a jak tam teraz temperaturka w dolocie .... ?
miro_x Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Piknie to wygląda. Gratuluje zapału...
sosna_78 Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Super robota i przejrzyste fotostory! Gratki :th: To teraz tylko większą dmuchawkę zakładać
Iverson Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Może zrób fotostory do działu "warsztat zrób to sam" z dokładnym opisem , użytymi częściami,narzędziami,materialami no i mały kosztorys też by był mile widziany. super robota
themOn Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 no nie powiem, wyszlo kosmicznie fajnie, powiedz mi tylko czy da rade zalozyc teraz te czarne maskownice?
poziek Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Spoko FMICek. Gdzie robiłeś orurowanie?? Ile cie ono wyszło ??
spanky Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 czekamy na dokładny opis prac montażowych ....
sowa a4 Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 troszeczke wiecej o orurowaniu i połaczeniu z turbina
Tomigsi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 witam , trochę opiszę autko co i jak było , intercooler już opisywałem, jednym z kolejnych zmian były: końcówki wtrysków z silnika 2,5tdi 150koni AXG VW Transporter, zdjęcie przedstawia końcówki od 110-tki, które poszły do 1Z kolegi Moja nowa zabawka turbina od silnika 130 koni AWX, oraz dorobiona szybko złączka pod węża na opaskę zaciskową . dla porównania z prawej 110KM po lewej 130KM całość została zestrojona , i efektem końcowym urodziło się to : 160KM i 323NM Dynosoft Wrocław,
Iverson Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 a żeby coś więcej wyrezać to pompa do wymiany chyba?? a sprzęgło??
Tomigsi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2008 pompa 11-stka i powinno się pojawić jakieś 180KM ?, sprzęgło jeszcze daje rady , ale czekam aż się wysypie to będzie vr6
Iverson Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 a 216 starczą na 180ps, hmmm podobno 230 nie są dużo droższe......może ktoś z nadwornych tunerow by sie wypowiedział w tym temacie
gregory Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Dobra robota! Troche tych Niutków mało przy tej mocy i modyfikacjach. Wykres momentu bardzo płaski. Oszczędnie dla sprzęgła i korbów. Miejmy nadzieje, że po wymianie pompy będzie lepiej. Ogólnie fajnie i pozytywnie.
Ali_TDI Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 a 216 starczą na 180ps, hmmm podobno 230 nie są dużo droższe......może ktoś z nadwornych tunerow by sie wypowiedział w tym temacie Różnica między 216 a 230stkami to nie tylko różnica w wydajności ale również w jakości. 216 to seryjna końcówka produkowana przez Boscha ale ... w Brazyli... 230 to końcówka tylko do tuningu, produkowana we Włoszch z zachowaniem dużo ostrzejszych norm jakości niż jakakolwiek seryjna końcówka, co daje nie tylko lepszą wydajność (krótszy czas wtrysku tej samej ilości paliwa) ale również dużo lepszą atomizację paliwa. Dlatego 230 zawsze będzie dawała lepsze parametry i mniej dymu niż 216. Na 216 można zrobić jakieś 185KM (MAHA) na pompie 11mm ale auto będzie dużo więcej dymiło niż na 230 (przy tej samej mocy).
inco Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 duzy respekt Tomigsi slicznie to wyglada, i tak jak koledzy mowia mogl bys zrobic z tego fotostory i jakis delikatny kosztorys
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się