Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Jak by ktoś chciał zobaczyć różnicę w wysokości sprężyny 1BA/1BV to proszę bardzo

http://www.fotosik.pl/u/dziadekm/zdjecie/1/album/1755610

Wyższa ma klasę wagową 10 a niższa 9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jest duza różnica a ja u siebie dalem wyższa klase o 2 stopnie i zamiast niżej to 0.5mm wyzej ... bryyyy i caly dzien roboty z tyłem tylko masakra:(

[emoji35]

Edytowane przez gilas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy te sprężyny będą pasowały do A4 B7 2.0 TFSI SEDAN QUATTRO

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ef0de857ca60b048

??

Pozdrawiam

pasowac beda ale jak auto bedzie stalo to nikt nie wie musisz odczytac swoje klasy wagowe z wlepki wtedy ci podpowiemy :)

Mam na przod taka kategorie tylniej nie moge znalesc bo mam plik z vin'em rozkodowanym

0JL L GKV Weight category front axle weight range 11

Poejda te sprezyny ? Tzn beda odpowiednie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Nareszcie udalo mi sie poskladac do kupy zawieszenie i podziele sie wnioskami z moich eksperymentow :decayed: zmiana z 1Ba na 1Be amory i springi. przod klasa wagowa 8 zamienilem na 6 a tyl z 12 na 10, Na 17 calowych kolkach jest rowno po 66cm i przod i tyl z tym ze na tyl dolozylem jeszcze pakiet na zle drogi bo go dociaza butla lpg. Jezdi sie elegancko wiec polecam zmiane :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle drogi? Co to za pakiet? O co to chodzi hehe

podkładki nad sprezyny tylnie zeby tyl wyrownac :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa takie zeczy jak dlugo wymiana trwala wszystkiego? Sam robiłeś? Ponoc z tylem jest problem sprężyny nie chca tak latwo wyjsc :( ? A jak by dac na tyl jedna range nizej tylko pod lpg to może nie trzeba by bylo podkładek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa takie zeczy jak dlugo wymiana trwala wszystkiego? Sam robiłeś? Ponoc z tylem jest problem sprężyny nie chca tak latwo wyjsc :( ? A jak by dac na tyl jedna range nizej tylko pod lpg to może nie trzeba by bylo podkładek

no mysle ze masz racje z tym tylem ale ja trafilem taki komplet sprezyn i tak zostalo, Nierobilem sam, u mnie byla z tylu tragedia nic sie nie dalo odkrecic, sruby sie ukrecaly, jedna sprezyne z podkladka wsadzalismy w czworke, poprostu dramat a przod poszedł gładko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie bo już się pogubiłem, przegląd ałem oferty na stronie eibacha i jest kilka zestawów do mojego auta, zapytałem bezpośregnio gościa i odpisał, ze do mojego auta dedykowany jest zestaw: E10-15-003-07-22 czyli ten: http://eibach.pl/eibach-audi-a4-avant-(8e5,-b6)-e10-15-003-07-22-pi-2502.html . U mnie kategorie wagowe są takie: 1.1045 2.1075, moze ktoś potwierdzić, że będzie to równo stało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa takie zeczy jak dlugo wymiana trwala wszystkiego? Sam robiłeś? Ponoc z tylem jest problem sprężyny nie chca tak latwo wyjsc :( ? A jak by dac na tyl jedna range nizej tylko pod lpg to może nie trzeba by bylo podkładek

Ja też zmieniałem z 1ba na 1be. Mam quattro i z tyłem był lekki problem. Trzeba było ściągnąć zaciski i poluzować całą belkę żeby poszła lekko w dół.(Śruby odkręcały się gładko).

Co do samej zmiany tył siadł super a przód mógłby pójść jeszcze w dół 1cm. Na zawiasie 1be jeździ się dużo lepiej, nie buja w końcu jak na łodzi:)

Kat. wagowe na 1ba miałem Przód: OJK 10, tył: OYM 12

Założyłem 1be kat. wag: Przód 10 tył 13(Dałem na tył większą mimo to ładnie siadło 2cm). Chciałbym żeby ten przód nieco siadł, co radzicie? Założyć 9(Wtedy kat wagowe pokryją się z tymi z 1ba, doczytałem to już po fakcie) czy może nawet 8?z 1be.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam do kupienia sprężyny od s-line 1.8t avant niestety nie znam kategorii wagowej bo auto już jest zezłomowane mam tylko kolory kropek , przednie mają zielona zielona biała niebieska , natomiast tył niebieska i zielona czy da się coś po tych kropeczkach odczytać zakładał bym to do 1.9 tdi avant z zawieszeniem 1ba kategorie oyk ojh

Edytowane przez toma085
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolory odwrotnie

nieb,biały,ziel,ziel - 1BE,1BV klasa 0JJ

tył:

nieb,ziel - 1BE,1BV,1BD klasa 0YL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam teraz ori zawieszenie 1BA chciałbym go obniżyć spęzynami 1BE/1BV

kategorie wagowe : (według rozpiski z 1 strony)

0JL (przód 11)

0YM (tył 12)

pomoże mi ktoś dobrac spręzyny jakie kolory kropek itd??

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że samymi sprężynami nie obniżysz zawiechy.

Amory mają w innym miejscu tależyk

1BE 0JL - ziel,nieb,nieb

1BE 0YM - nieb,ziel,ziel,ziel lub szary,zółty jeżeli vin większy niż 8E-7-120 001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co polecicie zmienić na przód?

Tył siedzi dla mnie wystarczająco ale co mógłbym wrzucić na przód? Rozumiem, że wystarczy zmienić sprężyny jeśli amortyzatory są jeszcze dobre?

Polecicie coś konkretnego najlepiej żeby zrównało się z tyłem?

Zawieszenie oryginalnie niby 1BE.

Dzięki.

Wygląda to póki co tak.

IMG_4576.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trzeba tył podnieść.

Masz lpg więc pewnie butla obciążyła auto i tak teraz jest.

Miałem podobnie tylko zawieszenie 1BA.

Przód zmieniłem na 1BE i jest równo po 65cm przód i tył

Myślę,że u ciebie tył jest niżej niż 65cm

Było tak:

DSCF2665.jpg

Jest tak:

IMG_20150315_160140_zpsj0g7eayx.jpg

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darku możliwe, tył siedzi nisko i wydaje się niżej niż oryginalne 1BE.

Natomiast dla mnie tył jest ok a raczej chciałbym zbliżyć się przodem do tyłu niż na odwrót ;) No może trochę wyżej niż tył natomiast obecnie przód siedzi trochę za wysoko.

Pytanie tylko jakie sprężyny włożyć...? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by zmienić sprężyny na inną klasę wagową, to się bardziej ugną, tylko na jaką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde sprawa się trochę komplikuję bo wychodzi na to że sprężyny które mi kolega oferuje są o jedną klasę wagową wyższe, przód w moim aucie zawieszenie 1BA OJH (854-885 kg) kat 8 , tył mam OYK (545-570 kg) kat 10.

Sprężyny które kolega mi oferuje to z zawieszenia s-line przód OJJ (941-982 kg) kat 9 , tył to OYL ( 598-625kg) kat 11

Panowie czy jest sens zmieniać te springi bez wymiany amortyzatorów czy to nic nie obniży i dać spokój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...