Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a powiedz mi jakie wyposażenie masz? i skrzynia i na wlepie jakie masz te wartosc lewa na dole

Opublikowano

Bart-s kolejny raz mi pomogłeś :kox: :kox: :kox: dziękuję panie :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

właśnie do kolegi napisałem :tongue4: dane z wlepy te same do tego tylko potrzebuje dane po lewej dolnje stronie ja mam 1530

Jeśli to co napisałem jest poprawne - kolega z Twoim odpowiednikiem w 1BE powinien mieć na tyłku 0YH lub 0YJ.[br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 22:56_________________________________________________Marda - podaj swoje dane z wlepy (kategorie mas i zawieszenie). Już widzę, że masz CVT więc nie będzie idealnego odniesienia...

Opublikowano

to moja wlepka

IMG_1433.jpg

Opublikowano

a znasz kolory sprężyn? kurde nie ma wagi;/ sprawdź może w serwisowej?

chce zobaczyć ile jest oryginalnie

Opublikowano

to moja wlepka

IMG_1433.jpg

Niezła zagadka. Masz skrzynię o 50kg cięższą od Czarnego a kategorie wagowe macie takie same :mysli:

Opublikowano

witam

mam do kupienia takie springi http://www.fk-shop.de/Nach-Marke-Hersteller/Eibach/Eibach-Sportline-Sport-Fahrwerksfedern-Audi-A4-8E-Avant-Bj-4-01.html?listtype=search&searchparam=Eibach%20Sportline%20Sport%20Fahrwerksfedern%20Audi%20A4

teraz pytanie ,czy :

1. podejdą bez problemu do sedana?

2. mogę jeździć na amorach od zawiasu 1BE czy muszę wymieniać amory?

z góry dzięki za info POZDRAWIAM

Opublikowano

To są springi dla benzyniaków nie dla TDI. Skoro producent przewiduje, że auto z takim silnikiem zejdzie z przodu na -45/50 a tył na -35/40 to z racji tego, że Twój AWX jest cięższy od silnika benzynowego - dodaj sobie jeszcze kilka mm :)

Dla Twojej jednostki wybrałbym H&R -40 lub Weitec -30 (Ci producenci mają w ofercie sprężyny sprawdzone już przez forumowiczów).

Opublikowano

Ostatnio kolega przekladał same sprezyny z sedana 3,0 bezyna(1BA) do swojego avanta 1.9 TDI bo dla niego 1BE bylo za nisko i powiem ze teraz siedzi normalnie jak typowe 1BA (zostawił sobie swoje amory z 1BE i mimo to narzeka ze auto jest strasznie miekkie,niestabilne).Teraz ja bede zakładał jego sprezyny do siebie a mam sedana jak to wszystko zrobie to porobie zdjecia i wlkeje pokazac jak to wszystko wyjdzie+ klasy wagowe z wlepek.

Opublikowano

Bartek ,przepraszam popieprzyłem linki :thumbdown::wallbash:

http://www.fk-shop.de/Fahrwerk-Tuning/Tieferlegungsfedern/Eibach-Sportline-Sport-Fahrwerksfedern-Audi-A4-8E-Avant-Bj-4-01-oxid.html?listtype=search&searchparam=Eibach%20Sportline%20Sport%20Fahrwerksfedern%20Audi%20A4

dlatego zastanawiam sie czy na seryjnych amorach (1 BE) to wyda czy nie

piszesz o H&R czy Weitecach czyli mam rozumieć ,że Eibach to ostateczność??

Opublikowano

Bartek ,przepraszam popieprzyłem linki :thumbdown::wallbash:

http://www.fk-shop.de/Fahrwerk-Tuning/Tieferlegungsfedern/Eibach-Sportline-Sport-Fahrwerksfedern-Audi-A4-8E-Avant-Bj-4-01-oxid.html?listtype=search&searchparam=Eibach%20Sportline%20Sport%20Fahrwerksfedern%20Audi%20A4

dlatego zastanawiam sie czy na seryjnych amorach (1 BE) to wyda czy nie

piszesz o H&R czy Weitecach czyli mam rozumieć ,że Eibach to ostateczność??

Możesz śmiało zakładać na amory 1BE. Co do marki producenta sprężyn - nie mam nic do Eibacha ale np. skoro H&R podał, że auto pójdzie mi w dół na -35mm a okazało się, że jest -45mm to... Chodzi o to abyś się nie przeliczył :) Problem w tym, że żadna z firm oferujących springi nie ma tak szerokiej gamy jak ma to miejsce w oryginalnym wyposażeniu. Masz tylko 2 wersje - np. do 1050kg i powyżej (a zobacz ile jest zakresów ori). Zatem skoro zakłada się takie same springi do 1.9TDI jak do 2.5TDI to różnica w wysokości od gleby na pewno się pojawi...

Ja w tej chwili mam zdecydowanie za nisko auto - wygląda super ale komfort spadł maksymalnie. W oparciu o swoje doświadczenia - jeśli 1Be to dla Ciebie za mało - celowałbym w Weiteca i -30/-30.

Opublikowano
jeśli 1Be to dla Ciebie za mało

no własnie ,ż przy kole 18 calowym i profilu opony 40 tył jest ok ,natomiast drażni mnie ten prześwit z przodu ,chciałbym go zniwelować najlepiej na seryjnych amorach

celowałbym w Weiteca i -30/-30

http://moto.allegro.pl/sprezyny-przod-i-tyl-audi-a4-1-9-tdi-weitec-30-30-i2055977499.html

Opublikowano

Jeśli się nie mylę to zielone są dla B5. Sprawdź numery - dla B6 1.9TDI FWD sedan: 28210041 (to numer zestawu -30/-30).[br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 15:41_________________________________________________Zadzwoniłem - gość nie ma ori opakowania. Te springi założył do 1.9TDI MY2003 (zawieszenie 1BE). Twierdzi że prześwitu między kołem a błotnikiem było OK 2cm. Postaram się rozkminić widoczny na aukcji numer sprężyny na przód i zweryfikować co to dokładnie jest...[br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 15:53_________________________________________________Potwierdzam - Weitec ma obecnie żółte sprężyny. Firma ta została przez kogoś wykupiona 2,5 roku temu... Wcześniej stosowano inne oznaczenia oraz kolorki. Nie dysponuję tak starym katalogiem więc nie mogę w 100% określić do jakiego auta przeznaczony jest zestaw AU504VA/520 oraz AU504HA/520 i o ile obniża.

Opublikowano

Bartek dziękuję za pomoc :hi:

Opublikowano

czarny588 pomierzyłem wysokości od ziemi do nadkola

przód pr.i lewy po 68.2

tył pr.i lewy po 67.2

sprężyny z przodu (różowy-biały)

tył nie widać

paliwo 3/4 baku

opony zimowe 205/55/16

multitronic

acha,więc te moje sprężyny kupione na tył to jaka klasa waga (szary brąz brąz) bo kupiłem od B7 2.0 TDI Kombi?

Opublikowano

serdeczne dzięki ja mam na przodzie 65,9 a tył standard

Opublikowano

to moja wlepka

IMG_1433.jpg

Bart-S możesz potwierdzić czy te sprężyny przednie z linku podejdą do mnie bo widzę że są od B6 S-line (kl.wagowa 9) ale to chyba nie ma znaczenia

http://moto.allegro.pl/sprezyny-a4-b6-b7-sline-i2088596844.html

Hmm... dziwna ta aukcja... Sprężyny tylne są dla 1BA a przednie dla 1BE/1BV...

Opublikowano

też to zauważyłem

:mysli: ale przednie tak czy tak to chyba pasują jak dla mnie :rolleyes:

Opublikowano

Witam dzis bylem w serwisie i pan mi podal po nr VIN co u mnie wystepuje

amortyzator przod 8E0 413 031 CC - 1BA klasa od 3 do 9, sprezyny Niebieski Pomarańczowy Różowy klasa 9,

tyl 8E0 513 036 AE bez klasy wagowej, sprezyny biały zielony klasa 11,

teraz tak chcialbym cos obnizyc na fabrycznym uzywanym 1BV lub 1BE bo to moje przynajmniej z przodu to siedzi wysoko a tyl tak sobie, wiec jak mam szukac jakie kategorie wagowe wchodza w gre zeby to mialo rece i nogi, i wyglad tez mialo jako obnizone.

za odp i podpowiedzi z gory dziekuje Pozdrawiam. :hi:

Opublikowano

jak rozmawiałem z kolegą to w serwisie po vin 3 razy mu dobierali zawias s line i nic za każdym razem źle dobierali, aż w końcu sam obrał metodę obliczania jakie sprężyny, bo mieli jakiś błąd w systemie, generalnie to jest czarna magia, ja mam w książece seriwsowej, dana wage klasową a chłopak z forum ma automat i ma taka samą i gdzie tu jest sens

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...