edekxp Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) 0JJ - 8E0 413 031 CL Moim zdaniem jak założysz ten z aukcji 8E0 413 031 CK też bedzie dobry, bo długość jest taka sama Tył 1BA - 8E0 513 036 AE 1BE - 8E0 513 036 AF Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez edekxp
edekxp Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Miękkość bardziej zależy od sprężyny
michalm320 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Amortyzatory czerwone 1BE + Eibach ProKit -30mm + nakładki na tylne sprężyny z 1BR +13mm. Przejechane jakieś 70-80km. Jeśli tył nie opadnie wraz z przebiegiem to usunę te nakładki. Co do samej jazdy to odczuwam że na Eibachu jest bardziej komfotowy choć w zakrętach gorzej nie jest. Przed/Po
michalm320 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Nakładka to część z nr 2. Na Eibach jest komfortowo, chyba mawet lekko bardziej niż na sprężyna z 1BE
piecia919 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Witam, mam zawieszenie 1BV przód OJF tył OYJ i chcem zmienić na komfortowe czyli na 1BA jakie powinny być sprężyny? Auto to audi a4 b6 1.8t 163KM avant
Horas91 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Panowie A ja zapytam tak nietypowo mianowicie:"Mom Ci jo gaz, co by tani jeździło" - a tak na poważnie...Założyłem dawno temu instalacje LPG wiadomo butla w kole. Wydaje mi się, że tył siedzi za nisko w stosunku do przodu taka wersja "cyganie na wakacje jadą"(jutro wrzuce zdjęcia) patrząc na klasy wagowe przy standardowym zawieszeniu różnica między poszczególnymi klasami to ~ 20 kg czyli mniej więcej waga pustej butli. W związku z tym, czy mogę pokusić się o klasę wagową o 1 "oczko" cięższą? - w teori zniwelowało by to wagę butli(ale czy dobrze myślę?) Przy standardowym zawieszeniu o ile dobrze obniżyć auto na felgach lato 17 zima 15?
piecia919 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Panowie, może mi ktoś podać oznaczenia wagowe sprężyn w zawieszeniu 1BA w a4 b6 1.8t 163KM BFB avant ? Tak jak wcześniej pisałem, chciałbym zamienić swoje zawieszenie z 1BV (przód OJF tył OYJ) na 1BA komfortowe razem z amortyzatorami.
edekxp Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) Mam takie sprężyny klasa OJH oraz amory jakbyś chciał - przód.Klasa troszkę większa ale na aucie raczej nie bedzie różnicy Kolor sprężyny mojej żółty,bały róż,róż Twoja klasa wagowa przód to: żółty,zielony,róż,róż tył to:biały,róż,róż Edytowane 11 Września 2014 przez edekxp
Horas91 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Panowie ponawiam pytanie Mom Ci jo gaz, co by tani jeździło" - a tak na poważnie...Założyłem dawno temu instalacje LPG wiadomo butla w kole. Wydaje mi się, że tył siedzi za nisko w stosunku do przodu taka wersja "cyganie na wakacje jadą"(jutro wrzuce zdjęcia) patrząc na klasy wagowe przy standardowym zawieszeniu różnica między poszczególnymi klasami to ~ 20 kg czyli mniej więcej waga pustej butli. W związku z tym, czy mogę pokusić się o klasę wagową o 1 "oczko" cięższą? - w teori zniwelowało by to wagę butli(ale czy dobrze myślę?) Przy standardowym zawieszeniu o ile dobrze obniżyć auto na felgach lato 17 zima 15?
edekxp Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 U mnie po zakupie auta, tył wyglądał na 1BE bo jest z lpg, a miało standardowe zawieszenie 1BA. Przód wymieniłem na 1BE i teraz równo stoi W związku z tym, czy mogę pokusić się o klasę wagową o 1 "oczko" cięższą? - w teori zniwelowało by to wagę butli(ale czy dobrze myślę?) Przy standardowym zawieszeniu o ile dobrze obniżyć auto na felgach lato 17 zima 15? To chcesz obniżyć czy podnieść auto? Moim zdaniem zmień sprężyny n 1BE z przodu + amory i będzie dobrze
Horas91 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Boje się, że zostając przy tej klasie wagowej tył będzie zbyt nisko siedział w stosunku do przodu gdy założę -30 Chce żeby samochó przy tych -30 siedział równo, a nie jak na klinie, dlatego myślałem o większej klasie wagowej dla tylnego zawieszenia(+20 kg) w teori zniwelowało by wage pustej butli.
Dano Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Potrzebuję pomocy w ustaleniu zawieszenia do moje B6 Jest to wersja USA 1.8T Quattro - tiptronic i nie mam od niego książki serwisowej ani też wlepki w miejscu koła zapasowego. Poprzedni właściciel coś naknocił i auto stoi przodem bardzo wysoko a tył strasznie nisko (obcięte zwoje) Jest ktoś mi w stanie pomóc jakie powinno być u mnie oryginalne zawieszenie jeśli chodzi o kolory na sprężynach i jakie ewentualnie zastosować zawieszenie gdybym chciał Sline (1BV czy 1BE i jaki kolory sprężyn) Podam nr VIN: WAULC68E94A217423 Edytowane 16 Września 2014 przez Dano
elmo814 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 podaj kolory ze sprezyn i zdjecie wlepki zrob , a i coza naklejka jest na amorku df, dg bb ??
Dano Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 podaj kolory ze sprezyn i zdjecie wlepki zrob , a i coza naklejka jest na amorku df, dg bb ?? udało mi się odczytać kolory tylko z przednich sprężyn: zielony, zielony, biały tylne sprężyny nie są chyba oryginalne, bo nie mają żadnych kolorów (pewnie jakieś zamienniki) Jeśli chodzi o amortyzator to nie dam rady nic z nich odczytać bo są zbyt mocno zardzewiałe. I co Panowie udało się może coś dowiedzieć w moim temacie ?
michal1.8tq Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Witam koledzy studjuje to zawieche i mam pytanie. Klasy wagowe klasami ale jest zakres mas ktore obejmuje i patrzac na klasy wagowe 1ba vs 1be w 1be w zakresie mas mamy o dwie klasy wagowe wyzej z tej samej masie do 1ba. i na co patrzec????
KoJ@K Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Witam. czytajac oznaczenia z wlepki wychodzi na to, ze mam 1BE, OYJ, OJG, a teraz mam pytanko, czy po zalozeniu springow H&R -35mm auto teoretycznie/w przyblizeniu siadzie tylko ~15mm ?
staniek Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Tak, w przybliżeniu 15mm siądzie.
piotrekpiwko Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Koledzy jakie kolory kwadracików posiadają sprężyny do b6 na tył w oznaczeniu OYM? Ewentualnie jeszcze pytanko, którą klasę wagową mają sprezyny z kolorami kwadracikow 3 rozowe 1 biale. Chyba ze ma ktos do sprzedania OYM na tyl do avanta? Edytowane 1 Października 2014 przez piotrekpiwko
marcin_1800 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 witam. mam audi a4 b6 1.8 t sedan , zawieszenie 1BE , OYG, OJF, i mam pytanie. z przodu wymieniałem amortyzatory na KYB EXCEL-G gazowe. i po wymianie auto się obniżyło, dlatego chce żeby wróciła ta wysokość sprzed wymiany, czy wymiana sprężyn pomoże? chcę zostac przy zawieszeniu 1BE, ponieważ jeżdzi sie wysmienicie. są jakieś zamienniki na orygniał zawieszenia 1BE? i jeszcze jedno pytanie. czy np. nowa sprężyna ori do zawiechy 1BE bedzie wyższa niz stara? stare, zużyte są bardziej siadnięte?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się