dziadekM Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Jak by ktoś chciał zobaczyć różnicę w wysokości sprężyny 1BA/1BV to proszę bardzo http://www.fotosik.pl/u/dziadekm/zdjecie/1/album/1755610 Wyższa ma klasę wagową 10 a niższa 9
gilas Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Jest jest duza różnica a ja u siebie dalem wyższa klase o 2 stopnie i zamiast niżej to 0.5mm wyzej ... bryyyy i caly dzien roboty z tyłem tylko masakra:( [emoji35] Edytowane 23 Marca 2015 przez gilas
bartekzks Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Witam czy te sprężyny będą pasowały do A4 B7 2.0 TFSI SEDAN QUATTRO http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ef0de857ca60b048 ?? Pozdrawiam pasowac beda ale jak auto bedzie stalo to nikt nie wie musisz odczytac swoje klasy wagowe z wlepki wtedy ci podpowiemy Mam na przod taka kategorie tylniej nie moge znalesc bo mam plik z vin'em rozkodowanym 0JL L GKV Weight category front axle weight range 11 Poejda te sprezyny ? Tzn beda odpowiednie ?
kieto Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Nareszcie udalo mi sie poskladac do kupy zawieszenie i podziele sie wnioskami z moich eksperymentow zmiana z 1Ba na 1Be amory i springi. przod klasa wagowa 8 zamienilem na 6 a tyl z 12 na 10, Na 17 calowych kolkach jest rowno po 66cm i przod i tyl z tym ze na tyl dolozylem jeszcze pakiet na zle drogi bo go dociaza butla lpg. Jezdi sie elegancko wiec polecam zmiane
gilas Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Zle drogi? Co to za pakiet? O co to chodzi hehe
kieto Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Zle drogi? Co to za pakiet? O co to chodzi hehe podkładki nad sprezyny tylnie zeby tyl wyrownac
gilas Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Aaaa takie zeczy jak dlugo wymiana trwala wszystkiego? Sam robiłeś? Ponoc z tylem jest problem sprężyny nie chca tak latwo wyjsc ? A jak by dac na tyl jedna range nizej tylko pod lpg to może nie trzeba by bylo podkładek
kieto Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Aaaa takie zeczy jak dlugo wymiana trwala wszystkiego? Sam robiłeś? Ponoc z tylem jest problem sprężyny nie chca tak latwo wyjsc ? A jak by dac na tyl jedna range nizej tylko pod lpg to może nie trzeba by bylo podkładek no mysle ze masz racje z tym tylem ale ja trafilem taki komplet sprezyn i tak zostalo, Nierobilem sam, u mnie byla z tylu tragedia nic sie nie dalo odkrecic, sruby sie ukrecaly, jedna sprezyne z podkladka wsadzalismy w czworke, poprostu dramat a przod poszedł gładko
Grzechoo131 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Panowie mam pytanie bo już się pogubiłem, przegląd ałem oferty na stronie eibacha i jest kilka zestawów do mojego auta, zapytałem bezpośregnio gościa i odpisał, ze do mojego auta dedykowany jest zestaw: E10-15-003-07-22 czyli ten: http://eibach.pl/eibach-audi-a4-avant-(8e5,-b6)-e10-15-003-07-22-pi-2502.html . U mnie kategorie wagowe są takie: 1.1045 2.1075, moze ktoś potwierdzić, że będzie to równo stało ?
Fugi Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Aaaa takie zeczy jak dlugo wymiana trwala wszystkiego? Sam robiłeś? Ponoc z tylem jest problem sprężyny nie chca tak latwo wyjsc ? A jak by dac na tyl jedna range nizej tylko pod lpg to może nie trzeba by bylo podkładek Ja też zmieniałem z 1ba na 1be. Mam quattro i z tyłem był lekki problem. Trzeba było ściągnąć zaciski i poluzować całą belkę żeby poszła lekko w dół.(Śruby odkręcały się gładko). Co do samej zmiany tył siadł super a przód mógłby pójść jeszcze w dół 1cm. Na zawiasie 1be jeździ się dużo lepiej, nie buja w końcu jak na łodzi:) Kat. wagowe na 1ba miałem Przód: OJK 10, tył: OYM 12 Założyłem 1be kat. wag: Przód 10 tył 13(Dałem na tył większą mimo to ładnie siadło 2cm). Chciałbym żeby ten przód nieco siadł, co radzicie? Założyć 9(Wtedy kat wagowe pokryją się z tymi z 1ba, doczytałem to już po fakcie) czy może nawet 8?z 1be.
toma085 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie mam do kupienia sprężyny od s-line 1.8t avant niestety nie znam kategorii wagowej bo auto już jest zezłomowane mam tylko kolory kropek , przednie mają zielona zielona biała niebieska , natomiast tył niebieska i zielona czy da się coś po tych kropeczkach odczytać zakładał bym to do 1.9 tdi avant z zawieszeniem 1ba kategorie oyk ojh Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez toma085
edekxp Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Kolory odwrotnie nieb,biały,ziel,ziel - 1BE,1BV klasa 0JJ tył: nieb,ziel - 1BE,1BV,1BD klasa 0YL
bartekzks Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam mam teraz ori zawieszenie 1BA chciałbym go obniżyć spęzynami 1BE/1BV kategorie wagowe : (według rozpiski z 1 strony) 0JL (przód 11) 0YM (tył 12) pomoże mi ktoś dobrac spręzyny jakie kolory kropek itd?? Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez bartekzks
edekxp Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Myślę że samymi sprężynami nie obniżysz zawiechy. Amory mają w innym miejscu tależyk 1BE 0JL - ziel,nieb,nieb 1BE 0YM - nieb,ziel,ziel,ziel lub szary,zółty jeżeli vin większy niż 8E-7-120 001
cinkers Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Panowie co polecicie zmienić na przód? Tył siedzi dla mnie wystarczająco ale co mógłbym wrzucić na przód? Rozumiem, że wystarczy zmienić sprężyny jeśli amortyzatory są jeszcze dobre? Polecicie coś konkretnego najlepiej żeby zrównało się z tyłem? Zawieszenie oryginalnie niby 1BE. Dzięki. Wygląda to póki co tak.
edekxp Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Może trzeba tył podnieść. Masz lpg więc pewnie butla obciążyła auto i tak teraz jest. Miałem podobnie tylko zawieszenie 1BA. Przód zmieniłem na 1BE i jest równo po 65cm przód i tył Myślę,że u ciebie tył jest niżej niż 65cm Było tak: Jest tak: Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez edekxp
cinkers Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Darku możliwe, tył siedzi nisko i wydaje się niżej niż oryginalne 1BE. Natomiast dla mnie tył jest ok a raczej chciałbym zbliżyć się przodem do tyłu niż na odwrót No może trochę wyżej niż tył natomiast obecnie przód siedzi trochę za wysoko. Pytanie tylko jakie sprężyny włożyć...?
edekxp Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Trzeba by zmienić sprężyny na inną klasę wagową, to się bardziej ugną, tylko na jaką
toma085 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Kurde sprawa się trochę komplikuję bo wychodzi na to że sprężyny które mi kolega oferuje są o jedną klasę wagową wyższe, przód w moim aucie zawieszenie 1BA OJH (854-885 kg) kat 8 , tył mam OYK (545-570 kg) kat 10. Sprężyny które kolega mi oferuje to z zawieszenia s-line przód OJJ (941-982 kg) kat 9 , tył to OYL ( 598-625kg) kat 11 Panowie czy jest sens zmieniać te springi bez wymiany amortyzatorów czy to nic nie obniży i dać spokój?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się