Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak.mówisz. Wszedłem na stronę Eibach i jest tabela jak dobierać.

 

E10-15-003-01-22 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI 11.04 - 06.08 629 zł 591 zł  
E10-15-003-02-22 2.0 TFSI, 2.4, 3.0, 3.2 FSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI 11.04 - 06.08 629 zł 591 zł  
E10-15-003-06-22 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI 11.04 - 06.08 616 zł  
E10-15-003-04-22 1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro 11.04 - 06.08 658 zł 619 zł  
E10-15-003-05-22 1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro, 3.0 quattro, 3.2 FSI quattro, 1.9 TDI quattro, 2.0 TDI quattro 11.04 - 06.08 727 zł 683 zł  
E10-15-003-03-22 2.5 TDI quattro, 3.0 TDI quattro 11.04 - 06.08
Opublikowano

I myślę że tu się odnajdziesz :)

Opublikowano
15 godzin temu, tomekxp2 napisał:

Tak jak.mówisz. Wszedłem na stronę Eibach i jest tabela jak dobierać.

 

E10-15-003-01-22 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI 11.04 - 06.08 629 zł 591 zł  
E10-15-003-02-22 2.0 TFSI, 2.4, 3.0, 3.2 FSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI 11.04 - 06.08 629 zł 591 zł  
E10-15-003-06-22 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI 11.04 - 06.08 616 zł  
E10-15-003-04-22 1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro 11.04 - 06.08 658 zł 619 zł  
E10-15-003-05-22 1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro, 3.0 quattro, 3.2 FSI quattro, 1.9 TDI quattro, 2.0 TDI quattro 11.04 - 06.08 727 zł 683 zł  
E10-15-003-03-22 2.5 TDI quattro, 3.0 TDI quattro 11.04 - 06.08

Heh, nasza strona :) W teorii powinieneś dobierać stricte pod silnik, ale ja zawsze podpowiadam klientom że lepiej pod naciski na osie. To co świeci na zielono, mamy dostępne na miejscu ;)

Opublikowano

Ok, to jak Eibach dobrać pod nacisk na osie ? Powiedzmy, że chcę kupić sprężyn, jak je dobrać żeby było ok ? 

Opublikowano

Witam wszystkich. U mnie sytuacja wygląda następująco, pękła mi sprężyna z tyłu, okazało się, że ktoś wcześniej na tył założył sprężyny bez oznaczeń ( nie wiadomo co to jest)

 

Posiadam zawieszenie 1 BE  A4 B7

Przód kat wagowa 7- do nadkola od ziemi 66 cm

Tył kat wagowa 9- do nadkola od ziemi 65 cm

Tył leży idealnie, natomiast przód przydało by się obniżyć ok 20 mm.

Mam kilka kompletów sprężyn, ale niestety wszystko z 1 BA.

 

Teraz takie pytanie, znalazłem komplet amorów BE ze sprężynami z B6, przód kat 5, tył kat 7. Czyli przód i tył poszedł by o 2 kat niżej.

Myślicie, że to dobry wybór?Mogę zastosować sprężyny z B6 do B7 ?  Czy raczej Eibach Pro Kit?

Posiadam skrzynie 6 biegów, FWD, 2.0 TDI BRD.

Opublikowano
Dnia 30.03.2017 o 19:53, tomekxp2 napisał:

Ok, to jak Eibach dobrać pod nacisk na osie ? Powiedzmy, że chcę kupić sprężyn, jak je dobrać żeby było ok ? 

Wyślij mi na PW foto swojej tabliczki znamionowej. Dobiorę Ci

Opublikowano

Chcę zmienić przód na 1BE. Powiedzcie czy dobrze przeprowadziłem rozumowanie. Mam B6 1,9TDI Quattro 1BA przód OJK klasa 10 czyli 919 - 952 kg. Szukam wersji 1BE mniej więcej w tej samym zakresie wagi i znajduję 900-940 kg OJH czyli kl. 8, sprężyny z nr 8E0 411 105 CG niebieski/biały/zielony.

Czy zrobiłem dobrze? bo nie jestem pewien czy mam trzymać się klasy 10 i w tej samej klasie znaleźć 1BE - wtedy zakres wagi będzie jednak inny tzn od 983 w górę??? Więc stwierdziłem że trzeba trzymać się wagi wyrażonej w kg i dlatego najbardziej pasujący zakres wydaje mi się ten 900-940kg.

Co myślicie?

Opublikowano

Trzymaj się wagi to powinno zejść z 2cm

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czyli rozumiem, że wykombinowałem dobrze?

Opublikowano

Tak,dobrze :)

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

pytanie do ludzi którzy mieli zawias 1be i zmienili sprężyny na eibach , h&r itp,

powiedzmy ze ta zawias 1be jest "twardy" , jak zmieniliście sprężyny na w/w to nie jest za miękko?

zastanawiam sie nad zmiana sprężyn bo stoi jak koza , ale boje się że będzie"za miękko" i juz bedzie gorzej sie prowadzić w zakrętach,

(niechce zmieniać na 1bv bo to loteria z doborem sprężyn i z chorobą "koza" ?)

Opublikowano

Nie bedzie za miekko. W razie co, mozesz zmienic amory. Co do zakretow to mozna wchodzi z naprawde duzymi predkosciami.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wedlug mnie roznica miedzy 1be, a sprezynami h&r jest bardzo mala, praktycznie zadna, a napewno nie bedzie za miekko.

Opublikowano

Za miękko, żartujesz? Przejdziesz z BE na BV i odczujesz różnice. Ja jeżdżę na H&R -45, do tego stabilizator z S4 i mam jak bajka. Jeżeli będę kiedyś zmieniał to tylko H&R lub Eibach, który w zestawieniu z amorami bilstein B8 chodzi jak marzenie.


Tapnięte z iPhone

Opublikowano (edytowane)

Panowie zastanawiam się nad zmianą na 1be chce spróbować , a przynajmniej poszukać sensownego zawiasu.

Pomiar na 1BA pełny bak paliwa
Lp -68 LT - 66,5
PP - 68,5 PT - 67

Kat wagowe

0JH - klasa wagowa 8
0YH - klasa wagowa 8

zawias z a4 b7 1be kat 8 i 8.
Przeglądałem kat wagowe to odpowiednik 1ba dla 1 be ma więcej kg na ten drugi to nie będzie tak, że auto nie siądzie?
Bo zawias jest na aucie więc widać, że ładnie nisko jest. Tylko kwestia tego czy szukać niższych klas wagowych czy takich samych czy też masą się kierować?
0JF - klasa wagowa 6
- przy 1BA 795-823 kg
- przy 1BE 824-860 kg
0JG - klasa wagowa 7
- przy 1BA 824-853 kg
- przy 1BE 861-899 kg
0JH - klasa wagowa 8
- przy 1BA 854-885 kg
- przy 1BE 900-940 kg

Tył

0YG - klasa wagowa 7
- przy 1BA (Zawieszenie Standard): 473-495 kg
- przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 496-519 kg
0YH - klasa wagowa 8
- przy 1BA (Zawieszenie Standard): 496-519 kg
- przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 520-544 kg

Pozdro

Edytowane przez Bilder
Opublikowano
13 godzin temu, Bilder napisał:

Tylko kwestia tego czy szukać niższych klas wagowych czy takich samych czy też masą się kierować?

szukać eibach pro kit i bedziesz pewien na 100% że pójdzie w dół.

Opublikowano

Dobra tyle to ja wiem i bez podpowiedzi ;) Że nowe to nowe :D

Opublikowano

Gdyby komuś zalegały sprężyny B6/B7 1BA przód kat 8, tył kat 11 to pilnie odkupie.

Opublikowano

Będę miał komplet w przyszłym tygodniu - pod koniec z b7 1BA. 

Przód 8

Tył 10

Opublikowano
Będę miał komplet w przyszłym tygodniu - pod koniec z b7 1BA. 
Przód 8
Tył 10


Odezwij się na PW jak już będą ok?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...