tomekxp2 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Tak jak.mówisz. Wszedłem na stronę Eibach i jest tabela jak dobierać. E10-15-003-01-22 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI 11.04 - 06.08 629 zł 591 zł E10-15-003-02-22 2.0 TFSI, 2.4, 3.0, 3.2 FSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI 11.04 - 06.08 629 zł 591 zł E10-15-003-06-22 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI 11.04 - 06.08 616 zł E10-15-003-04-22 1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro 11.04 - 06.08 658 zł 619 zł E10-15-003-05-22 1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro, 3.0 quattro, 3.2 FSI quattro, 1.9 TDI quattro, 2.0 TDI quattro 11.04 - 06.08 727 zł 683 zł E10-15-003-03-22 2.5 TDI quattro, 3.0 TDI quattro 11.04 - 06.08
Trewor87 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 15 godzin temu, tomekxp2 napisał: Tak jak.mówisz. Wszedłem na stronę Eibach i jest tabela jak dobierać. E10-15-003-01-22 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI 11.04 - 06.08 629 zł 591 zł E10-15-003-02-22 2.0 TFSI, 2.4, 3.0, 3.2 FSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI 11.04 - 06.08 629 zł 591 zł E10-15-003-06-22 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI 11.04 - 06.08 616 zł E10-15-003-04-22 1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro 11.04 - 06.08 658 zł 619 zł E10-15-003-05-22 1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro, 3.0 quattro, 3.2 FSI quattro, 1.9 TDI quattro, 2.0 TDI quattro 11.04 - 06.08 727 zł 683 zł E10-15-003-03-22 2.5 TDI quattro, 3.0 TDI quattro 11.04 - 06.08 Heh, nasza strona W teorii powinieneś dobierać stricte pod silnik, ale ja zawsze podpowiadam klientom że lepiej pod naciski na osie. To co świeci na zielono, mamy dostępne na miejscu
tomekxp2 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Ok, to jak Eibach dobrać pod nacisk na osie ? Powiedzmy, że chcę kupić sprężyn, jak je dobrać żeby było ok ?
Redus23 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Witam wszystkich. U mnie sytuacja wygląda następująco, pękła mi sprężyna z tyłu, okazało się, że ktoś wcześniej na tył założył sprężyny bez oznaczeń ( nie wiadomo co to jest) Posiadam zawieszenie 1 BE A4 B7 Przód kat wagowa 7- do nadkola od ziemi 66 cm Tył kat wagowa 9- do nadkola od ziemi 65 cm Tył leży idealnie, natomiast przód przydało by się obniżyć ok 20 mm. Mam kilka kompletów sprężyn, ale niestety wszystko z 1 BA. Teraz takie pytanie, znalazłem komplet amorów BE ze sprężynami z B6, przód kat 5, tył kat 7. Czyli przód i tył poszedł by o 2 kat niżej. Myślicie, że to dobry wybór?Mogę zastosować sprężyny z B6 do B7 ? Czy raczej Eibach Pro Kit? Posiadam skrzynie 6 biegów, FWD, 2.0 TDI BRD.
Trewor87 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Dnia 30.03.2017 o 19:53, tomekxp2 napisał: Ok, to jak Eibach dobrać pod nacisk na osie ? Powiedzmy, że chcę kupić sprężyn, jak je dobrać żeby było ok ? Wyślij mi na PW foto swojej tabliczki znamionowej. Dobiorę Ci
Rotor Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Chcę zmienić przód na 1BE. Powiedzcie czy dobrze przeprowadziłem rozumowanie. Mam B6 1,9TDI Quattro 1BA przód OJK klasa 10 czyli 919 - 952 kg. Szukam wersji 1BE mniej więcej w tej samym zakresie wagi i znajduję 900-940 kg OJH czyli kl. 8, sprężyny z nr 8E0 411 105 CG niebieski/biały/zielony. Czy zrobiłem dobrze? bo nie jestem pewien czy mam trzymać się klasy 10 i w tej samej klasie znaleźć 1BE - wtedy zakres wagi będzie jednak inny tzn od 983 w górę??? Więc stwierdziłem że trzeba trzymać się wagi wyrażonej w kg i dlatego najbardziej pasujący zakres wydaje mi się ten 900-940kg. Co myślicie?
Kornel1989 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Trzymaj się wagi to powinno zejść z 2cmWysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Rotor Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Czyli rozumiem, że wykombinowałem dobrze?
Kornel1989 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Tak,dobrze Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
blady666 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 pytanie do ludzi którzy mieli zawias 1be i zmienili sprężyny na eibach , h&r itp, powiedzmy ze ta zawias 1be jest "twardy" , jak zmieniliście sprężyny na w/w to nie jest za miękko? zastanawiam sie nad zmiana sprężyn bo stoi jak koza , ale boje się że będzie"za miękko" i juz bedzie gorzej sie prowadzić w zakrętach, (niechce zmieniać na 1bv bo to loteria z doborem sprężyn i z chorobą "koza" ?)
muunv Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Nie bedzie za miekko. W razie co, mozesz zmienic amory. Co do zakretow to mozna wchodzi z naprawde duzymi predkosciami. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KoJ@K Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Wedlug mnie roznica miedzy 1be, a sprezynami h&r jest bardzo mala, praktycznie zadna, a napewno nie bedzie za miekko.
jaguaro Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Za miękko, żartujesz? Przejdziesz z BE na BV i odczujesz różnice. Ja jeżdżę na H&R -45, do tego stabilizator z S4 i mam jak bajka. Jeżeli będę kiedyś zmieniał to tylko H&R lub Eibach, który w zestawieniu z amorami bilstein B8 chodzi jak marzenie. Tapnięte z iPhone
Bilder Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Panowie zastanawiam się nad zmianą na 1be chce spróbować , a przynajmniej poszukać sensownego zawiasu. Pomiar na 1BA pełny bak paliwa Lp -68 LT - 66,5 PP - 68,5 PT - 67 Kat wagowe 0JH - klasa wagowa 8 0YH - klasa wagowa 8 zawias z a4 b7 1be kat 8 i 8. Przeglądałem kat wagowe to odpowiednik 1ba dla 1 be ma więcej kg na ten drugi to nie będzie tak, że auto nie siądzie? Bo zawias jest na aucie więc widać, że ładnie nisko jest. Tylko kwestia tego czy szukać niższych klas wagowych czy takich samych czy też masą się kierować?0JF - klasa wagowa 6 - przy 1BA 795-823 kg - przy 1BE 824-860 kg0JG - klasa wagowa 7 - przy 1BA 824-853 kg - przy 1BE 861-899 kg0JH - klasa wagowa 8 - przy 1BA 854-885 kg - przy 1BE 900-940 kg Tył0YG - klasa wagowa 7 - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 473-495 kg - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 496-519 kg0YH - klasa wagowa 8 - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 496-519 kg - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 520-544 kg Pozdro Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez Bilder
tobias Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 13 godzin temu, Bilder napisał: Tylko kwestia tego czy szukać niższych klas wagowych czy takich samych czy też masą się kierować? szukać eibach pro kit i bedziesz pewien na 100% że pójdzie w dół.
Bilder Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dobra tyle to ja wiem i bez podpowiedzi Że nowe to nowe
turzol Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Gdyby komuś zalegały sprężyny B6/B7 1BA przód kat 8, tył kat 11 to pilnie odkupie.
tomekxp2 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Będę miał komplet w przyszłym tygodniu - pod koniec z b7 1BA. Przód 8 Tył 10
turzol Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Będę miał komplet w przyszłym tygodniu - pod koniec z b7 1BA. Przód 8 Tył 10Odezwij się na PW jak już będą ok?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się