Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak dokładnie

Opublikowano

Ja u siebie zalozylem weitec-a - chcialem -30mm i tyle siadlo

Przy zamowieniu podalem do jakiego samochodu i nie bawilem sie w obnizanie za pomoca zmiany klasy wagowej - przeciez one sa po to aby jakos to zawieszenie odpowiednio pracowalo, a jak zalozysz bardziej miekkie sprezyny to fakt bedzie gleba, ale podczas jazdy to na lusterkach jakies slizgi by sie przydaly :)

Opublikowano

Ja u siebie zalozylem weitec-a - chcialem -30mm i tyle siadlo

Przy zamowieniu podalem do jakiego samochodu i nie bawilem sie w obnizanie za pomoca zmiany klasy wagowej - przeciez one sa po to aby jakos to zawieszenie odpowiednio pracowalo, a jak zalozysz bardziej miekkie sprezyny to fakt bedzie gleba, ale podczas jazdy to na lusterkach jakies slizgi by sie przydaly :)

i równo siadła z przodu i z tyłu -30 mm ??

z ciekawości chciałem sprawdzić te WEITEC-i, i zapytać czy o tych mówisz??

http://allegro.pl/weitec-sprezyny-audi-a4-sedan-00-1-9-2-0tdi-wyprz-i1657701086.html

widze ze mila niespodzianka jesli chodzi o cene ;) jakis czas temu kosztowaly 799zł a teraz 549 :) nic tylko brać... :naughty:

Opublikowano

Ja placilem jakies 620zl z przesylka za granice jakies 5 miechow temu ale z niemcowni

Cena nie powiem jest niezla - w styczniu byly na klubie za 400 uzywki

A nienapisalem - kolega takze zalozyl i usiadlo ladnie bez niespodzianek - on mnie namowil

Opublikowano

a jeśli można zapytać to kupowaliście nowe czy używki ??

i po jakim czasie od założenia i postawienia auta na koła, sprężyny dogięły się do tych -30mm?

Opublikowano

a jeśli można zapytać to kupowaliście nowe czy używki ??

i po jakim czasie od założenia i postawienia auta na koła, sprężyny dogięły się do tych -30mm?

spręzyny odrazu powinny usiąść, nie liczcie ze cos sie dognie, ja kupowałem uzywki

Opublikowano

a jeśli można zapytać to kupowaliście nowe czy używki ??

i po jakim czasie od założenia i postawienia auta na koła, sprężyny dogięły się do tych -30mm?

spręzyny odrazu powinny usiąść, nie liczcie ze cos sie dognie, ja kupowałem uzywki

nawet jeśli sprężyny bardzo długo leżały gdzieś w garażu swobodnie?

Opublikowano

Sprezyny kupowalem nowe, a po zalozeniu odrazu nie bedziesz mial upragnionego obnizenia bo musza sie ulozyc - 20km po naszych drogach wystarczy :decayed:

A gadanie ze sprezyny lezaly na polce i sie sezonowaly :polew: - to jak z Mc Donaldem - polozysz na rok i nic sie nie stanie :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

20km po naszych drogach wystarczy

no własnie interesuje mnie mniej więcej ten czas układania;) bo niektórzy piszą 20 km , niektórzy 1000 km, a niektórzy ze po kilku miesiącach... wiec jak jest na prawde ;> chodzi mi o nowe springi teraz, bo chyba sie skusze na te z aukcji za 550 :naughty:

Opublikowano

Czy ktoś zmieniał zawias 1BE na Weiteca ? Poza glebą, dużo twardziej jest ?

Opublikowano

Witam panowie potrzebuje obnizyc sprezynami moje quattro tylko przod o 20mm moje oznaczenia to 1BA OYM OJK czy ktos juz takie oznaczenie przerabial z gory dzieki za pomoc :wallbash:

Opublikowano

Witam panowie potrzebuje obnizyc sprezynami moje quattro tylko przod o 20mm moje oznaczenia to 1BA OYM OJK czy ktos juz takie oznaczenie przerabial z gory dzieki za pomoc :wallbash:

1BE dla 1.9TDI Quattro Avant ma kategorię wagową 0JH - szukaj sprężyn: 8E0 411 105 CG.

Opublikowano

Witam jestem dziś po wymianie springów od 1BA na WEITEC-i 30/30 i... powiem jestem mega zadowolony :decayed: idealnie równo usiadłą ssuczka ;) dlatego wszystkim wahającym się nad wyborem springow od 1BE/1BV polecam weiteca ;):hi:

Opublikowano

Witam jestem dziś po wymianie springów od 1BA na WEITEC-i 30/30 i... powiem jestem mega zadowolony :decayed: idealnie równo usiadłą ssuczka ;) dlatego wszystkim wahającym się nad wyborem springow od 1BE/1BV polecam weiteca ;):hi:

Możesz jakaś fotkę zapodać ?

Opublikowano

jak wrócę do domu to coś cyknę;)

Opublikowano

Witam jestem dziś po wymianie springów od 1BA na WEITEC-i 30/30 i... powiem jestem mega zadowolony :decayed: idealnie równo usiadłą ssuczka ;) dlatego wszystkim wahającym się nad wyborem springow od 1BE/1BV polecam weiteca ;):hi:

:cool1: A nie mowilem :tongue4:
Opublikowano

Witam jestem dziś po wymianie springów od 1BA na WEITEC-i 30/30 i... powiem jestem mega zadowolony :decayed: idealnie równo usiadłą ssuczka ;) dlatego wszystkim wahającym się nad wyborem springow od 1BE/1BV polecam weiteca ;):hi:

Możesz jakaś fotkę zapodać ?

trochę kiepskie bo już ciemno było jak wróciłem... ale coś tam widać ;)

20110614242.jpg

na felgach 15'' i oponach o profilu 60, od podstawy do nadkoli jest i z przodu i z tyłu ok 64 cm :)

Opublikowano

W innym aucie mam -30 przód/tył, zestaw Koni Sport ( który mogę spokojnie polecić, płynna regulacja twardości przód tył w moim aucie, ale to zależy od modelu auta, nie do wszystkich jest płynna regulacja bez zdejmowania amora, sprężyny z zestawu, ~30kkm nalatane i zero problemów, w razie pytań mogę więcej napisać... ). Jednak w moim aucie taki zestaw sprawia, że jest za nisko, przez co na dłuższą metę nie chcę obniżanego zawieszenia w Polsce. Twarde, nawet bardzo to tak, ale nie za niskie. Jednak auto, autu nie równe, a moje obecne nic z Audi wspólnego nie ma i w sumie jest totalnym przeciwieństwem tej marki.

Pytanie:

Czy na zawieszeniu Sline, choćby nawet tym 1BV ( niektórzy piszą, że jednak trochę niżej siedzi auto z tym zawiasem, niż 1BE ), da się spokojnie przez "hopkę" bez haczenia czymkolwiek przejechać ~20-30km/h? Pytam konkretnie o prędkość, bo wypowiedzi, że "...da się na tym jeździć..." - ja wiem, jak się jeździ na obniżanym, a jeździć da się wszystkim. Ja teraz musze jeździć praktycznie stop, hop.......hop. Nigdy, nawet na serii nie przelatywałem progów, ale w mieście mam już dosyć, chodź nie o same hopki chodzi, ale je każdy zna i łatwo się do nich odnieść.

I jeszcze inaczej zapytam, jeźdząc autem z takim zawieszeniem często wam dobija amortyzator? ( tu mi chodz o zwykłych nierównościach ( tzn, tych polskich ), mocne zapadnięcie, jakieś wyrwy, mocno łuszczący i zapadnięty częściowo asfalt ) Są to miejsca gdzie na serii auto potrafi mocno, zdecydowanie przysiąść, gdzie większość śmiertelników po czymś takim zwalnia, na obniżonym zawieszeniu przy dużej prędkości amortyzator na czymś takim dobija. Przy niższych V oczywiście nie dobije, ale dość mam hamowania...

Opublikowano

Witam,

mam pytanie: czy przy zawiasie 1BA jest możliwość założenia springów -45/-45 ?

Możliwe jest uszkodzenie "czegoś" przy takiej konfiguracji ?

Opublikowano

Witam,

mam pytanie: czy przy zawiasie 1BA jest możliwość założenia springów -45/-45 ?

Możliwe jest uszkodzenie "czegoś" przy takiej konfiguracji ?

Jeśli amortyzatory są w bardzo dobrym stanie to moze chwile pojezdzisz ale wykonczysz je bardzo szybko i możliwe że bedzie dobijał na nierownościach. Te amorki są za miekkie. Przy - 45 to najlepiej gwint, zawsze bedziesz mogł troche podciągnąć do góry jak bedzie za nisko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...