Stichy Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ja u siebie zalozylem weitec-a - chcialem -30mm i tyle siadlo Przy zamowieniu podalem do jakiego samochodu i nie bawilem sie w obnizanie za pomoca zmiany klasy wagowej - przeciez one sa po to aby jakos to zawieszenie odpowiednio pracowalo, a jak zalozysz bardziej miekkie sprezyny to fakt bedzie gleba, ale podczas jazdy to na lusterkach jakies slizgi by sie przydaly
Plebansk8 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ja u siebie zalozylem weitec-a - chcialem -30mm i tyle siadlo Przy zamowieniu podalem do jakiego samochodu i nie bawilem sie w obnizanie za pomoca zmiany klasy wagowej - przeciez one sa po to aby jakos to zawieszenie odpowiednio pracowalo, a jak zalozysz bardziej miekkie sprezyny to fakt bedzie gleba, ale podczas jazdy to na lusterkach jakies slizgi by sie przydaly i równo siadła z przodu i z tyłu -30 mm ?? z ciekawości chciałem sprawdzić te WEITEC-i, i zapytać czy o tych mówisz?? http://allegro.pl/weitec-sprezyny-audi-a4-sedan-00-1-9-2-0tdi-wyprz-i1657701086.html widze ze mila niespodzianka jesli chodzi o cene jakis czas temu kosztowaly 799zł a teraz 549 nic tylko brać...
Stichy Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ja placilem jakies 620zl z przesylka za granice jakies 5 miechow temu ale z niemcowni Cena nie powiem jest niezla - w styczniu byly na klubie za 400 uzywki A nienapisalem - kolega takze zalozyl i usiadlo ladnie bez niespodzianek - on mnie namowil
Plebansk8 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 a jeśli można zapytać to kupowaliście nowe czy używki ?? i po jakim czasie od założenia i postawienia auta na koła, sprężyny dogięły się do tych -30mm?
boseron Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 a jeśli można zapytać to kupowaliście nowe czy używki ?? i po jakim czasie od założenia i postawienia auta na koła, sprężyny dogięły się do tych -30mm? spręzyny odrazu powinny usiąść, nie liczcie ze cos sie dognie, ja kupowałem uzywki
Plebansk8 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 a jeśli można zapytać to kupowaliście nowe czy używki ?? i po jakim czasie od założenia i postawienia auta na koła, sprężyny dogięły się do tych -30mm? spręzyny odrazu powinny usiąść, nie liczcie ze cos sie dognie, ja kupowałem uzywki nawet jeśli sprężyny bardzo długo leżały gdzieś w garażu swobodnie?
Stichy Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Sprezyny kupowalem nowe, a po zalozeniu odrazu nie bedziesz mial upragnionego obnizenia bo musza sie ulozyc - 20km po naszych drogach wystarczy A gadanie ze sprezyny lezaly na polce i sie sezonowaly - to jak z Mc Donaldem - polozysz na rok i nic sie nie stanie :polew:
Plebansk8 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 20km po naszych drogach wystarczy no własnie interesuje mnie mniej więcej ten czas układania;) bo niektórzy piszą 20 km , niektórzy 1000 km, a niektórzy ze po kilku miesiącach... wiec jak jest na prawde ;> chodzi mi o nowe springi teraz, bo chyba sie skusze na te z aukcji za 550
czester Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Czy ktoś zmieniał zawias 1BE na Weiteca ? Poza glebą, dużo twardziej jest ?
Quattro Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Witam panowie potrzebuje obnizyc sprezynami moje quattro tylko przod o 20mm moje oznaczenia to 1BA OYM OJK czy ktos juz takie oznaczenie przerabial z gory dzieki za pomoc
Bart-S Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Witam panowie potrzebuje obnizyc sprezynami moje quattro tylko przod o 20mm moje oznaczenia to 1BA OYM OJK czy ktos juz takie oznaczenie przerabial z gory dzieki za pomoc 1BE dla 1.9TDI Quattro Avant ma kategorię wagową 0JH - szukaj sprężyn: 8E0 411 105 CG.
Plebansk8 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Witam jestem dziś po wymianie springów od 1BA na WEITEC-i 30/30 i... powiem jestem mega zadowolony idealnie równo usiadłą ssuczka dlatego wszystkim wahającym się nad wyborem springow od 1BE/1BV polecam weiteca
czester Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Witam jestem dziś po wymianie springów od 1BA na WEITEC-i 30/30 i... powiem jestem mega zadowolony idealnie równo usiadłą ssuczka dlatego wszystkim wahającym się nad wyborem springow od 1BE/1BV polecam weiteca Możesz jakaś fotkę zapodać ?
Stichy Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Witam jestem dziś po wymianie springów od 1BA na WEITEC-i 30/30 i... powiem jestem mega zadowolony idealnie równo usiadłą ssuczka dlatego wszystkim wahającym się nad wyborem springow od 1BE/1BV polecam weiteca A nie mowilem
Plebansk8 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Witam jestem dziś po wymianie springów od 1BA na WEITEC-i 30/30 i... powiem jestem mega zadowolony idealnie równo usiadłą ssuczka dlatego wszystkim wahającym się nad wyborem springow od 1BE/1BV polecam weiteca Możesz jakaś fotkę zapodać ? trochę kiepskie bo już ciemno było jak wróciłem... ale coś tam widać na felgach 15'' i oponach o profilu 60, od podstawy do nadkoli jest i z przodu i z tyłu ok 64 cm
jarek_135 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 W innym aucie mam -30 przód/tył, zestaw Koni Sport ( który mogę spokojnie polecić, płynna regulacja twardości przód tył w moim aucie, ale to zależy od modelu auta, nie do wszystkich jest płynna regulacja bez zdejmowania amora, sprężyny z zestawu, ~30kkm nalatane i zero problemów, w razie pytań mogę więcej napisać... ). Jednak w moim aucie taki zestaw sprawia, że jest za nisko, przez co na dłuższą metę nie chcę obniżanego zawieszenia w Polsce. Twarde, nawet bardzo to tak, ale nie za niskie. Jednak auto, autu nie równe, a moje obecne nic z Audi wspólnego nie ma i w sumie jest totalnym przeciwieństwem tej marki. Pytanie: Czy na zawieszeniu Sline, choćby nawet tym 1BV ( niektórzy piszą, że jednak trochę niżej siedzi auto z tym zawiasem, niż 1BE ), da się spokojnie przez "hopkę" bez haczenia czymkolwiek przejechać ~20-30km/h? Pytam konkretnie o prędkość, bo wypowiedzi, że "...da się na tym jeździć..." - ja wiem, jak się jeździ na obniżanym, a jeździć da się wszystkim. Ja teraz musze jeździć praktycznie stop, hop.......hop. Nigdy, nawet na serii nie przelatywałem progów, ale w mieście mam już dosyć, chodź nie o same hopki chodzi, ale je każdy zna i łatwo się do nich odnieść. I jeszcze inaczej zapytam, jeźdząc autem z takim zawieszeniem często wam dobija amortyzator? ( tu mi chodz o zwykłych nierównościach ( tzn, tych polskich ), mocne zapadnięcie, jakieś wyrwy, mocno łuszczący i zapadnięty częściowo asfalt ) Są to miejsca gdzie na serii auto potrafi mocno, zdecydowanie przysiąść, gdzie większość śmiertelników po czymś takim zwalnia, na obniżonym zawieszeniu przy dużej prędkości amortyzator na czymś takim dobija. Przy niższych V oczywiście nie dobije, ale dość mam hamowania...
Massey Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witam, mam pytanie: czy przy zawiasie 1BA jest możliwość założenia springów -45/-45 ? Możliwe jest uszkodzenie "czegoś" przy takiej konfiguracji ?
mikolaj85 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witam, mam pytanie: czy przy zawiasie 1BA jest możliwość założenia springów -45/-45 ? Możliwe jest uszkodzenie "czegoś" przy takiej konfiguracji ? Jeśli amortyzatory są w bardzo dobrym stanie to moze chwile pojezdzisz ale wykonczysz je bardzo szybko i możliwe że bedzie dobijał na nierownościach. Te amorki są za miekkie. Przy - 45 to najlepiej gwint, zawsze bedziesz mogł troche podciągnąć do góry jak bedzie za nisko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się