Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co pamietam to 1.9D jest podobne do 2.5 benzyna i do 3.0benzyna

Opublikowano

Porównywałem wagę auta 1.8T i 1.9Tdi i właściwie ważą praktycznie tyle samo.

Myślicie ,że będzie różnica w obniżeniu mojej fury sprężynami z Tdi??

Opublikowano

Witam,

ponownie pisze gdyz mam mozliwosc kupienie sprezyn od sedana b6

Posiadam 1,9 tdi avant 2004 rok, w naklejce mam oznaczenie 1BA OYK OJJ

Czy sprezyny jakie chce kupic to 1BE 1BV

pooooooomozy :)

Opublikowano

avant jest cięższy z tyłu i tył od sedana będzie bardziej miękki-może siąść bardziej-więc miej to na uwadze :wink4:

Opublikowano

hmmmm..

cieżka sprawa gdys sprzedajacy zaznacza, ze sedan siada na tym okolo -40mm

ale springi od sedana podejda do mnie tak ?

no i mam dylemat :mysli:

Opublikowano

podejść-podejdą,ale na pewno nie będzie to -40 na ori springach :wink4:

Opublikowano

tym bardziej mnie to cieszy bo aż takiego obnizenie to ja bym nie chcial szczerze mowiąc.. :)

jezdze na 18 wiec wydaje mi sie ze byloby to przegiecie..

wedlug Ciebie jaki rezultat z tymi sprezynami udaloby sie uzyskac ? :mysli:

wrzuce link na allegro to lukniesz o co mniej wiecej chodzi :)

http://allegro.pl/show_item.php?item=1397397743

sorry w ogole za zamieszanie, ale w sumie od czego jest forum :hi:

licze na bardzo racjonalna odpowiedz i swoja opinie co zrobic z tym tematem czy brac i zakladać czy tez sobie odpuscic

Opublikowano

wedlug Ciebie jaki rezultat z tymi sprezynami udaloby sie uzyskac ?

ciężko powiedzieć-trzebaby założyć i ocenić-po zdjęciach-niewiele można o efekcie napisac :wink4:
Opublikowano

hehe :)

no cóż pozostaje zaryzykowac i zakupic :)

skoro mowisz ze podejsc podejda to zostaje tylko kwestia estetyczna :)

Opublikowano

...i praktyczna-osobiście uważam,że -40 z 18"-na polskie drogi-to jest hard core :kox::wink4:

Opublikowano

wcale tego nie neguje dlatego tez napisalem, ze interesuje mnie obnizenie auta max -30 :)

Opublikowano

witam

chiałbym zmienić sprezyny z kozowatych 1BA na 1BE lub jakies -30 Eibacha...

w ksiazce na wlepie mam OYK i OjK -> jakie są to kategorie wagowe?

a... i jak to sie ma do Q? :gwizdanie:

Opublikowano

Topor

ty masz 1bv/1be zawias bo:

0YK - 8E0 511 115 DM/FM - tył WR 10

0JK - 8E0 411 105 CK/EK - przód WR 10

żeby to sprawdzić czy 1BE czy 1BV to by trzeba było znac numery amorków itp.

Opublikowano

jak to mozliwe? moje auto stoi jak koza... ;( i 1BE/BV to na bank nie jest

Opublikowano

podejść-podejdą,ale na pewno nie będzie to -40 na ori springach :wink4:

o tyle tez może opaść na ori springach. niestety.[br]Dopisany: 05 Luty 2011, 23:28_________________________________________________

jak to mozliwe? moje auto stoi jak koza... ;( i 1BE/BV to na bank nie jest

zobacz na wlepe przy kole ,albo w książce serwisowej...co masz?

2 linijki wyżej nad kodami które podałeś.

a skąd wiem, bo jest do pobrania na forum tabela z kodami.

z tabeli na górze strony odczytujesz że 0YK to 8E0 511 115 DM/FM,a w pliku PDF widasz że 8E0 511 115 DM/FM to zawias 1BV/1BE z WR 10

link

http://www.a4-klub.pl/smf/rozne/SiA.pdf

Opublikowano

we wlepie mam 1BA, chyba ze poprzedni wlaciciel cos zmieniał, ide obczaic numer amorów bo zadałeś mi cwieka :mysli:

Opublikowano

we wlepie mam 1BA, chyba ze poprzedni wlaciciel cos zmieniał, ide obczaic numer amorów bo zadałeś mi cwieka :mysli:

oj to coś dziwne!... zobacz jak mówie.

twój trzyliterowy kod na górze strony masz 0YK jako numer czesci to 8E0 511 115 DM/FM, a w linku http://www.a4-klub.pl/smf/rozne/SiA.pdf

8E0 511 115 DM/FM że to jest WR 10 w grupie 1BE/1BV[br]Dopisany: 05 Luty 2011, 23:38_________________________________________________

TOPOR mam... kurde zbierzność nazw

na górze strony czytamy:

grupa zawieszenia 1BA (o ile nie był rezany)

0YK to 8E0 511 115 CT czyli (po sprawdzeniu z PDFem - tył) WR10 i on się zamienia na 1BV na 8E0 511 115 DM/FM (albo DM albo FM w zależności od VINu auta)

0JK to 8E0 411 105 BJ/DJ – w B7 jest tylko końcóka DJ czyli (po sprawdzeniu z PDFem) WR 10 i on się zmienia na 1BV na 8E0 411 105 EK.

masz seryjne 1BA, zmyliły mnie te same skróty ale zapomniałem że jeszcze ta druga linkijka "1BA" jest ważna.

Opublikowano

heh no wlasnie:)

ale sprawdziłem tylny amor (8E0 513 638 R) i sprezyna z biała i zielona kropka;p

Opublikowano

heh no wlasnie:)

ale sprawdziłem tylny amor (8E0 513 638 R) i sprezyna z biała i zielona kropka;p

8E0 513 638 R - 1BA na 100% masz teraz

Opublikowano

Czy ktoś wie jak jest ze sprężynami Eibacha??? Chce kupić do swojego auta sprężyny obniżające -30mm tej firmy ale chciałbym mieć pewność że auto dobrze zejdzie w dół tzn. przód i tył będzie obniżony o 30mm a nie np. przód o 30 a tył o 10mm jak to bywa z ori springami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...