Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam teraz 1BE. Jak dla mnie jest troche za sztywno. Mozecie mi powiedziec czy moge w jakis sposob zyskac lepszy komfort lecz auto pozostawic na tej samej wysokosci? Niestety malo mam pojecia na ten temat wiec szukam rady :wink:

Edytowane przez dawid93
Opublikowano

a czasem nie czeka Cie zmiana amorków? chcesz komfortu przy obniżeniu? jedno wyklucza drugie. Jest jeden patent na obniżenie -15mm i komforcie jak na 1BA ale to musisz poczytać wiecej na forum hehe

Opublikowano

Przy tym patencie bylaby taka wysokosc jak na 1BE? Jesli bym musial to zmienilbym te amorki. Dlatego pytam czy moze byc komfort jak jest nisko. Mowie ze 1BE bo to nie jest jakas gleba znowu ?

Opublikowano
Dnia 21.01.2017 o 10:12, staniek napisał:

Jeśli wysokośc/długośc sprężyny jest taka sama to średnica drutu jest  inna.

Średnica drutu i ilość zwojów są identyczne. Wysokość się różni. 290mm vs 305mm

 

Dnia 21.01.2017 o 03:00, Mitshi napisał:

Właśnie na tabliczce znamionowej jest: 

1 - 1050

2 - 1080

 

A według H&R 

1 <1050

2 >1050

 

Według moich poszukiwań w google są one w stanie spoczynku takiej samej wysokości, wydaje mi się, że te od 1050 będą po prostu sztywniejsze. 

Jeśli masz równo 1050 kg to na Twoim miejscu śmiało brałbym ten pierwszy zestaw.

Opublikowano
8 godzin temu, Trewor87 napisał:

Jeśli masz równo 1050 kg to na Twoim miejscu śmiało brałbym ten pierwszy zestaw.

Właśnie ten pierwszy musiałbym kupić nowy, albo przednie sprężyny. A mam dostępny w dobrej kasie używany ten od 1050kg.  Tylko szukam kogoś kto takie coś miał założone, żeby przód nie oświetlał nieba potem. :decayed:

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Mitshi napisał:

Właśnie ten pierwszy musiałbym kupić nowy, albo przednie sprężyny. A mam dostępny w dobrej kasie używany ten od 1050kg.  Tylko szukam kogoś kto takie coś miał założone, żeby przód nie oświetlał nieba potem. :decayed:

Jeśli weźmiesz  zestaw  29369   auto siądzie Ci na glebę . Przy twojej kategorii wagowej powinieneś założyć zestaw drugi 29369-2  a i tak będzie nisko. Wiem coś o tym bo przerabiałem ten temat.

Z resztą mam taki zestaw do sprzedania na allegro . U mnie siedziały 2 miesiące dołożyłem Q i musiałem zmienić na te od Q. Mogę podesłać fotki jak auto stało

Zapewniam Cię że nie oświetlisz nieba;)

U mnie to wyglądało tak  d72721415104a8cegen.jpg

Edytowane przez misiekmb1
Opublikowano
31 minut temu, d4ri0 napisał:

Panowie!

jak zachowa sieten zestaw na moim 3.0 tdi q?

http://allegro.pl/amortyzatory-zawieszenie-1bd-audi-s4-b6-b7-a4-30-i6671622639.html#thumb/3

dużo siądzie i czy w ogóle?

Nikt tego nie wie i jeżeli czytałeś ten temat to powinieneś wiedzieć że dobór sprężyn kategoriami to loteria. Każde auto inaczej będzie stało i składa się na to  wiele czynników.

 

Opublikowano

loteria loterią, ale skoro jest to zawias z S4 to wiadomo, że jest niższy niż moje 1BA. nie chcę całkowitej gleb bo to już mam za sobą. chcę, żeby wizualnie auto siedziało trochę niżej. Koło 17 cali na lato.

Opublikowano
2 minuty temu, d4ri0 napisał:

loteria loterią, ale skoro jest to zawias z S4 to wiadomo, że jest niższy niż moje 1BA. nie chcę całkowitej gleb bo to już mam za sobą. chcę, żeby wizualnie auto siedziało trochę niżej. Koło 17 cali na lato.

A jakie masz kategorie wagowe, masy osi ? Wszystko ma znaczenie hak, quattro, koło zapasowe. Kup, przełóż a się przekonasz. Za pewne za pierwszym razem nie trafisz. Na marginesie czy to z S4 czy z A4 nie ma to znaczenia. Liczą się kategorie wagowe i ich oznaczenie. A jest ich kilkanaście. Przeczytaj od początku a wszystko zrozumiesz.

Opublikowano

przód 14, tył 12.

masy:

1220

1140

właśnie nie do końca rozumiem...

im wyższa tym mniej usiądzie czy jak?znalazłem jeszcze zawieszenie z kategoriami przód 7 tył 9.

haka nie mam, na zapas wleci pełne koło 18. jak to nie ma znaczenia czy S4 czy A4? przecież w S4 silnik jest cięższy i muszą być mocniejsze amory.

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, d4ri0 napisał:

przód 14, tył 12.

masy:

1220

1140

właśnie nie do końca rozumiem...

im wyższa tym mniej usiądzie czy jak?znalazłem jeszcze zawieszenie z kategoriami przód 7 tył 9.

haka nie mam, na zapas wleci pełne koło 18. jak to nie ma znaczenia czy S4 czy A4? przecież w S4 silnik jest cięższy i muszą być mocniejsze amory.

Sprawa jest tego typu że jak zmienisz z 1BA na 1BE z tymi samymi kategoriami to nie gwarantuje ci to obniżenia auta (przerabiałem to). Jak wrzucisz 1 lub 2 kat niżej to powinno siąść ale o ile nikt ci nie powie. Teoretycznie to do ciebie powinno być OK. Ale sprawdzisz dopiero po przełożeniu.  Tą 7 i 9 kategorię to nie wsadzaj do ciebie bo to jest od 1,8T ośka i twój by zszedł na glebe.

Ten zestaw co podałeś jest od A4 B6, fakt amorki twardsze 1BD.

Edytowane przez silnik
Opublikowano

fioletowy i 3 zielone to kategoria 11

niebieski i 2 zielone to 12

u mnie też jest teraz 12 z tyłu więc może nie usiądzie. ale amortyzator chyba jest inny niż 1BV?

Opublikowano

ludzie nie czytają nawet z 5 stron do tyłu tylko od razu chcą kawę na ławę. 

Opublikowano

Tak sie sklada ze przegladalem kilkanascie stron i nic co mnie interesowalo nie znalazlem. Polowa z postow to smieci. Czlowiek szuka porady na forum, umieszcza w odpowiednim temacie i oczekuje odpowiedzi a nie od razu pouczenia. Jest problem to pisze i oczekuje ze ktos wspomize wiedza tu i teraz. Tak powinno dzialac forum


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ty nie rozumiesz.
Kupujesz używany produkt który jest mniej lub więcej zużyty.
Kategorii wagowej możemy uzyskać jak sprężyny są nowe.
Reszta to loteria bo co z tego jak ktoś kupił hr i rozpoczął budowę domu i przywiózł w aucie 3 tony cegieł i na przyczepie kolejne 20ton żwiru ;-) wtedy to o kant...
można te wyliczenia włożyć.
Używki to loteria jak kolega wyżej napisał i sam musisz kupić założyć i stwierdzić czy jest ok czy dalej rzeźbić :-)

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie sadze ze s4 wozil cegly tonami. To najbezpieczniejszy zawias wg mnie. Przejade do typa bo mam blisko i dopytam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
5 minut temu, d4ri0 napisał:

Nie sadze ze s4 wozil cegly tonami. To najbezpieczniejszy zawias wg mnie. Przejade do typa bo mam blisko i dopytam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nic się nie dowiesz bo on będzie chwalił bo chce sprzedać. Ja jak zmieniałem na 1BE, chcąc mieć auto 3cm niżej zmieniałem 2 razy sprężyny a jak quattro dołożyłem to znowu zmieniałem. Jak masz klucze, sprzęt , podnośnik i kupę czasu to możesz się bawić. Dodam jeszcze że teraz po dołożeniu quattro auto lepiej stoi a wcześniej tył był niżej. Zakładałem 2 kat niżej.

Opublikowano

Pewnie bedzie chwalil ale moze sie dogadam Ze jak nie bedzie ok to oddam. Zobacze, jak cos tez poszukam 2 nizej. Dziekuje

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Dnia 12/27/2016 o 14:51, Kris38 napisał:

Witam , Panowie mam problem pociekł mi amortyzator tylni w audi a4 b6 1.8t sline według wlepy mam zawieszenie 1BV zaglądałem pod auto i mam tam założone czerwone spręzyny i czerwowne amorki , o jakich nr zamiennych mam szukać amortyzatorów?

Auto jest bardzo niskie i tak naprawde kazdy mówi ze jest nisko i ze niby nie wygląda to na 1BV także już sam nie wiem co tam siedzi , gwintu nie ma więc pewnie jakie oryginalne . dziękuje za pomoc wrzucam fotkę dla zoobraozwania sytuacji

Chyba dołoże rownież gumy pod spręzyny na tył bo instalacje gazową wsadziłem może delikatnie pójdzie do góry jak myślicie?

wupjmon7.jpg

1BV to to na 100% nie jest. 1BE tak nie siedzi nawet ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...