Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dyskusje i porównanie osiągów aut


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Porównanie czasów forumowych aut

Jeszcze raz wkleje tutaj ogólne podsumowanie.

B6 1.8T Quattro 300PS - Qri:

50-100 3,0 sek

50-150: 7,6 sek

100-200: 12,7 sek

B8 2.0T FWD ok. 300PS - Kuredu

50-100: 3,5 sek

50-150: 8,4 sek

70-200: 15,9 sek

100-200: 13,1 sek

B8 S4 3.0T - 450yamaha

50-100: 3,0 sek

50-150: 8,0 sek

70-200: 14,2 sek

100-200: 12,8 sek

Bezpośrednie porównanie

50-100:

Qri 3.0 Kuredu 3.5 / 450yamaha 3.0

50-150:

Qri 7.6 Kuredu 8.4 / 450yamaha 8.0

100-200:

Qri 12.7 / Kuredu 13.1 / 450yamaha 12.8

70-200:

Kuredu 15.9 / 450yamaha 12.8

***************************

I jak Carlos* porobiles jakies pomiary , filmiki , moze miales przyjemnosc z kims ciekwym sie zmierzyc? Interesuje mnie jak ten samochod sie napedza.

Pytam bo znalazlem na necie cos takiego :

Audi A4 Avant B8 3.0 TDI Chip 0-160km/h

Sportec na swojej stronie podaje 285/600 Nm wiec troszke slabiej niz u ciebie.

Jak dla mnie ten samochod idzie nieziemsko :cool1:

Nie chcial bys sie iedys umowic z kolega 450yamaha i jego S4 , bardzo by mnie interesowalo jak daleko leza te samochody obk siebie bo B8 2.0T po chipe to ten samocho wrecz zjada.

Opublikowano

Turdzi szczerze mówiąc nie miałem za bardzo czasu, żeby nakręcić jakiś filmik, ale może się postaram to coś zarzucę. A brałem się ostatnio jakieś 2 tyg temu z Vectrą OPC ze świateł to łomot dostał straszny. Nie wiem jakie ta Vectra ma osiągi ,ale gość na następnych światłach się mocno zdziwił.

I też ostatnio miałem spotkanie z nowym BMW 7 nie wiem co tam za silnik byl, do końca 3 biegu szedłem równo ,a później jak bym w miejscu stanął :embarrassed:

Myślę ,że musiał mieć ze 100 km więcej.

Sportec podaje realne bezpieczne wartości , u mnie wyszło więcej bo mi się trafiła dość mocna seria. Masters pokazywał mi różne wykresy tych silników i one tak wychodzą ~ 285/600.U mnie też myślał że wyjdzie jakieś 290 a tu ładny gift.

No Powiem ,że na filmiku strasznie zapier..... ciekawe tylko co ma tam wymodzone.

A z kolegą 450Yamaha bardzo chętnie bym się spotkał i porównał ,chodź pewnie szanse marne. Czasami bywam w poznaniu więc można się ugadać i gdzieś ustawić.

Opublikowano

jak by S4 baty dostało od 3.0 TDI to niezła balanga by była ale myślę, że nie wiadomo jak "ogólnie" podrasowane TDI i tak nie pogoni dobrej doładowanej PB, może S4 lekko odjedzie i dostanie lekkich kompleksów, swojego czasu śmigałem A5 3.0 TDI i miałem banana jak gostek z Jagga 4.0 miał kwaśną minę jak nie mógł mnie wyprzedzić, jednak >500 nM robi swoje[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 00:29_________________________________________________aż się nie chce wierzyć w okolice 5.0 sek do 100 ale kilka razy robiłem repeat i widzę tylko 2 sek i 7 sek, nieźle wymiata ten klekot

Opublikowano
aż się nie chce wierzyć w okolice 5.0 sek do 100 ale kilka razy robiłem repeat i widzę tylko 2 sek i 7 sek, nieźle wymiata ten klekot

vario-tech weź pod uwagę, że start jest normalny. wyobraź sobie jak by to wystartowało np z 2-3k rpm :gwizdanie:

Opublikowano

Turdzi szczerze mówiąc nie miałem za bardzo czasu, żeby nakręcić jakiś filmik, ale może się postaram to coś zarzucę. A brałem się ostatnio jakieś 2 tyg temu z Vectrą OPC ze świateł to łomot dostał straszny. Nie wiem jakie ta Vectra ma osiągi ,ale gość na następnych światłach się mocno zdziwił.

I też ostatnio miałem spotkanie z nowym BMW 7 nie wiem co tam za silnik byl, do końca 3 biegu szedłem równo ,a później jak bym w miejscu stanął :embarrassed:

Myślę ,że musiał mieć ze 100 km więcej.

Sportec podaje realne bezpieczne wartości , u mnie wyszło więcej bo mi się trafiła dość mocna seria. Masters pokazywał mi różne wykresy tych silników i one tak wychodzą ~ 285/600.U mnie też myślał że wyjdzie jakieś 290 a tu ładny gift.

No Powiem ,że na filmiku strasznie zapier..... ciekawe tylko co ma tam wymodzone.

A z kolegą 450Yamaha bardzo chętnie bym się spotkał i porównał ,chodź pewnie szanse marne. Czasami bywam w poznaniu więc można się ugadać i gdzieś ustawić.

No powiem ci ze chyba zmienilem zdanie, powiedzialem sobie ze moje obacne BRD to ostatni diesle jakiego bede miec i kiedys jak bozia da chcialem wyminic na 2.0 TFSI ale widze ze to 3.0 TDI jest w zupelnie innej lidze , co prawda u mnie jest potwornie drogie ale zamiast kupowac nowe 2.0 chyba bym wybral tego tdi bo nie ma szans zeby po porogramie benzyna jezdzila tak jak to :cool1:

BTW, Vectre OPC to ty wciagasz juz w serii :wink4:

Opublikowano

fast ride with AUDI A4 AVANT 3.0 TDI QUATTRO

B8 3.0 TDI raczej po modzie. Rewelacja :)

To jest raczej na 100 % seria.

@ Turdzi jak masz możliwość to bierz 3.0 TDI . Ja na razie mam nalatane 52 kkm , 25 kkm po programie i silniczek sprawuję się bez zarzutu. 2.0 TFSI też jest super, ale tak jak piszesz to nie ta liga. Sam dźwięk silnika V6 powala na kolana :)

Opublikowano

fast ride with AUDI A4 AVANT 3.0 TDI QUATTRO

B8 3.0 TDI raczej po modzie. Rewelacja :)

To jest raczej na 100 % seria.

@ Turdzi jak masz możliwość to bierz 3.0 TDI . Ja na razie mam nalatane 52 kkm , 25 kkm po programie i silniczek sprawuję się bez zarzutu. 2.0 TFSI też jest super, ale tak jak piszesz to nie ta liga. Sam dźwięk silnika V6 powala na kolana :)

W innym filmiku tego samego autora pokazuje przyspieszenie do 100, wychodzi 5,9, więc po modzie czy się mylę :>?

Tutaj:

AUDI A4 AVANT 0-100KM in 5,9s

Opublikowano

@ Turdzi jak masz możliwość to bierz 3.0 TDI . Ja na razie mam nalatane 52 kkm , 25 kkm po programie i silniczek sprawuję się bez zarzutu. 2.0 TFSI też jest super, ale tak jak piszesz to nie ta liga. Sam dźwięk silnika V6 powala na kolana

no wiesz to bedzie raczej luksus jak bede mial daki dylemat :wink4:, ale fakt pomijajac juz osiagi ale 2.0 TFSI to znowy nie jest silnik do latania 200 kmh przez dluzszy czas na trasie , a 3.0 TDI juz sobie z tym poradzi :)

A teraz skad moje pytanie o S4 i mozliwosc sprawdzenia z yamaha , na tym pierwszym filmiku 0-160 pokazuje sie po ok. 12,5-13 sek, a wedle roznych testow S4 osiaga ta predkosc w ok 12 sek. dlatego uwazam ze moglo by byc ciekawie :naughty:

[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 13:55_________________________________________________
W innym filmiku tego samego autora pokazuje przyspieszenie do 100, wychodzi 5,9, więc po modzie czy się mylę

to bankowo seria , tak na oko wychodzi mu 6,2 -6,3 czyli tyle ile ma seria ale co ciekawe 160 tez ma w ok. 13 sek :shocked: - kurcze nizy z tego zapierdalacz.......[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 13:57_________________________________________________Carlos , ile masz obrotow na 6 biegu przy 200Kmh ? Pewnie z 3000-3200 ?

Opublikowano

przy 200 km/h tak jak mówisz mam jakieś 3100-3200 obr/min napewno nie więcej. 3000 obr/min jest równo przy 190 km/h.

Z tego co pisał kolega Kuredu to 2.0 tfsi bez problemu można 200 km/h non stop lecieć , jeśli dobrze pamiętam to przy 200 km/h ma około 3600 obr/min. Tak więc loozik. :wink4:

Opublikowano

właśnie nie wiem w jakim wątku wklejałem fotkę przy 260km/h i jest 4800obr/min także przy 200km/h wychodzi około 3700obr.

Turdzi co do tego że 2.0tfsi nie ma szans to sie mylisz to bo ja 60-160km/h robię w niecałe 10sek. postaram się do końca tygodnia nagrać filmik i wkleić. zakładając że średnio auto robi 0-60 w 2,5-3 to czasy wyjdą podobnie, ja niestety przez 400nm z miejsca się nie bawię w takie pomiary, natomiast wyżej nie ma problemu. cały pomiar robiłem na 3 biegu bo z 2 wychodziło podobnie przez straty ze zmiany biegu

Opublikowano

Kuredu z miejsca nie masz dlatego szans , ze masz FWD i tylko dlatego. :wink4: , ale z kolei jak byś miał Quattro to nie miał byś takich osiągów i przewagi nad Quattro przy większych prędkościach i kółko się zamyka . Nie ma nic za darmo. Jest napęd są straty , nie ma ,jest zysk przy większych prędkościach i to dlatego wyjaśnia dlaczego Twoje 2.0 TFSI jest takie szybkie , a i masa jest mniejsza :wink4:

Opublikowano

Turdzi co do tego że 2.0tfsi nie ma szans to sie mylisz to bo ja 60-160km/h robię w niecałe 10sek. postaram się do końca tygodnia nagrać filmik i wkleić. zakładając że średnio auto robi 0-60 w 2,5-3 to czasy wyjdą podobnie, ja niestety przez 400nm z miejsca się nie bawię w takie pomiary, natomiast wyżej nie ma problemu. cały pomiar robiłem na 3 biegu

z czalym szacunkiem , ale nie wydaje mnie sie , oczywiscie twoje ma przewage bo to FWD wiec masz ze 100 kg mniej a to duzo ale 600Nm robi swoje.Nawet na tym filmiku roznica jest duzo.

Twoje moze by sie troche przytrzymalo ze wzgledu na mase ale ja FWD w zakupie wogole nie biore pod uwage wiec punktem wyjscia jest to jak jedzie Q.

Opublikowano

no ja kolejne auto musze mieć 4x4 dlatego bazą będzie raczej 3.0tfsi, bo 2.0 będzie za słabe a z 3.0 samym programem na 400KM można zrobić. brak quattro doskwiera najbardziej w mieście na światłach jak się chcę z kimś ścignąć dlatego odpuszczam, za to na trasie wyprzedzanie na jednym biegu +100km/h daje duży komfort i pewność manewrów. ale co by nie mówić 3.otdi pięknie idzie i robi super wrażenie ale diesle nie dla mnie chyba że x6 4.0d :gwizdanie: :decayed:[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:31_________________________________________________ a na tym filmiku w 14sek jest 160km/h więc i tak nieźle jak na bazowy motor 211KM

Opublikowano
brak quattro doskwiera najbardziej w mieście na światłach jak się chcę z kimś ścignąć
:polew: a w zimę to nie doskwiera? :blink: sorry nie mogłem się powstrzymać 3.0TFSI 420KM bez problemu robi, chętnie bym zobaczył jaka jest różnica między tym a 300KM TDI.
Opublikowano

_________________________________________________ a na tym filmiku w 14sek jest 160km/h więc i tak nieźle jak na bazowy motor 211KM

nie no zdecydowanie niejest zle , ale to 3.0 TDI ma jednak wiekszy potencjal.No 3.0T to juz wogole inna bajka , ale niestey nie dlanie nie w tym kraju ( no chyba ze 10 letnie :rolleyes: ) :(

Opublikowano

kenoix chodziło mi o aspekt porównań z innymi autami. a brak quattro w zimie to maskara, w tym roku na drodze do wadowic nie wyjechałem tam gdzie nawet żukiem koleś wyjechał....siara na maxa była :gwizdanie:

Opublikowano

no a jaka jest różnica cenowa w b8 względem 2.0T,3.0tdi i s4 ?

ja już to kilka razy pisałem, ale 3.0TDI by mtm, na torze leje s5, a co do s4 nie mam danych :wink4:

generalnie jestem fanem b8 bo nawet 2.0TDI mają bonusy i spory potencjał, byle tylko taki sam potencjał charakteryzował je w bezawaryjności.. :tongue4:

Opublikowano

no a jaka jest różnica cenowa w b8 względem 2.0T,3.0tdi i s4 ?

ja już to kilka razy pisałem, ale 3.0TDI by mtm, na torze leje s5, a co do s4 nie mam danych :wink4:

generalnie jestem fanem b8 bo nawet 2.0TDI mają bonusy i spory potencjał, byle tylko taki sam potencjał charakteryzował je w bezawaryjności.. :tongue4:

pisze o swoim rynku , a roznica jest taka ze za nowe 2.0T uda sie kupic roczne lub dwletnie 3.0 TDI z nie duzym przebiegim a S4 to wogole odpada bo na to trzeba przyjmniej 500 tys. pln :rolleyes:

Opublikowano

Czuję się wywołany do tablicy :) Oczywiście żaden problem by się spotkać i porównać autka, czy to gdzieś ze startu, czy z rolki, jestem za, wracam 31.08 pod wieczór niestety, więc sierpień odpada, ale myślę, że pierwszy weekend września jest jak najbardziej realny ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...