Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dyskusje i porównanie osiągów aut


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

kuredu , tomwi , te z mi się wydaje, że 50-100 nie wiele pokazuje, dłuższy przedział przy większych prędkościach dopiero coś pokazuje.

Dla przykładu moja seria do A4 tomwi w zakresach 50-100 i 50-150 traci stosunkowo niewiele, natomiast 100-200 to jest już przepaść.. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie porównaliśmy jedne z najszybszych, o ile nie najszybsze samochody z forum.

A pewnie większość z nas zainteresowana jest możliwościami bardziej "normalnych" samochodów. Dlatego fajnie byłoby gdyby pojawiły się kolejne wpisy, nawet słabszych aut. Stąd mój wpis, mimo, że od razu był najgorszy ze wszystkich dotychczasowych.

Wtedy każdy przed zakupem będzie mógł sobie zajrzeć i dowiedzieć się, jaki potencjał ma jego wymarzony samochód.

Trezor nie najgorszy. Po dotychczasowych wynikach widać, że B7 2.0 trzyma się blisko za B7 3.0 233KM (pewnie dotyczy to i serii i chipa). Widać także, że 3.0TFSI, zmodzone B6 1.8T i ostro kręcone B8 2.0 jeżdżą podobnie, ale chyba z tej trójki 3.0TFSI wypadło by najlepiej w bezpośrednim starciu, jednak pojemność zrobi swoje przy większych prędkościach.

Czekamy na inne wyniki. Osobiście jestem ciekaw jak wypada takie tdi 170KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100-200 daje rzeczywiście pogląd na możliwości samochodu, ale z drugiej strony 50-150, jest jednak częściej wykorzystywane, niż 100-200. Przynajmniej przeze mnie. Na normalnych drogach raczej nie zdarza mi się jeździć więcej niż 160km/h. 100-200 to już takie typowo autostradowe (przynajmniej dla mnie).

I tak jeszcze przypomnę, żeby nikt nie miał złudzeń, jeśli nie zauważył w podpisie, że moje 3.0TDI, jest też zmodzone. Niestety nie wiem dokładnie na ile, bo nie hamowałem, ale podobno na jakieś 270KM. Więc te czasy które mam, nie przypisujcie dla seryjnego 3.0TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywałem zmodzone 2.0TFSI do modzonego 3.0TDI, tylko dopisałem 233KM, żeby było wiadomo, o który silniczek chodzi. Bo wydaje mi się, że wersja 204KM może być trochę słabsza od 2.0TFSI. Różnica między niekręconymi 2.0TFSI i 3.0TDI będzie pewnie taka sama jak pomiędzy kręconymi.

Można nagrać jeden przejazd 50-200 i złapać międzyczasy i wszyscy będą zadowoleni. Też najczęściej nie jeżdżę szyciej niż 150-160km/h, niemniej jednak kilka km autostrad mamy :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trezor link=topic=156050.msg1842958#msg1842958 date=1285177004]

Jak na razie porównaliśmy jedne z najszybszych, o ile nie najszybsze samochody z forum.

A pewnie większość z nas zainteresowana jest możliwościami bardziej "normalnych" samochodów. Dlatego fajnie byłoby gdyby pojawiły się kolejne wpisy, nawet słabszych aut. Stąd mój wpis, mimo, że od razu był najgorszy ze wszystkich dotychczasowych.

Wtedy każdy przed zakupem będzie mógł sobie zajrzeć i dowiedzieć się, jaki potencjał ma jego wymarzony samochód.

Trezor nie najgorszy. Po dotychczasowych wynikach widać, że B7 2.0 trzyma się blisko za B7 3.0 233KM (pewnie dotyczy to i serii i chipa). Widać także, że 3.0TFSI, zmodzone B6 1.8T i ostro kręcone B8 2.0 jeżdżą podobnie, ale chyba z tej trójki 3.0TFSI wypadło by najlepiej w bezpośrednim starciu, jednak pojemność zrobi swoje przy większych prędkościach.

ja bym bardzo chcail zobaczyc w koncu to 3.0 TDI B8 gdyz w moich odczuciach ( po jezdzie jednym i drugim ) juz w serii te auta dzili lekko mowiac przepasc.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nakrece ......tyle ze STIaja za dwa tyznie bo bede w PL ,a dyszel to chyba tu nikogo nie bedzie interesowal , przynajmniej nie z ta moca :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nakrece ......tyle ze STIaja za dwa tyznie bo bede w PL ,a dyszel to chyba tu nikogo nie bedzie interesowal , przynajmniej nie z ta moca :wink4:

Interesuje, interesuje, fajnie będzie porównać 2.0TDI do 2.0TFSI. TDI niewątpliwie tańsze w eksploatacji, cena zakupu podobna, ciekawe ile mniej frajdy :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi jak bedziesz w PL daj znać, zorganizuje się jakiś fajny sprzęt do kręcenia i może uda się ustawić pare mocniejszych samochodów :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QRi no tylko nie wiem czy bede w twoich okolicach

katowice - krakow to raptem 30 min jazdy, takze mozna ustawic sie gdzies po drodze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj testowałem mojego afn'a po zmianie turbawki i korekcie doładowania i wyszło mi :

80-120 km/h - 6.5sek na 3 biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj testowałem mojego afn'a po zmianie turbawki i korekcie doładowania i wyszło mi :

80-120 km/h - 6.5sek na 3 biegu.

tragedia :decayed:

ja mam 40-120 7s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jednak trzymajmy się ustalonych zakresów prędkości, a nie jak komu pasuje, bo nijak nie da się tego porównać.. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie ma nic piękniejszego od kręconcego sie do ponad 8tys. V8 :cool1:

Dzwięk V8 z RS5 - chyba nie słyszałem lepszego. W ogóle przy zmianie biegów fajnie zabulgocze za każdym przy odcince. Międzygazy też kox.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojutrze mam strojenie u Rogala.

Jak wszystko pojdzie OK, to postaram sie niebawem tez wrzucic swoje filmy.

Tylko musze jakis sprzet do nagrywania sobie skolowac... bo moj telefon nie daje rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...